Dan Grigore ameninta cu demisia din CNA din cauza declaratiilor facute de Crin Antonescu la Antena 3​

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 6 martie 2012, 11:05 Economie | Media & Publicitate


​Dan Grigore, membru CNA, a avertizat marti ca-si va da demisia din Consiliu in cazul in care Crin Antonescu nu isi cere, pana joi, scuze pentru afirmatiile facute la adresa lui intr-o emisiune "Sinteza zilei" de la Antena 3. Dan Grigore a indicat editia din 1 martie a emisiunii realizate de Mihai Gadea, aratand ca in cadrul acesteia "domnul Crin Antonescu a spus ca nu am onoare".

Dan Grigore a facut aceasta declaratie la inceputul celei de-a treia sedinte CNA in care sunt discutate afirmatiile cu caracter injurios facute in ultimele saptamani in cadrul emisiunii "Sinteza zilei" si in alte emisiuni ale postului Antena 3 - inclusiv editia "Sinteza zilei" in care Mihai Gadea l-a insultat pe presedintele CNAS, Lucian Duta.

Declaratia de marti a lui Dan Grigore:
  • In ziua de 1 martie am primit, prin intermediul emisiunii "Sinteza zilei" a dlui Mihai Gadea de la Antena 3, secretii encomiastice. Adica niste laude la adresa artei mele muzicale, laude proliferate de domnul director (al Antena 3 - n.r.) insusi. Alaturi de aceste laude, domnia sa si-a manifestat stupefactia ca eu, monarhist, nu raspund comandamentelor acestei institutii publice si, iata, tin cu Basescu. Si l-a intrebat pe dl Crin Antonescu ce parere are. Dl Crin Antonescu a spus ca nu am onoare. Daca dl Crin Antonescu era un simplu politician, intelegeam, sunt politicieni care mai scapa haturile. Dl Antonescu nu e un simplu politician, e presedintele unui partid al opozitiei si copresedintele unei coalitii politice. Daca domnia sa se impiedica de un ciot, adica de mine, ii propun un schimb reciproc avantajos. Daca pana la sedinta urmatoare nu "prolifereaza" scuzele de rigoare sau ceva echivalent, eu, joi, imi voi da demisia din CNA.


Citeste si:










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12414 vizualizari

  • +37 (37 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 6 martie 2012, 11:10)

    Erasm [anonim]

    • +34 (34 voturi)    
      haha (Marţi, 6 martie 2012, 11:16)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      pai Crin nu se trezeste nici pentru serviciu, dar pentru un amarat de duel ?
    • +23 (23 voturi)    
      CNA-ul actual ar trebui dat in judecata (Marţi, 6 martie 2012, 11:16)

      anti_cna [anonim] i-a raspuns lui Erasm

      Televiziunile din Romania sunt niste mizerii. Pur si simplu indobitocesc oamenii iar CNA probabil ranjeste in spate impreuna cu patronii acestor posturi TV.

      Daca ai ceva in cap, aproape nu ai la ce sa te uiti in Romania in afara de TVR-uri si ProTv. Noroc ca avem posturi din afara ca altfel ne vindeam TV-urile.
    • +31 (31 voturi)    
      d-le dan grigore (Marţi, 6 martie 2012, 11:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      de ce sa-i dat satisfactie intaiului chiulangiu al tarii? unuia care fura practic din bugetul statului, inacandu-si leafa pentru nemunca. unuia care demonstreaza cu fiecare deschidere a gurii ca aceasta vorbeste de una singura. unuia care de cate ori respira, minte cu nerusinare. unuia care l-ar face si pe dinu paturica sa roseasca.
    • +4 (4 voturi)    
      Gafa saptamanii.. (Marţi, 6 martie 2012, 18:22)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Nu trece nicio saptamana fara o gafa comisa de Crin. Dupa amenintarea cu ce vor patii ziaristii "dupa ce va intarca balaia" adica va veni el la putere, mai nou este expert si in probleme de onoare. Onoarea altora, evident..
  • +32 (32 voturi)    
    ar trebui inteles ca Guvidele (Marţi, 6 martie 2012, 11:10)

    un domn [anonim]

    eructeaza cand e treaz si sforaie cand doarme..e simplu..dar baiu este ca e pe banii nostrii ceea ce face Porumbacu
  • +38 (38 voturi)    
    Mda... (Marţi, 6 martie 2012, 11:11)

    George [anonim]

    In schimb are Cretin Antenescu Zerolasuta onoare cat nu poate s-o mai duca... Ce ipocrit nesimtit!

    P.S. Ce facem oameni buni cu Haznalele astea? Canale de propaganda desantata ale unor indivizi cu manifestari bolsevice si dictatoriale.
    • +16 (16 voturi)    
      trebuie scoase din grila conform link (Marţi, 6 martie 2012, 11:25)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui George

      http://www.petitieonline.ro/petitie/eliminare_antena_1_antena_3_din_grila_de_programe_a_societatatii_de_transmisie_prin_cablu-p02529049.html
      • -5 (15 voturi)    
        LOL (Marţi, 6 martie 2012, 11:49)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui un domn

        61 semanturi in aproape o luna ... ce multi sunteti nemultumiti de posturile astea ... :)
        • +3 (9 voturi)    
          esentele tari si evident bune (Marţi, 6 martie 2012, 12:29)

          un domn [anonim] i-a raspuns lui adrian

          incap in sticle mici..spatii mici..tu fiind o buruiana aparuta in graba si fara minte evident ca dai plusvaloare conceptului de buruiana
          • +1 (3 voturi)    
            'un domn' ... nu prea pari ... (Marţi, 6 martie 2012, 14:06)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui un domn

            fara jigniri nu merge ?
            nu ai capacitatea de a te exprima fara jigniri ?
            • +1 (5 voturi)    
              regret (Marţi, 6 martie 2012, 15:01)

              un domn [anonim] i-a raspuns lui adrian

              cele spuse la adresa ta, te rog sa nu mai fi manipulat de antene..atat
      • -7 (13 voturi)    
        poti oricand sa schimbi canalul... (Marţi, 6 martie 2012, 11:51)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui un domn

        ... problema e ca pe voi va deranjeaza faptul ca aveti opozitie... nu ca sunt aia "fara onoare"... Asa ca stfu, fii de nazisto-bolsevici ce sunteti...
        • +8 (8 voturi)    
          NU (Marţi, 6 martie 2012, 13:18)

          _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

          Nu ma deranjeaza ca exista opozitie. Ma deranjeaza in schimb lipsa de profesionalism, ura pe care o propaga aceste posturi si lipsa de responsabilitate. Nu mi se pare normal ca aceste posturi transforma libertatea de exprimare in ceva urat, ca au o putere mare de manipulare in serviciul unor anumiti oameni. Nu este corect, normal, si nici nu este de dorit.

          Si schimb canalul. Nu urmaresc Antena 3 si nici nu am de gand sa urmaresc canalul in forma actuala. Pentru mine e simplu, dar altii devin victime acestui post intentionat agresiv, iar pentru ei lucrurile nu sunt atat de simple.
          • -2 (4 voturi)    
            deci ... (Marţi, 6 martie 2012, 14:07)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui _Rem

            tu mergi pe principiul ca , ce tie nu iti place , mai bine sa nu existe .... nu ?
            • +2 (2 voturi)    
              mai degraba (Marţi, 6 martie 2012, 15:40)

              _Rem [utilizator] i-a raspuns lui adrian

              Ce tie nu iti place altuia nu ii face. Si am aceeasi pretentie si la cei din jur. Jigniri, propaganda de prost gust si jurnalism lipsit de profesionalism nu este ceva ce tine de "placere".
        • 0 (0 voturi)    
          Rationament gresit (Joi, 8 martie 2012, 10:21)

          Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

          Ca si acela: daca nu vrei sa ti se fure portofelul mergi pe alte strazi, hotii nu sunt pedepsiti. Cine incalca legea trebuie sa plateasca. Simplu si eficient, altfel toata lumea va gasi scuze. Televiziunile pot transmite orice doar in cadru privat (cablu codat, etc) altfel tot ceea ce se transmite in zona publica trebuie sa se supuna unor norme. Refrenul cu daca nu va place schimbati canalul seamana cu afirmatiile lui Nastase - daca nu va place schimbati tara. Noua nu ne place si il schimbam pe el (si-a pirdut postul) sau modul de exprimare a televiziunilor (si ele pot sa-si piarda "postul").
      • 0 (4 voturi)    
        cenzorilor (Marţi, 6 martie 2012, 15:06)

        adevaratul [anonim] i-a raspuns lui un domn

        nu mai bine scoateti voi ce vreti din grila televizoarelor voastre? jos orice tip de cenzura!
    • +16 (16 voturi)    
      Mda... (Marţi, 6 martie 2012, 11:26)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui George

      Ce poti face in cazul HAZNALELOR. Daca nu le poti curata le ocolesti.
      Asta trebuie sa facem dar la VOT. Daca ii ocolim acolo poate sa faca guvidele si back flip-uri ca tot guvide ramane.
    • -11 (15 voturi)    
      Mdea... (Marţi, 6 martie 2012, 11:27)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui George

      Adica exact opusul TVR, B1, 10TV, RTV, Digi24. Trebuie sa existe un echilibru intre sustinatorii puterii si cei ai opozitiei, nu? Daca am avea doar aplaudaci, ca inainte de 1989, ar fi cam penibil. Sau poate nu e nevoie de critica, totul merge perfect in tara?
      • +13 (17 voturi)    
        "Opusul"? Esti hilar! (Marţi, 6 martie 2012, 11:36)

        George [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Tu chiar nu vezi diferenta???? In cazul asta e limpede ca ai o perceptie absolut gresita asupra realitatii in care traiesti. Vai de tine...

        P.S. La care din posturile tv de tine numite mai sus ai vazut infierari proletare, minciuna, dezinformare, jigniri si injuraturi, asa cum vezi toata ziua-buna ziua, pana noaptea tarziu, pe Haznaua3???? Si despre ce fel de echilibru vorbesti dumneata cand Haznaua3 nu respecta minimele conditii de echilibru, informare corecta si deontologie care sunt cerute de lege unei televiziuni? Dar de raportul prezentei putere-opozitie la Haznaua3 ai cunostinta? Patruzeci si ceva la patrusute si ceva ti se pare in regula? Bati campii!
        • -11 (11 voturi)    
          ... (Marţi, 6 martie 2012, 11:57)

          Vendetta [anonim] i-a raspuns lui George

          raspuns: la toate posturile de tv vezi: minciuna, dezinformare, jigniri, manele... caci asta e rolul tv-ului sa dezinformeze... TVR-ul face asta de 50 de ani... B1 prezinta doar pupa putere si ii ataca pe "dusmanii" de la antene... La randul lor antenele ataca puterea, dar adevarul este in cel mai bun caz la mijloc... Tu crezi ca are cineva interesul ca tu sa fii bine si corect informat?... Evident ca nimeni nu are interesul asta, atat timp cat noi suntem "splalati pe creier", ei pot sa isi faca linistiti jocurile... Apropo Tu de ce crezi ca multi politicieni sustin ACTA?
          • +3 (3 voturi)    
            Exista si masuri (Marţi, 6 martie 2012, 13:25)

            _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Vendetta

            Da, sunt convins ca pe toate posturile de televiziunile exista minciuni, dezinformare, interese etc. Pe de alta parte exista televiziuni in care lucrurile astea apar izolat, si altele care apar mai des. Exista si Antena 3 care are unic scop asta: jigniri si formarea unei anumite opinii despre actuala putere. Cand ai vazut o parere obiectiva din partea unui jurnalist pe Antena 3? Sau cand s-a mai intamplat, ce s-a intamplat cu ei? Au zburat.

            Si daca tot incheiem cu ACTA, ai citit aceasta lege? Eu am citit si adevarul este undeva la mijloc (din cat am putut intelege eu). Si imi aduc aminte de un alt scandal cu legea care trebuia "sa ne asculte" convorbirile telefonice.
            • 0 (0 voturi)    
              jumatate de Masura... (Miercuri, 7 martie 2012, 10:27)

              Vendetta [anonim] i-a raspuns lui _Rem

              In primul rand ACTA nu este o lege ci un tratat care vrea sa promoveze o lege mai aspra impotriva pirateriei (de orice fel)... Aparent, legile impuse de ACTA ar fi normale si firesti iar pirateria ar trebui sa fie pedepsita... Doar ca, nu consider normal ca o masura impotriva pirateriei sa imi afecteze dreptul a comunica liber... nu cred ca este normal ca ISP sa fie obligat sa faca pe politistul...
        • 0 (0 voturi)    
          Haznale. (Marţi, 6 martie 2012, 13:51)

          didi [anonim] i-a raspuns lui George

          La toate am vazut infierari pro...........
      • +19 (19 voturi)    
        Doar o intrebare... (Marţi, 6 martie 2012, 11:38)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Are Crin Antonescu onoare? Comentatorul de funduri goale...
        • +2 (10 voturi)    
          @florin (Marţi, 6 martie 2012, 12:00)

          mmm [anonim] i-a raspuns lui Florin

          nu stiu daca are onoare dar sigur are bun simt :) sa inceapa revolutia bunului simt cu karici pogonici pe baricade
      • +14 (14 voturi)    
        Faci confuzii. (Marţi, 6 martie 2012, 12:00)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Marian

        aici nu-i vorba de putere si opozitie,ci de civilizatie si nu sunt de acord ca trebuie sa existe un echilibru intre civilizatie si marlanie.Sunt adeptul alternantei la putere,pentru-ca actuala situatie confuza sa creat tocmai lipsei alternantei la putere,dar propavaduirea unor posturi a injuriilor alaturi de opozitie,le face un deserviciu acestora.Nu voi accepta sa plece unii de la putere ca sa vina altii cu un vocabular suburban,mojici si infumurati.Daca acum sunt asa,cum vor fi daca sunt la putere.Nu merci.Cu asa opozitie creata de Gadea si Antena 3,mai bine lipsa.Si apropo de b1tv,am intalnit si acolo mereu politicieni din opozitie,chiar vocali,dar moderatorii stiu sa evite escaladarea unor expresii vulgare.La Antena 3,Gadea nu stie,sau ii place vulgul.Pacat de politicienii care-i fac jocul.Antonescu a mai luat o leapsa dela antene in faza cu Capatos.Vad ca nu se invata minte.Nu incanta pe nimeni sa vada niste pretendenti la conducerea tarii ca se balacesc cu porcii.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti comic domnule (Joi, 8 martie 2012, 18:59)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Marian

        Pai la Antene eu vad ca sunt invitati membrii ai presei. Dar ca un facut toti sunt membrii Intact Media. Exceptie face Ciutacu ala care a uitat ca a fost luat pe sus fara mandat de Nastase. In rest mai cheama specialisti cu diplome luate la FF/IDD. Cu ce se mai lauda Antenele? Cu echidistanta, profesionalism, deontologie? Astea sunt niste "chestii" aruncate in cosul de gunoi la intrarea in Intact Media.
    • +1 (1 vot)    
      Scandal made in ROMANICA............. (Miercuri, 7 martie 2012, 9:16)

