CNA repeta cea mai aspra sanctiune pentru OTV: injumatatirea perioadei de licenta. Postul de televiziune mai poate emite pana in 4 iulie

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 10 aprilie 2012, 14:42 Economie | Media & Publicitate

Dan Diaconescu
Foto: AGERPRES
CNA a decis, marti, sa injumatateasca din nou perioada de licenta pentru postul OTV, din cauza publicitatii politice facute de acest post Partidului Poporului-Dan Diaconescu si pentru alte incalcari ale legii. Este a doua astfel de decizie luata de CNA dupa cea din 27 martie, cand licenta a fost redusa cu sase luni, pana la 28 septembrie. Dupa decizia de astazi, licenta OTV mai este valabila pana la 4 iulie. Votul membrilor CNA a fost unanim.

CNA a luat decizia pe baza unei monitorizari a materialelor de publicitate politica difuzate de OTV in perioada 29 martie - 8 aprilie, ce au cuprins intalniri pe care Dan Diaconescu le-a avut cu cetateni din diverse localitati.

Pe 27 martie, CNA decisese pentru prima data sa injumatateasca perioada de licenta pentru postul OTV, din cauza publicitatii politice difuzate de acest post - cea mai aspra sanctiune pe care o putea lua intr-un astfel de caz. Perioada de licenta ar fi trebuit sa expire la 1 aprilie 2013, dar, dupa decizia din 27 martie a CNA, a fost redusa pana la 28 septembrie 2012. Dupa incetarea perioadei de licenta, postul mai poate functiona doar daca obtine de la CNA prelungirea licentei.

Potrivit Legii Audiovizualului, un post poate fi sanctionat cu injumatatirea perioadei de licenta daca, in prealabil, a fost sanctionat de cel putin doua ori cu obligatia de a difuza timp de trei ore, intre 18.00-21.00, doar textul sanctiunii CNA. Pe 27 martie, Narcisa Iorga, membru CNA, arata ca din momentul in care postul a fost autorizat OTV a avut 9 sanctiuni de intrerupere cu 10 minute si 7 sanctiuni cu intererupere de 3 ore.

Dan Diaconescu mai detine si postul DDTV (Direct Digital TV, operat de Telecroma Media SRL din 2005).

Astazi, CNA a discutat si o contestatie a deciziei din 27 martie, venita prin intermediul cabinetului de avocatura Fenechiu Savu & Asociatii, contestatie pe care a respins-o. Potrivit unei reprezentante a casei de avocatura, decizia CNA de acum doua saptamani a fost, oricum, contestata si in instanta, dar nu s-a stabilit inca un termen.

Ce au spus membrii CNA:
  • Valentin Jucan, membru CNA: Aseara, domnul Diaconescu spunea explicit ca sediul partidului se afla in sediul televiziunii (...) Cel mai grav in demersurile lui Dan Diaconescu e ca sunt adusi copii minori (...) Statul de drept nu este respectat, copiii sunt impinsi in fata, oamenii sunt manipulati (...)
  • Faptul ca societatea e in insolventa, acest lucru nu are legatura cu starea de fapt, nu exonereaza OTV de respectarea legii
  • Ioan Onisei, membru CNA: [Procedura insolventei] nu are nicio legatura cu continutul editorial. Pe de alta parte, in aceste emisiuni nu este incalcata doar legislatia privind publicitatea politica, acest radiodifuzor incalca de multa vreme si multe alte articole din Codul audiovizual si mai ales Constitutia Romaniei, care obliga radiodifuzorii sa asigure informarea corecta a populatiei, dar si Art. 3 din Legea audiovizualului. (...) Cred ca suntem tot intr-o situatie foarte grava, care sfideaza prevederile legii, autoritatea CNA-ului, insasi Romania, ba chiar si pe putinii telespectatori care au mai ramas la OTV

Tribunalul Bucuresti a admis, la sfarsitul lunii martie, intrarea Ocram Televiziune, compania care opereaza OTV, in insolventa, potrivit Paginademedia.ro. Insolventa a fost ceruta de compania de productie Mamitzu Production. Firma desemnata sa se ocupe de insolventa Ocram este Acsis Solv Ipurl, care administreaza si insolventa agentiei Odyssey, potrivit sursei citate.

Potrivit datelor de la Registrul Comertului, Mamitzu Production este o firma din Bucuresti, aflata in faliment si care il are ca unic asociat pe Serbu Eugeniu Marius. In 2010, firma a avut o cifra de afaceri de 1,6 milioane RON.
























