Conflictul RCS-Antene: RCS&RDS cere public Antena Group acordul de retransmisie pentru Antena 1 si Antena 3, fara plata suplimentara. Intact raspunde: RCS "utilizeaza tehnici de manipulare folosite de actuala putere"

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 20:21 Economie | Media & Publicitate

RCS&RDS cere public Antena Group acordul de retransmisie pentru posturile Antena 1 si Antena 3, pentru a le oferi abonatilor fara plata suplimentara. Intr-un comunicat de presa transmis sambata, compania RCS&RDS precizeaza ca Antena Group i-a cerut peste 7 milioane de euro pe an pentru retransmisia canalelor 'Antena', somand-o sa inceteze difuzarea prin satelit a posturilor sale in cazul neachitarii acestei taxe.

  • UPDATE In replica, Intact acuza RCS, intr-un comunicat transmis sambata seara, ca apeleaza la "tehnici de manipulare folosite de actuala putere" si ca "incaseaza sume mari de la telespectatorii televiziunilor Intact si ii foloseste pentru a finanta propriile posturi lansate din interese politice". Vezi comunicatul Intact Media Group mai jos

"Antena Group a somat RCS&RDS sa inceteze difuzarea prin satelit a canalelor 'Antena', daca nu achita o taxa anuala de peste 7 milioane de euro. Data limita pentru cererea Antena Group era 20 aprilie 2012, ora 00.00. Daca dupa data si ora mentionate, RCS&RDS ar fi continuat sa retransmita canalele 'Antena', Antena Group ar fi urmat sa apeleze la 'toate masurile legale, inclusiv plangeri de natura penala'", potrivit somatiei, se arata in comunicatul RCS&RDS.

In acest sens, RCS&RDS a facut publica notificarea primita din partea Antena Group privind incetarea acordului de retransmisie prin satelit "in cazul in care negocierile nu sunt finalizate cu succes pana la data de 20 aprilie 2012".

Compania de telecomunicatii mentioneaza ca "este pentru prima data in ultimii 8 ani cand Antena Group cere bani pentru retransmisia prin satelit a canalelor 'Antena'" si ca "pretentia financiara ar fi obligat RCS&RDS sa majoreze tarifele serviciilor Digi prin satelit".

"Compania noastra are in prezent cele mai mici tarife de pe piata, direct corelate cu puterea de cumparare a abonatilor. Acesta este motivul pentru care RCS&RDS nu poate accepta cererea Antena Group prin care abonatii sai ar trebui sa plateasca o factura substantial marita, fara a beneficia de nimic suplimentar", explica RCS&RDS.

In replica, Intact Media Group a transmis sambata seara un comunicat de presa in care afirma ca "nu cedeaza santajului practicat de RCS&RDS". Comunicatul Intact:


"Intact Media Group nu cedeaza santajului practicat de RCS

Intact Media Group considera RCS - RDS integral raspunzator pentru privarea telespectatorilor si abonatilor sai de programele Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si GSP TV. RCS nu a respectat nici cele mai elementare norme de conduita comerciala, ignorand cu rea credinta solicitarile Intact Media Group de a ajunge la un acord si luand decizia intempestiva de a scoate din grila de programe de pe satelit posturile Intact cu o zi inainte de termenul stabilit pentru negocierea conditiilor comerciale privind retransmisia.

RCS RDS a ales cu rea vointa sa intrerupa discutiile, facand abuz de forta, incalcand grav interesele abonatilor si contractele incheiate cu acestia.  Compania de cablu si DTH a incasat sume fabuloase, de ordinul sutelor de milioane de euro, din abonamentele incheiate cu telespectatorii, sume de bani care au fost investite in posturi proprii de televiziune inchise dupa sase luni de la lansare, sfidand astfel interesele clientilor.  RCS-RDS plateste in mod constant sume de zeci de milioane de euro anual pentru retransmisia a zeci de posturi cu audiente nesemnificative. Compania  de cablu incearca sa obtina difuzarea gratuita a posturilor celui mai important grup de presa romanesc, care inregistreaza audiente importante. RCS-RD incaseaza astfel sume mari de la telespectatorii  televiziunilor Intact si ii foloseste pentru a isi finanta propriile posturi lansate din interese politice.

IMG solicita RCS-RDS sa faca publice telespectatorilor sumele de bani pe care le plateste pentru retransmisia posturilor tv din grila de programe. In acest fel, publicul se va convinge de reaua credinta si maniera abuziva pentru RCS o are fata de posturile romanesti  cu audienta semnificativa in dauna interesului legitim al telespectatorilor.

Utilizand tehnici de manipulare folosite de actuala putere,  RCS dezinformeaza grosolan publicul si il utilizeaza ca element de presiune asupra INTACT in incercarea de a justifica actiunea cu conotatii politice de scoatere in special a programelor Antena 1 si Antena 3 de pe platforma DIGI.

 Intact Media Group multumeste telespectatorilor pentru solidaritatea manifestata in ultimele zile. Pentru reclamatii privind scoaterea abuziva de pe platforma Digi a posturilor TV Intact, publicul poate suna la numarul de telefon 0214091791,unde operatorii preiau apelurile 24/24
."

Posturile Antena 1, Antena 3 si Euforia TV au fost scoase, vineri dimineata, din grila RCS&RDS in reteaua Digi TV prin satelit, motivul invocat de compania de cablu fiind faptul ca "nu poate accepta sa plateasca peste 7 milioane de euro pe an, suma solicitata de Antena Group in cadrul unei somatii trimise cu doar cateva saptamani in urma, pentru difuzarea prin satelit a canalelor grupului, pe care chiar reprezentantii Antena Group le-au declarat in mod repetat ca fiind libere la retransmisie (must carry)".

In replica, Intact Media Group a afirmat ca RCS&RDS a retras in mod abuziv posturile 'Antena' de pe platforma sa de satelit Digi, acuzand totodata compania de telecomunicatii de practici necomerciale si rea credinta.

Potrivit Intact, "RCS a refuzat sa incheie un acord cu grupul media, motivind ca posturile in cauza au fost declarate libere la retransmisie. Obligativitatea retransmisiei posturilor listate must carry este valabila doar in retelele de cablu, nu si de satelit. Compania de cablu demonstreaza astfel ca nu cunoaste Legea audiovizualului, pretinzind grupului Intact sa isi distribuie continutul posturilor tv in regim de gratuitate, chiar in situatia in care exista alte prevederi legale care reglementeaza transmisia pe satelit".

Contactate de HotNews.ro, cele doua parti au oferit detalii despre perspectiva lor asupra acestei dispute. In timp ce reprezentantii Intact au spus ca pentru retransmisia prin satelit are dintotdeauna contracte pe bani, inclusiv cu RCS, RCS arata ca "Antena Group a declarat libere la retransmisie toate posturile grupului, pentru intreg teritoriul Romaniei, fara conditionari tehnice sau financiare".

Intr-un mesaj transmis vineri seara telespectatorilor Antena, Mihai Gadea, directorul general al Antena 3, a denuntat "caracterul abuziv si josnic" al deciziei RCS&RDS, sustinand ca aceasta a fost luata fara vreun preaviz, "ba chiar in mijlocul unor negocieri comerciale intre compania de retransmisie si institutia noastra".

"Este fara indoiala un joc interesant si manevrat, indreptat in special impotriva Antenei 3 (...) Evident ca ar fi ridicol sa nu remarc extraordinara coincidenta intre momentul ales pentru a face liniste in eter si debutul campaniei electorale, peste doar cateva zile. Astfel de trucuri si operatiuni de santaj nu ne vor face nici sa tacem, nici sa schimbam atitudinea...", a mai spus Gadea.


Citeste mai multe despre   






















17588 vizualizari

  • -52 (74 voturi)    
    Asta da propaganda portocalie! (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 20:50)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Evoque, ca tot urlai despre propaganda portocalie. Astept acum explicatia ta despre ceea ce face in momentul asta RCS&RDS! Asta da propaganda protocalie!
    • +47 (61 voturi)    
      ILOGICA antenistilor (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:24)

      schumi [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      hai sa incercam si cu altfel de logica:

      Antenele au fost gratis pana acum.
      Antenele vor bani, trimitand o cere in sensul asta.
      Rcs refuza sa dea bani pentru ca le place gratis.

      Prin urmare Rcs taie antenele.

      E logic sau nu ? ... Ti se pare propaganda ?...O fi, dar eu vad mai logic asa :)...
      • +29 (37 voturi)    
        aproape logic (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:16)

        Bau bau [anonim] i-a raspuns lui schumi

        Acum trebuie sa iti iei cateva zile libere ca sa le explici unora ca Mircea, Gadea, Felix, Dana cum sta treba cu logica. Eventual ar trebui sa poti face si spagatu" pe 2 scaune ca sa-i poti explica si lu' dnu Mircea. Bine ca nu m-au pus ai mei sa dau la MF1. Probabil ca acum faceam ca pitigoiu'.
        • +34 (42 voturi)    
          I-a lovit direct in masa de manevra!! (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:19)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui Bau bau

          Latrinele nici nu isi imaginau cat de rau le doare scoaterea lor de pe DTH!!! Abia acum realizeaza ca ele nu mai pot comunica direct tocmai cu publicul pe care-l pot manipula la maximum, adica oamenii din zona rurala, care nu au cablu ci doar antene!! Hahahaaaa!!!

          E clar, "PROSTU' PANA NU E SI FUDUL NU E PROST DESTUL!!" plus ca se dovedeste ce manageri incompetenti si pusi de Felix - gen camelia voiculescu virgula, care mai e cunoscuta si "Fata lu Tata!"

          RCS & RDS VA IUBEEEEEESSC! :)))
          • -20 (30 voturi)    
            JOS CENZURA (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:09)

            potasiu [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            jos cenzura. avem nevoie de informatii corecte. avem nevoie de antena 3 si de celelalte posturi tv din trustul intact.
            • -8 (14 voturi)    
              contractul trebuie respectat (Duminică, 22 aprilie 2012, 20:27)

              rahan [anonim] i-a raspuns lui potasiu

              asta ceere normalitatea juridica si economica. Din ce s-a facut public dreptatea nu este la cenzori...
              • -4 (10 voturi)    
                Antena 3 se vede f. bine on line (Luni, 23 aprilie 2012, 2:16)

                Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui rahan

                http://www.antena3.ro/live.php

                Si este si mai ieftin, pactic gratis, pentru ca abonamentul de net oricum il platiti...
                Deci....
                • +14 (14 voturi)    
                  :)) (Luni, 23 aprilie 2012, 8:52)

                  bgd [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

                  Vezi sa nu... Ai impresia ca omu de la tara isi cumpara stick de net ca sa urmareasca Antena3? Funny !
                  In alta ordine de idei... e vorba de 1 mil si ceva de abonati, adica in mare parte familii...deci vreo 2 mil si ceva de oameni care nu mai urmaresc antenele. Pai stai si te gandesti...daca din aia 2 mil si ceva, vreo 30% se sucesc si voteaza altceva, oare nu e mai grav decat pierderea a 7 mil de euro? Oare cat de rau sta Securistu Sef cu banii, de e gata sa renunte la ani de munca asidua pt 7 mil de euro?
                  Sa fie asta ultima lui sansa de a prinde ciolanul - a se citi bugetul statului - si de a supravietui?
                  • 0 (0 voturi)    
                    stati la rand nu va mai bagati in fata (Joi, 3 mai 2012, 14:30)

                    foamea [anonim] i-a raspuns lui bgd

                    eu zic sa dati cite o antena, ca sa ajungal a fiecare, daca sunt atat de valoroase. eu vreau antena 0
            • +3 (3 voturi)    
              Regulile economiei de piata (Luni, 23 aprilie 2012, 11:51)

              dd [anonim] i-a raspuns lui potasiu

              Pe banii cui comanzi tu?
              Confunzi cenzura cu manipularea.
              Poate explici In ce consta cenzura clamata de tine.
          • -6 (10 voturi)    
            Rcs s-a mai contrat cu intact (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:14)

            violet [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            in problema antena 2 asa ca pare un conflict mai complex.
          • +4 (4 voturi)    
            manager (Duminică, 22 aprilie 2012, 23:30)

            maria [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            Competenta unui manager este data de profitul societatii ! In cazul unei televiziuni de rating ! DECI ....
          • +15 (19 voturi)    
            rcs rds e ok (Luni, 23 aprilie 2012, 5:50)

            acer [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            ma uitam aseara la comunicatul penibil al antenelor si mi-am dat seama ce piine amara castiga angajatii securistului voiculescu...e cel mai ipocrit si mizerabil mod de a manipula care se invata numai la scoala securitatii...pana acum voiculescu a declarat mereu sus si tare ca posturile sale sunt absolut gratis pt toti operatorii de cablu...acum cere o suma f mare numai rcs-rds si o someaza pe aceasta sa opresca retransmisia daca nu dau banii...securistul are mare nevoie de bani pt acest an electoral ca sa isi faca jocurile murdare
        • -15 (21 voturi)    
          corect ar fi lumea sa decida (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:58)

          proful [anonim] i-a raspuns lui Bau bau

          daca mai vrea antena sau nu...dar cum in tara asta noi suntem lasati pe ultimul plan si nu ne intreaba nimeni nimic....
          • +19 (25 voturi)    
            corect. lumea deja decide. (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:43)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui proful

            stai cu ligheanul pe casa de la rcs si vrei sa vizionezi latrinele tv? schimba abonamentul. muta-te la concurenta.
            rcsrds nu a santajat pe nimeni. au un pachet de baza, pe care il vand la un anumit pret si au zeci, poate sute de mii de abonati la acest pachet. daca latrinele tv se trezesc peste noapte ca vor bani pentru retransmisie, rcsrds ar trebui sa creasca pretul abonamentului sau sa scoata banii din buzunar. probabil ca sunt suficient de inteligenti incat sa fi facut un sondaj, si-au estimat pierderile daca retrag a1/a3 din grila si au concluzionat ca sunt mai mici decat alea 7 milioane cerute de tembeliziunile securistului.
          • +17 (21 voturi)    
            Corect.. (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:07)

            Andrei966 [utilizator] i-a raspuns lui proful

            7 mil. euro / 2mil. abonati DTH = RCS/RDS sa scoata un pachet de antene de 4 euro pe luna.. sa vedem cati vor cumpara acel pachet... ha.. ha.. antenele vor avea o surpriza..
        • -23 (31 voturi)    
          jos basescu, jos rds!!! (Duminică, 22 aprilie 2012, 15:13)

          aniela [anonim] i-a raspuns lui Bau bau

          Adevarul supara, si supara foarte tare.....antena arata adevarata fata a actualei puteri!!! RUSINE RDS!!!!!! Veti ajunge la gunoi impreuna cu basescu cu tot!!
          • +18 (26 voturi)    
            Decizii, decizii... Daaaaa.... (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:18)

            Radu [anonim] i-a raspuns lui aniela

            Domnilor muncitori ai lu' Dan Voiculescu deci corect ar fi ca lumea sa decida. In locul RCS asi creea un pachet suplimentar de programe care sa includa latrina 1, 2, 3 si care o mai fi pe aclo la pretul de 7 EUR + TVA sa vedem cum o sa decida telespectatorii. Presimt ca 100% o sa decida ca o sa va dea middle finger.
            • -3 (9 voturi)    
              cu siguranta ar da (Duminică, 22 aprilie 2012, 21:09)

              rahan [anonim] i-a raspuns lui Radu

              sunt milioane de telespectatori in Tara si diaspora.
            • +8 (10 voturi)    
              pentru Radu (Luni, 23 aprilie 2012, 5:32)

              leopold [anonim] i-a raspuns lui Radu

              super logica dvs. si corecta, ce vor sa manipuleze cei de la Antene este ideea de sabotaj politic, pe cand logica lor este inversa, vor sa imparta Romania si pe clase de abonati de cablu, sperand sa castige simpatizanti, deontologia s-a lipit de cei de la Antene ca ghebosul de gardul primariei:)))
        • -10 (16 voturi)    
          RDS - servicii proaste (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:02)

          testoasa [anonim] i-a raspuns lui Bau bau

          RDS are servicii foarte proaste. Aproape 95 % din prietenii si cunostiintele mele au renuntat la aceasta firma neserioasa.
          • -3 (5 voturi)    
            RDS practica niste metode.... (Luni, 23 aprilie 2012, 10:07)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui testoasa

            Anul trecut, prin noiembrie m-am mutat cu locuinta....la prietena mea.
            Cum ea avea UPC, m-am dus la RDS sa suspend abonamentul cu ei.
            Credeti ca a fost usor?
            Am platit cam 200 RON !
            M-au pus sa platesc si instalarea (facuta cu niste ani inainte) si dezinstalarea (desi nu au dezinstalat nimic) si despagubire, si taxa de nushce...
            Cand te invita sa te abonezi la ei, iti fac numai oferte minunate, apoi, dupa ce ai semnat contractul, te jupoaie.
            Plus ca schimba regulile cum vor ei, cand vor ei.
            Apar si dispar posturi tv fara nici o notificare...vorbesc de cablu, ca Dolce am fost inspirat sa nu-mi pun (ma batea gandul....).
            Toti, cand ne abonam, ne abonam pentru ca ne convine lista posturilor transmise.
            Cum poate acest prestator de servicii sa modifice lista?
            Au spus cativa aici sa se mute nemultumitii la alt provider de satelit....imi inchipui, in urma experientei mele, cat costa sa renunti la RDS.
            • +1 (3 voturi)    
              Taxe? (Luni, 23 aprilie 2012, 14:35)

              Closed [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

              Esti sigur ca acele taxe erau ilegale? Daca da, ai la dispozitie Protectia Consumatorului, faci o reclamatie si vezi ce spun respectivii. S-ar putea sa castigi 200 de lei.
      • +40 (44 voturi)    
        Si mai MARE e foamea de bani (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:50)

        ogi [anonim] i-a raspuns lui schumi

        S-au cam terminat banii lui Felix din energia electrica cumparata ieftin de la stat si vinduta tot la stat cu 600% . Din " afacerea " cu energia electrica si-a finantat Felix antenutele iar acum sacul e gol si in campanie electorala e nevoie de bani multi fara munca asa cum s-a obisnuit .
        felix , pe cind falimentul " mai draga "??????? ca oricum esti pe drumul bun al falimentului
      • +16 (18 voturi)    
        protv e tot gratis? (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:58)

        dan [anonim] i-a raspuns lui schumi

        ca sa stim cine are dreptate ar trebui sa stim daca posturile trustului mediapro sunt gratis sau cu bani.
        daca rcs plateste pentru mediapro, intact e indreptatit sa ceara bani (nu aceeasi suma, in functie de audiente) si in cazul asta inseamna ca rcs are alt interes sa nu transmita antenele.
        daca rcs preia gratis mediapro inseamna ca voiculescu se caliceste
        • +18 (18 voturi)    
          Mda (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:03)

          Ionel [anonim] i-a raspuns lui dan

          Prinzi ProTv cu furculita in Bucuresti, deci e free. Nu stiu daca merge schema in afara oraselor.
          • +4 (6 voturi)    
            lasa bucurestiul (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:23)

            dan [anonim] i-a raspuns lui Ionel

            si antena se prinde la fel in bucuresti, era vorba de satelit
        • -17 (23 voturi)    
          abuz... (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:56)

          despina [anonim] i-a raspuns lui dan

          Mi se pare un abuz, o incercare grava de a calca in picioare prevederile Constitutiei! Nu putem reintroduce cenzura, la cererea puterii!
        • -4 (10 voturi)    
          RCS joaca la rupere (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:01)

          violet [anonim] i-a raspuns lui dan

          poate ca au transmis prea multe meciuri de sport
      • -5 (11 voturi)    
        astea-s motive de suprafata (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:55)

        proful [anonim] i-a raspuns lui schumi

        sa puna botu lumea..tensiunile si interesele sunt cu mult mai mari
      • -6 (12 voturi)    
        o firma neserioasa - firma Rcs (Duminică, 22 aprilie 2012, 15:57)

        potasiu [anonim] i-a raspuns lui schumi

        Firma Rcs & Rds este o firma neserioasa care nu respecta nici o prevedere contractuala.
      • 0 (8 voturi)    
        e absurd sa vrei sa pierzi clienti si bani (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:22)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui schumi

        ceea ce nu cred ca face RDS. Banii vor veni pe alta filiera, ca n-ar risca ei sa piarda peste 1,5 mil. de clienti.
    • +41 (49 voturi)    
      ... (Duminică, 22 aprilie 2012, 9:54)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      sunt doua companii, cine le controleaza e important, insa mai important e ca e vorba de un contract comercial. Nimeni , nici macar corul de vomisti de la antene nu impune nimanui TARIFE. Daca nu-ti place te muti la altu'. Parca a mai fost unu scortos pe piata si care facea valuri cu muschii lui, boom tv, ia vezi unde e.
      Mare pierdere, nu mai vad flegme pe ecran, multumesc rds.
    • +34 (40 voturi)    
      .... (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:40)

      cris [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      pacat ca pe cablu e "must carry" ca poate scapam de tot ...
      • -11 (17 voturi)    
        sper (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:56)

        despina [anonim] i-a raspuns lui cris

        sa scap mai repede de rds! daca nu, ii dau in judecata!
    • +24 (28 voturi)    
      Ai facut calcule? (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:58)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      7 milioane / an inseamna cca 3.11 lei / abonat / luna. Daca RCS-RDS capituleaza, urmeaza si restul TV-urilor sa ceara bani pe retransmisie. RCS ofera pachetul Popular acum la 15 lei, cu 7 milioane de euro in plus ar trebuii sa ceara 18-19 lei din cauza Antenelor. Ideea este ca inchirierea unei transponder pe satelit costa cca 2 milioane anual, iar Antenele primesc 1 milion de potential de telespectatori prin urma retransmisiei lor pe Digi Satelit. Eu zic ca chiar ei ar trebuii sa plateasca locul, in loc sa ceara bani. Sunt canale comerciale care primesc bani dupa audienta si cat pot sa cer/30 de secunde de reclama dupa audienta, si nu este in interesul lor sa piarda 1.1 milioane de potentiali clienti, deci aici dau dreptate pt cei de la RCS-RDS
    • +24 (28 voturi)    
      Ce propaganda ma aiuritule ! (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:15)

      altion [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Ia uite ce a cerut felix:
      "Antena Group a somat RCS&RDS sa inceteze difuzarea prin satelit a canalelor 'Antena', daca nu achita o taxa anuala de peste 7 milioane de euro. Data limita pentru cererea Antena Group era 20 aprilie 2012, ora 00.00. Daca dupa data si ora mentionate, RCS&RDS ar fi continuat sa retransmita canalele 'Antena', Antena Group ar fi urmat sa apeleze la 'toate masurile legale, inclusiv plangeri de natura penala'"
      Si Rcs&RDS a facut ce i-a cerut felix.
      Unde e aici propaganda?
      • -4 (8 voturi)    
        Chiar nu mai intelege nimeni de Ironie? (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:11)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui altion

        Recapitulez si zic ca este vorba de partea comerciala, nicidecum de manipularea Portocalie. Ceea ce am scris mai sus era IRONIC pentru userul Evoque care tace MALC!
    • -4 (10 voturi)    
      face da degeaba (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:53)

      proful [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      acum e si mai clar cat de incomode sunt antenele si cam cata lume se uita la ele
      • +12 (18 voturi)    
        Sunt latrine. (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:44)

        Anonimul [anonim] i-a raspuns lui proful

        Nu pentruca sunt incomude , ci pentruca sunt murdare si dau pe post numai minciuni si pornografie. Antenele, pe buna dreptate trebuie sa fie suspendate, asa nu vor mai pute face campanie pentru Tontanel si Antenel si gata cu minciunile si instigarea poporului. Asta e marea durere a lui Felix. Si el care isi facuse planuri mari ca dupa alegeri sa ajunga presedintele senatului sa mai traga niste sfori. Acum va trage sforaituri.Cu OTVul desfiintat si fara antene ce se face USLul ca nu mai are acces la bobor.
    • -5 (11 voturi)    
      doar basistii au de castigat (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:19)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Intact pierde audienta, telespectatorii pierd posturile tv si bani, iar RCS va pierde clienti.
      • 0 (0 voturi)    
        Poftim? (Luni, 23 aprilie 2012, 14:38)

        Closed [anonim] i-a raspuns lui Roua

        Cum anume pierd telespectatorii "bani"?
    • +12 (16 voturi)    
      adevar graiesti!??? (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:14)

      goto [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      desigur, basescu e de vina. el i-a zis lui felix sa ceara bani de la rds...

      adevarul e lesne de vazut. daca intact a cerut bani si de la alti operatori inseamna ca asta e noua politica a intact. daca nu au cerut decat de la rds inseamna ca e o razbunare a intact. in ambele cazuri intact trebuie sa suporte singuri consecintele la ce au facut: nu poti fixa un pret la un produs si sa obligi pe cineva sa cumpere de la tine. traim in democratie, pe o piata cu cerere si oferta. dar probabil felix ori a ramas in comunism ori deja a crezut ca usl-ul e deja la putere si s-a dat drumu la smenuri.
    • +5 (7 voturi)    
      of of (Luni, 23 aprilie 2012, 8:01)

      silviu [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      Stau si ma minunez de prostia unora ca tine. Banuiesc ca iar de vine e Basescu si gasca portocalie ca se apropie alegaerile bla,bla, bla. Voi nu vreti sa intelegeti ca e doar un conflict comercial, si anume cerere si oferta. Cei de la antene cer 7 mil euro iar celor de la rds li se pare prea mare pretul. Nu intereseaza pe nimeni cat platesc cei de la rds altor posturi . Si voi cand va duceti intr-un magazin si faceti cumparaturi va uitati la produs dar si la pret si daca va convine il cumparati iar daca nu va convine nu cumparati. De ce nu va puneti problema ca de ce tocmai acum vrea Voiculescu bani? De ce nu a vrut si pana acum. Dar acum in prag de alegeri e foarte usor sa dai vina din nou pe regim ca de uite ce face regimul. Dar poate ca asta s-a si intentionat.
    • +3 (5 voturi)    
      paguba-n ciupercu (Luni, 23 aprilie 2012, 8:41)

      ion ionescu [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      sunt abonat DIGI. n-as fi prea incantat sa mi se mareasca valoarea abonamentului. cine vrea neaparat antenele, sa plateasca suplimentar, ca pentru pachetul HBO.
      in ceea ce priveste celelalte posturi ale Intactului, ce-ar mai fi de zis? un post de sport, fara nicio transmisie directa a vreunui eveniment (sportiv), in afara de behaielile berbecului de la Steaua (la multi ani, nea gigi!) si un post, Antena 2, impanat cu glume imunde.
    • +3 (3 voturi)    
      Turnatorie si manipulare (Luni, 23 aprilie 2012, 11:32)

      manipulantu [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

      De ce nu spui bre ca este vorba doar de abonatii Digi?
      Noi toti ceilalti cu cablu, ramanem cu pacostea pe cap. Nu inteleg de ce atata jelanie...
      N-are turnatoru bani de campanie? Care o mai fi mercurialul la votul pentru locale?
  • +80 (88 voturi)    
    !!! (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 20:52)

    Cris [anonim]

    Marsavie curata din partea grupul serios de firme Intact!

    Cum mai sa ii faci de rahat pe cei de la RDS cand tu le impui sa nu te mai retransmita decat daca iti primesti suma ceruta!!!

    Cum este posibil asa ceva si apoi tot ei (intact) sa se planga in fata telespectatorilor ca au fost anulati din grila de programe.

    Marsavie curata si partea oamenilor lui Felix Turnatorul
    • -64 (70 voturi)    
      Bravo Intact_dreptul democratic la antena (Duminică, 22 aprilie 2012, 1:49)

      Veritas [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      Ca doar (si) pentru asta s-a murit in Decembrie.

      Un sut in fund celor de la RDS, incepand din toamna cel putin.

      Le doresc sa studieze de pe acum prevederile legii falimentului.

      Sa vor crea companii concurente, CARE VOR FI AJUTATE SA II SCOATA DE PE PIATA.

      Ce-si face RDS-ul cu mana lui....
      • +31 (35 voturi)    
        asta ca se vor crea companii (Duminică, 22 aprilie 2012, 2:31)

        aros [anonim] i-a raspuns lui Veritas

        concurente pe piata TV din Romania mai are de asteptat. Deocamdata RDS-ul sta sa cumpere si UPS-ul, unul dintre ultimii concurenti ramasi in viata.
        • +4 (8 voturi)    
          UPC - ul (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:25)

          Paul [anonim] i-a raspuns lui aros

          UPS e pr curierat, dar revenind, ai dreptate! Cine renunta la atatea exclusivitati pe sport doar pentru latrine?? Mircea Badea poate...desi n-ar mai vedea karate deloc...:)))
      • +16 (22 voturi)    
        Si cand te-ai trezit era dimineata (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:54)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        Benefieciea de servicii RCS din anul 1993 (sub un alt nume functioan atunci) iar de servicii RDS (date + telefonie) din 2004. Si in tot acest interval serviciul de date nu a avut intreruperi cumulate mai mari de 4 zile (orele adunate pentru cei care nu stiu sa citeasca). Cu alte cuvinte sunt mai mult decat multumit de serviciile prestate. Dau dovada de profesionalism. Plus ca service au 24/7. Nu acelasi lucru pooate fi spus de companiile concurente.
        • -15 (19 voturi)    
          nu este.. (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:57)

          despina [anonim] i-a raspuns lui Anjo

          pt prima data cand am probleme cu cei de la rds&rcs. Mi-au scos multe posturi tv, pe care le platesc in continuare. dar asta...a pus capac!
          • +8 (12 voturi)    
            Plangi cu lacrimi de cracodil! (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:48)

            Anonimul [anonim] i-a raspuns lui despina

            Ce te faci ca nu mai poti vedea emisiunile lui Capatos cu curve si tate goale? Cumperi reviste porno si te uiti le ele pe hartie in loc de sticla. Poate inveti si tu sa vorbesti fara sa injuri si te uiti la emisiuni decente.
          • +13 (17 voturi)    
            E clar! Te duce mintea mult rau!! (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:35)

            Laurentiu [anonim] i-a raspuns lui despina

            "Mi-au scos multe posturi TV pe care le platesti in continuare"? Vezi care e diferenta dintre un USL-as /PPDD-ist si restul?? INCULTURA!!

            Pai de unde stii tu ca platesti in continuare ceea ce NU mai vezi? Pentru simplul fapt ca nu ti s-a redus abonamentul lunar?? Pai poate ca s-a scumpit pachetul Discovery sau un alt furnizor de servicii - vezi LATRINA GRUP- a cerut bani mai multi!! Dar cu mintea ta nedusa deloc la scoala, nu ai cum sa realizezi niste lucruri elementare! De-aia toata viata voastra veti fi niste nemultumiti, niste anti-sistem niste protestatari pentru tot felul de idiotenii pe care, daca v-ati fi dus la scoala si ati fi citit si voi 2-3 carti, le-ati fi inteles, poate chiar ati fi putut fi in stare sa veniti cu idei constructive, cu plusvaloare si lucruri de genul acesta! Asa...sunteti vai de capul vostru! Drama e ca sunteti foarte multi astfel de inculti si Romania a ajuns sa fie caracterizata prin voi...
          • +2 (2 voturi)    
            Ai incercat? (Luni, 23 aprilie 2012, 12:09)

            Anjo [utilizator] i-a raspuns lui despina

            Dar cutiuta aia neagra, dreptunghiulara stii sa o folosesti? Se numeste telecomanda si te ajuta nu doar sa schimbi postul sau sa reglezi sonorul. Te ajuta de asemeni sa cauti un post in grila de programe. Desi RCS da stabilitate in pastrarea frecventelor de emisie, din cand in cand mai "muta" posturile de pe o frecventa pe alta. Daca ai folosi cu incredere functia Search ai trage concluzia ca nu ti-a scos niumeni posturi pentru care platesti ci doar au alta frecventa. Dar este mai usor sa arunc petrade si sa spun ca eu platesc 70 de posturi si nu beneficiez decat de 20 decat sa dau search si sa le reinregistrez pe noile frecvente de emisie. Asta se numeste incompetenta si reavointa.
      • +27 (31 voturi)    
        pentru asta s-a murit in Decembrie! (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:41)

        ceferistul [anonim] i-a raspuns lui Veritas

        sigur asta au avut in minte saracii aia care au iesit in strada si au murit secerati de gloante:
        ca un securist ordinar sa isi poata face televiziune cu care sa isi promoveze afacerile oneroase cu statul, si care sa inunde canalele media cu dejectiile sale.
      • +15 (19 voturi)    
        Am o ideie (Duminică, 22 aprilie 2012, 13:48)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui Veritas

        Voiculescu, care si-a marit veniturile in perioada Basescu (aproape si le-a dublet, sre peste un miliard de euro) sa intre pe piata DTH si sa aleaga el programele care urmeaza a fi transmise. Bineinteles, e mai comod sa o dai pe politica, Basescu e de vina. Are Basescu multe bube-n cap dar nici sa-l faci raspunzator de hotararea ta de a cere nitam nisam peste 7 milioane de euro anual, ca are Zoltan Tetsari de unde, daca tot isi face posturi proprii.
    • +27 (33 voturi)    
      :))) (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:51)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      Ei dau cu ciomagul si tot ei urla auleu.
      Partea dureroasa este ca sunt persoane indobitocite care cred petarda fumigena a lui Felix.
    • +34 (38 voturi)    
      Solutia e simpla (Duminică, 22 aprilie 2012, 9:59)

      Emigrantu' [utilizator] i-a raspuns lui Cris

      De ce nu face Digi un pachet special cu Antenele, si pe care daca vrei sa il receptionezi, sa platesti separat pentru el (asa cum e si pentru HBO)? In felul asta se impaca si capra si varza, si Voiculescu poate sa masoare intr-adevar cati oameni vor sa plateasca pentru laturi.

      Eu sunt client DigiTV prin Satelit, si nu imi pare rau ca nu mai am in grila de programe un post de pe care copii mei sa invete injuraturi.

      Bravo RCS&RDS! Tineti-va tare si nu cedati. Veti vedea ca va renunta Intact. Daca pe de alta parte ma veti taxa in plus (pentru Antene), voi incheia contractul!
      • +18 (22 voturi)    
        Refuz sa ma las manipulata... (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:38)

        meletia [utilizator] i-a raspuns lui Emigrantu'

        Corect si realist comentariu...felicitari!
      • +4 (8 voturi)    
        RASPUNS (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:52)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Emigrantu'

        ai perfecta dreptate!
        acelasi lucru il voi face si eu...
      • -3 (5 voturi)    
        nu este posibil (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:00)

        diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Emigrantu'

        consider ca undeva la 10% din clienti ar alege sa plateasca in plus pentru antene.
        asta inseamna un cost suplimentar in plus de minim 65 euro/abonat/an (+TVA?). Ceva gen 20 lei pachetul pentru antene.
      • +3 (3 voturi)    
        si PRO TV la pachet special (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:20)

        berlinezul [anonim] i-a raspuns lui Emigrantu'

        cu acasa ca sa se stie cati vor plati
        • +5 (9 voturi)    
          Nu, prietene, pentru PRO TV eu as da si mai mult!! (Luni, 23 aprilie 2012, 1:47)

          Nicolae [anonim] i-a raspuns lui berlinezul

          Din punctul meu de vedere PRO TV e etalonul audiovizualului in Romania, toti trepadusii ar trebui sa se raporteze la calitatea, la profesionalismul, la politica, la rezultatele si la mentalitatea PRO TV!! Prin urmare, cel putin eu, as incheia orice treaba cu ei...de la net pana la TV! Iar daca s-ar generaliza (adica toti cablistii le-ar pune la plata), eu as plati pentru PRO TV si mai mult decat pe pachetul HBO!

          Cu PRO-ul e altceva, chiar e sensibila treaba pana si LA A COMPARA MEDIAPRO CU LATRINELE!! Pe mine ma deranjeaza, poate-s eu nebun, dar este exact ca si cum m-as compara eu cu un manelist gretos!
          • -1 (3 voturi)    
            Lui Nicolae (Luni, 23 aprilie 2012, 10:25)

            kansas [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

            Probabil ca ti-a placut nunta lui Pepe cu clanul Pastrama , sau manelele lui Teo..PRO TV este mai rafinat decat Antenele si parca mai fara culoare politica dar dau si ei porcarii destule , uyita-te numai la HAPPY HOUR , la Maruta si Jean de la Craiova , sau astia sunt pe Antene ?
  • +32 (36 voturi)    
    Dovada ca Antenele cer bani (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 20:53)

    ion [anonim]

    http://www.rdi-board.com/showthread.php?p=1161528#post1161528
  • +44 (48 voturi)    
    ups! (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 20:54)

    daphina [utilizator]

    felix vrea bani? de ce nu ma mira?
    • +14 (18 voturi)    
      >>>>>>>>> (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:58)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui daphina

      Asteptam cu nerabdare sa fie scoase din grila posturile lui Vantu: Irealitatea si care or mai fi. ;)
    • +9 (13 voturi)    
      Realitate Cluj vs. UPC (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:09)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui daphina

      O chestie asemanatoare se intampla si in Cluj. UPC a decis sa scoata din grila de programe postul RealitateaTV Cluj. Fituica electronica a altui turnator celebru, SR Stanescu, (http://ziuadecj.realitatea.net), atasata prin interese lesne de intuit acestui post de televiziune, face o zarva grozava privind aceasta decizie si nici mai mult nici mai putin, au initiat o petitie (http://www.petitieonline.com/realitateatvcluj) prin care cer "Introducerea Realitatea TV Cluj in pachetul digital UPC". Ia ghiciti cate persoane au semnat pana in acest moment repectiva petitie! Fix 327. La o populatie a Clujului de aproximativ 320 de mii de locuitori, conform recensamnatului din 2011, in valori procentuale au semnat 0,1% din locuitori. Cred ca nu mai e nevoie de niciun comentariu. Astia macar si-au facut-o cu mana lor, initiind aceasta caricatura de petitie.
  • -12 (36 voturi)    
    foarte inteligenta miscare. (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 21:28)

    adrian [anonim]

    acum ii are "stransi cu usa" , si se folosesc de asta .

    daca intact accepta , rds-ii isi majoreaza profitul cu 7 mill euro .

    daca intact refuza , au motivul sa ii taie din grila .

    nu suport politica purtata de rcs-rds( fata de clienti) , dar miscarea asta e una inteligenta .
    • +5 (7 voturi)    
      cred ca n-ai inteles nimic Adriane, (Duminică, 22 aprilie 2012, 13:53)

      ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui adrian

      dar nu conteaza...
  • -29 (39 voturi)    
    Digi TV (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 21:41)

    cersetorul ciuruit [anonim]

    Un telefon si in 4 ore vedeam pe satelit Antenele schimband numai receiverul . Solutia FOCUS SAT.
    Luni reziliez ctr. cu Digi.
    • +20 (24 voturi)    
      Ai nevoie? (Duminică, 22 aprilie 2012, 9:18)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui cersetorul ciuruit

      Vena iti cere antenele, asa-i?
      Singurul lucru admirabil la antene e cum au reusit sa isi faca din telespectatori niste dependenti.

      De 2 zile fara antene, eu ma simt mult mai bine...
      • +5 (9 voturi)    
        mda... (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:04)

        ion [anonim] i-a raspuns lui nano2k

        Eu sunt printre acei ghinionisti care inca mai prind antenele in reteaua de cablu...dar nu sunt dependent absolut deloc.De cativa ani buni ( din 2008 cred ) le-am scos din lista de canale preferate si nu am pierdut nici o stire! Sunt prea multe alte televiziuni pe piata astfel incat sa merite 1-2 h pe zi de pierdut timpul....
        NU-ti fa griji, scapi de pericolul manipularii lui Felix!
    • +6 (10 voturi)    
      E grav (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:23)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui cersetorul ciuruit

      Este grav trebuie infiintat un centru de tratarea dependentei de Antene.
      Orice creeaza dependenta este nociv si ar trebui interzis prin lege.
  • +43 (49 voturi)    
    mare pacat ...ha, ha (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 21:48)

    GoPo [anonim]

    Nu e vreo paguba ca nu mai exista Antenele in grila. Foarte Bine RDS, bravo!
  • -23 (29 voturi)    
    antenele (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 21:48)

    un telespectator suparat [anonim]

    daca nu mai vedem Antenele la aceasta Companie de Cablu inseamna ca sintem intitulati sa primim ceva bani inapoi. Sinteti cu totii niste caraghiosi ca sa nu spun altfel. Nu va mai saturati de bani,bani si iarasi bani
    • +9 (13 voturi)    
      drepturi (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:33)

      schumi_inq [anonim] i-a raspuns lui un telespectator suparat

      ai dreptul sa-ti schimbi operatorul de cablu. Asa ca schimba-l si gata :) ... eu imi doresc sa se scoata si de pe cablu antenele....sa fiu sigur ca daca dau search automat nu mi le baga iar in grila///
    • +4 (8 voturi)    
      celor ca tine (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:56)

      oil [anonim] i-a raspuns lui un telespectator suparat

      nu le este clar ca NU RDS cere bani ca sa vedeti Antenele, ci INTACT cere bani ca sa vedeti Antenele.
  • +55 (59 voturi)    
    Cioclu (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 21:56)

    Tantza [anonim]

    1. Deci Intact zice ca posturile nu sunt "must-carry". Fine. Deci atunci de unde inflamarea ca ati fost dati afara, dl. Gadea? E reteaua lor, v-au dat varful bocancului ca nu ii obliga nimeni sa va tina. Si sa nu mai vorbim de interese nationale, ca nu moare nimeni ca antenutele se duc la canal.

    2. 7 milioane pentru acest pachet de canale? Dl. turnator cu decizie irevocabila a ajuns la varsta de la care neuronii incep sa dea rateuri? Daca era vorba de tot pachetul Discovery mai zic, insa suma este aberanta. Chiar asa, dvs, dl. Gadea, ati da 100 RON pe un piept de pui cat o palma, facut la gratar si cu miros dubios?

    3. Cam cat din acesti bani si-ar urma cursul corect? Nu de alta, insa toti pe acolo sunteti "autori", cu salarii minime pe economie sau cu diverse consultante, doar scapa banii de impozite.

    Teoriile sunt frumoase, ca va trage Basescu presul audientei. Insa de ce nu mai vorbiti de un scenariu: moare PC-ul fara bani de campanie si cum USL-ul poate plesneste, va treziti ca nu intrati in parlament. Asa ca e foame de bani (citat Puya). Sictir (citat eu)
  • +33 (39 voturi)    
    ce greseala fac (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 22:10)

    etc [anonim]

    nici macar 5 milioane de euro nu ii dati si voi lui felix chiar daca a vrut el 7?vapoarele cu galeti rosii pentru campania electorala si cu trandafiri pe ele din port cu ce vreti sa le plateasca
  • +39 (45 voturi)    
    sah-mat (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 22:18)

    MirceaA [utilizator]

    i-a bagat in ceata. Sobolanul securist tre' sa spuna care-i scoru'... si nu-i prea da mana sa apara-n public in creierul gol
    • -8 (10 voturi)    
      o7 (Duminică, 22 aprilie 2012, 5:03)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      de ce poluati mass-media? mai exista inca oameni decenti care citesc presa pe net... in rest... o7 tovarase aplaudac!!!
  • +35 (47 voturi)    
    Neurologia (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 22:37)

    sipu [utilizator]

    Daca te duci la ori ce unitate RCS si astepti sa apara un nemultumit in legatura cu antenele , este deajuns sa te uiti la fata lui (sau a ei) si iti dai seama ca sunt "spalati pe creier"
    Eu zic ca este o miscare buna , mai putini lobomizati .......................................
    • -1 (3 voturi)    
      deocamdata, tu te dovedesti lobotomizat (Luni, 23 aprilie 2012, 10:28)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      Pentru ca asa se scrie corect : LOBOTOMIZAT

      LOBOTOMÍE s.f. (Med.) Operație constând în tăierea unor fibre nervoase din creier. [Gen. -iei. / < fr. lobotomie, cf. gr. lobos – lob, tome – tăiere].

      Iti permiti (si cenzorii Hotnews iti permit) sa jignesti , urat de tot, niste oameni care au anumite preferinte, altele decat tine.
      Nu esti singurul.
      Au dat navala, cu zecile, postacii care-si varsa fierea aici, zilnic.
      Asa v-au invatat comunistii, sau parintii vostrii educati in comunism.
      "Cine nu-i cu noi, este impotriva noastra" spuneau ei....si ii bagau la puscarie, in lagar de munca fortata (la canal) etc.
      Cel mai mult urau postul de radio "Europa Libera", pentru ca spunea lucrurilor pe nume, arata ce fac ei cu tara asta si poporul roman.
      Au pus la cale chiar atentate impotriva postului si a redactorilor lui.
      Vad acum , aici, aceeasi atmosfera....
      Da, Antena 3 face clar partizanat politic, dar acelasi lucru il fac nenumarate alte posturi pentru puterea basista.
      Toata audienta lor adunata nu ajunge la nivelul celei atinse de Antena 3 (asta spune ceva despre preferintele romanilor).
      Afilierea la CNN nu inseamna nimic pentru voi?
      Stiu ca plesneste fierea in voi de ciuda...dar o meritati, pentru ca judecati asa de stramb libertatea de exprimare si de opinie.
      Uite, eu de exemplu, privesc senin si linistit cum apar ca ciupercile dupa soare, noi posturi tv, toate cu scop electoral clar basist.
      Stiu ca nu vor reusi sa intoarca votul electoratului....este prea tarziu, prea grava situatia, ca sa mai pacaliti pe cineva.
      • +1 (3 voturi)    
        Ciutacule tată tu eşti? (Luni, 23 aprilie 2012, 14:36)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Daaa... asta cu afilierea la CNN e ca aia cu doctoratul lu' dom' profesor Voiculescu la nuş' ce universitate obscură din California. Tre' să te străduiesti mai mult cu trollingul pentru ca majoritatea cititorilor de aici sunt mult mai inteligenţi decât spectatorii voştrii. P.S.: Comparatia cu Europa Libera e de-a dreptul hilara si sfideaza inteligenţa.
  • +26 (30 voturi)    
    ce maimute (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 22:50)

    zippo [anonim]

    hai bre.. si ciutacu vedea (marketa) antena ca noul post gen europa libera si acu ii dati voi peste nas cu normalitati de genul asta. cucoana veta ce se uita in gura lui tre sa stie ca base e de vina, da? ne-am inteles?
  • +31 (35 voturi)    
    antena prostilor (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 23:04)

    eu [anonim]

