GfK Romania si IMAS vor realiza Studiul National de Audienta Radio in urmatorii patru ani

de Dragos Comache     HotNews.ro
Marţi, 17 ianuarie 2012, 14:13 Economie | Media & Publicitate

GfK Romania, impreuna cu IMAS, au devenit, incepand din ianuarie 2012, furnizorii oficiali ai Studiului National de Audienta Radio, pentru urmatorii patru ani, se arata intr-un comunicat remis HotNews.ro.

Cercetarea va fi realizata prin metodologia CATI (interviuri prin telefon), in trei valuri anual, prin care un total de 28.200 de consumatori vor fi chestionati cu privire la consumul lor de radio din ziua precedenta. GfK va realiza 11.100 interviuri pe an pe un esantion urban si 3.000 in mediul rural.

Pana la sfarsitul anului trecut, Studiul de Audienta Radio a fost realizat de catre IMAS - Marketing si Sondaje si Mercury Research.

In Romania, GfK a devenit recent compania de cercetare care va furniza in urmatorii trei ani date despre consumul de presa scrisa (ziare si reviste) prin realizarea Studiului National de Audienta (SNA).

GfK Romania a fost de asemenea selectata organizatia oficiala pentru primul serviciu automatizat de monitorizare a investitiilor in publicitatea radio. Pentru urmatorii doi ani cel putin, GfK inregistreaza fiecare spot care este difuzat pe posturile mari de radio din tara. Atat studiul SNA, cat si cel de monitorizare radio sunt realizate de GfK pentru BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor).


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

869 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    rdo (Marţi, 17 ianuarie 2012, 15:09)

    alex [anonim]

    daca va fi monitorizare la fel ca cea de la tv mai bine stateau in banca lor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri