UPDATE CNA a amanat a treia oara consecutiv decizia de sanctionare a Antena 3 pentru emisiunea "Sinteza zilei". Membrii CNA nu s-au inteles la vot / B1 TV amendat cu 20.000 de lei pentru emisiunea lui Banciu

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 6 martie 2012, 16:09 Economie | Media & Publicitate


CNA a amanat din nou, marti, o decizie de sanctionare a Antena 3 pentru mai multe editii ale emisiunii "Sinteza zilei" reclamate pentru limbaj injurios, inclusiv cea in care realizatorul Mihai Gadea l-a insultat pe presedinele CNAS, Lucian Duta. Amanarea a fost cauzata de faptul ca membrii CNA nu s-au inteles la vot. Dupa mai multe propuneri de sanctionare, s-a ajuns sa se voteze intre o amenda de 200.000 de lei si una de 150.000 de lei. Prima a strans cinci voturi, iar a doua - patru. Pentru ca o decizie sa fie adoptata, era nevoie de sase voturi.
  • Pentru amenda de 200.000 de lei au votat Gelu Trandafir, Valentin Jucan, Dan Grigore, Narcisa Iorga si Ioan Onisei. Pentru cea de 150.000 de lei au votat Rasvan Popescu, Cristina Trepcea, Constantin Dutu, Mihai Malaimare.
UPDATE: Tot marti, CNA a ajuns rapid la o sanctiune pentru B1 TV: postul a fost amendat cu 20.000 de lei pentru faptul ca, in emisiunea "Lumea lui Banciu", realizatorul a folosit in mod repetat cuvantul "carici" la adresa liderului liberal Crin Antonescu. Acest caz a fost adus in atentia CNA inclusiv de Mircea Badea, care, in emisiunea sa de la Antena 3, a atras atentia CNA asupra folosirii cuvantului "carici" la adresa lui Antonescu, in emisiunea postului rival de stiri. In emisiunea sa, Mircea Badea a precizat ca foloseste acest cuvant "cu ghilimelele de rigoare", fiind vorba despre o citare.

Decizia CNA in cazul Antena 3/"Sinteza zilei" a fost amanata, saptamana trecuta, de doua ori. In sedinta de joi, 1 martie, amanarea a fost decisa deoarece cazul editiei "Sinteza zilei" din 22 februarie a fost comasat cu o plangere venita din partea lui Adriean Videanu impotriva Antena 3 si cu o serie de alte emisiuni de acum cateva saptamani, reclamate tot pentru limbaj injurios si in privinta carora CNA nu a luat inca o decizie.

Votul a plecat de la aceleasi propuneri formulate si in urma cu o saptamana - o amenda de 50.000 de lei si o sanctiune de obligare a postului sa isi intrerupa programul pentru a difuza, timp de zece minute, doar textul deciziei de sanctionare a CNA. Ambele au cazut la vot, la fel si cele intermediare, de amendare a postului cu 100.000 si 130.000 de lei.
  • Intre timp, in dosarul de monitorizare au mai aparut cateva emisiuni, inclusiv una in care Mihai Gadea sugera ca ministrul Gabriel Berca nu ar fi sanatos psihic, o emisiune legata de presedintele CJ Harghita, dar si o editie "In gura presei", in care Mircea Badea spunea ca i se pare ca Lucian Duta, presedintele CNAS, e un dobitoc si argumenta printr-o definitie de dictionar a cuvantului.
In sedinta de azi, reprezentantii Antena 3 au cerut o discutie pe jurisprudenta CEDO care, spun ei, trebuie luata in considerare in deciziile CNA. Rasvan Popescu, presedinte CNA: Discutia noastra de astazi este din perspectiva Legii Audiovizualului si a Codului Audiovizual.

Desi membrii CNA au insistat asupra faptului ca la CNA nu este discutata jurisprudenta CEDO, ci modul cum sunt respectate reglementarile din audiovizualul romanesc, discutiile cu avocatul Antena 3 au facut trimitere, timp de doua ore, la CEDO si la modul cum aceasta instanta abordeaza libertatea de expresie si dreptul omului la propria imagine.

Avocatul care a reprezentat Antena 3 la CNA a spus, intre altele, ca:
  • [Reluand afirmatia ca, potrivit dictionarului, cuvantul "dobitoc" inseamna om lipsit de inteligenta si aratand formula in care a folosit Mihai Gadea, in fraza, acel termen] Conform jurisprudentei CEDO, termenul "dobitoc" nu trebuie privit obiectiv, ci in context
  • S-a folosit o exagerare a acelui inteles pentru ca era vorba despre o persoana publica. CEDO a considerat in mai multe spete similare ca nu au fost incalcari ale drepturilor omului
  • [referitor la emisiunile analizate de CNA, in care erau interpelati, prin telefon, deputati reprezentand minoritatile] In conformitate cu Legea romana nu s-a produs niciun fel de discriminare
  • In cazul Gabriel Berca: Nu se poate intelege ca dl Berca are probleme psihice. Domnul Gadea a folosit acea formula intr-un anumit context
Ce au spus, intre altele, membrii CNA

Rasvan Popescu, presedinte CNA:
  • In materie de limbaj injurios, la ce ne raportam? In materie de limbaj injurios, sanctiunile noastre curente nu au trecut de 20.000 de lei. Cea mai mare sanctiune a fost de 100.000, iar instanta a redus-o la 50.000 de lei. (Corectura juridicului CNA: Acela a fost un caz de amestec in viata privata)
  • Acum sunt mai multe abateri. Dar niciuna nu este la fel de grava ca in cazul Emil Boc (imaginile cu Emil Boc dezbracat, difuzate de Antena 1, fapt pentru care postul a fost sanctionat cu obligatia de a difuza timp de zece minute, la o ora de maxima audienta, doar textul sanctiunii CNA - n.r.)
Gelu Trandafir, membru CNA:
  • Acest tip de raportare (la interlocutori - n.r.) a devenit norma la Antena 3. Cu astfel de derapaje ne-am confruntat si in 2008 la acelasi post
Narcisa Iorga, membru CNA:
  • Pentru limbaj injurios, postul a fost sanctionat de zece ori anul trecut. Pe demnitate umana au fost zece sanctiuni anul trecut.
Mihai Malaimare, membru CNA (care a propus o amenda de 50.000 de lei):
  • Sunt de acord sa discut de o amenda de 100.000, si de 130.000. Dar consider ca amenda este enorm de mare raportat la fapte, mai ales ca demersul jurnalistic era justificat
Gelu Trandafir, raspunzandu-i lui Malaimare:
  • De la vechiul vot s-a intamplat ceva. A aparut reactia postului. Si, de altfel, e prevazut si in lege, unde se vorbeste despre reactia postului
Ioan Onisei, membru CNA, raspunzandu-i lui Malaimare:
  • Nimeni nu a contestat demersul jurnalistic. Astazi, dincolo de emisiunea la care facem referire, am constatat ca aceste derapaje de limbaj continua

Citeste si:









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8803 vizualizari

  • +43 (51 voturi)    
    Desfintare! (Marţi, 6 martie 2012, 16:13)

    alupigus [anonim]

    O institutie care nu-si indeplineste menirea pentru care a fost infiintata, trebuie desfiintata!
    • +29 (37 voturi)    
      dati-va demisia sa vina unii capabili (Marţi, 6 martie 2012, 16:18)

      dati-va demisia sa vina unii capabili [anonim] i-a raspuns lui alupigus

      dati-va demisia sa vina unii capabili, cu sange in instalatie..
      • -16 (24 voturi)    
        sa vina unii capabili... (Marţi, 6 martie 2012, 17:37)

        Vendetta [anonim] i-a raspuns lui dati-va demisia sa vina unii capabili

        sa inchida postul asta de "opozanti" ai marelui sef...

