Era digitala si a retelelor sociale rescrie, in toata lumea, felul cum companiile comunica cu media si cu publicul lor tinta. Schimbarile prin care trec departamentele si agentiile de relatii publice extind activitatea acestora in zone revendicate pana nu de mult de publicitari. Despre cum se rescrie industria de PR, Matt Neale, Presedinte International al retelei GolinHarris, a discutat online cu cititorii.

Matt NealeFoto: GolinHarris.ro

Matt Neale se va afla in Romania pentru a anunta ca biroul local al retelei, GolinHarris Bucuresti (fosta Lowe PR, afiliata la GolinHarris in urma cu un an), isi schimba felul cum opereaza dupa un model aplicat pana acum in SUA, Marea Britanie si Suedia, numit modelul G4. Acesta extinde expertiza PR-ului in zone precum productia de continut, analiza de business, implicare pe toate canalele mesajului de brand, inclusiv pe cele considerate pana acum a tine de domeniul publicitatii.

UPDATE - 28 martie: Potrivit noului model de organizare a GolinHarris, numit G4, oamenii din agentie nu mai sunt "executivi si acounti", ci isi desfasoara activitatea in patru zone de expertiza - "strategii", "creatorii", "conectorii" si "catalistii". Pentru a sustine noua structura, reteaua a investit in infiintarea unui hub de comunicare multimedia numit The Bridge, care are scopul sa faciliteze plasarea rapida a mesajelor in media traditionale si digitale, sa identifice imediat oportunitatile de comunicare si sa ii implice pe influentatorii din online si offline. "Bridge-ul" de la Bucuresti este lansat dupa cele din Silicon Valley, New York, Chicago, Londra, Stockholm si va fi urmat de Beijing.

Carte de vizita:

Matt Neale a fost numit Presedinte International al retelei de relatii publice GolinHarris - cu birouri in America, Europa, Asia-Pacific si Orientul Mijlociu - in septembrie 2011. In prealabil, el a fost co-managing director al GolinHarris Europe. Este specializat in global brand marketing si s-a ocupat de clienti precum Unilever, Orange, Nokia, Wrigley, Siemens.

  • Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articolului. Puteti adresa intrebari in romana si engleza
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  • Va rugam sa nu adresati mai mult de doua intrebari pentru a da posibilitatea invitatilor sa raspunda la cat mai multe probleme ridicate de cititori.​