    Deci, din cat am inteles digi prin satelit are aprox 1 milion abonati, sfatul meu in acest caz pentru RCS este sa alcatuiasca un pachet platit cu posturile grupului intact.
    La un calcul simplu fata de pretentiile grupului intact rezulta un cost de min 7 euro fara TVA pentru acest pachet.
    Cred ca va dati seama cati de multi amatori vor fi pentru posturile lui voiculescu&company.
    Doresc sa subliniez un lucru foarte important ce reiese din toata aceasta tevatura si anume PROSTIA caracteristica grupului intact, care in loc sa astepte sa treaca alegerile(in care respectivul grup prin partidul din dotare are nenumarate interese) lanseza bomba cu cele 7 milione doar cu cateva zile inainte de acestea.
    In acest context RCS-ul poate sa ii puna pe acestia la punct fara nici o durere de cap ca sa nu mai vorbim de imaginea sifonata rau cu care raman intactii...
    • +12 (16 voturi)    
      excelenta idee! (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:03)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Din moment ce continutul antenelor este asa de scump, ar fi absolut firesc sa fie vandut separat, ca si HBO. Ar fi si un fel de taxa pe prostie
      • +8 (12 voturi)    
        Cea mai buna (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:26)

        Cel [anonim] i-a raspuns lui catelu

        Ai mare dreptate, o noua modalitate de a taxa prostia
  • -19 (29 voturi)    
    notificare partiala (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 23:04)

    vov [utilizator]

    Banditi astia de la RDS...au publicat doar o parte din notificare (doar finalul) in loc sa o publice pe toate...cine stie ce rahaturi erau in prima parte :)
    • +16 (22 voturi)    
      pai.. (Duminică, 22 aprilie 2012, 3:00)

      Gipsi [utilizator] i-a raspuns lui vov

      Pai probabil partea taiata contine date care conform legii sunt CONFIDENTIALE. Nici o companie normala la cap nu le poate face publice mai ales ca probabil antenistii cauta nod in papura ca sa-i poata da in judecata. Partea taiata continea sume, nume... care sunt confidentiale.
      • -1 (5 voturi)    
        Excesul de Gadea dauneaza grav sanatatii (mintale) (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:38)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

        Daa deci eu cred ca scria adresa la care tin sechestrati americanii OZN-ul si extraterestrii cazuti la Rosswell in 1947 si de asemenea reteta integrala Coca Cola.
  • +31 (37 voturi)    
    Nu e nicio pierdere (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 23:07)

    Vlad [anonim]

    Nu avem nevoie de latrina1 si latrina3. Putem supravietui si fara manipulare si divertisment de proasta calitate. Semnat - un abonat RCS&RDS.
  • +30 (34 voturi)    
    hahahaaaa (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 23:17)

    felix [anonim]

    io de-as fi RDS le-as cere bani antenistilor ... cel putin 7 milioane pe an :)))))))
  • +31 (37 voturi)    
    eu in locul lor... (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 23:22)

    adi [anonim]

    faceam un pachet special "extra" si-l taxam cu 3-4 euro pe luna si astfel intelegeau mai bine abonatii ca antena a cerut bani , deci si ei trebuie sa plateasca pt. asta. nu cred ca se inscriau prea multi si nici gadea nu mai avea motiv sa se jeleasca nazal si fonfanit asa cum numai el stie sa vorbeasca. parca s-ar adresa zilnic comunitatii gay .
    • +20 (24 voturi)    
      nu e o idee rea (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:58)

      ion daniel [anonim] i-a raspuns lui adi

      trimite-le un email pe tema asta. Asa o sa impace si capra si varza
      • -8 (16 voturi)    
        matale crezi (Duminică, 22 aprilie 2012, 1:55)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ion daniel

        ca aia au email?
      • +12 (16 voturi)    
        Idee buna... (Duminică, 22 aprilie 2012, 1:56)

        DarKWavE [anonim] i-a raspuns lui ion daniel

        Cam greu de pus in practica. Suma trebuie platita in avans...tu ca afacerist ai da cei 7 mil sa te trezesti dupa aia ca ai doar 5 abonati care platesc pentru abonamentul acela extra? :)
        • +4 (8 voturi)    
          O idee geniala (Duminică, 22 aprilie 2012, 7:06)

          Gamma [anonim] i-a raspuns lui DarKWavE

          Serios . Trebuie creat pachetul cu antenele , OTV si cateva alte posturi , pe bani . Asa patronii aia isi cresc profitul , influentabilii (ca sa fiu diplomat ) primesc ce vor iar noi ailalti avem o grila tv mai ieftina si mai curata . Ar fi o idee buna pt distribuitori caci sunt 2 saptamani de cand nu mai am cablu (motive obiective ) si nu-i duc lipsa .
    • +19 (21 voturi)    
      numai ca nu-i 3-4 euro.. (Duminică, 22 aprilie 2012, 2:38)

      hora [anonim] i-a raspuns lui adi

      e taman 7 fara TVA, care inmultit cu 1,1 mil de oameni sa dea suma de plata la Antene + profitul de 10% al RCS-ului.
      Ma intreb, de la ceilalti difuzori de servcii TV digitale n-or fi cerut bani? Numai de la RDS?
      • +3 (7 voturi)    
        asteapta (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:19)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui hora

        RDS a fost o incercare, au servit-o grupa mare, la dolce, focus, etc nu mai au curajul so cerara ca dispar...
  • +33 (37 voturi)    
    ce pacat.. (Sâmbătă, 21 aprilie 2012, 23:56)

    rooyoo [utilizator]

    daca nu ar mai transmite nimeni antenele, ar creste coeficientul de inteligenta pe tara
    • +2 (6 voturi)    
      gresit (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:01)

      Bau bau [anonim] i-a raspuns lui rooyoo

      Cat timp bolovanu are telecomanda in brate, poate sa aleaga in locul Antenelor poate "zero TV", DDTV, DUCK TV, etc. Deci, treaba cu inteligenta se amana.
  • +29 (35 voturi)    
    Asta-i buna! (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:01)

    PoneiulTroian [utilizator]

    Acum ar fi culmea sa dau si bani ca sa am 3 posturi inutile in grila... bine ca n-au scos HBO, BBC World si XXL-ul!
  • +28 (34 voturi)    
    Mie rusine ca sunt roman... (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:28)

    Andrei [anonim]

    Cum vad cate lume e disperata dupa Antene...poate nu mai pricep eu nimic...
    Discutii pe antena 3 la ora asta...parca e mai grav decat sfarsitul lumii.

    Problema mea e urmatoarea.... eu am RDS ..si mie NU mi-au scos Antenele...unde pot face si eu plangere?:)

    1 MILION DE OAMENI AU PIERDUT MECIUL STEAUA-VASLUI... cica... CE NE FACEM ??

    Cand vad ca 90 % din tara asta e fun antena si realitatea...si suporta atata spalar pe creier...cum sa ma mai simt bine aici ?poti sa mai salvezi atati oameni ?

    SPEECHLESS!!!
    • +20 (26 voturi)    
      deh (Duminică, 22 aprilie 2012, 1:04)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      nu vreau sa fiu arogant, dar asta e paradoxul democratiei... majoritatea proasta face legea pentru minoritatea culta. De aceea avem politicieni ca Vanghelie (4 clase), Antonescu (repetent de 2 ori), Tariceanu (repetent), Eba (agramata), Becali (extraterestru) si sute de altii care nici nu stiu sa scrie. Aceasta majoritate imbecila i-a ales.
      • +4 (6 voturi)    
        ! (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:22)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

        Corect, multe succesuri! lol
    • +4 (8 voturi)    
      stai calm (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:21)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      stai calm, io nu cred ca sunt asa multi spalati pe creier. Sunt intradevar cativa disperati, nu sunt cei reprezentativi. Pt 7 mil euro se retransmite discovery si axn, vreo 12 canale, aceleasi pretentii pt 2 latrine?
    • +3 (7 voturi)    
      alt client RDS (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:04)

      Bau bau [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Eu am reusit sa le scot din grila singur.

      Spor la butonat telecomanda.
      • +3 (7 voturi)    
        si eu le-am dat "skip' acum ceva vreme... (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:47)

        fordon [utilizator] i-a raspuns lui Bau bau

        ... si acum maica-mea (pensionara) e foarte mirata cum de abia acum s-au prins antenistii ca nu mai sunt in grila RCS-RDS, cand "la noi in cartier Antena 3 nu mai e pe cablu de anu' trecut"... :)
  • +30 (36 voturi)    
    Bravo rcs (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:40)

    Dan [anonim]

    Felix e disperat...ramane fara telespectatori i prag de alegeri
  • +25 (31 voturi)    
    Alooo .. RCS/RDS (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:42)

    Andrei966 [utilizator]

    nu sunt abonat la voi dar promit sa ma abonez daca nu puneti Antenele in grila de cablu...na.. must carry la ei...
  • +23 (29 voturi)    
    Ce tristete (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:44)

    hoinar [utilizator]

    Ah..da..vai...a disparut Antena 3 din lista. Vai...ce ne facem??? Nu mai avem WC-ul public al televiziunilor deschis pentru ca e in renovare...sau..ma rog..in proces de negociere.

    Oricum, din pacate nu-s abonat Digi TV, sa beneficiez de aceasta decizie, asa ca pe aceasta cale rog public Romtelecom sa scoata si ei din grila lor de satelit antenele si celelalte posturi manelistice romanesti...ca promit eu ca-mi polueaza inutil telecomanda. Si poate asa scapam de mizeria asta de post...
  • +23 (29 voturi)    
    doar satelit? (Duminică, 22 aprilie 2012, 0:46)

    iou [anonim]

    nu se poate sa-i stearga si din grila de cablu pe ratatii ratatii aia care stiu doar pozitia sluj la felix? felix care cu antenele tine un partid de 0.1% din votanti. doar cu mijloace murdare se pot eradica mijloacele murdare.
  • +20 (26 voturi)    
    antenele (Duminică, 22 aprilie 2012, 1:03)

    johann [anonim]

    as platii dublu pe luna numai sa nu-i mai accesati la grila.
  • +26 (30 voturi)    
    Bravo RDS. (Duminică, 22 aprilie 2012, 2:05)

    Gipsi [anonim]

    Bravo RDS si recomand si altor operatori DTH sa scoata aceste televiziuni din grila lor de programe. Cea mai mincinoasa televiziune din istorie, ANTENA3, un instrument de manipulare in masa cu target un public retardat.
  • +20 (24 voturi)    
    ha ha (Duminică, 22 aprilie 2012, 2:19)

    lola [anonim]

    Imi creste inima ca s-a gasit ac si pt cojocul lui felix. Felicitarii rds, nu degeaba sunt clienta voastra fidela .
  • +18 (22 voturi)    
    Nu e clar?! (Duminică, 22 aprilie 2012, 2:40)

    Razvan [anonim]

    Rcs-Rds emite incontinuare posturile Antena Group pe reteaua de cablu terestru, nu e nici "o cenzura de nivel politic" sau altceva nu e destul de clar ceea ce se intampla?! E razbunarea(boomerang) a Antenei in urma colaborarii esec a celor doua companii din ultimii ani.
  • +25 (29 voturi)    
    Imbecilii (Duminică, 22 aprilie 2012, 3:08)

    Gipsi [utilizator]