        Apropo, sa ii zici cuiva ca e "dobioc", e mai rau decat sa ii zici ca e "carici"?
        Dar despre faptul ca "dobitocii" au pus sanatatea pe butuci intr-un asemenea hal incat seful statului se opereaza in Austria, nu zice nimeni nimic?
        • 0 (0 voturi)    
          asa suntem noi (Miercuri, 7 martie 2012, 19:42)

          esther [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

          ne alarmam si facem caz pentru prostii si ne legam de tot felul de detalii minore, e mult mai important ce se intampla in sistemul sanitar decat 2 apelative care nu au fost jignitoare deloc
      • 0 (0 voturi)    
        CNA nu poate fi arbitrara (Miercuri, 7 martie 2012, 13:38)

        Bre [anonim] i-a raspuns lui dati-va demisia sa vina unii capabili

        trebuie sa fie echidistanta de aici ne-intelegerile unora
      • -2 (2 voturi)    
        antena nu are de ce sa fie amendata (Miercuri, 7 martie 2012, 19:39)

        esther [anonim] i-a raspuns lui dati-va demisia sa vina unii capabili

        cuvintele astea exista in dex si tot nu-s suficiente sa-l descrie pe incompetentu ala
    • -13 (23 voturi)    
      corect (Marţi, 6 martie 2012, 17:03)

      evoque [utilizator] i-a raspuns lui alupigus

      sa fie numiti cu totii de basescu
      • +14 (18 voturi)    
        Sa spunem adevarul! (Marţi, 6 martie 2012, 18:46)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui evoque

        Ca ne place sau nu, patronul si Antena 3 sunt una dintre cele mai mari mizerii ale Romaniei!
        • 0 (2 voturi)    
          Acesta nu este nici un silogism (Miercuri, 7 martie 2012, 12:27)

          cel batran [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          si nici un enunt deosebit de democratic. Antena 3 are dreptul sa existe cel putin cat alte - multe - televiziuni concurente.
        • 0 (0 voturi)    
          dc? (Miercuri, 7 martie 2012, 19:45)

          esther [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          ca zic pe bune tot ce se intampla? daca nu erau ei multe lucruri ar fi ramas ascunse
        • 0 (0 voturi)    
          patronul si antenele (Miercuri, 7 martie 2012, 22:50)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          sunt oglinda pdl.
          Cauza si efectul.
          Concluzie: mizeria este la fel de mare si de partea pdl.
          Genul acesta de limbaj si comportament a fost adus de pdl pe scena( Ex. Boureanu), prin urmare daca semeni vant culegi furtuna.
          Pdl nu are de ce sa se planga pentru ca el a cauzat toate acestea, efectul este de bumerang.
          Prin urmare pdl trebuie sa suporte consecintele.
          Sa ne aducem aminte ca pdl a castigat alegerile numai pentru faptul ca lumea se saturase de nastase si gasca lui, acum lumea este satula de basescu si gasca lui.
          Mariane regret, vad estei trup si suflet obedient pdl-ului insa mai gandestete esti un om nascut liber, de ce sa devii obedient?
    • +11 (13 voturi)    
      Corect! (Marţi, 6 martie 2012, 18:45)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui alupigus

      Auzi si tu: comisia are 9 membrii tocmai pt. a se putea lua decizii (5 pentru, 4 impotriva). Cine a mai pomenit ca din 9, trebuie sa voteze pentru 6????
      • 0 (0 voturi)    
        democratia probabil (Miercuri, 7 martie 2012, 12:04)

        cel batran [anonim] i-a raspuns lui adrian

        cu siguranta e nevoie de o majoritate reala pentru decizii grave - si, paradoxal - nondemocratice.
    • 0 (2 voturi)    
      CNA - o institutie inutila (Miercuri, 7 martie 2012, 11:07)

      rapsodul [anonim] i-a raspuns lui alupigus

      Aceasta institutie trebuie desfiintata. CNA emite decizii ilegale.
    • -1 (1 vot)    
      la CNA nu iese jocul (Miercuri, 7 martie 2012, 12:09)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui alupigus

      de asta se tot amana decizia pentru Antena 3. E clar ca se pune presiune pentru a se da sanctiunea maxima.
    • 0 (0 voturi)    
      sa-si faca datoria nu sa fie desfiintata (Miercuri, 7 martie 2012, 19:38)

      esther [anonim] i-a raspuns lui alupigus

      sa fie si basescu tras la raspundere pentru toate afirmatiile total nepotrivite facute din calitatea de presedinte
  • +26 (32 voturi)    
    O petitie pt. desfiintarea CNA-ului, de acord? (Marţi, 6 martie 2012, 16:33)

    Colette [utilizator]

    CNA-ul se joaca nu numai cu obligatia de a respecta legile in tara asta, dar si cu banii nostri, ai contribuabililor din taxele si impozitele carora li se platesc si lor salariile alea destul de substantiale! Asa ca SUNT DE ACORD CU DESFIINTAREA CNA ATATA TIMP CAT NU E IN STARE SA-SI FACA DATORIA PT CARE A FOST INFIINTAT!
    • +22 (24 voturi)    
      rusine!!!!!!!! (Marţi, 6 martie 2012, 17:49)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui Colette

      facem cheta si platim drumul celor de la CNA pt un schimb de experienta la televiziuni europene (Franta, Germania, Italia etc) si daca vor vedea acolo ceva asemanator televiziunilor mogulilor romani, la intoarcere le facem statui din aur. Rusine sa le fie! Mergeti oameni in strainatate si veti vedea ca va crapa obrazul de rusine pt ce televiziuni avem.
      • 0 (2 voturi)    
        hai sa ne informam mai bine (Miercuri, 7 martie 2012, 8:37)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui aschie

        pentru asa o dezbatere, ca cea de aici, despre CNA, este nevoie de termeni de comparatie.
        Pe mine m-ar interesa cum este in alte tari, cu democratie mai veche, cu un sistem mai stabil...
        Cum se regleaza acolo piata de media?
        Cat este "la liber", deci liberal, de dreapta (hi, hi, hi....ca suntem toti de dreapta, cica) , cat este impus, constrans, sanctionat?
        Aud ca CNA exista doar pe la noi...este adevarat?
        fara CNA cum se descurca alte tari?
        Este normal ca membrii unei asemenea institutii sa fie numiti politic?
        Este normal sa dea sanctiunile dupa interesul politic
        Cum asiguram obiectivitatea si echidistanta acestor "judecatori"?
        Vad ca nimeni nu discuta aceste aspecte aici....doar va eliberati de adrenalina.
  • +24 (36 voturi)    
    CNA (Marţi, 6 martie 2012, 16:34)

    calamaru [anonim]

    CNA este in mana uselistilor, de aia isi permit porcariile pe care le fac! CNA trebuie depolitizata, trebuie lasata sa isi faca cu adevarat treaba, apoi sa vezi ce se cumintesc nemernicii antenisti!
    • +8 (10 voturi)    
      poate cna ul mobilizeaza (Marţi, 6 martie 2012, 17:22)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      oamenii sa semneze in numar mai mare petitia si nu mai e nevoie de sanctiune

      http://www.petitieonline.ro/petitie/eliminare_antena_1_antena_3_din_grila_de_programe_a_societatatii_de_transmisie_prin_cablu-p02529049.html
      • 0 (2 voturi)    
        Petitie (Miercuri, 7 martie 2012, 6:23)

        ddoina [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Am si semnat. Multumesc.
      • 0 (2 voturi)    
        105 semnaturi in 3 saptamani? (Miercuri, 7 martie 2012, 8:42)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Petitia este anonima...atata curaj au cei care au initiat-o?
        sau nu este bine sa se vada ce institutie a lansat, de fapt, asa o petitie?
        • -1 (1 vot)    
          mizez (Miercuri, 7 martie 2012, 12:46)

          un domn [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          pe ajutorul tau dea da celor din lista ta de e mail fwd acest link si vom vedea ce se mai adauga, iti multumesc anticipat....asa vezi si tu cam ce vor oamenii care crezi ca ii cunosti
          merci anticipat inca odata
    • -8 (12 voturi)    
      corect... (Marţi, 6 martie 2012, 17:39)

      Vendetta [anonim] i-a raspuns lui calamaru

      sa fie depolitizati (de psd si pnl), lasa ca ai nostrii (pdleii) sunt 100% impartiali...
      • +1 (1 vot)    
        ... (Miercuri, 7 martie 2012, 13:15)

        calamaru [anonim] i-a raspuns lui Vendetta

        Puiule, tu stii semnificatia termenului "depolitizat"? CNA trebuie sa fie complet deconectata de la mediul politic, trebuie sa aiba coloana vertebrala si sa dea de pamant cu toti nenorocitii care ciuntesc si care jignesc prin intermediul media inteligenta romanilor.
  • +11 (19 voturi)    
    Incercati babeste... (Marţi, 6 martie 2012, 16:42)

    MarianX [anonim]

    Daca pentru 150.000 au fost 4 voturi, iar pentru 200.000 au fost 5 voturi, ar trebui sa incercati 250.000, pentru ca se pare ca 50.000 in plus aduc un vot in plus :)

    De fapt, ce naiba, puteti pune si mai mult, oricum n-o sa gresiti cu nimic....
    • +9 (9 voturi)    
      buna gluma (Marţi, 6 martie 2012, 17:23)

      io [anonim] i-a raspuns lui MarianX

      da' din pacate regula asta de trei simpla nu tine,
      amenda de 200.000 e maxima.
  • +26 (36 voturi)    
    Rusine CNA! (Marţi, 6 martie 2012, 16:42)

    admus [utilizator]

    Uite asa a ajuns Felix si gasca lui sa ne rida in nas si sa arunce la gunoi bunul simt din aceasta tara.
    Deja CNA prin aceasta a treia aminare dovedeste ca nu-si mai face treaba promt si corect, mai ales ca au ajuns sa discute doar despre valoarea unei sanctiuni pecuniare, uitind de ce cu oprirea emisiei.
    Ce ar mai trebui sa se intimple grav, pentru ca CNA sa arate ca o institutie adevarata?
  • +18 (18 voturi)    
    Asteapta intai sa le intre banii in cont (Marţi, 6 martie 2012, 16:43)

    Andy [anonim]

    ..si abia apoi or sa dea verdictul. :)
  • +17 (17 voturi)    
    CNA- inutil (Marţi, 6 martie 2012, 16:50)

    Televiziuni suburbane [anonim]

    Cine se mai uita la antene, isi pierde timpul si imbogateste si patronul antenelor.
    Nu va mai uitati. Puteti face asta fara efort.
    Sunt emisiuni de 2 lei cu limbaje suburbane.
    Mai bine investiti-va timpul in altceva mai constructiv.
    Vizionati emisiuni in engleza, franceza- veti fii mult mai castigati si neincarcati negativ.
  • +10 (14 voturi)    
    ”azi o vedem si nu e” (Marţi, 6 martie 2012, 16:51)

    gigi n [anonim]

    CNA? care CNA? Probabil urmeaza o greva gen usl. a celor 4 numiti ,cred,tot de usl. CNA este moarta de mult,a inceput sa ..puta si trebuie ingropata in sicriu de plumb.
  • +14 (14 voturi)    
    imi pare rau (Marţi, 6 martie 2012, 17:07)

    elena [anonim]

    sa constat ca nu puteti rezolva problema aceasta;eu zic sa va autodizolvati ca CNA si sa rezolve instantele astfel de probleme.
  • +10 (10 voturi)    
    alta confirmare (Marţi, 6 martie 2012, 17:21)

    translativus [utilizator]

    Ceea ce se intampla la CNA, este inca o dovada a modului in care functioneaza actualul sistem politic.
    Invrajbirea prin minciuna, calomnia, obraznicia si derutarea societatii, este scopul sistemului pentru a putea tine populatia captiva.
    Isi mai aminteste cineva ce promisiuni i-au facut cel pe care l-au ales? Pateste ceva cel ce nu s-a tinut de promisiuni? Este oare posibil, in actualul sistem, sa iti tii vreo promisiune?
    De ce sa mai mentinem actualul sistem politic?
    Pe cine mai reprezinta ei?
  • +17 (17 voturi)    
    Bataie de joc (Marţi, 6 martie 2012, 17:24)

    Cataleya [utilizator]

    Si de-o parte si de cealalta.
    Cand un post de televiziune care invarte afaceri de zeci de milioane de euro, ajunge in discutia CNA de 20 de ori, intr-un singur an, fara sa fie pedepsit decat cu cateva zeci de mii de euro, inseamna ca CNA-ul romanesc ar trebui desfiintat.
  • +11 (13 voturi)    
    de tot risul (Marţi, 6 martie 2012, 17:27)

    costi [anonim]

    Bau nazdravanilor dar cu Banciu ce ati avut?Vi se pare un post mai putin periculos si so pe el. Eu zic ca ar trebui sa fiti monitorizati intr-un fel si sa raspundeti. Va faceti de tot rahatul, si [pentru ce? Pentru niste perdanti uslasi
  • +12 (14 voturi)    
    Fara sperante desarte (Marţi, 6 martie 2012, 17:46)

    dezamagitul [utilizator]

    Nu va mai consumati atata energie ca nu se va intmpla nimic . Totul este pe langa realitate. Cei din CNA deja nu stiu cum sa procedeze sa ii pedepseasca pe pseudo ziaristii de la antene care cred ca daca au ajuns sa slugarniceasca la un stapan care are atatia bani ,de te intrebi cum ia castigat ,au voie sa insulte si sa injure pe cei care ii dranjeaza , halal profesionisti . Si comentand putin rolul telviziunilor care trebuiau sa fie cainele de paza al democratiei , au ajuns sa faca la fel de rau romaniei ca si politicienii, pe langa faptul ca sant obedienti stapanului prezentand totul in favoarea lor, au ajns sa rastoarne scara valorilor , promovand tot felul de nulitati si femei usoare la televiziuni, de au ajuns tinerii sa creada ca este bine sa te imbogatesti fara sa muncesti ca becali ,care singur a zis ca nu a muncit nici o zi la stat ,sau fetele cred ca este mai usor sa treci prin patul celor bogati vezi monica si alte blonde din politica , decat sa muncesti , halal modele promovate de televiziuni. Iar cei de la CNA ar lua masuri impotriva televiziunilor voiculesti si altor imbogatiti peste noapte , dar vin alegerile si nu stiu cine va castiga si pot sa isi piarda frumoasele slujbe si salarii si care cred ca nu sant pe aproape de slariul mediu.
    Pace tie consumatorului de televiziuni.
  • +9 (11 voturi)    
    aservire (Marţi, 6 martie 2012, 17:54)

    anam [anonim]

    Este evident ca CNA este partinitor, aservit lui Voiculescu si are rolul de a cenzura celelalte posturi, mai putin Antenele.
  • +6 (8 voturi)    
    ati baut gaz? (Marţi, 6 martie 2012, 17:56)

    NL [anonim]

    Ma, humans buni, ce-i tot dati cu dizolvarea CNA??
    Pai, daca politia nu-si face treaba, o desfiintam? Daca pompierii rateaza fiecare incendiu si salveaza numai pisicile ramase in copaci, desfiintam pompierii?
    Nu mai puneti egal intre institutii si oamenii care lucreaza acolo, ca asa procedeaza si ei, de nu se mai dau dusi decit cu salarii compensatorii.
    Daca departamentul de vinzari dintr-o intreprindere privata nu merge bine, sint dati toti aia afara si se angajeaza altii, care e problema? Nu se desfiinteaza departamentul de vinzari.
  • +8 (10 voturi)    
    deeee sa traiasca banii lui voiculescu (Marţi, 6 martie 2012, 18:04)

    totu [anonim]

    pe b1 l-a executat

    dar anetenele sunt puternice
    avem un vicepresedinte in ditamai Senatul Romaniei

    ehhheeeiii...voincii mei
    • +5 (7 voturi)    
      raspuns la totu(anonim) (Marţi, 6 martie 2012, 19:20)

      delia [anonim] i-a raspuns lui totu

      deocamdata B1 tv rezista,sa vedem pana cand,daca schimba macazul,schimbam si noi canalul. CNA-ul este cu antenele se vede clar,pacat de banii nostrii ca sant cheltuiti pe oameni fara caracter.NU AU COLOANA VERTEBRALA,prefera banii si nu isi fac reaba pentru care sant renumerati
  • +8 (12 voturi)    
    Carici vs dobitoc (Marţi, 6 martie 2012, 18:11)

    Octavian [anonim]

    WTF a innebunit lumea (de tot)? Aia de la antene nu fac televiziune, totul e o murdarie generala, in primul rand de limbaj. Ar trebui inchis postul de tot!
    • +2 (2 voturi)    
      Au reinviat (Miercuri, 7 martie 2012, 12:24)

      Anjo [anonim] i-a raspuns lui Octavian

      Aseara erau toate trompetele de la Antene in frunte cu bidon turtit Gadea, secondat de Mihai Badea, Ciutacu, Alessandra Stoicescu, Dana Grecu, Tudor ala sau cum l-a mai botezat nasul lui si toti au scos de la naftalina filmuletul demonstrat fals cu lovirea baiatului de catre Basescu si planul puterii de a elimina din grilele de programe a Antenei 3. Sa fim seriosi domnule Turnatoreanu Felix Motanescovici ( am dat putina nuanta ruseasca numelui) EU, adica persoana mea, NU vreau sa va mai vad la televizoarele din casa mea. NU mai vreau sa platesc la firma de cablu o taxa pentru niste posturi in care o intreaga pleiada de asa numiti ziaristi sa dejecteze timp de ore intregi niste elucubratii fara fundamente reale. Niste televiziuni unde nu inseamna da, posibil inseamna mai mult ca cert si unde toate minciunile aruncate in eter sunt venite de pe "surse". Care surse? Faxurile lui Turnatoeanu Felix Motanescovici? Aseara erau 3 din ei si citeau mesajele de pe telefon in acelasi timp, dupa care s-au apucat sa latre ca cainii turbati la luna.
      Si daca nu mai vor sa fie "haituiti" de catre putere nu au decat sa isi faca televiziune cu circuit inchis (CCTV) si nu au decat sa arunce unii in altii cu dejectiile pe care ei le prezinta drept informatii de pe surse. Eu personal nu mai sunt dispus, ca alaturi de alti romani care considera ca si mine ca Carici Pogonici Si Victor Tonta sunt numele de facto ale celor 2 lideri USL, sa platim salariul unui caine turbat ca Badea, salariul unei catele in calduri ca Grecu. Cu alte cuvinte nu mai vreau ca banii mei sa ajunga la Antele, Irealitatea TV sau RTV.
  • +9 (9 voturi)    
    Banciu si CNA... (Marţi, 6 martie 2012, 18:22)

    hahalera [anonim]

    parca-l vad deseara nervos pe Banciu facand misto de astia de la CNA, spunand ca el de fapt, se referea la "caliciul" de la floare (crinul e si el o floare), dar fiind el mai rrrrararit a scapat-o... :))
  • +8 (8 voturi)    
    La coafor (Marţi, 6 martie 2012, 18:28)

    Trojan.H [utilizator]

    La coafor cu ei!
  • +4 (6 voturi)    
    cum e posibil... (Marţi, 6 martie 2012, 20:22)

    iulian-bz [utilizator]

    o asemenea mascarada,mai pune tu 50 000,mai lasa tu 100 000,ca la piata,rusine CNA,sunteti platiti cu niste salarii nesimtite,in schimb nu aveti nici o tangenta cu legea audio-vizualului,cu mizeria din televiziunile motanului Felix,aveti niste raspunsuri pentru copii care se inscriu la clasa pregatitoare,chiar asa de prosti ne credeti,nu aveti curaj sa spuneti ca ,influenta politica sta la baza luarii acestor decizii,chiar nu puteti modifica raportul voturilor,auzi,cel putin 6 pentru validare,prin astfel de decizii sau amanari incurajati acele personajecare se pretind a fi jurnalisti,sa comita alte jigniri,amenintari si injurii,fiind acoperiti o sa-i doara la basca!!!
    P.S. pe Banciu de ce nu l-ati mai pasuit vreo 3-4 sedinte,ati tras in el exact ca obsedatul de politist de la Perla,fara drept de aparare,fara martori,fara pancarte,fara agitatori,niste impostori fricosi,dati-va demisia!!!
  • +3 (5 voturi)    
    europa libera (Marţi, 6 martie 2012, 21:15)

    roxytim [anonim]

    o tara plina de controverse, dezbinare si ura de la nord la sud si de la vest la est, de la un partid la altul si o mass media incarcata cu ura televiziuni unele impotriva celorlalte. Institutii care ar trebui sa fie o oglinda a separarii puterii de stat sint politizate
    CNA are membrii cu carnete de partid...e o rusine ca aceasta institutie a fost infiintata doar cu scop politic de a-i apara pe unii si ai condamna pe altii.