      Ducu [anonim] i-a raspuns lui George

      Aceste ,,derapaje' sant specifice in Romanica zilelor noastre si de aceia santem unde santem !!!!!!! O nulitate CRIN ANTENESCU ataca in stil comunisto-securistic, o valoare a culturi romanesti, acica pe DAN GRIGORE !!!!!!!!!!!!!! Dar la ce te mai poti astepta de la un ,,CHIULANGIU REPETENT" fustrat, decat la jignirile aduse de acest mmmascarici-firfizon ?????
  • -24 (24 voturi)    
    Perfect: DEMISIA ! (Marţi, 6 martie 2012, 11:11)

    perfect [anonim]

    .
    • +21 (21 voturi)    
      da (Marţi, 6 martie 2012, 11:28)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui perfect

      si in locul lui sa vina Stan Laptop si in loc de CNA sa se numeasca Balaceanca
  • +17 (19 voturi)    
    Le face jocul (Marţi, 6 martie 2012, 11:12)

    Toma [anonim]

    ...şi Antonescu şi Gîdea se vor bucura.
    • +17 (17 voturi)    
      Dan Grigore ameninta cu demisia (Marţi, 6 martie 2012, 11:21)

      horse [utilizator] i-a raspuns lui Toma

      In razboiul de uzura pe care il duc impotriva ”regimului Basescu” orice metoda este folosita ( de ei). Ar fi culmea sa isi dea Dl. Dan Grigore demisia pentru lipsa de educatie a diversilor invitati de pe la televiziuni. Lasa CNA pe mana lor!
      Cred ca ar fi un gest de lasitate nu de curaj. Ar jubila. Ar considera ca au mai castigat o batalie. II intelegm oboseala si lehamitea dar sa reziste pana la final de mandat. Suntem alaturi de Domnia sa.
      • +3 (3 voturi)    
        Demisia (Marţi, 6 martie 2012, 14:28)

        Doran [anonim] i-a raspuns lui horse

        Cred ca trebuie sa si-o dea presedintele CNA pentru lipsa de curaj si fermitate. Dan Grigore presedinte si Antenele vuvuzele suspendate! Va rog, preluati ideea.
  • +10 (12 voturi)    
    CNA isi bate joc de propriul rol (Marţi, 6 martie 2012, 11:13)

    alin [anonim]

    Ar trebui sa nu-si dea demisia ci sa lupte din interiorul CNA, sa-i demaste ca nu-si fac treaba, ca protejeaza mizeriile aruncate de Voiculescu.

    Televiziunile din Romania comparate cu cele din Europa nu numai ca nu au nici o valoare, dar sunt extrem de daunatoare si principalul vinovat e acest CNA care-si bate joc de rolul lui.
  • +14 (14 voturi)    
    Mai bine nu (Marţi, 6 martie 2012, 11:14)

    yo7 [anonim]

    ”Tot ce este necesar pentru ca raul sa triumfe este ca oamenii buni sa nu faca nimic”. Nu va dati demisia! Crin Antonescu ar spune orice ca sa ajunga odata la ciolan.
  • +16 (16 voturi)    
    antena 3 ? (Marţi, 6 martie 2012, 11:15)

    MirceaA [utilizator]

    pai e la fel cu scrisul de pe peretii WC-urilor publice. Dl. Grigore s-ar supara pe ceea ce scrie pe un perete de WC ?
  • +13 (13 voturi)    
    Antena 3 - sinonima cu lipsa de onoare (Marţi, 6 martie 2012, 11:17)

    voltaren [utilizator]

    Cata onoare are C. Antonescu ne-am lamurit demult .
  • -1 (3 voturi)    
    prolifereaza??? (Marţi, 6 martie 2012, 11:34)

    exx [anonim]

    Asta a spus-o Dan Grigore sau cel care a transcris de la Hotnews?
  • +7 (7 voturi)    
    Mizericordie pentru neo-liberalismul somnambul ! (Marţi, 6 martie 2012, 11:37)

    Prostu [anonim]

    Domnule Dan Grigore - sunteti absolut sigur ca in aceea emisiune nu a fost vorba de un speach in timpul somnului ?

    Cu respect !
  • -7 (9 voturi)    
    oooh nu... (Marţi, 6 martie 2012, 11:47)

    Vendetta [anonim]

    ...nu iti da demisia... cum o sa mai scoti tu abjectii pe bani publici...
    • +4 (8 voturi)    
      ??? (Marţi, 6 martie 2012, 12:20)

      George [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

      Se pare ca nu ti-ai luat medicamentele la timp. Dan Grigore a scos "abjectii"? Cand anume? Dar despre abjectiile prezente non-stop la Haznaua3 nu te simti deloc deranjat, nu?

      P.S. Ti-ai ales un pseudonim care iti portretizeaza perfect caracterul... Mai mult, aduce a pseudonim de revolutionar cheguevarist... Exact asa cum sunt copilotul Tonta, fuhrerul Chiul si Mazariche nazistul. Misto idoli ti-ai ales. Unul si unul... Numai buni de groapa de gunoi a istoriei.
      • 0 (4 voturi)    
        ce iti place sa fabulezi .... (Marţi, 6 martie 2012, 14:19)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui George

        omul a zis doar ca respectivul scoate abjectii pe bani publici ... din asta tu ai facut 1001 presupuneri si ai si tras concluzii la ele ....
  • +12 (12 voturi)    
    reactia societatii civile (Marţi, 6 martie 2012, 11:57)

    Alexandru BT [anonim]

    Este momentul unei reactii consistente a societatii civile fata de ceea ce se intampla la Antena 3. Comportamentul realizatorilor a ajuns undeva foarte jos. Insultele, limbajul suburban, dezinformarea, manipularea , sunt metodele de lucru. Este dezonorant pentru invitati sa intre in asemenea murdarie. Boicotarea postului de catre oamenii onesti este un semn de distantare pe care societatea il asteapta. Prezenta politicienilor si a unor personalitati la acest post este dezonoranta.
  • +10 (10 voturi)    
    Pe cand? (Marţi, 6 martie 2012, 12:07)

    daniel [anonim]

    Inainte de 89 concert la Ateneu, Dan Grigore solist al concertului pentru pian de Grieg. La final aplauze (cei care au trait epoca stiu ce insemna un concert in intunericul de atunci) si DG canta un bis - nu retin ce. Iar aplauze, publicul cerea inca un bis. DG se aseaza la pian, se lasa linistea si se aude o voce "ceva romanesc!". DG priveste pe sub sprancene si replica (parafrazez, ca a trecut timpul) "EU sunt ceva romanesc". Era o epoca de nationalism crunt si am admirat detasarea relaxata a lui DG.
    Nu am nici o amintire, un fapt memorabil legat de Crin Antonescu. Ca sa nu par partizan postacilor nici celelalte primadone politice nu au nimic remarcabil. Iarna nu-i ca vara sau numarati-mi ouale nu se pun, poltronerii ieftine. Ponta?...dezolant.
    L-am auzit ultima oara pe DG cantandu-i Hertei Muller la Ateneu. Am senzatia ca se iroseste la CNA.
    • -5 (9 voturi)    
      pe cand??? (Marţi, 6 martie 2012, 12:18)

      rrrrrr [anonim] i-a raspuns lui daniel

      ...iar eu am asistat la un concert la care vestitul pianist nemultumit de cativa care au tusit in timpul spectacolului... si-a frecat cu zgomot scanunul de podea , pe post de bis ( !!) si...a plecat .... politete de artist ??
  • -6 (8 voturi)    
    onoare???? (Marţi, 6 martie 2012, 12:07)

    rrrrrr [anonim]

    Daca te bagi in troaca ...nu trebuie sa te mai miri de nimic !!! un pianist renumit se ocupa de audiovizual....salariu si functie de secretar de stat, masina la scara...etc.... oare de ce ??????? statutul de artist cu aplauzele meritate ca interpret al lui Beethoven sau Chopin nu ii este suficient ???
    Iar cei ce au cateceva impotriva Antenelor...dece nu folositi telecomanda??? am senzatia ca le urmariti permanent..... sub masca anonimatului sunteti foarte buni critici...
  • +8 (8 voturi)    
    A3 pare turbată. (Marţi, 6 martie 2012, 12:09)

    Sarcastic [anonim]

    Sincer vă spun că nu-mi place pdl-ul dar când mă uit şi la opoziţie, prin politica pe care o practică , îmi devine din ce în ce mai clar că sunt nişte imaturi şi uite aşa o să vedeţi că la toamnă tot pdl-ul va ieşi la guvernare.Cel puţin pt. mine d-nul Antonescu nu mi se pare a fi omul potrivit pt. preşedinte sau prim ministru.Cu Ponta la fel.Cât despre A3 demult i-am scos din grila de programe.Parcă erau turbaţi, toată ziua să critice dar ceva constructiv ioc.
  • -2 (2 voturi)    
    discutii aiurea (Marţi, 6 martie 2012, 12:11)

    Dedalus [anonim]

    Ce sa spun...
  • +6 (6 voturi)    
    raspuns (Marţi, 6 martie 2012, 12:12)

    dinu [anonim]

    Ar fi o mare gresala sa va dati demisia Dvs., Dan Grigore,unul dintre cei mai straluciti artisti ai Romaniei, din cuza unor nulitati de tip Antenescu,Gadea,R.Dumitrescu, etc I-ati face fericiti! Se spune ca jubilau atunci cand Andrei Plesu a anuntat ca renunta la comentariile sale saptamanale din "Adevarul". Cred ca asta si urmaresc: disparitia marilor valori pentruca submediocritatea lor sa nu mai aiba termen de comparatie!l
  • +6 (8 voturi)    
    Dle Dan Grigore (Marţi, 6 martie 2012, 12:18)

    Gabi M [utilizator]

    Nu va dati demisia!Acest Chiulangiu comentator de funduri goale nu are onoare deoarece de 22 de ani de cand este in Parlament a tot chiulit dar banii si i-a incasat!Nu-i faceti jocul!
  • -6 (8 voturi)    
    Isi da demisia in 5 minute (Marţi, 6 martie 2012, 12:20)

    Mihai [anonim]

    ca si Basescu. Nu inteleg ce e asa grav ca pleaca un politruc din CNA, oricum numai pe criterii de clientela sunt acolo. Pleaca unul,vine altul, nu-i nici o paguba. De ce nu se dau in judecata pentru insulte, ca doar nu l-a insultat tot postul A3 si doar Antonescu in cadrul unei emisiuni
    • +3 (3 voturi)    
      Poate ca ai dreptate. (Marţi, 6 martie 2012, 12:47)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      La prostia si grandomania unor politicieni romani,CNA ar trebui sa fie alcatuita din procurori si judecatori.Sa dea sentinte si sanctioneze prompt,fara echivoc orice abatere de la regulile de buna purtare.daca un moderator nu reuseste sa tina in frau o emisiune ,sa poarte un dialog civilizat,sa faca o dezbatere de idei,sa renunte.Iar Gadea asta ar trebui sa faca.Iar daca sefii antenelor si Gadfea nu sunt in stare sa-si corecteze comportamentul,CNA trebuie sa dispuna masuri dure.Pacat de politicienii care se lasa antrenati in astfel de cancanuri.Pe termen lung,populatia nu accepta,iar Antonescu va avea surprize neplacute pentru ca este fraier.Ca un exemplu.pe Mihalache,purtatorul de cuvant ,chiar imi place sa-l ascult.Are idei,este promt,dar este si civilizat in discurs.Antonescu are de invatat de la Mihalache.
  • -4 (6 voturi)    
    vizionarea A3 NU E OBLIOGATORIE! (Marţi, 6 martie 2012, 12:22)

    labe1 [anonim]

    cui nu-i place, sa schimbe! Funeriu e pe OTv, deci aveti la ce va uita!
  • +4 (4 voturi)    
    Filozifia de viata A3 (Marţi, 6 martie 2012, 12:43)

    Bichi [anonim]

    Maestrul Dan Grigore este intr-o pozitie jenanta. El este aidoma unui politist sau procuror care este injurat de catre un interlop care demult ar trebui sa fie in puscarie dar este liber pentru ca are "relatii" politice. Adica este in imposibilitatea de a-si exercita meseria. A3 spune asa: atata timp cat in aceasta tara exista: oameni prosti, oameni care accepta deliberat manipularea si minciuna acesta este publicul lor. Numai ca CNA-ul tocmai asta trebuie sa vegheze - informarea corecta a publicului.
  • +4 (4 voturi)    
    va puneti minrea cu krinut&voiculescu? (Marţi, 6 martie 2012, 12:52)

    lolita [anonim]

    d-le Grigore, astia traiesc intr-un glob de sticla
    numai au repere...

    ei vor la putere
    si pentru asta calca totul in picioare

    inclusiv pe Dvs.
  • +3 (3 voturi)    
    Greseala ! (Marţi, 6 martie 2012, 13:00)

    dorin bretan [anonim]

    Antonescu e nimeni ! Asa ca nimeni nu va jignit .
  • -3 (7 voturi)    
    rusine (Marţi, 6 martie 2012, 13:05)

    cristi [anonim]

    De ce sunteti asa de grasolani in exprimare ma ?
    Ce calitate aveti voi care zi de zi criticati aiurea acunzandu-va in spatele calculatorului?
    Pe ce lume traiti de nu vedeti nenorocirile actuale ?
    Voi o duceti bine sau aveti alte interese cand va postati intruna cu criticile astea ?
    Antonescu este de vina pentru nenorocirile astea, sau cei care ne conduc acum si fura tot ce se poate fura?
    Daca nu vedeti astea sau poate nu vreti sa le vedeti , nu mai stati ascunsi si mergeti pe strada sa vedeti realitatea.
    Sunteti niste frustrati si ar trebui sa va fie rusine ca pupati in fund un regim care a distrus totul pentru bunastarea lui si atat.
    Sa va fie rusine!
    • 0 (4 voturi)    
      extraveral este (Marţi, 6 martie 2012, 13:13)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui cristi

      la orice farmacie si sper s anu ai l aindemana vreun pistol ca ajungi in topul subiectelor HN..impuscand oameni nevinovati...nu uita de extraveral..apa..e buna aceea de la streasina cae naturala..iti face bine..te au poluat haznalelel si e bine sa incepi o curatenie de primavara in organism///apa de ploaie (oricum iti placea cea de la teve) si extaveral
      • -1 (1 vot)    
        mda (Miercuri, 7 martie 2012, 0:37)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui un domn

        raspuns tipic de postac pedelist! la o serie de acuzatii concrete raspunde batjocoritor, provocator, cu insulte! postaci, get real lives.
    • +2 (6 voturi)    
      Anonim la anonim (Marţi, 6 martie 2012, 13:34)

      dorin bretan [anonim] i-a raspuns lui cristi

      nu scoate ochi. In privinta celorlalte afirmatii , parca sunteti rupt din realitati si picat din antene.
  • 0 (4 voturi)    
    antene (Marţi, 6 martie 2012, 13:09)

    fleur [anonim]

    eu nu ma mai uit de mult la ANTENE.Am ajuns la concluzia ca este singura solutie.Imi repugna istericele acelea si ceilalti moderatori.
  • -2 (4 voturi)    
    Dan Grigore (Marţi, 6 martie 2012, 13:31)

    Dorin [anonim]

    Dan Grigore si-a mai dat o data demisia publica din CNA, inainte de a se duce sa cerseasca un al doilea mandat de la Tariceanu. Vazind ca functioneaza, acum se pregateste sa ceara un nou mandat (actualul ii expira in decembrie) de la altii, nu conteaza foarte mult cine, cind la mijloc e o sinecura pentru inca 6 ani..
  • 0 (2 voturi)    
    A PROLIFERA (Marţi, 6 martie 2012, 13:58)

    DEX [anonim]

    Mai întâi distinsul ceneast să mai înveţe folosirea corectă a limbii române (înainte de a-i monitoriza şi sancţiona pe alţii):

    Dan Grigore: "Daca pana la sedinta urmatoare nu PROLIFEREAZĂ scuzele de rigoare sau ceva echivalent, eu, joi, imi voi da demisia din CNA."

    DEX:
    "PROLIFERÁ, pers. 3 proliferează, vb. I. Intranz. 1. (Biol.; despre celule sau, p. ext., despre țesuturi celulare) A se înmulți (în mod anormal) prin diviziune. 2. (Despre organisme) A se reproduce, a procrea. – Din fr. proliférer."
    • +2 (2 voturi)    
      Problema? (Marţi, 6 martie 2012, 14:34)

      Constantin3 [utilizator] i-a raspuns lui DEX

      Chiar am pierdut orice sentiment de bun simt si comentariul de mai sus este o monstra.
      De fapt in cartile de psihologie se da un exemplu pentru incapacitatea unor oameni de-a purta un dialog.
      Doi copii discuta despre un anumit subiect si unul care este depasit de subiect, nu poate urmarii ideile care celalat i le transmite, nu are argumente de-a contracara opinile celuilat, are o reactie brutala si anume: -Nu mai discut cu tine ca esti ofticos!
      Ofticos in sensul de bolnav la plamani.
      Cam asa reactionezi si d-ta!
      • +1 (1 vot)    
        muahahaha (Miercuri, 7 martie 2012, 0:39)

        DanHorea1307693823041 [anonim] i-a raspuns lui Constantin3

        nu ma mir ca iei apararea altui sfertodoct! se spune MOSTRA, nu MONSTRA, terchea cu aere de intelept!
  • +3 (7 voturi)    
    Pe zi ce trece.. (Marţi, 6 martie 2012, 14:24)

    Constantin3 [utilizator]

    Pe zi ce trece eu inteleg ca acest urmas al unor rusi lipoveni chiar nu are pic de rusine.
    La fel cu cei a caror gene le mostenste si se inrudeste, Antonescu crede ca este suficent sa declare ceva si are dreptate.
    Acest aspect este specific diplomatiei slave si desi romanii au inteles fosrte repede ce insemna gena slava nu inteleg cum este atat de promovat in mass media actuala din Romania.
    Poate exista o explicatie mai simpla si anume inca nu ne-am eliberat de slavi !
  • -1 (3 voturi)    
    Probativa verticalitatea !...... (Marţi, 6 martie 2012, 14:34)

    popa vasile [anonim]

    D-le Dan Crigore !......aveti posibilitatea sa va probati integritatea morala!!!....... .In tara in care se distruge:invatamant,sanatate,industrie,agricultura,se incurajeaza furturile si jefuirea tarii de baietii desteti, se instraineaza bogatiile(solului si sub solului tarii)etc,se prmoveaza nonvalorile aveti posibilitatea sa luati poztie!!!!!!........Nu-e nevoie de demisie!.......o sa-va convigeti ca scuzele vor veni din partea turor care va cunoastem,inclusiv din partea D-nului Antonescu (poreclit ,,CARICI,,de B1-TV).........PS.sincer sunt curios ce pozitie veti lua.
  • 0 (6 voturi)    
    Dar.... (Marţi, 6 martie 2012, 14:38)

    manusha [utilizator]

    mai exista vreo strachina in care sa nu fi calcat prezidentiabilu' ?
  • -2 (4 voturi)    
    In legatura cu demisia domnului Dan Grigore (Marţi, 6 martie 2012, 15:24)

    Solon Sorensen [anonim]

    Asa sa faceti maestre! Ar fi cel mai bine! Dar poate mai bine ar fi sa se desfiinteze aceasta "politie" a televiziunilor, numita CNA. Zau, n-ar fi rau deloc!
  • -5 (7 voturi)    
    Demisia lui Dan Grigore din CNA (Marţi, 6 martie 2012, 18:18)

    Radu Stroe [anonim]

    Foarte bine ! Du-te acasa mai Grigore ... si lasa-ne ... cu ipocrizia ta de doi lei. Vezi si tu ca ... aceasta „corabie” - PDL a inceput sa ia apa si vrei sa „speli putina” intr-un mod cat de cat onorabil ... zici tu. Nu tzine ! Vrei sa pozezi in victima ? N-ai fost si nu esti decat un oportunist fara „coloana vertebrala”. Cinstit ar fi sa ramai in barca pana la scufundarea ei chit ca o sa risti sa iei si tu ceva apa la bord. Macar fatza de actualii tai parteneri si sustinatori financiari fii onest pana la capat. Esti numele cel mai cunoscut din CNA si acum vrei sa o stergi miseleste precum capitanul de pe „Costa Concordia” ?! Ce caracter mizerabil poti avea !?! Pacat de talentul tau artistic. Cu elevii tai tot la fel te comporti ? Pe cat esti de mare la propriu pe atat esti de mic la figurat ... Avea dreptate Antonescu. Sunt sigur ca nu vei tine cont de sfatul meu si o sa parasesti primul corabia ... ca un sobolan.
  • -1 (3 voturi)    
    as (Marţi, 6 martie 2012, 18:18)

    Vasile [anonim]

    Buahahahahah.
    Nu mai poate Antonescu de unu ca Dan Grigore. Da-ti demisia ca sa arati ca ai onoare.
  • +1 (5 voturi)    
    In RO este dictatura! (Marţi, 6 martie 2012, 18:35)

    Sanda [anonim]

    Dar nu a lui Base ci a lui Carici Antonescu si a protectorului sau Voiculescu. Sa vedeti dictatura si injurii cand vor ajunge la putere daca acum in opozitie unul ca Dan Grigore este jignit de un neica nimeni care este Antonescu si Gadea. Diferenta dintre Dan Grigore si cei doi carici este ca in timp ce primul are o meserie din care si-a castigat existenta ultimii n-au nimic. Au doar in spate o structura a fostei securitati care ii umfla si-l dezumfla precum un balon cu care se joaca Felix, manuitorul de inele.
  • -1 (3 voturi)    
    Ma intreb... (Marţi, 6 martie 2012, 23:57)

    porescu [anonim]

    Cred ca o cenzura mai grosolana decat se practica pe acest site nu se poate! Imposibil ca toate comentariile sa fie unisone...si ca o obsesie apare cuvantul "hazna" Sunt curioasa daca va aparea acest comentariu. Alte cateva -desi inocente si deloc vulgare nu au aparut . Nu sunteti cu nimic mai buni !
    • +1 (1 vot)    
      sita antena3 (Miercuri, 7 martie 2012, 2:52)

      vaisamar [anonim] i-a raspuns lui porescu

      Dar de site-ul latrinei 3 unde apar la unison doar comentarii de genul :

      >jos Basescu
      >jos mafia portocalie
      >o sa putrezesti in iad, javra ordinara
      >Mai Dobitocule!
      >jigodie,ai auzit de onoare?
      >Inchiderea antenei 3 va insemna sfirsitul dictaturi basescu
      >Basescu e mai dement ca terorizeza violeaza si distruge o tara intreaga
      >huooooooooooo basescuuuuuuuuuu.inchisoarea sa va maninceeeeee,cretinilorrrrrrr.ordinarilorrrrrrrr
      >sunteti gunoaie si scursuri politice ale romaniei.la gunoi cu voi criminalilorrrrrr
      >sustin Antena 3
      >ANTENA 3 SINGURUL POST CORECT

      ce spui ?
  • +1 (1 vot)    
    Ironia sortii (Miercuri, 7 martie 2012, 8:34)

    Dan-IoanDinu1308642225493 [anonim]

    Daca nu ma insel alcatuirea CNA se face pe baza propunerilor partidelor parlamentare.
    Astfel stiu ca este o doamna care a fost propusa de PRM altii sunt propusi de PSD, PDL etc.
    Din cite stiu eu Dan Grigore este propunerea PNL!!!
    Si atunci cred ca inteleg foarte bine de ce Dan Grigore solicita scuze si "ameninta" cu demisia.
  • +1 (1 vot)    
    lipsa de personalitate (Miercuri, 7 martie 2012, 9:44)

    nea Titi [anonim]

    Oare cand o sa priceapa si Crhin ca astia de la Antena 3 isi bat joc de el? Nu se prinde si el odata ca este mereu atras in cursa cu intrebari care il fac ridicol? Il fac ridicol pentru ca, in megalomania lui nu intelege ca i se pun cuvintele in gura, cuvinte dictate de insasi Felix si astfel il slujeste pe varan mai mult decat guristii platiti de turnator? Pacat, era o speranta.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 7 martie 2012, 17:47)

    cristian_2828 [utilizator]

    când mă uit şi la opoziţie, prin politica pe care o practică , îmi devine din ce în ce mai clar că sunt nişte imaturi şi uite aşa o să vedeţi că la toamnă tot pdl-ul va ieşi la guvernare.Cel puţin pt. mine d-nul Antonescu nu mi se pare a fi omul potrivit pt. preşedinte sau prim ministru.Cu Ponta la fel.
  • 0 (0 voturi)    
    domnilor si doamnelor... (Miercuri, 7 martie 2012, 21:22)

    tremorici , somnorici [anonim]

    ...toata chestia asta se traduce tot asa-din nou,taiem stejarul ca sa se dezvolte o buruiana...
  • 0 (0 voturi)    
    Cine il asculta pe Crin Antonescu? (Joi, 8 martie 2012, 10:47)

    Munch [utilizator]

    Cred ca mai degraba ascult ce zice Becali sau Vadim, chiar si Dan Diaconescu, decat ce zice Crin Antonescu. Nu inteleg ce cauta acest om in fruntea PNL.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by