Cea de-a sasea editie a evenimentului international RoNewMedia va avea loc pe 16-18 mai si va avea ca invitati reprezentanti ai unor companii precum Google, Facebook, Skype, Microsoft sau BBC. Biz organizeaza pe 6 aprilie conferinta "PR and the Web". Iar Leo Burnett semneaza spotul pentru apa Bucovina, in care un maestru shaolin ajunge in Bucovina si se adapteaza vietii locale.

  • Reprezentanti ai unor mari companii active in domeniul digital, printre care Facebook, Google, Skype, Yahoo!, Microsoft, BBC vor participa la cea de-a sasea editie a RoNewMedia, eveniment international ce va fi organizat pe 16-18 mai la Bucuresti, potrivit unui comunicat de presa. Temele ce vor fi abordate in conferintele RNM vor fi: search si social media - ziua 1; marketing digital, internet mobil si gaming - ziua a 2-a; continut si e-commerce - ziua a 3-a. Evenimentul este organizat de Q2M in colaborare cu Think Digital si IAB Romania, cu sprijinul Bibliotecii Nationale. IAB va organiza, cu aceasta ocazie, si prima editie a galei IAB MIXX Awards, dedicata celor mai reusite campanii de promovare online. Vezi detalii pe site-ul RoNewMedia.
  • Pe 5 aprilie are loc cea de-a doua editie a conferintei "PR and the Web", organizata de revista Biz si dedicata relatiilor publice in mediile interactive. Conferinta va aborda subiecte precum "digital storytelling", metode de cercetare, monitorizare, creare de continut, strategii de management de criza, web analytics pentru PR. Vezi detalii pe site-ul evenimentului
  • Spotul "Echilibrul suprem" pentru apa minerala Bucovina, in care un maestru shaolin ajunge in Bucovina si se adapteaza vietii locale, este semnat de Leo Burnett. Agentia a realizat aceasta reclama dupa ce, anul trecut, a castigat licitatia de creatie organizata de Rio Bucovina. Ideea spotului este descrisa intr-un comunicat al agentiei: "chiar si cei recunoscuti ca repere universale ale echilibrului vin in Bucovina ca sa afle secretul "echilibrului suprem".