11407 vizualizari

  • +48 (54 voturi)    
    Ar trebui inchis instant (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:54)

    Calin [anonim]

    Tembeliziunile astea au cretinizat o mare parte din romani. Inteleg ca e democratie, dar nici nu poti lasa ca cetatenii sa ajunga niste legum fara minte si constiinta. Si au incalcat atatea reguli si astia si antenele ca ar putea sa-i trimita in judecata, nu doar sa le opreasca mizeriile.
    • +13 (21 voturi)    
      super... bravo CNA! (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:52)

      Tom_Macaragiu [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      Mare dreptate ai, astia au cretinizat populatia cu fond mai slab.
      Cu ocazia asta se aeriseste putin zona televiziunilor si poate trage invataminte `galmea` de la antene.

      Sa vedem incotro se orienteaza de acum inainte magda ciumac si audienta. Poate vor pune mana pe cate o carte fie ea chiar de bucate.
      • +14 (18 voturi)    
        nu va bucurati (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:37)

        Bogdan C [anonim] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

        Lui Diaconescu ii foloseste decizia. Poate poza in victima, se poate plange ca guvernarea actuala e speriata de el si de OTV, si asa mai departe. Cei care se uita la OTV probabil nici nu inteleg ca n-are voie sa faca publicitate politica, asa ca din punctul lor de vedere e un abuz. Iar Diaconescu nu e prost, stie si el ce nu are voie sa transmita. Daca o face, o face intentionat pentru ca are de castigat din asta. Uitati-va cum toate celelalte televiziuni raspandesc stirea si o comenteaza. Practic e publicitate gratuita.
        • +8 (10 voturi)    
          S-ar putea sa ai dreptate. (Marţi, 10 aprilie 2012, 21:42)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui Bogdan C

          Eu am o banuiala ca unii dintre telespectatorii OTV, care mi se pare ca au o problema cu discernamantul, s-ar putea sa aiba o problema si cu memoria. Daca Dan Diaconescu dispare din emisie permanenta, ramane de vazut cati se vor putea concentra destul de mult ca sa ii ramana fideli fara spalarea continua pe creier :D Chiar sunt curioasa.
          • +4 (6 voturi)    
            otv ddtv samd (Miercuri, 11 aprilie 2012, 7:39)

            Nae [anonim] i-a raspuns lui Cri

            OTV se va inchide, va apare DDTV care se poate inchide daca face acelaeasi greseli ca OTV. Diaconescu poate deschide mai multe posturi si isi va continua propaganda pentru partidul sau. Inchiderea postului nu e o solutie; amenzile mari da
            • +2 (2 voturi)    
              ca sa deschida (Miercuri, 11 aprilie 2012, 12:11)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nae

              alte posturi, musiului dd ii trebuie licenta. fiind vorba de acelasi personaj, cna-ul o sa-i mai dea?
        • 0 (4 voturi)    
          nu ne bucuram (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:35)

          Linxx [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan C

          Hai sa fim seriosi, acum pe toate posturile avem publicitate politica.

          Ce au facut televiziunile pentru a "educa" poporul pentru a nu putea fi OTV-izat?

          Toata media TV este o cloaca......
      • -1 (3 voturi)    
        cretini cu fond slab (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:39)

        Linxx [utilizator] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

        Care sint criteriile dupa care impartim populatia in fond slab si fond tare ???
    • -1 (19 voturi)    
      Ce ramane ? (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:56)

      monarch [anonim] i-a raspuns lui Calin

      Bine , bine inchizi Antenele dar ce ramane ?Ramane B1 TV - postul unui fost securist - si TVR ...Adica inchizi postul unui informator si lasi telespectatorii sa se uite ;la postul unui fost colonel de Securitate ? Sunt un neutru - sunt monarhist -si trebuie sa recunosc ca posturile care fac opozitie - indiferent de care - trebuie sa existe , ele trebuiesc sanctionate drastic daca incalca legea dar democratie presupune ca vocile sa se auda ...Cretinizarea nu o face nici Antena 3 si nici B1 TV cretinizarea o fac toate posturile atunci cand dau muzica din buric si seriale in care sunt popularizati smecherii si tiganii si omisi oamenii de valoare .
      • +1 (1 vot)    
        vezi... (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:31)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui monarch

        Ca scrie mai sus in text, conform legii si constitutiei, sunt obligati sa asigure informarea corecta a populatiei. restul e gargara manipulativa de-o parte sau de alta.
        Asa ca cretinizarea o fac si antena 3 si b1 tv, si si manelistii aia mentionati de tine. Nu stiu cum sunt astia noi lansati de curand (Digi 24), nu m-am mai uitat la TV cam de 1 an.
    • +10 (12 voturi)    
      Railor, ramanem fara case! (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:11)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      Noaptea trecuta, cand zipam peste posturi, am nimerit la OTV tocmai cand incepuse DD sa imparta si locuinte, pe principiul primul venit primul servit. Noroc ca mai sunt vreo 700.000 de proprietari in Bucuresti ca altfel va trezeati urgent cu Danut primar general! Asa o sa ramana amaratii aia doar cu o foaie trasa la xerox.. dar cu numar de ordine.
      • 0 (0 voturi)    
        deocamdata (Miercuri, 11 aprilie 2012, 12:13)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        dg24 e impartial.
        urmareste o data o emisiune de stiri.
    • +2 (4 voturi)    
      "tembeliziuni" (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:13)

      Linxx [anonim] i-a raspuns lui Calin

      Apoi hai sa facem o socoteala: cat la suta din televiziuni NU sant "TEMBELEZIUNI" ?????
      Eu zic ca majoritatea "cretinizeaza" acea mare parte din romani la care te referi.
    • +1 (1 vot)    
      ASTEPT O SOLUTIE SIMILARA SI PENTRU (Joi, 12 aprilie 2012, 0:57)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      antena 3. De sapte ani spala creiere si nimeni nu ia nicio masura. Multi dintre cei ce s-au uitat la acest post au ajuns deja legume fara minte, fara constiinta, dar cu drept de vot.
  • +44 (52 voturi)    
    ce pot sa zic decat... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:55)

    mark_atmail [utilizator]

    multumim CNA!
    • +19 (25 voturi)    
      sehr gut... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:29)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui mark_atmail

      danke ! danke ! danke !
      • +22 (22 voturi)    
        ... (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:42)

        Marcu [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Voi ce credeti, ca odata cu inchiderea OTV vor deveni automat mai destepti telespectatorii lor fideli?

        OTV nu este cauza prostiei, este efectul. Cauza este in cei 7 ani de-acasa si in cei 12-16 ani de la scoala.
        • +2 (2 voturi)    
          7 ani de acasa (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:43)

          Linxx [utilizator] i-a raspuns lui Marcu

          Adica "EDUCATIE"

          Pai ce am facut cu "SCOALA" dupa asa zisa revolutie ????
          Mergeti in scoli si vedeti......
  • +29 (45 voturi)    
    ... (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:57)

    calamaru [anonim]

    Injumatatire si pentru antenele lui Felix! Nu prelungire!
    • +17 (19 voturi)    
      probabil..... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:40)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui calamaru

      ....este si o atentionare catre toate posturile tv ca legea incepe sa fie aplicata (in sfarsit).
      Sa speram ca de acum incolo, vor mai disparea minciunile si calomniile si ca se va face primul pas spre informarea corecta.
      Deci, cea mai respectata inventie o omenirii ramane tot parul.
      • -11 (17 voturi)    
        sa eradicam minciunile de la televizor! (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:02)

        tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        vom incepe cu talkshow-urile de la Antena 3!
        vom continua cu Tribuna Parlamentara!
        vom starpi toate buletinele de stiri care transmit declaratii ale politicienilor!

        apoi vom continua cu eradicarea minciunii!

        vom distruge Cartoon Network!
        vom anihila AXN SciFi

        iar gogoasa de pe papansh va fi:
        inchiderea permanenta a Trinitas!

        totul in numele disparitiei minciunilor de la televizor!!!
        • +9 (11 voturi)    
          trinitas (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:29)

          thebblack [utilizator] i-a raspuns lui tache2011

          cu astia chiar ai nimerit-o!
  • -27 (31 voturi)    
    aiurea (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:59)

    thebblack [utilizator]

    prima oara i-au taiat din licenta 6 luni. a doua oara au taiat 3 luni. la urmatoarea ce fac? or sa ii faca cu degetul?
    • +16 (18 voturi)    
      nu intelegi (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:18)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui thebblack

      i se injumatateste e normal ca daca avea licenta pe 12 luni sa ii taie 6, ramane cu 6, ii taie 3, ramane cu 3, vorbim de impartire ce se studiaza mai nou la gradinita.

      dupa mine ar trebui sa ii retraga de tot licenta si sa nu mai aiba dreptul sa isi faca un nou post tv sau radio avand in vedere ca incalcarea legii este nr.1 pe agenda lui diaconescu. orice stire este de fapt propaganda politica, a inceput sa isi denumeasca emisiunile PP (pentru popor) adica idem cu partidul poporului, loteriile lui sau ce dreacu is alea sunt prezentate : dupa alegeri DD va da case, va da chirie 25 euro va da pe dracu in patru. In alte tari aceste incalcari sunt penale.
      • +1 (5 voturi)    
        :) (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:45)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

        vezi ca te-ai prins ce vroiam sa zic?

        6 luni prima oara, da-i 6 luni si acum si inchide-l; si ai terminat cu balciul, eventual cu avertisment clar ca o inchizi direct si pe a doua daca se repeta.

        faza cu injumatatirea merge atunci cand mai are 10 ani de licenta sau care or fi perioadele pe care se acorda. nu cand mai are 6 luni si cu tot cu pedeapsa tot ajunge in campanie sau pana la alegeri.
      • 0 (4 voturi)    
        nu inteleg (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:50)

        Linxx [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

        Cine se teme de OTV. ??
        OK e un post NOCIV.
        Si drogurile sint NOCIVE, si nu se ia nici un fel de masura.
        Si SARACIA e NOCIVA si nu sint luate masuri

        Si HOTIA e NOCIVA................

        Hai sa facem ceva.!!!!
    • +6 (8 voturi)    
      Fa/ti singur! (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:46)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      Daca vorbesti asa, inseamna ca te pricepi!
      Cat despre 0tv, e bine ca este penalizat. La cate tampenii sunt acolo este de neinteles cum oamenii se uita acolo. Elodia, spanzurati, inecati... idioti.
      Babe de marginea santului care barfesc la hora, toaca toata ziua cate in luna si in stele.
      Adios, coane dd! Poate inveti ca in caracalul ala din care te tragi, puscaria este pe strada libertatii, fabrica de paine este pe strada foamei, singura scoala de alcolo este ... scoala nr.2...
      • +1 (7 voturi)    
        Manele si buric (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:46)

        Taraf TV [anonim] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Cu Taraf TV cum ramane???
        Ce mi-e Taraf TV ce mi-e DD.
        Si asta ar trebui inchis ca si multe altele.
  • +13 (21 voturi)    
    Multumim! (Marţi, 10 aprilie 2012, 14:59)

    Lord Sith [utilizator]

    Multumim CNA!
    • -14 (16 voturi)    
      Te bucuri degeaba (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:40)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Lord Sith

      Cei care nu lupta pentru libertate si nu stiu sa o aprecieze o vor pierde...
      Sunt foarte putine televiziuni libere , independente. Poate ca nu e decat una singura, cel mult doua...
      • +9 (11 voturi)    
        ti se pare tie ca ala apara libertatea? (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:48)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui alex

        cat timp nu ai dreptul la o viata privata si esti balacarit ca ce ai cautat de paste la musulmani in dubai? Pai asta o sa inchida granitele de paste o sa putem merge doar in CAER.
  • +14 (28 voturi)    
    aberant (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:00)

    ady [anonim]

    nu inteleg care e diferenta dintre OTV si Antene?
    • +19 (25 voturi)    
      nici una (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:29)

      draq [utilizator] i-a raspuns lui ady

      motiv pentru care ar trebui sa urmeze
    • -9 (11 voturi)    
      pacat ... pentru tine ... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:42)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui ady

      dar , ce sa faci ..asta e viata , unii pot altii nu ...
    • +8 (10 voturi)    
      Dati SMS pentru numai 1,24 euro... (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:17)

      geo 6101 [anonim] i-a raspuns lui ady

      ...si vei afla!
  • +15 (19 voturi)    
    CNA (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:00)

    papaleasca [utilizator]

    Ciudat ca nu se ia nicio atitudine impotriva antenelor si irealitatii tv. Cand in lupta pentru voturi sunt 2 tabere iar o televiziune prezinta doar mesaje impotriva uneia din parti , mie imi suna a campanie electorala mascata sau indirecta.
  • +3 (5 voturi)    
    Eoliada (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:03)

    Valea Jiului [anonim]

    Dan Diaconescu - Elodia !!!
  • +12 (24 voturi)    
    Doar OTV? (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:04)

    Voiculescu [anonim]

    Si Antenele nimic, nimic? Ele nu manipuleaza populatia?
    • +10 (12 voturi)    
      O telecomanda, doua... ? (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:12)

      martianu [anonim] i-a raspuns lui Voiculescu

      OTV face publicitate politica, cum ar veni, se fac emisiuni despre, sa zicem OZN-uri, dar se vorbeste despre ce presedinte mirific v-a fi DD.

      Antenele manipuleaza, insa din cate stiu eu, la TV se pot schimba canalele.
      • +11 (11 voturi)    
        solutie (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:35)

        UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui martianu

        le-am scos din lista de programe, e mai simplu...
      • -13 (15 voturi)    
        se poate ..dar , comunistii nu vor sa existe ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:43)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui martianu

        alte pareri decat ale lor !

        ar fi foarte fericiti daca ar exista numai b1 .
        • +7 (9 voturi)    
          ba tu (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:45)

          baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          vorbesti serios, sau aveti net in spitalul noua? Mai comunist ca voiciorescu varanul antenagiu nici stalin nu era.
      • +2 (4 voturi)    
        se vede ca esti FAN OTV (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:35)

        CosmiN [anonim] i-a raspuns lui martianu

        se vede ca esti telespectator OTV: "presedinte mirific v-a fi DD". Adica "v-a". Bravo tie, n-ai decat sa-l si votezi!
  • +8 (12 voturi)    
    In sfarsit (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:04)

    draq [utilizator]

    Aparent se poate dar nu prea exista vointa. Vedeti ca v-au scapat cateva posturi care ar trebui si ele inchise
  • -21 (29 voturi)    
    CNA=Politie politica?!!! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:07)

    evoque [utilizator]

    Oricat este de..........este otv-ul, aceste masuri sunt clar influentate politic si au un singur scop.
    • 0 (4 voturi)    
      da , sa ii mareasca procentele . (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:44)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui evoque

      si in felul asta or sa il transforme in victima si o sa mai ia cateva procente de la 'inteligenti' ...

      probabil ca e usor de cumparat , si atunci il vor cu putere mare in parlament ;)
      • +2 (4 voturi)    
        pericolul victimizarii (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:04)

        Anonimus [anonim] i-a raspuns lui adrian

        si mie mi-e frica de ceea ce zici, ca il transforma in victima chiar inainte de alegeri. altfel, postul trebuie inchis de mult. acum insa cine stie ce efect va avea. vom trai si vom vedea
    • -1 (3 voturi)    
      vot UNANIM!! (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:46)

      curios [anonim] i-a raspuns lui evoque

      poate la tine si la instructorul tau de partid asta inseamna ca PSD si PNL si PC au votat contra??? Avea deci dreptate Ion Cristoiu cand spunea ca USL dardaie de fuga voturilor de extreme stanga catre PP-DD?
  • +17 (21 voturi)    
    OTV (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:12)

    Denoro [utilizator]

    Adevarul ca OTV, in ultima perioada, a trecut de orice limita, a ignorat cu desavarsire orice regula legala privind continutul programelor, orice sanctiune anterioara, acum, odata cu anuntata candidatura a Partidului Poporului la alegeri.
    Eu cred ca Diaconescu face intentionat asta, spre a-si atrage astfel de sanctiuni drastice, dar n-o sa-i iasa jocul: in afara de cativa fanatici (zeci, sau maxim sute), nu va reusi sa porneasca nici un fel de miscare sociala de revolta impotriva "persecutiei".
    Diaconescu joaca foarte dur cartea victimizarii si va esua lamentabil.
    • -18 (20 voturi)    
      ... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:26)

      io [anonim] i-a raspuns lui Denoro

      Ne vedem la vot! Cine rade la urma ...
      • +9 (11 voturi)    
        exact (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:19)

        Denoro [utilizator] i-a raspuns lui io

        Daca comentariul tau s-a referit la obtinerea unui procentaj mare la alegeri de catre Partidul Poporului la alegerile din vara, atunci primesc provocarea ta: ne vedem la vot! ;) Si sunt de acord si cu afirmatia ta ca cine rade la urma rade mai bine.
  • +10 (12 voturi)    
    :) (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:14)

    ion voicu [anonim]

    "mort pe 4 iulie" :)
  • +13 (15 voturi)    
    doar atat? (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:17)

    mmc [anonim]

    la cate aberatii sunt discutate acolo ar trebui inchis in 5 min!!
    • -1 (1 vot)    
      Decizie periculoasa (Miercuri, 11 aprilie 2012, 14:18)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui mmc

      Unii prefera aberatiile oteve aberatiilor antenelor, ale protv sau ale tevere. pentru asta este telecomanda. Din cate stiu, in cenea nu exista nici un membru al ppdd, iar motivul unanimitatii a fost "sa moara capra vecinului"! Inchiderea oteve reprezinta un precedent foarte periculos pentru ro.
  • +11 (15 voturi)    
    Eu l-am sters din grila de 6 luni deja .... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:18)

    anonim [anonim]

    impreuna cu RTV, I-Realitatea, Antena3, Taraf, Giga TV si mai urmeaza ....
    Recomand cu caldura .... va veti relaxa !!!
    • -10 (16 voturi)    
      ai lasat doar b1 si tvr? (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:45)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ca sa fi relaxat total .... ?
    • +4 (6 voturi)    
      2000 (Marţi, 10 aprilie 2012, 19:37)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      eu l-am scos din lista de programe a televizorului din 2000. da' ma deranjeaza in continuare pentru ca nu e saptamana sa nu ma atentioneze vreo matusa/vecina/cunostinta cu ultima dezvaluire imbecila, indiferent de cate ori le atrag atentia ca nu ma intereseaza.
  • +15 (15 voturi)    
    DA, DA... SAU NU? (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:22)

    Panda [anonim]

    Citez:
    "Constitutia Romaniei obliga radiodifuzorii sa asigure informarea corecta a populatiei"

    Niciunul dintre radiodifuzori nu respecta aceasta prevedere constitutionala.