    Imbecilii de la Antena1 difuzau azi interviuri cu persoane din strainatate care, vai doamne, nu mai vedeau latrinele pe digi-satelit. Imbecilii, ca dovada a profesionalismului lor de 2lei, nu stiu ca receptia satelit a operatorilor DTH nu este permisa, conform legii, in afara teritoriului Romaniei. Da, se practica, o gramada de lume face asta in strainatate, dar nu este LEGAL. Sa prezinti la stiri persoane care receptioneaza DTH romanesc in strainatate e cea mai mare prostie, e ca si cum i-ai denunta, iar femeile care au fost intervievate habar nu au ca tocmai au zis la TV ca fac o ilegalitate. :D :D :D
    • +1 (5 voturi)    
      e legal (Duminică, 22 aprilie 2012, 9:21)

      doxa [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

      e legal de anul trecut conform deciziei ICJ a UE din Luxemburg
    • -2 (6 voturi)    
      concurenta rezolva problema (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:39)

      pascal [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

      Poate nu crezi si poate esti de buna credinta: romanii din strainatate, din australia, canada, sua, nu mai spun de europa, se uita masiv la A3 si si-au luat antena pentru A3. Daca nu se mai retransmite se pierd poate milioane de clienti da catre rds. Se muta la lati operatori. Exista solutii alternative pentru telespectatori. Pierderea foarte mare va fi pentru rds, nu pentru intact, in cele din urma.
    • -2 (8 voturi)    
      B1 (Duminică, 22 aprilie 2012, 12:52)

      cocotim [anonim] i-a raspuns lui Gipsi

      asta facea si nasul pe B1 inaintea alegeriilor prezidentiale din 2009 pentru toti romanii din Spania si Italia...cum de nu te-ai sesizat atunci si te dai doar acum mare ?
    • +1 (5 voturi)    
      Huooo (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:38)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Gipsi

      Nu-i adevarat nimic!!Or fi gasit niste dezaxati si inculti,pt ca in general diaspora nu da doi bani pe irealitatea si latrine!!Dovada faptul ca nu s-au lasat nici in anii trecuti influentati de acesti manipulatori de joasa speta....si nici nu au putut fi cumparati cu 1 kg de faina si un salam!!Eu oricum nu ma uitam la aceste posturi pt ca mi se ridica tensiunea de scarbà!!!!!!!!
      • -1 (1 vot)    
        cine spune, ala este, ca magarul din poveste (Luni, 23 aprilie 2012, 10:34)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Cocolina

        Anonimatul de pe net iti permite sa jignesti , incredibil, multi oameni.
        Ce fac administratorii Hotnews?:
        Cenzureaza postari incomode politic si lasa toate zoaiele de limbaj si atitudine.
        Limbajul folosit te caracterizeaza, asta este electoratul lui Basescu, atata cat a mai ramas....
  • +17 (23 voturi)    
    cumparatul este obligatoriu (Duminică, 22 aprilie 2012, 3:50)

    Spectator [anonim]

    Normal ar trebui scoase si din grilele cablu. Cum sa fii obligat sa retransmiti un canal care e in situatia OTV numai ca partizanatul lor este mult mai bine ascuns?
    Trebuia de mult sa li se injumatateasca licenta.
    Iar celelalte canale, o avalansa de emisiuni suburbane si clar inutile. E anacronic ca asa ceva poate exista, cum sa mai fii si obligat sa il retransmiti?
  • +17 (23 voturi)    
    jos antenele felix (Duminică, 22 aprilie 2012, 4:01)

    mihai b [anonim]

    manipulare e antena 3... amnipulare = mesajele pe care le clocesc antenistii sau parasc...
    bine le face... in ro ar treb interzise televiziunile de manipulare gen antena 3, irealitatea!
    jos comunismul! sus RDS!
    • -3 (9 voturi)    
      pai (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:42)

      der [anonim] i-a raspuns lui mihai b

      schimba canalul, nutzi. daca nu-ti place nu inseamna ca trebuiesc inchise doar pt ca arata hotiile voastre.
  • +1 (5 voturi)    
    Mania persecutiei :))) (Duminică, 22 aprilie 2012, 4:27)

    Vizitiul [utilizator]

    Tare!
  • +4 (10 voturi)    
    Scrisoare securista (Duminică, 22 aprilie 2012, 4:57)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Deci:
    "IMG solicita RCS-RDS sa faca publice telespectatorilor sumele de bani pe care le plateste pentru retransmisia posturilor tv din grila de programe."

    Adica o societate privata, cere altei societati private sa divulge date considerate confidentiale, stiind ca nu va face si va putea sa improste cu ce au ei mai bun dupa.


    Si pe urma....nici nu am de ce sa ma plang de latrine, de 8 luni nici nu le mai aveam setate in televizor....si stiti ce?....ma simt mai bine, mai fericit :)
    • -4 (10 voturi)    
      Amice (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:08)

      D. [anonim] i-a raspuns lui Straistaru Eugen

      Intrebare pentru mintea ta "agera"... pe ce bani sustine RDS-RCS (Digi) toate posturile create?... Digi 1, Digi 2, Digi 3, Digi 24? Pai efectiv Digi devine un concurent pe piata de media pe banii prostilor care platesc abonamentele si ei nu platesc nimic pentru retransmisie... efectiv fac bani degeaba. avand in vedere ca cotele de piata sunt predominant ale Pro TV, Antena 1, Prima, Kanal D, Realitatea, Antena 3 si B1... nu ti se pare normal sa dai cotaparte posturilor? Daca tu ai produce un program de calculator free si vine unu... il ia free si il vinde pe bani... nu ti se pare normal sa ti se ofere o cota parte din acei bani? Cam asa e si cu situatia de fata :)
      Gandesti la fel de mult cat gandeste un copil de 1 an :)
      • +2 (6 voturi)    
        nu prea stii.. (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:43)

        iulia [anonim] i-a raspuns lui D.

        televiziunile comerciale nu castiga bani din ce vand catre operatorii de cablu, ci din publicitatea data de expunere. Deci business-ul este urmatorul: eu te expun, tu-mi dai exponatul: eu iau bani de la cine primeste, iar tu de la cine vrea sa se expuna, deci plateste la tine publicitate.
        Si nici exemplul cu jocul nu-i potrivit pentru ca producatorul de jocuri nu castiga nimic din redistribuirea jocului lui, in timp ce televiziunile castiga audienta, deci bani din publicitate.
        • 0 (0 voturi)    
          de ce platesc posturile radio-tv drepturi de autor (Luni, 23 aprilie 2012, 10:39)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui iulia

          Dupa logica ta, nici compozitorii, interpretii, producatorii de film, teatru etc. nu trebuie sa primeasca nimic de la posturile radio si tv, pentru ca astea le fac reclama transmitandu-i !
          La manelisti este valabil (se practica platirea postului ca sa le transmita "creatiile") pentru ca ei fac bani fara numar la nuntile unde sunt chemati "ca au aparut la televizor" si, evident, nu platesc impozite la stat.
          Iulia, esti manelista ?
          Sa mori tu ?
      • +3 (5 voturi)    
        Corect D. (Luni, 23 aprilie 2012, 1:04)

        Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui D.

        Nu uit ce golanii face RDS-RCS si cu prima ocazie ii las balta...nu uit cum au devorat retelele de cartier, nu uit cum au pus taxa de intretinere de 5lei de ma uitam ca prostu` pe factura....nu uit atitudinea de 2 lei a angajatilor de la casierii ( pana si la posta se poarta mai frumos)

        Dar eu imi exprimam dezgustul fata de trustul "Intact Media Group"
  • +7 (11 voturi)    
    Hidosul felix! (Duminică, 22 aprilie 2012, 4:58)

    Manipulare ordinara, tipic pt Felix [anonim]

    Felix si-a facut tv dupa chipul lui. Vrea sa faca bani prin santaj. Transforma un esec dintr-un business intr-o batalie politica. Felix asta pur si simplu nu reuseste sa traiasca in Romania de dupa 89. "Cine nu este cu el este impotriva lui" - cata monstruozitate poate sa genereze o astfel de gandire, care e specifica televiziunilor lui felix! Nu e nici o pierdere faptul ca noi, cei de la sate, nu vedem antenele. Cat tupeu ordinar din partea grupului intact! Iertati-mi limbajul dar nu-i mai suport! Nu vreau sa traiesc intr-o Romanie faurita dupa asemanarea lui felix!
  • +9 (13 voturi)    
    Si-a bagat varanul coada... (Duminică, 22 aprilie 2012, 5:04)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Expresii ca: "tehnici de manipulare folosite de actuala putere" , "dezinformeaza grosolan" , "element de presiune" , "reaua credinta si maniera abuziva" , "interesului legitim al telespectatorilor"

    Vrea cineva sa parieze ca nu sunt vorbe venite din gura ciupacabrei pentru a fi mai veninoasa scrisoarea?

    Limbaj specific "fostelor cadre active" in sistemul comunist
  • +4 (8 voturi)    
    televiziuni politice (Duminică, 22 aprilie 2012, 5:35)

    Vlad-I [utilizator]

    In alte tari mult mai mari nu exista atatea televiziuni de politica. Se vede ca sunt un fenomen artificial, o investitie in politica, care apoi se transforma in contracte suculente cu statul.
  • -4 (12 voturi)    
    Se apropie funia de par pentru Basescu si slugile (Duminică, 22 aprilie 2012, 6:55)

    .... [utilizator]

    sale. Numai asa se explica disperarea acestora si a fanaticilor care au inundat Hotnews. Ce se intampla demonstreaza inca o data ca acestia trebuie sa dispara pentru totdeauna din viata politica. Si pentru ca aceasta sa se intample trebuie sa raspunda pentru ce au facut cu tara aceasta (atat penal cat si material).
    Ati depasit cu mult in nocivitate ciuma rosie a lui Iliescu. Macar ala a permis de doua ori alternanta la putere, dar Basescu si mafia lui cred ca au luat tara in proprietate pentru totdeauna si nu trebuie sa dea socoteala nimanui pentru ceea ce fac (a spus asta de altfel de mai multe ori in ultimele luni). Niciodata nu a fost capusata aceasta tara de atatea nulitati cocotate in toate functiile publice, nici macar pe timpul fanariotilor.
  • +6 (14 voturi)    
    O porcarie antenele astea (Duminică, 22 aprilie 2012, 7:04)

    Cornel [anonim]

    Numai tampenii pe antenele astea
  • +5 (11 voturi)    
    7 milioane pentru ce? (Duminică, 22 aprilie 2012, 7:42)

    Micu Ina [utilizator]

    Pentru Gadea si ciuviciile lui stilistice? sau pt Becali non stop pe GSP, verticalizand mamele cui vrea el? Din toate alea ale Intactului Euforia e singurul pe care as da banii. Luati-va, ba, Intactul si carati-l la Felix in sufragerie, ca nu plange nimeni dupa el.
    • +1 (5 voturi)    
      7 milioane de rahati (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:45)

      Anonimul [anonim] i-a raspuns lui Micu Ina

      Nu as da nici 7 lei (vechi) pentru aceste canele de rahat. Felix are nevoie de arginti pentru campanie. Ce nu ati inteles? Cu energia i s-a infundat au mai ramas latrinele si cum sunt pline trebuie ca solicite vidanjarea . Si vidanjarea a venit cand nu se astepta. Felicitari RCS-RDS.
  • +9 (15 voturi)    
    Multumesc RCS-RDS. (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:29)

    ghost [anonim]

    In ziua cand RCS-RDS v-a scoate Haznalele din grila de program atunci chiar cred ca mai exista o speranta de normalitate in tara asta. Inainte ma uitam la Antene numai pt emisiunea Ora de business care acum e pe TVR 2, in rest numai emisuni de manipulare si incultura pe aceste posturi tv.
  • +10 (16 voturi)    
    Felix e dus cu pluta (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:38)

    tic [anonim]

    Adica cum, o televiziune partizana politic, cu interes direct in politica, al carei program de baza este manipularea opiniei publice in favoarea unei aliante politice care-l are in frunte chiar pe patronul trustului de presa respectiv, cere bani de la firma de distributie a programelor TV pentru a-si face campanie electorala?
    Lucrurile n-ar trebui sa stea exact pe dos? N-ar trebui sa dea ei bani pentru a fi difuzati?
    Pai atunci si OTV-ul ar trebui sa ceara bani de la RCS-RDS!
    Normal ar trebui sa zica mersi pentru ca sunt difuzati gratis, mai ales ca si asa gratis, RCS-RDS n-are nicio obligatie sa-i includa in lista de programe.
    Mare e gradina domnului!
  • -5 (15 voturi)    
    balintul@yahoo.com (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:38)

    DanB [utilizator]

    Eu de multa vreme nu mai folosesc televizorul. Daca aveti un calculator cuplat la intern puteti viziona, de exemplu Antena3 online, la adresa:
    http://www.antena3.ro/live.php
  • -6 (14 voturi)    
    rcs (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:40)

    relu [anonim]

    vrea sa faca bani nemunciti pe seama grupului intact care are cel mai mare rating din cate se pare. daca nu mai am antene in grila ma retrag de la rcs.
    • +2 (6 voturi)    
      oare de unde are rating? (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:47)

      rosu [anonim] i-a raspuns lui relu

      din antenele alea la care strigam pe vremea lui Ceausescu 'las-o asa'? Nu, pentru ca este distribuit.
      Vrea bani sa fie distribuit? OK, sa ceara. Acum, de ce-ar fi cineva obligat sa si dea?
  • -6 (16 voturi)    
    prea multi pedei pe mm patrat aici (Duminică, 22 aprilie 2012, 8:46)

    sdth [anonim]

    mie nu-mi place otv, dar asta nu inseamna ca trebuie inchis. sa aveti parte numai de oameni la fel ca voi!
    • +4 (12 voturi)    
      Citeste cu atentie (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:35)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui sdth

      Ia fa matale un calcul si imparte 7.000.000 Euro la 1.100.000 abonati la DIGI satelelit, si vezi ca matale ca client ar trebui sa scoti in 6 Euro din buzunar sa platesti antenele.
      Un abonament lunar mediu la RDS este 5 E+ TVA
      Citeste aici un calcul http://www.dimofte.com/de-ce-nu-pot-sa-vad-antena-1-si-antena-3-la-rdsrcs/
      Deci Antenele au cerut special o suma absurda pentru a putea spune ca Basescu vrea sa inchida televiziunile.
      Este doar o manipulara marca securistul Felix.
      Tu ai vrea sa platesti pentru Antena 1 inca 6 Euro? Cati crezi ca din cei 1.1 milioane ar fi de acord sa plateasca 6 euro in plus ca sa vada antenele?
      Eu in locul RDS as trece Antenele intr-un pachet suplimentar platit la fel ca HBO, vrei sa vezi antenele mai platesti 6 Euro
      • -1 (1 vot)    
        6 Euro pe an , amice...pe an (Luni, 23 aprilie 2012, 10:42)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Cel

        daca faci socoteli, fa-le corect, altfel o sa creada lumea ca sustinatorii basismului nu stiu carte.
  • +9 (15 voturi)    
    sabotaj la cincinal! (Duminică, 22 aprilie 2012, 9:12)

    bundes [anonim]

    raspuns penibil,tipic propagandistic al antenei: nu spune nimic concret, dar acuza imperialistii! rusine telespectatorilor care nu le taxeaza nesimtirea si manipularea!
  • -6 (14 voturi)    
    Antenele... (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:13)

    ohio express [anonim]

    ...este clar , sunt proaste si fac o anume propaganda. Dar cinstit vorbind nu numai acestea fac asa ceva , si B1 TV face propaganda - si este detinut tot de un fost securist -si TVR face jocul actualei puteri ..Nu vreau neaparat Antnele , nu urmaresc , dar vreau sa am dreptul de a alege , asta este democratia si libertatea. Nu imi place Gadea , il socotesc debil si rautacios dat Turcescu sau Moraru nu sunt departe , toti cei ce au simpatii se transforma cu timpul si isi pierd profesionalismu l- daca l-au avut ...Dar vreau sa pot decide.Si inca ceva - daca dispar Antenele mai da cineva concerte cu Tudor Gheorghe , interviuri cu Dorel Visan sau ramanem al nunta lui Pepe si la casa unei familii din Clejani ? Nu ca nu ar avea si Antenele emisiuni pentru debili dar parca din cand in cand mai dau si romani de mare valoare...
  • +7 (13 voturi)    
    comunisti pana la capat! (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:14)

    thebblack [utilizator]

    "IMG solicita RCS-RDS sa faca publice telespectatorilor sumele de bani pe care le plateste pentru retransmisia posturilor tv din grila de programe. "

    nu imi venea sa imi cred ochilor cand am citit fraza asta, asa ca am mai citit-o de 3 ori. inca nu pot sa cred ca cineva de la intact e atat de imbecil. bah baiatule, pisica mea cea senila kasparov pe langa tine.

    adica tu, o firma particulara, vrei ca o alta firma particulara sa isi faca publice documentele contabile pentru ca... pentru ca asa vrei tu, pentru ca aia e rai si nu vrea sa se joace cu tine.

    de ce nu faceti voi intai lucrul asta? faceti voi publice documentele contabile in care sa se vada cati bani primeati de la rcs pana acum, si cati primiti de la restul operatorilor dth. sa zic si de alea din publicitate ar fi prea mult totusi.
  • +10 (16 voturi)    
    Bravo RDS! (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:28)

    Gogu! [anonim]

    Bravo RDS!

    Faceti publice somatiile prin care cereau banii pe retransmisie. Faceti-le publice in locul posturilor Antena x sa inteleaga lumea!
    • -2 (6 voturi)    
      notificare publicata partial (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:44)

      vov [utilizator] i-a raspuns lui Gogu!

      Au facut public..insa doar cateva randuri din notificare :) restul l-au taiat, fiind probabil compromitator pentru conduita RDS....ideea e ca se joaca tare, RDS nu e chiar o companie f flexibila, iar Intact a fortat nota tocmai cand nu trebuia...ar fi trebuit sa mai astepte 6 luni ...
  • +6 (12 voturi)    
    Sa le scoata de tot!!! (Duminică, 22 aprilie 2012, 10:51)

    dg [anonim]

    Eu vreau sa le scoata!!! Fara televiziunile partidelor socialiste.
    • -1 (1 vot)    
      de acord, dar include si televiziunile basiste (Luni, 23 aprilie 2012, 10:43)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui dg

      OK asa?
  • -6 (12 voturi)    
    RCS-RDS vs. Intact (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:01)

    D. [anonim]

    Ce fraieri sunt cei de la RCS-RDS... creaza o senzatie reala de santaj politic... de lupta politica marsava... ceva de genul "Facem orice numai sa nu iasa USL"... si publicul prinde aceasta senzatie destul de bine. Incet incet o sa faca din Intact un post martir + sa nu uitam ce publicitate face Antenelor pe canalele de media scrisa... ca se scrie despre acest eveniment si pe hot news, libertatea, jurnalul, evenimentul... si astea sunt feed-urile de rss pe care le am in google :)

    Prostia RCS-RDS prinde din ce in ce mai mult contur. Se intampla exact cum au facut carcotasii cu primarul sectorului 5... efectiv i-au facut atata publicitate negativa inainte de campanie incat fiind zilnic in atentia publica oamenii l-au votat. Exact asa se intampla si acum... prinde un avant de compasiune Antenele de la Intact de nici nu iti imaginezi. Sa nu mai vorbim ca ieri la gratar una din discutiile zilei a fost exact despre acest razboi si ce victime sunt Antenele.
    • -1 (7 voturi)    
      Sunt firme private (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:21)

      dc [anonim] i-a raspuns lui D.

      Nu le pasa celor de la RDS de popularitatea sau parerea celor de la Intact. Nu ar trebui si se vede clar ca e asa.

      Presupun multi prin comenturi ca ar fi pedei pe aici, dar oare nu ii sperie ca ar putea fi oameni ce folosesc ePresa si stiu sa citeasca?
  • +3 (9 voturi)    
    ce pretentii putem avea dela (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:11)

    visio [anonim]

    turnatorul voiculescu....desigur ca si rudele lui, alea turnate la secu, l-au rugat insistent sa le toarne; i-au dat chiar detalii...
    in atentia votantilor usl: sunt de acord ca pdl-eii sun tprosti si retardati, dasr niciodata nu voi vota criminali si turnatori precum ion iliescu si dan voiculescu..
    numai intamplarea nu a facut ca victimele din 89 sa nu fiti voi sau familiile voastre, si numai intamplarea a facut ca voiculescu sa nu va cunoasca, altfel ati fi avut dosar la politita politica; aceeasi politie politica care a inventat siberia ca loc de munca, sau canalul dunare marea neagra ca mormant pentru inteligenta romaneasca;
    asadar, nu stiu despre voi ins aeu nu ma asociez cu turnatori si criminali; sa nu uitam de delapidori (SOV)
  • +3 (9 voturi)    
    Ultimatum (Duminică, 22 aprilie 2012, 11:46)

    Dan V. F. [anonim]

    Pamflet,

    Trustul Intact a fost infintat cu banii cetatenilor fara furnizarea unui serviciu. Nu voi permite nicodata ca o companie privata sa furmizeze servicii populatiei pe bani si fara a platii taxe Trustului Intact. Suma de 7 milioane eur este o suma modica si decenta. Prin prezenta, somez RCS plata TAXEI trustului Intact. In caz contrar voi depune la SRI toate convorbirile private ale angajatilor RCS.

    Semnat Felix. asa gandesc Eu.
  • +5 (9 voturi)    
    turnatorul de Felix (Duminică, 22 aprilie 2012, 12:04)

    ned [anonim]

    Felix Voiculescu tot la procedeele si la genu de declaratii de pe vremea comunistiilor a ramas...
  • -3 (9 voturi)    
    un mogul din diaspora (Duminică, 22 aprilie 2012, 12:38)

    phoenix5 [anonim]

    Eu am contract cu RCS-RDS (nu cu Antenele sau ProTV sau TVR1) si acolo se specifica CLAR grila de programe alese pentru care platesc si pentru care astept servicii.. Ceea ce a facut Compania e o bataie de joc fara margini la adresa clientilor ei, mai ales ca nu au anuntat intrerupera pentru a da ocazia multora de a iesi din contract. Aceasta companie trebuie data in judecata si penalizata pentru orice zi incepind din 20.04 pentru care mai exista contracte valabile. Orice avocat fie si de nivel mediu poate cistiga acest proces pentru ca datele contractuale sint foarte clare. Cit priveste politicul implicat aici, orice zi de intirziere a rezolvarii conflictului nu face decit sa alimenteze pentru populatie faptul ca RCS-RDS a inceput campania electorala de partea puterii actuale. Efectual de bumerang va fii insa inevitabil, asta e opnia mea.
    • +1 (7 voturi)    
      cati EURO platesti pe abonament? (Duminică, 22 aprilie 2012, 20:04)

      rosan [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      ia inmulteste cu 1.1 milioane de abonati si ia vezi, ajung toti banii pe care-i strange DigiTV ca sa-i plateasca lui Felix cele 7 mil de EURO pe care le cere? Chiar nu vedeti ca motanul va duce de nas ca pe niste agarici?
  • +4 (10 voturi)    
    antene pe cablu (Duminică, 22 aprilie 2012, 12:50)

    soare [anonim]

    Din solidaritate cu cei care "sufera" ca nu au Antenele pe satelit, eu de azi le scot manual din programele pe care le receptionez de la RCS&RDS.
  • -4 (8 voturi)    
    antenele (Duminică, 22 aprilie 2012, 12:58)

    phoenix5 [anonim]

    Bun venit RCS-RDS in arcul guvernamental alaturi de UNPR si UDMR...daca nu ar fi alegeri curind poate ar primi si un post ministerial de la actualul guvern...cel de la telecomunicatii de ex..