    Ve-ti face fara voie domnilor din antena 3 un fel de post ca europa libera pe vremuri pentru ca fiind afiliat la CNN vor gasi o posibilitate sa emita chiar din afara tarii cu un efect chiar mai mare decit acuma...
  • +1 (7 voturi)    
    europa libera (Marţi, 6 martie 2012, 21:33)

    aubingbuc [anonim]

    faptul ca ceea ce se scrie aici chiar si fara jigniri sau atacuri la persoana si exprima doar parerea unui cititor vizavi de un articol, trebuie avizat de o anumita persoana , demonstreaza clar ca pina si hotnews e politizat. Articolele care fac doar aluzii impotriva puterii sau a lui basescu fara sa fie injurii, nu apar de regula decit daca au unda verde politica din partea redactiei.
    E unul cu carnet de partid portocaliu sef de propaganda la voi ?
    • -2 (8 voturi)    
      europa libera, libera. (Miercuri, 7 martie 2012, 0:29)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui aubingbuc

      Am observat ca e ceva curios la hot news majoritatea comentatorilor sant cu puterea, ma intreb daca si dupa alegeri vor fi tot cu puterea
      ,fiindca de cateva ori nu mi sau publicat articolele fiindca criticam inclusiv puterea . Cine este seful la Hot News ? Spunem cu cine esti prieten ca sa iti spun cine esti.
    • 0 (2 voturi)    
      total pe invers (Miercuri, 7 martie 2012, 0:34)

      constantin [anonim] i-a raspuns lui aubingbuc

      Daca dumneata crezi ca un carnet de partid rosu este mai nobil decit unul portocaliu, indraznesc sa spun ca esti intr-o mare eroare
  • -2 (2 voturi)    
    m-am saturat de postacii portocalii (Miercuri, 7 martie 2012, 6:20)

    Iulia [anonim]

    M-am saturat de o tara in care deciziile de amendare a unor trusturi de presa care nu sunt servile puterii, provoaca in randul unora atata bucurie. Ce ne dorim? Sa fim o noua Rusie... PACAT!
  • 0 (0 voturi)    
    CNA este anticonstitutional (Miercuri, 7 martie 2012, 6:39)

    V.R. [utilizator]

    Constitutia Romaniei interzice expres orice forma de cenzura.

    Dar bineinteles ca la noi in Romania legea nu are nicio valoare.
  • +1 (1 vot)    
    cna (Miercuri, 7 martie 2012, 15:35)

    Bun [utilizator]

    PROTECTIA CONSUMATORILOR,de ce nu va autosesizati?...cna ne incalca drepturile prin disolutia pe care o afisaza,latrinele 1,2,3,atenteaza la siguranta cetateanului in speta a consumatorului,la morala,etica,bun simt,cultura s.a.m.d.
  • 0 (0 voturi)    
    tembelizare in masa (Miercuri, 7 martie 2012, 21:54)

    arletty [anonim]

    este tot ce au reusit antenele in ultimii ani..
    O perpetua instigare la ura si violenta, cu tot soiul de neterminati, sfertodocti si impostori. Si, ma lesi cu grandioasa cultura generala a antenistilor ? Poti citi 2 km de biblioteca, sa fredonezi fara partitura toate operele lui Verdi or sa recunsti un pictor dupa 5 cm patrati dintr-un tablou de 50/70 daca in ceea ce faci/esti/actionezi/reactionezi toate acestea NU SE VAD neam... Te poti numi eventual papagal,banda de magnetofon, punct. In fine.
    Asa incit ma intreb ce ar trebui p[entru a se ajunge la desfiintarea antenelor, pentru ca asta as face, pentru propagarea imposturii, promovarea falselor valori, ca de genocid cultural, instigare la violenta deja am scris, Simt doar un puah, adica greata mare, plus jena in raport cu acel consiliu, care chiar nu mai stiu ce rol are. DEPOLITIZARE, asta ar fi o posibila solutie. Noapte bun, natiune.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by