    Asa ca abia astept masuri similare si la restul posturilor. Fara discriminare.
    • +1 (5 voturi)    
      LOL (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:46)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Panda

      pai atunci trebuiesc toate inchise cand incepe campania elactorala ... sti tu .. aia cu mincinu multe ...
      • +7 (9 voturi)    
        Exact ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:57)

        Panda [anonim] i-a raspuns lui adrian

        Toate TV ar trebui inchise cat timp tine campania electorala.

        Sa vezi atunci ce scoruri vor fi la alegeri! Surprize-surprize!
  • -14 (20 voturi)    
    Mizerabil (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:27)

    Trader [anonim]

    Nu sunt un telespectator OTV, si nici admirator al lui DD!!!Dar este mizerabil si nedrept ceea ce face CNA! Cea mai buna sacntiune: TELECOMANDA!!!!
  • -10 (20 voturi)    
    de B1...nimik nimik??? (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:32)

    anonim [anonim]

    dar de postul B1 nu zice nimeni nimik? normal doar il aduleaza de dimineatza pana seara pe Base' si pe sleahta lui PDlista .....RUSINEEE!!!!! basistilor...
    • +4 (8 voturi)    
      De B1... (Marţi, 10 aprilie 2012, 18:25)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Domnule "anonim" un post TV nu poate fi amendat doar pentru ca nu este pe gustul dumneavoastra, sa stiti! Conform CNA, TVR Info si B1 respecta intrutotul prevederile legii, inclusiv cele referitoare la impartialitate. Pentru cultura dv va voi spune (desi sunt publice datele si daca va intereseaza, puteti face efortul de a le cauta), ca la B1, dintre toti invitatii din politica, 52% au fost reprezentanti ai Opozitiei , iar cei ai Puterii de 48%. Sunt cele mai recente monitorizari ale CNA. Tot pentru cultura dv, sa stiti ca Antena 3 a fost amendata pentru a ca nu a respectat principiile impartialitatii (aproape 90% dintre invitati au fost din Opozitie!).
  • +8 (12 voturi)    
    tratament egal (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:35)

    luca [anonim]

    As fi dorit ca acest CNA sa fi fost la fel de intransigent si cu antenele ( nu cu A)!
  • +6 (12 voturi)    
    Dar de mincatorii de rahhat... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:45)

    zexe [anonim]

    ...de la ANTENE de ce nu zice nimeni nimic?
    de istericele alea de Deac si Cretulescu, cu muia lor de rechini flaminzi?
  • +2 (8 voturi)    
    ... (Marţi, 10 aprilie 2012, 15:50)

    Madman [anonim]

    Uraaaa! In sfarsit o veste excelenta!
  • -3 (11 voturi)    
    Votati PP-DD ! (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:08)

    Frankie [utilizator]

    sa mai fure si altii nu numai PDL+USL
    • +5 (5 voturi)    
      cetatean (Marţi, 10 aprilie 2012, 17:49)

      Aceiasi la ciolan? [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      Adevarat graiesti. Tocmai la asta m-am gandit si eu cand am vazut traseistii de centura.
      Macar DD-ul nu a mai fost la ciolan.
      Vreau sa vad altii.
  • +3 (9 voturi)    
    In sfarsit! (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:17)

    ana [anonim]

    Bravo CNA! Pe cand si antenele?
  • -7 (13 voturi)    
    Se (Marţi, 10 aprilie 2012, 16:28)

    alex [anonim]

    Basescu face cea mai mare greseala, presa libera e lucrul cel mai important dupa guvernarea Iliescu & Nastase cand stim noi cum era...
    Eu nu-i inteleg pe aceia care se bucura, cu ce-i deranja pe ei un post in plus sau in minus, trebuie luptat ptr. drepturile fiecaruia, maine se trezesc sa faca alte taieri, este mare gresala sa-i lasam dupa bunul plac
    Cu ce este mai politic OTv decat Antenele sau decat Realitatile, cu care concureaza direct ?
  • 0 (4 voturi)    
    s-a schimbat de la cazul toantena 3 (Marţi, 10 aprilie 2012, 19:04)

    kkciosuldelahamangia [anonim]

    regulile de la c.n.a. ? adica au uitat de gidea, de cite ori au aminat verdictul ? altceva e de remarcat, si anume ca la cererea unei parti a presei si a unor politicieni, care cereau ridicarea licentei, c.n.a. a raspuns ca nu exista o prevedere care sa permita asa ceva, si atunci ?
  • -1 (5 voturi)    
    OTV (Miercuri, 11 aprilie 2012, 7:06)

    Dan Costea [anonim]

    Poate sa si inchida OTV, eu tot cu Domnul Dan votez!
  • 0 (2 voturi)    
    potential dictator (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:19)

    Alex S [utilizator]

    Ma bucur ca in sfarsit s-au gandit sa faca asta. Am observat de mult ca OTV face propaganda electorala non stop ceea ce este ilegal. Zice ca da case gratuite, 20 de mii de euro la populatie. Romanii trebuie sa inteleaga ca acest DD este un potential dictator la fel ca si Ceausescu, si ca guvernul nu are de unde sa le dea lor atatia bani pt ca pur si simplu nu ii are.
    • 0 (0 voturi)    
      Geoana 2009 (Miercuri, 11 aprilie 2012, 14:13)

      V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Alex S

      Lasa ca si Gionel a promis aceleasi lucruri in 2009 si nimeni n-a comentat nimic despre dictatura.
    • 0 (0 voturi)    
      Geoana- dar de 20.000E/ familie (Miercuri, 11 aprilie 2012, 14:57)

      Pt@Alex [anonim] i-a raspuns lui Alex S

      Geoana a promis ca va da 20.000E fiecarei familii de romani care se intoarce in tara.
      Faci confuzii intre Geoana si DD.
  • +1 (1 vot)    
    un nou post tv ce emite din alta tara! (Miercuri, 11 aprilie 2012, 8:35)

    catalin [anonim]

    Se aude prin targ ca va incerca sa emita dupa ce se inchide si DDTV de pe teritoriul altei tari.Sa vedem ce face atunci CNA? Pe de alta parte asta este rezultatul mult iubitei noastre democratii originale si indobitocirii poporului ROMAN.Si ne mai miram ca ajungem sclavii europei?Pe de alta parte ce facem cu celelalte televiziuni?Taraf, Antena 3, Manele TV, TVRInfo etc:?Daca poporul roman ar avea ceva cultura nu ar trebui sa existe CNA.Exista telecomanda .Prin ceea ce face CNA creaza doar scandal si probabil adeziuni la PPDD.In rest numai de bine draga ROMANIE!
    • 0 (0 voturi)    
      banal (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:50)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui catalin

      in primul rand e mult mai complicat (tehnic vorbind) sa ajunga din alta atara pana aici, poate doar daca nu va emite din imediata apropiere (moldova, bulgaria, ungaria, serbia, ucraina). in al doilea rand e mult mai usor (legislativ vorbind) cna-ului sa interzica "cablistilor" sa-l preia decat e sa ii ridice licenta. plus ca daca ar face-o din ue, probabil ca exista niste legi in legatura cu asta.
  • +1 (1 vot)    
    gresit gresit si iar gresit... (Miercuri, 11 aprilie 2012, 9:32)

    me [anonim]

    tot ce face cna e sa para ca actioneaza politic si nimic mai mult!!!
    0tv a incalcat legea, bunul simt, regulile s.a.m.d. de nenumarate ori... totusi pedepsele au fost infime!!! numai cand se baga in politica incep pedepsele adevarate...
    ce sa intelaga din asta oamenii?! decat ca dd are dreptate si chiar lupta impotiva tiranilor care-l vor afara!!!
    nu cred ca este drumul corect pe care trebuie sa mearga cna... chiar nu se pot lua si de celelalte?!
    dd are acum o placa pentru alegeri similara cea a lui basescu(si periculor de credibila): lupt impotriva hotilor care vor sa ma doboare!
    • -1 (1 vot)    
      Pt@me (Miercuri, 11 aprilie 2012, 15:00)

      Nu numai OTV a incalcat legea bunului simt [anonim] i-a raspuns lui me

      ""0tv a incalcat legea, bunul simt, regulile s.a.m.d. ""

      Guvernantii ce au incalcat, timp de 22 ani?
      Nu acelesai lucruri? Pe ei cine-i inchide?
      • 0 (0 voturi)    
        minus (Joi, 12 aprilie 2012, 1:34)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Nu numai OTV a incalcat legea bunului simt

        eu ti l-am dat pe primul....

        si conducatorii nostrii merita un minus si chiar mai mult de atat. in parte si pentru ca nu au luat masuri impotriva mizeriei raspandite de otv mai devreme.


        si... da... i-as inchide ca nu au inchis otv mai devreme. eu il inchideam inca de pe vremea cand dd era la tele7abc.
  • 0 (2 voturi)    
    toate erau bune si frumoase pana cand... (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:25)

    giani [anonim]

    Toate erau bune si frumoase in tara asta , pana cand a aparut DD cu partidul sau. Economia duduia, nivelul de trai crestea ca aluatul la dospit, politicienii ticluiau legi drepte si intelepte pentru popor, guvernantii munceau pe branci pentru buna carmuire a tarii, locuri de munca erau berechet, ce mai incoace incolo era o fericire sa traiesti in Romania.
    Cum a aparut DD , toate s-au dat cu roatele in sus. Ba ca sa vedeti cat de ticalos si ordinar e DD, se pare ca unele lucruri s-au stricat in tara asta inca de pe cand nici nu-i trecea prin gand sa paca partidul cu pricina .
  • 0 (0 voturi)    
    pacat (Miercuri, 11 aprilie 2012, 10:59)

    alex [anonim]

    Pacat ca mass media si in special televiziunile de zvonuri cum ar fi antenele, RTV,OTV etc sunt create pentru dezinformare.Oare ii mai suporta populatia tarii pe Alessandra Stoicescu, Razvan Dumitrescu, Mircea Badea, Dan Diaconescu, oameni platiti cu mii de euro,numai sa critice si sa manipuleze.Pacat ca nu se spune adevarul pentru ca mai sunt si oameni de valoare care au incercat in vremuri grele sa faca ceea ce trebuie.De ce nu se respecta oare in aceste televiziuni przentarea adevarului, si emiterea pe posturi de catre persoanele amintite numai a stirilor corecte.Nu cred ca in alte state democrate exista asa ceva, din pacate
  • 0 (0 voturi)    
    una din putinele decizii corecte (Miercuri, 11 aprilie 2012, 11:00)

    visio [utilizator]

    luate pe vremea cand nastase premier a fost inchiderea televiziunii lui diaconescu; nu cred ca exista vreun roman de rand sanu fie constient ca toti politicienii sunt hoti sau se folosesc de functii pentru a avea foloase necuvenite; deci nu ne spune ceva nou acest diaconescu tot asa cum nici voiculescu despre basescu si pdl; problema mare este ca exacerbarea unei stari de fapt indiferent de insemnatatea sau neinsemnatatea ei (fie ca vorbim de cate ori infloreste un copacel sau cat de des isi schimba basescu cauciucurile la auto) conduce la o stare generala in cadrul populatiei care se va finaliza cu un razboi civil; pentru ca in locul bunului simt se aseaza o atmosfera de ura, de dispret, etc; si daca DD face chestia asta din amuzament pentru ca este prea prost sa constientizeze efectele, nu la fel putem vorbi despre voiculescu care manipuleaza, minte, etc; voiculescu si-a vandut propriul sange; la fel v aface cu oricare din angajatii lui si cu atat mai mult cu oricare roman mai mult sau mai putin de buna credinta...dar, este democratie si fiecare trebuie sa isi arate fata; deci, ne bucuram ca am vazut un pdl prost, un usl si mincinos si rau si razbunator; dar ne bucuram sa vedem cine a fost si in spatele crimelor revolutiei; repet, ma voi intreba cum de cei care stateau la Balcon nu si-au luat vreun glonte in cap de la vreun mercenar a lui ceausescu dasr tinerii de la campina au fost ucisi precum cainii; evident ca iliescu stie, evident ca voiculescu stie, evident ca SOV care facea puscarie in 83, stie; toti astia stiau de teatrul asta cu sange nevinovat....
    repet: cine il mai crede pe Voiculescu, cand el isi toarna propriiile neamuri la politia politica...
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant (Miercuri, 11 aprilie 2012, 14:11)

    V.R. [utilizator]

    Inchideti 0TV, in timp ce Antena3 si B1TV nu patesc nimic...

    Ma voi gandi serios daca sa nu-l votez pe DD doar ca le stric planurile celor ce conduc Romania...
    • +1 (1 vot)    
      Care-i diferenta? (Miercuri, 11 aprilie 2012, 15:04)

      antene mizerabile [anonim] i-a raspuns lui V.R.

      La antene un om normal nu se poate uita.
      Asa urla, se zbat si vorbesc peste invitati, incat iti creste automat tensiunea. Este o cearta ca la usa cortului, in direct.
      Ma mir ca nu le plesneste un vas la cap la moderatori.
      Posturi de mocirla. Mai bine ma uit la Animal Planet.
  • +1 (1 vot)    
    Si OTV (Miercuri, 11 aprilie 2012, 15:39)

    Linxx [utilizator]

    Dreptul la "TELECOMANDA" este al meu nu al CNA. Restul "frectii"

    De ce nu sant scoase de pe piata toate produsele de proasta calitate??????

    In hipermarket pot totusi sa aleg intre un salam bun si unul naspa ( totusi atentie !!! mai gasim salam de calitate ???)

    Ecuatia e simpla. Restul......INTERESE.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Miercuri, 11 aprilie 2012, 18:57)

    baicu cristian [anonim]

    Diaconescu face intentionat asta, spre a-si atrage astfel de sanctiuni drastice, dar n-o sa-i iasa jocul: in afara de cativa fanatici (zeci, sau maxim sute), nu va reusi sa porneasca nici un fel de miscare sociala de revolta impotriva "persecutiei".
    Diaconescu joaca foarte dur cartea victimizarii si va esua lamentabil.
  • +1 (1 vot)    
    dd (Joi, 12 aprilie 2012, 6:13)

    lala [anonim]

    acum chiar il voi vota...nu inteleg cum in sec xxi cineva sanctioneaza de doua ori aceeasi greseala


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri