Topul celor mai citite ziare pe internet in Europa si care sunt cei mai "avizi" europeni cand e vorba de stat pe "net"

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 19 ianuarie 2012, 13:49 Economie | Media & Publicitate

Cat au stat oamenii pe internet si cate pagini au vizitat
Foto: comScore
​Din cei 379 de milioane de europeni care au intrat pe internet in noiembrie, aproape jumatate au vizitat site-uri online ale ziarelor, cele mai citite trei fiind Mail Online, Guardian si Hurriyet (Turcia), arata datele companiei de analiza ComScore. In medie, internautii europeni au stat aproape 28 de ore pe internet in noiembrie si au vizitat in medie 3.000 de pagini, britanicii, olandezii si turcii fiind campioni la timpul petrecut online, in timp ce austriecii si elvetienii au fost la polul opus.

Datele ComScore pentru noiembrie arata ca din cei 379,4 milioane europeni care au intrat pe internet, circa 181 milioane au vizitat site-urile unor ziare, iar cel mai vizitat site a fost Mail Online, cu peste 20 de milioane de "unici". Guardian a depasit 15 milioane de vizitatori, Hurriyet din Turcia a trecut de zece milioane. Bild din Germania si Milliyet din Turcia au depasit noua milioane de "unici", iar locurile urmatoare au fost ocupate de ziarele spaniole El Pais si El Mundo, de Komsomolskaya Pravda din Rusia, Telegraph din UK si RIA Novosti (Rusia). Datele cuprind 49 de piete.

ComScore ofera date si despre cat stau in medie online "internautii" europeni, concluzia pentru noiembrie fiind ca in Europa media este 27,8 ore, iar numarul mediu de pagini vizitate este 2.982. Pentru 18 tari (nu si Romania) exista si informatii detaliate, concluzia fiind ca britanicii si olandezii stau cel mai mult timp online (38,2, respectiv 34,3 ore), in timp ce austriecii (15 ore) si elvetienii (19,1 ore) stau cel mai putin. La numarul mediu de pagini vizitate lunar, turcii stau cel mai bine (peste 3.800), in timp ce austriecii stau in medie sub 1.700 ore.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

5525 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    austriecii... (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:28)

    stramutat [anonim]

    Au un Internet de doi bani.....(A1, Liwest, etc) intr-adevar, dar se destind altfel decat a sta in fata computerului.

    Pe de alta parte, Romania are printre cel mai tare Internet (din Europa sigur)...si?!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri