Competitie la care sunt indemnati sa participe si romanii: un milion de dolari pentru "o idee de comunicare care schimba lumea", de la fundatia lui Bill Gates​

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 19 aprilie 2012, 19:05 Economie | Media & Publicitate

Agentiile romanesti, firmele, dar si persoanele fizice din Romania sunt indemnate de agentia McCann Erickson si de Cannes Lions Romania sa participe la o competitie globala lansata de Fundatia Bill & Melinda Gates si de festivalul international de creatie publicitara Cannes Lions, in care sunt cautate "proiecte inovatoare care pot schimba felul cum sunt comunicate si intelese programele umanitare din intreaga lume". Autorii proiectului ce va fi declarat castigator va primi 1 milion de dolari pentru a-l pune in aplicare, iar 10 finalisti vor primi o finantare initiala de 100.000 de dolari pentru a-si dezvolta ideea.

Competitia "Aid is working. Tell the world" pleaca de la ideea ca proiecte umanitare dezvoltate in intreaga lume - ce vizeaza probleme majore precum foametea, saracia, lipsa accesului la medicamente etc. - beneficiaza de finantari de miliarde de dolari, dar adesea problemele nu par sa fie rezolvate si persista intrebari legate de felul cum sunt folositi acesti bani si unde ajung ei de fapt. Obiectivul campaniei este sa redea oamenilor increderea ca banii pe care ii doneaza in scopuri umanitare sunt folositi in scopul declarat prin modalitati inovatoare de a comunica acele proiecte umanitare care au avut impact.

Potrivit McCann Erickson/Cannes Lions Romania, oricine poate inscrie in aceasta competitie o idee de comunicare care sa raspunda cerintelor, "pe doar o pagina A4 (fata-verso)". Inscrierile se pot face pana pe data de 15 mai.

Dupa incheierea inscrierilor, pana in luna iulie vor fi selectate 10 proiecte finaliste. Acestea vor primi o finantare initiala in valoare de 100.000 de dolari, pentru a fi dezvoltate. Apoi, in noiembrie, finalistii vor merge in campusul Fundatiei Bill & Melinda Gates din Seattle, unde vor fi consiliati din partea membrilor Cannes Chimera - entitate formata din reprezentantii agentiilor de comunicare castigatoare la editia de anul trecut a Cannes Lions, printre care se numara si Adrian Botan de la McCann Erickson.

Finalistii vor putea aplica apoi la grantul de 1 milion de dolari oferit de fundatie, pentru a implementa proiectul castigator.

  • Teodora Migdalovici / Cannes Lions Romania, despre proiect: "Este genul de sansa pentru absolut oricine s-a trezit de dimineata si a zis sa schimbe lumea, dupa care a zis ca e utopic si s-a intors la treaba lui".
  • Adrian Botan / McCann Erickson: "Vrem participari din Romania, se poate. Faptul ca suntem in Chimera arata ca putem concura la nivel global. (...) Se poate schimba lumea si din Romania".


Citeste mai multe despre   






















2498 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    penibili (Joi, 19 aprilie 2012, 21:05)

    El Condor [anonim]

    Vreti sa cheltuiti cativa banuti pentru ca cineva sa decalceasca ceea ce ei au incalcit timp de secole ? Ce solutie mai vor decat aceea care se aplca in astfel de cazuri > PUNC SI DE LA CAPAT < ? Oamenii s-au nascut goi, fara averi, fara putere, fara conducatori, fara bani. Renuntati la toate acestea si sa vedeti ce bine o sa fie in lume. Acceptati ca TOTI SUNTEM EGALI !!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Nu ne insultati inteligenta! (Joi, 19 aprilie 2012, 21:59)

    Moromete [anonim]

    Aceeasi tentatie de a conduce lumea prin vorbe desarte. Asa s-au cumparat cele mai distrugatoare idei, impachetate in cuvinte inselatoare, care au adus lumea in criza actuala. Nu orice se cumpara cu bani, iar ideile geniale trebuie sa ramana in patrimoniile nationale. Cine vrea sa schimbe lumea o poate face prin fapte, prin investitii in dezvoltarea sociala, in locuri de munca, in eradicarea foametei, bolilor si, nu in ultimul rand, a razboaielor. Pomul se cunoaste dupa fructe, iar omul dupa fapte.
  • 0 (0 voturi)    
    Sa-i ajutam :-) (Joi, 19 aprilie 2012, 22:03)

    Bogdan [anonim]

    Marile puteri ale lumii sclavagesc la modul cel mai vizibil si palpabil tarile din lumea a treia (vezi copiii care muncesc in productie in Africa, vezi scandalurile cu diamantele "sangerii", vezi scandalul mai recent cu Apple si cei ce le produc echipamentele in China, vezi scandalurile cu acei bani donati pt copiii din tarile sarace care primesc defapt 10% restul fiind taxele pt a mentine aceasta "afacere" in picioare, etc.). Si-acum dorim sa schimbam modul de comunicare a lucrurilor ca sa spalam putin fata ONG-urilor care sunt implicate in aceste proiecte si sa facem oamenii sa finanteze in continuare asa ceva,... haha. Sa fim seriosi,... Cine se putea ocupa de asa ceva decat agentiile de publicitate, marii mincinosi ai populatiei,... Pass.
  • 0 (0 voturi)    
    textul asta e scris cu picioarele... (Vineri, 20 aprilie 2012, 14:23)

    Patrick [anonim]

    a trebuit sa-l citesc de doua ori primul paragraf:"Autorii proiectului ce va fi declarat castigator va primi 1 milion de dolari", iar mai jos scrie o pagina A4 fata-verso - aia e deja o foaie.

    Cineva strange bani pentru actiuni umanitare, dar probabil ca nu mai strange la fel de mult ca acum cativa ani, si vrea o campanie/un mesaj prin care sa recastige increderea donatorilor. Ce e rau in asta? Oricum, nu cred ca vreodata se vor strange atat de multi bani incat sa acopere toate problemele sociale globale, dar orice ajutor e binevenit!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri