Articol webPR​

Procesul transformarii FC Barcelona in unul dintre cele mai puternice branduri mondiale, explicat la Interact 2012

de     Smile Media
Luni, 23 aprilie 2012, 15:21 Economie | Media & Publicitate

IAB_Interact2012
Foto: Hotnews
IAB Europe a anuntat prezenta lui Didac Lee, Fondator si CEO Inspirit si membru al consiliului de conducere al echipei FC Barcelona in cadrul conferintei Interact 2012, ce va avea loc la Arts Hotel din Barcelona, in perioada 30-31 mai. Tema aleasa pentru anul acesta este "The Digital Brandscape".

Didac Lee va sustine un discurs, in cea de-a doua zi a conferintei, in cadrul caruia va impartasi audientei cateva dintre experintele personale avute pe parcursul transformarii brand-ului FC Barcelona intr-unul de succes, la nivel global. Lee se alatura unor speakeri renumiti precum Peter Blackshaw, Global Digital Chief la Nestle, Lothar Hocker, Director de Achizitii pe Grup la P&G Global Digital Media Buying, si Igor Beuker, fondator si director general al LaComunidad, ce si-au confirmat deja prezenta pe 31 mai la Interact 2012. Guy Philipson, CEO IAB Marea Britanie va sustine o dezbatere privind formatele de publicitate digitale premium.

La Interact 2012, vor fi prezenti atat clientii, creativii, reprezentanti ai Comisiei Europene, cat si agentiile de media si furnizorii de tehnologie din Europa, care vor dezbate si vor discuta principalele probleme de actualitate ale industriei.

In prima zi a conferintei vor fi prezentate si discutate rezultatele studiului anual AdEx Benchmark, o analiza completa a industriei de publicitate online din Europa, care va dezvalui importanta celor patru tendinte-cheie: branding si storytelling, video, mobile si inovare.

In cadrul Interact 2012 vor fi prezentate, de asemenea, in premiera, rezultatele Mediascope Europe legate de schimbarea obiceiurilor de consum mass-media in 28 de piete europene.

Conferinta va cuprinde si doua festivitati de premiere. Premiile pentru Cercetare se vor acorda pentru proiecte majore de cercetare si vor fi anuntate in seara zilei de 30 mai in cadrul unui Gala Dinner ce va avea loc la Barcelona's, orele 22.00. Premiile MIXX vor celebra cele mai bune campanii interactive de anul acesta din Europa. 

"Acum este momentul ideal sa privim cum unele dintre cele mai importante companii au colaborat cu agentiile lor de creatie si cu publisheri pentru a maximiza media digitala in vederea consolidarii brandurilor. Am adus unii dintre principalii jucatori din sectorul digital mondial care sa inspire publicul prin exemple concrete, paneluri de dezbateri si cele mai recente cercetari de piata, astfel incat sa inteleaga cat mai bine mediul digital  - acum si in viitor", a spus Alain Heureux, Presedinte si CEO al IAB Europe.

Despre IAB Europe
IAB Europe este o federatie a Birourilor de Advertising Interactiv (IAB) din toata Europa. Misiunea IAB Europe este sa promoveze cresterea pietelor de advertising interactiv in numele clientilor sai si a membrilor din fiecare tara. IAB Europe are peste 5000 de companii membre. www.iabeurope.eu.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

895 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version