    E o evidenta miscare politica dar e mult prea tirziu.
    pentru toti cei din diaspora.
    Antena 3 poate fi receptionata si pe www.antena3.ro/live pe Browserul Internet explorer
    • -1 (5 voturi)    
      Teszari nu e de la UDMR? Cred ca era de mult la (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:43)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui phoenix5

      putere. Acum doar sunt mai disperati de pierderea puterii si fac tot ce pot sa limiteze pierderile.
  • +5 (9 voturi)    
    vinzare preferentiala (Duminică, 22 aprilie 2012, 13:22)

    NL [anonim]

    Mie mi se pare straniu ca in secolul asta sa nu se gaseasca o solutie care sa permita utilizatorului sa-si aleaga si sa plateasca exact ce vrea din pachetul de 60 - 70 de canale.
    Din cite inteleg, Antenistii ar vrea ca (si) din abonamentul meu sa primeasca si ei un mizilic de 7 milioane de euro anual, ceea ce mi se pare incorect pentru simplul fapt ca nu ma uit la Antene. Deci, pentru ce sa le dau bani?
  • +4 (8 voturi)    
    daca as fi facut cerere... (Duminică, 22 aprilie 2012, 13:38)

    Sorin [anonim]

    Daca as fi facut cerere adresata RDS sa scoata din grila aceste canale pline de miros... ei bine, sunt convins ca nu m-ar fi ascultat. Dar asa s-a pertrecut exact ceea ce imi doream de mult si sunt bucuros! De ce as fi trist? E in regula, asa sa ramana!
  • +5 (11 voturi)    
    Greseala majora felix (Duminică, 22 aprilie 2012, 13:48)

    anonim [anonim]

    Cu asta si-a sapat singur groapa. Majoritatea audientei este de la sate, cu IQ scazut, cu faza asta acuma poate sa behaie cat vor ca RDS o facut si o dres ca nu ajunge aceasta dezinformare la urechile fix celor vizati, adica tzaranilor de la sate.
    Deci, cu RDS n-a muscat-o, acum felix are o problema, in loc sa aibe bani de campanie, tocmai si-a diminuat considerabil veniturile din publicitate de la antene, pierzand un procent destul de mare din cota de piata.
    In plus si-a si nenorocit singur campania USL, taindu-si macaroana fix inainte de campanie pierzand exact publicul vizat. Avand in vedere ca la sat procentul de prezenta la vot e aproape de 100% pe cand la oras e sub 30-40% asta inseamna ca tocmai si-au pierdut posibilitatea de a face campanie gratis pt in jur de 50-60% din publicul vizat pt voturi.
    • +4 (8 voturi)    
      ... (Duminică, 22 aprilie 2012, 15:04)

      florin [anonim] i-a raspuns lui anonim

      de parca taranii de la oras ar avea IQ mai mare si n-ar fi spalati pe creier si toti ar avea facultate! hai sa terminam cu prostiile astea "tarani vs oraseni", ca pana la urma sute de mii de bucuresteni (care dupa tine ar trebui sa fie "fruncea" tarii) voteaza Vanghelie/Ontanu/Piedone + marele Oprescu. Unde le este IQ-ul in ziua votarii?

      In plus, am intalnit mai mult bun simt la tara decat la oras, in Romania; cel putin pe acolo nu vezi mitocani care sa arunce gunoiul pe geam, sa vorbeasca in public cu p*** si p**** si sa sparga seminte/joace table toata ziua in fata blocului.
      • 0 (0 voturi)    
        Sa fim seriosi (Luni, 23 aprilie 2012, 15:02)

        Closed [anonim] i-a raspuns lui florin

        Exista bun simt la tara, dar de acolo pana la a spune ca nu exista mitocanie o cale tare lunga. Da, "la tara" e raiul intelectualilor si al civilizatiei. Succese.
  • +4 (10 voturi)    
    tare felix .. (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:35)

    dorel [anonim]

    cine nu da taxa de protectie la motan e imediat un dictator ...el da somatie so RCS e vinovat sigur ...
    sa mi scumpeasca mie abon pt ca sa aiba felix bani de campanie ...
  • -8 (14 voturi)    
    VREM ANTENA 3!!!!! (Duminică, 22 aprilie 2012, 14:47)

    aniela [anonim]

    VREM ANTENA 3!!!!! cand va inceta dictatura basesciana?!!!!
    • +3 (7 voturi)    
      Cand (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:57)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui aniela

      Exact cand va inceta santajul, manipulare si dictatura lui Felix
      Daca se pune taxa pe prostie, creste pib-ul cu 10%
    • +1 (5 voturi)    
      da-i 7 mil.. (Duminică, 22 aprilie 2012, 17:56)

      iulia [anonim] i-a raspuns lui aniela

      de euroi lui Felix si treaba-i ca si rezolvata.
      • 0 (0 voturi)    
        da-mi mie 3 mil. si fac eu televiziune pentru tine (Joi, 3 mai 2012, 14:40)

        antenuta [anonim] i-a raspuns lui iulia

        si iti montez si antene separate sa nu iti bruieze nimeni semnalul
    • +2 (8 voturi)    
      dictatura/antene (Duminică, 22 aprilie 2012, 18:16)

      serban [anonim] i-a raspuns lui aniela

      daca era dictatura la ce porc e gidea ala era acum de mult ascuns . sunt de acord cu partizanul unui post tv dar antenele depasisera de mult limita bunului simt iar informatia era total distorsionata . nici pina acum nu am inteles cum de a aparut fenomenul " niels schneker " la antene . verifica cine e si ce zvonuriri circula despre el
    • 0 (0 voturi)    
      eu o vreau pe antena4 (Joi, 3 mai 2012, 14:41)

      adi [anonim] i-a raspuns lui aniela

      mai apare?
  • -1 (9 voturi)    
    Atentie ! (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:30)

    saratoga [anonim]

    Antenele - proprietatea unui\ informator al Securitatii , B1 TV - proprietatea unui colonel de Securitate..Credeti ca este normal sa suprimati proprietatea unui informator si sa lsati pes ticla propietatea unui ofiter de Securitate ? Daca decideti asa sunteti ori naivi ori postaci PDL ... Statul politienesc al lui Basescu incepe sa se manifeste in felul acesta , din pacate Politia nu este in strada unde ii este locul si unde este dezastru ci pe tv ...Rusine !!!
  • +1 (7 voturi)    
    Paguba-n ciuperci. (Duminică, 22 aprilie 2012, 16:34)

    AnonimulI [anonim]

    Aleluia. In locul celor 3 latrine sa fie alte televiziuni care nu mai fac propaganda murdara cu niste oameni competenti in televiziune. Slava Domnului daca aceste latrine vor disparea. Sigur Basescu este autorul in viziunea lui Felix numai ca Felix nu spune ca noi, ne-am saturat de vulgaritate si minciuni.Vrea sa mai difuzeze pornografie? Bun dar sa plateasca.
  • +3 (7 voturi)    
    Punct de vedere (Duminică, 22 aprilie 2012, 19:36)

    moshu [anonim]

    De ce n-am lua-o invers? Exact inaintea alegerilor se trezeste un Felix sau alt personaj asemanator ca vrea taxe de retransmisie. Acest personaj nu are simtul pietei si nici notiuni elementare de diplomatie. Nu era mai avenit sa ceara cele 7 mil. dupa alegeri? In aceasta situatie o maxima strofocare a unui Gadea nu face decat sa defineasca exact calitatea unui post tv gen AntenaX. Ne amintim de nivelul interviului cu premierul Ungureanu.
  • +1 (5 voturi)    
    o socoteala simpla (Duminică, 22 aprilie 2012, 20:08)

    rosan [anonim]

    chiar daca cei 1.1 mil de abonati ar plati cate 7 EURO pe luna (desi platesc mai putin), DIGI TV n-ar trebui sa munceasca decat sa aiba bani sa-i plateasca lui Felix cei 7 mil pe care-i cere pentru Antene. Si acum ne intrebam: oare socoteala asta n-o fi facut-o si Varanul? El da, dar cei care-i iau apararea se vede treaba ca nu prea.
  • +1 (5 voturi)    
    Conspiratie (Duminică, 22 aprilie 2012, 20:29)

    Parol [anonim]

    Manipulare portocalie sau neportocalie, nu mi- ar fi dor de Capatos , mireasa pt fiul meu, factor xxx, politic shows , badea iar pe Razvan si Dani nu o sa i prinda somajul ca s baieti talentati.
  • +6 (8 voturi)    
    rcs-rds versus Intact securitate Felix (Luni, 23 aprilie 2012, 6:39)

    Ion Cuibar [anonim]

    Cand am vazut prima data stirea eram foarte fericit .Credeam ca vor fi scoase Antenele definitiv de pe grila nu numai de pe satelit. Ii.....grija de banii abonatilor si unde investeste RCS profitul. Niste jigodii ordinare ca si Felix securistul.Sa fie scoase si de pe cablu ca am stricat telecomanda tot mutand de la emisiunile acestor posturi ,asta ca sa nu arunc televizorul pe fereastra cand vad mutra de tampit a lui Gadea facand grimase sa para inteligent.
  • +3 (5 voturi)    
    Petitie (Luni, 23 aprilie 2012, 8:54)

    sisi [anonim]

    Propun o petitie prin care sa cerem scoaterea definitiva a programelor de la Intact de la toate companiile de cablu!Atunci poate ii vine mintea la cap si lui Felix!
  • +4 (4 voturi)    
    Antena - out (Luni, 23 aprilie 2012, 10:35)

    Ionuţ [anonim]

    Antena Group a somat RCS&RDS sa inceteze difuzarea prin satelit a canalelor 'Antena' ... sa ceara incetarea transmisiei si prin cablu sa vedem ce cota de audienta va mai avea. Daca nu vor pe Digi satelit atunci sa nu aiba acces nici pe cablu, asa mi se pare corect. S-au pentru cei care doresc Antenele, RCS-RDS sa le faca un pachet codat contra cost 6-7 euro si sa-l achizitioneze cine doreste doar suntem pe o piata libera.
    • 0 (0 voturi)    
      6-7 Euro/an nu e mult. (Luni, 23 aprilie 2012, 14:06)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Ionuţ

      Dar sa imi scada abonamentul fara ele. Pentru ca eu vreau sa le scot. Asa or iesi Antenele pe minus din afacere.

      Deja ar trebui sa le iasa semnificativ mai putin din reclame, deoarece le-a scazut acoperirea. Usturator, dar imi trezeste un ranjet.

      Toata stima RDS-RCS. Nu trebuie sa se lase santajati pe vorbe goale.
      La urmatoarea renegociere ar trebui sa le ofere mai putin decat iau deoarece au provocat defaimare fara fond.
  • +3 (3 voturi)    
    RCS (Luni, 23 aprilie 2012, 11:22)

    grigs1981 [utilizator]

    Catre RCS-RDS,sunt un abonat al vostru si,daca cititi,ma ofer sa dau ceva in plus la abonament daca soateti(DEFINITIV!)Antenele si de pe cablu!!!Daca scoateti si OTV,dau mai mult!!!Scopul meu,sa pot sa discut mai rational cu unele dintre rudele si cunostiintele mele de la tara dar si din Bucuresti!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Antena 3 .....un vis urat (Luni, 23 aprilie 2012, 13:09)

    Crisabela [utilizator]

    Din fericire antena 3 , realitatea , rtv si otv le-am sters demult din grila de programe . Sunt cele mai toxice canale de informare . Toxice nu neaparat pentru informatiile pe care le transmit ..... Informatiile trebuie sa ajunga la noi calm , echilibrat , fara evidente partipriuri , fara isterie . Oamenii aia nu au pace , liniste , ca sa isi practice meseria de ziarist onest si cinstit , sa preia informatia si sa o transmita necoafata , neregizata , sa ne lase pe noi sa decidem . Ei incearca permanent sa manipuleze , sa te faca prost in fata . Uitati-va la alte televiziuni straine de stiri 5-10 minute chiar daca nu intelegeti nimic , dar ascultati cu atentie tonul vocii care e calm si echilibrat , apoi puneti pe antena 3 si faceti diferenta .
  • 0 (0 voturi)    
    Cioclu (Luni, 23 aprilie 2012, 13:30)

    Tanza [anonim]

    http://www.paginademedia.ro/2012/04/pretul-cerut-rcs-de-catre-antene-de-cateva-ori-mai-mare-decat-cel-mai-scumpe-posturi/#more-46085

    Ca lectura suplimentara...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi