CNA a aprobat, marti, prelungirea licentei audiovizuale pentru Antena 1 Bucuresti, dupa discutii de circa o ora cu Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, in care mai multi membri ai Consiliului si-au exprimat nemultumirea fata de calitatea unora dintre productiile de divertisment ale postului. Sorin Alexandrescu a declarat ca Antena 1 isi va continua strategia de a se concentra pe divertisment si a spus ca Antena Group va lansa in viitorul apropiat si alte canale de televiziune care vor aborda "nise neexploatate in piata".

CNA a discutat din nou prelungirea licentei pentru Antena 1 dupa ce, in urma cu doua saptamani, cand fostul director general al Antena Group, Adrian Nanulescu, era inlocuit de Sorin Alexandrescu, membrii Consiliului au decis sa amane o decizie in acest sens si au cerut ca la sedinta sa vina fie noul administrator al Antena Group, fie un reprezentant al actionariatului (familia Voiculescu). Membrii CNA au ridicat, atunci, obiectii legate de emisiuni de divertisment precum Acces Direct sau reluarile "In gura presei". Ei si-au reafirmat o parte din acele obiectii si in sedinta de astazi.

Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, la sedinta CNA:

  • Fostul director general (Adrian Nanulescu - n.r.) a fost eliberat din functie, iar aceasta pozitie a fost preluata de mine
  • Am tinut cont de chestiunile semnalate de dumneavoastra. [De exemplu] Emisiunea "In gura presei" difuzata dimineata a fost reeditata
  • Strategia Antena 1 va fi continuata. Scopul pe urmatorii cinci ani de zile tine in principal pe divertisment - formate internationale adaptate pentru Romania sau idei originale care vin de la producatori locali (Christian Mititelu, membru CNA: Spuneti ca strategia va continua sa se bazeze pe divertisment de calitate. Daca dumneavoastra credeti ca acesta este divertisment de calitate, traim in lumi diferite.)
  • Exista un anumit grad de integrare a productiilor locale
  • Programele de stiri sunt coloana vertebrala a grilei. Investitiile in zona de stiri vor viza doua zone - editoriala si tehnica
  • Avem un plan pe termen mediu, de 3-5 ani de zile, in care o parte din statii vor trece din emisia actuala in emisie HD
  • Observam ca in piata exista mult loc de crestere si multe sinergii. In viitorul apropiat grupul va lansa si alte canale de televiziune care fie vor aborda nise neexploatate in piata, fie vor avea continut cros-nise
  • Daca analizam chestiuni punctuale precum sanctiunile date de dumneavoastra, constatam ca trendul este descrescator