BRAT a publicat audienta pentru Jurnalul National, care nu figura in datele ultimului val al Studiului National de Audienta in presa scrisa, prezentat ieri. Compania regionala Gemius a fost aleasa de Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului din Republica Moldova sa masoare audienta online din aceasta tare. Iar grupul de publicitate Lowe a lansat o noua agentie specializata in mobile marketing.

  • Compania regionala de cercetare pe Internet Gemius a fost aleasa de Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului din Republica Moldova sa asigure auditul oficial al audientei web in aceasta tara, potrivit unui comunicat de presa. Studiul gemiusAudience a fost selectat ca etalon oficial de masurare a audientei online din Moldova. Comunicatul arata ca valoarea totala a pietei de anunturi pe internet din Republica Moldova s-a ridicat, in 2011, la 1,3 milioane euro, in timp ce publicitatea TV este estimata la 13,3 milioane de euro, iar publicitatea stradala - la 6,11 milioane euro.
  • Grupul de publicitate Lowe a lansat o noua agentie specializata in mobile marketing, Mobile Works, condusa de Alex Putineanu, potrivit unui comunicat de presa. Acesta arata ca decizia de a lansa o astfel de agentie "vine in contextul in care piata locala de mobile marketing este intr-o continua expansiune, numarul smartphone-urilor fiind in crestere, iar ratele de utilizare ale mobisite-urilor si ale aplicatiilor mobile sunt tot mai ridicate". Mobile Works va asigura servicii de strategie, planificare, creatie si implementare de campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil. Agentia lucreaza deja pentru clienti precum Orange, Bergenbier, Johnson&Johnson, BMW sau kika. Alex Putineanu are un BA in management international la Universitatea Webster din Viena, s-a specializat in tehnologie si metodologii de optimizare la Lenovo EMEA, iar din 2008 a intrat, pe plan local, in antreprenoriat ca manager si cofondator al BEam Mobile Marketing.