Antenele cer RCS sa faca publice preturile aplicate altor posturi pentru retransmisia prin satelit "pana miercuri, orele 11.00"

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 23 aprilie 2012, 20:41 Economie | Media & Publicitate

Antena Group a transmis, luni seara, pe Antena 1 si pe Antena 3 un comunicat prin care isi reia cererea adresata RCS&RDS de a face publice preturile practicate pentru retransmiterea programelor altor posturi prin satelit. Cererea, semnata Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, mentioneaza si un termen: informatiile RCS&RDS sunt asteptate "pana miercuri 25 aprilie, orele 11.00". Postul nu precizeaza ce se intampla daca RCS nu da curs acestei cereri.

Comunicarea Antenelor vine dupa ce, in noaptea de joi spre vineri, Antenele au fost scoase din grila RCS&RDS pe platforma DTH (satelit) Digi, care are peste 1,1 milioane de abonati., Momentul a declansat un val de acuzatii pe care Antena Group si RCS&RDS si le-au adus reciproc pe parcursul ultimelor trei zile. Compania RCS a aratat ca a fost somata de Antene ca posturile sa fie scoase din grila de satelit, daca nu plateste 7 milioane de euro pe an pentru retransmisia acestor posturi.

Luni, pe parcursul zilei, subiectul a fost abordat la Antena 3, iar seara Dana Grecu a dat citire comunicatului semnat de Sorin Alexandrescu, prefatand subiectul: "un scandal absolut in Romania". Comunicatul reia cererea formulata intr-un comunicat transmis in noaptea de sambata spre duminica, prin care Intact Media Group a solicitat RCS&RDS "sa faca publice telespectatorilor sumele de bani pe care le plateste pentru retransmisia posturilor TV din grila de programe".

Comunicatul de luni mentioneaza, in plus, ca Antena Group asteapta aceste lamuriri din partea RCS&RDS pana miercuri, ora 11.00, dar nu arata ce s-ar intampla daca este depasit acest termen sau daca operatorul nu da curs deloc acestei cereri.

Declaratia lui Sorin Alexandrescu a fost prezentata si la finalul Observatorului de la Antena 1, Andreea Berecleanu mentionand ca Antena 1 a primit mii de plangeri legate de disparitia Antenelor din grila RCS&RDS pe satelit.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

11518 vizualizari

  • +61 (65 voturi)    
    oare? (Luni, 23 aprilie 2012, 20:57)

    mahabaratan [anonim]

    nu cumva aceste contracte au si o claauza de confidentialitate ? o sa fie facute publice doar pentru ca asa vrea concurenta? si ma rog....care i faza? la cine i cantarul de preturi ?o sa cantareasca Sorin Alexandrescu ,o sa scrie dumnealui etichetele cu preturile corecte?
    • -28 (30 voturi)    
      RDS a facut publica valoare contractului cu Intact (Marţi, 24 aprilie 2012, 1:03)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui mahabaratan

      Din acest motiv grupul intact cere publicarea valorii contractelor de transmisie a celorlalte canale pentru a se putea face o comparatie a valorii acestora raportat la audienta. Nu cred ca celelalte contracte au clauze de confidentialitate ca acele facute de guvern la vanzarea unor companii. Dimpotriva, la fel cum RDS a facut public contractul cu Intact, la fe de bine poate face publice si restul contractelor.
      • +22 (24 voturi)    
        Sa faca public si Voiculescu (Marţi, 24 aprilie 2012, 7:27)

        CalinM [utilizator] i-a raspuns lui ....

        Ce era in conturile Ceausestilor la Revolutie si de unde a avut el bani sa-si faca tembeliziuni cu care sa imprastie cu noroi atatia ani.
      • +13 (15 voturi)    
        domnu' advocat, (Marţi, 24 aprilie 2012, 7:41)

        ochi albastrii [anonim] i-a raspuns lui ....

        pe satelit nu este obligatoriu sa'i duca la public.
        este la alegerea si vointa carausului.
        comparatia intre contracte este irelevanta, preturile fiind stabilite prin negociere.
        este normal ca rds sa solicite preturi diferite, caci si canaliile au audiente diferite.
        cand inchiriezi spatiu unui bijnitz prosper, ceri chirie mai mare, ca are de unde.
        nici de la taraba nu iei marfa, daca nu ajunge la intelegere pe pretz, cu tarabagiul de serviciu.
        varanul vrea numai mocca,
        pretzuri preferentiale.
        cand ajunge la putere, da o lege, da ceva.
        vorba marelui poiet disparut.
        feri'ne Doamne !
      • +19 (21 voturi)    
        Care contract? (Marţi, 24 aprilie 2012, 7:46)

        Alex [anonim] i-a raspuns lui ....

        Nu zau prietene? Si zi asa, RDS a facut publica valoarea contractului cu Intact? De cand pretentia varanului la 7 mil Euro poate fi denumita contract?
        Au semnat ceva si nu stim noi? Ma, da' obraznici mai sunteti.
      • +14 (16 voturi)    
        Antenele cer RCS sa faca publice preturile aplicat (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:42)

        Lanista [utilizator] i-a raspuns lui ....

        ... altfel ce? nu inteleg. ce urmeaza sa se intample? le da doua-n gura felics motanu varanisto-comunist?
      • +14 (16 voturi)    
        Esti cu capul? (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:46)

        vladf [anonim] i-a raspuns lui ....

        Daca era vb. de valoarea contractului cu Intact atunci nu mai discutam acum.
        Este vb. de cat au cerut, nu de un contract semnat, in schimb ceilalti chiar au un contract semnat.
        Observ ca telespectatorii A1si A3 au o mare problema cu logica, chiar nu mai ganditi? Doar puneti botul la ce va zic aia? Mai da drumul la un Discovery mai vezi o emisiune de cultura, poate-ti mai aerisesti creierul.
      • +15 (17 voturi)    
        A facut publica somatia... (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:59)

        io [anonim] i-a raspuns lui ....

        ...prin care cereau 7 mil eur pentru retransmisie. Acea somatie nu e supusa regulilor de confidentialitate. Nu sunt astia la RCS atat de prosti incat sa riste procese prin incalcarea acestor clauze.

        Ce ma deranjeaza e ca toata aceasta poveste s-a transformat intr-un santaj mediatic...pe principiul "nu ne dati 7 mil euro, va facem praf imaginea"
      • +18 (20 voturi)    
        Analfabetismul funcţional... (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:00)

        Bursucul zburăreț, prins în zbor zâmbind mistreț [utilizator] i-a raspuns lui ....

        RCS-RDS nu a făcut public nici un contract cu Intact, pentru că nu are vreounul cu ei. A publicat doar somaţia primită de la Intact, în care era precizată suma aceea. E o diferenţă, dar nu are cum să fie sesizată de anafabeţi funcţionali, evident.
        • +2 (4 voturi)    
          Santaj ordinar si multa manipulare (Marţi, 24 aprilie 2012, 12:06)

          meny [anonim] i-a raspuns lui Bursucul zburăreț, prins în zbor zâmbind mistreț

          Nici nu ma intereseaza daca exista sau nu contract intre ei pentru ca un contract reprezinta doar un acord de vointa al celor 2 parti si nu noi trebuie sa intervenim.
          Pentru ca nu suntem analfabeti noi am sesizat santajul latrinelor: dai banu sau facem plangere penala? Era si ora limita. Ordinar nu? De ce sa fie obligat RCS sa plateasca atat daca nu vrea sa aiba o relatie economica cu latrinele? Ai tu drept de decizie in locul RCS?
      • +17 (19 voturi)    
        Ce contract, nene (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:06)

        bobo21 [anonim] i-a raspuns lui ....

        RCS nu a incheiat contractul cu Intact. Tocmai de asta se oftica Voiculescu.

        RCS a facut publica O SOLICITARE a grupului Intact, NU UN CONTRACT. Hai, ca si un admirator al lui Mircea Badea poate sesiza aceasta diferenta.
        • +1 (1 vot)    
          da (Marţi, 24 aprilie 2012, 14:23)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

          Nu ai observat ca nu pot intelege?De suparare vor vota cu hiena securista!?Cum sa traiasca ei fara Mircea Badea?Fara Dana Grecu?Fara toata liota de lingatori ai hienei securiste?As fi gata sa platesc dublu la RCS contractul meu,numai sa nu accepte reintroducerea canalelor canaliilor!
      • +2 (4 voturi)    
        In ce lume e normal ce zici tu? (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:22)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui ....

        pentru ca intr-o piata concurentiala nu e.
      • +6 (8 voturi)    
        rcs NU a facut public nimic... (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:06)

        cacabaratan [anonim] i-a raspuns lui ....

        ... pentru ca nu este contract intre parti.
        Nenicule, daca nu stii ce e ala contract, stai jos in banca si raspunde doar cand esti intrebat.
        Cat priveste ineptia solicitarii antenelor, spune foarte mult despre cat de idiot poti sa fii sa ceri asa ceva unei firme private.
        Cum ar fi sa-si afiseze toate firmele modalitatea lor de a-si stabili planul de afaceri.
        Cum ar fi sa ne spuna antenele cati bani iau pe publicitate de la fiecare agentie/client, sau pe fiecare emisiune, sau ce salar are Camelia sau marele destept de CEO care cere asa ceva...
        Vai de capul lor de comunisti, pt ca asa suna solicitarea lor.
      • +1 (1 vot)    
        ce crezi tu..despre celelalte contracte (Marţi, 24 aprilie 2012, 13:55)

        credeu [anonim] i-a raspuns lui ....

        e irelevant.
        Ce STII (pe baza de dovezi) conteaza.
        Da,ai dreptate, RCS "poate face publice" --daca vrea...Dar daca nu vrea....?!
      • +1 (1 vot)    
        gresit (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:15)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui ....

        RDS a facut publica PRETENTIA latrinelor, nu un contract. Si sunt mai mult decat sigur ca exista clauza de confidentialitate atata timp cat eu cu contracte de 2 lei am clauza de confidentialitate. Deci postacule, nu tine!
      • 0 (0 voturi)    
        errr.... ce?? (Joi, 26 aprilie 2012, 5:16)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui ....

        Pai din ce inteleg nu e vorba de un "contract" cu Intact, ci de pretentia Antenelor.
        Si mi se pare normal sa le dea peste nas marlanilor cu propriile cereri....
    • +8 (10 voturi)    
      s'a trezit colonelul (Marţi, 24 aprilie 2012, 7:33)

      ochi albastrii [anonim] i-a raspuns lui mahabaratan

      din dr. felix, aaaa ?!
      nu numai ca nu'i iese din cap ce'a fost, dar crede ca ce'a ajuns il salta in sha, pe cai mai mari.
      reflexele educatiei comuniste.

      asa face si el cu preturile pe care ia gaz si electricitate de la stat si le revinde.
      contractele grivco sunt publice !
      pai !
    • +6 (8 voturi)    
      aha (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:34)

      efvcwq [anonim] i-a raspuns lui mahabaratan

      iar rcs ar trebui sa ceara antenei sa prezinte public cit incaseaza din publicitate de la fiecare client!
    • +9 (11 voturi)    
      Antenele (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:58)

      bobo21 [anonim] i-a raspuns lui mahabaratan

      sa faca publice contractele de publicitate.
  • +59 (63 voturi)    
    Comportament de comunistii (Luni, 23 aprilie 2012, 21:15)

    B [anonim]

    astia de la antena zici ca sunt de la militie, ei someaza pe toata lumea...de parca o alta firma privata e obligata sa-si arata cheltuielile la solicitarea unei televiziunii, prezentate de scroafa de la Obositor...

    tipic comunist....
    • -22 (30 voturi)    
      devine interesant (Luni, 23 aprilie 2012, 21:51)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui B

      domnilor B si mahabaratan, eu zic sa nu ne enervam prea tare....una peste alta, cearta asta ar putea fi in folosul nostru, al consumatorilor. in plus...daca preturile ar pune in evidenta o surpriza?
      • +26 (32 voturi)    
        in folosul nostru, al consumatorilor (Luni, 23 aprilie 2012, 23:13)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

        si mai ales in folosul nostru, al postacilor din armata varanului felix, ne mai da si noua sefu' o prima, un bon de masa ceva, este mai nea alfons?
      • +35 (37 voturi)    
        dar de ce eu (Luni, 23 aprilie 2012, 23:20)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

        ca firma privata sa fac public niste costuri concurentei? intact nu poate pretinde nimic. daca consumatorilor nu le place, atunci sa renunte la DTH. antenele se cred in comunism..
        • -12 (14 voturi)    
          vorbim despre o pozitie de monopol... (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:42)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Dan

          Legile internationale si cele europene (astea se aplica mai ales la noi) sunt destul de dure cu situatiile de monopol...pe scurt le cam interzic.
          • +6 (8 voturi)    
            Care monopol (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:10)

            bobo21 [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Pe DTH poti alege cel putin intre Dolce, Digi, Focus.
            • -2 (2 voturi)    
              da, dar costa... (Marţi, 24 aprilie 2012, 13:14)

              Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

              O data ce te-ai abomnat la digi, dezabonarea si abonarea la altu ai idee cat te costa?
              cand esti si plecat din tara, ai idee cum poti sa o faci?
              • +1 (1 vot)    
                Asa, si? (Marţi, 24 aprilie 2012, 14:40)

                Closed [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                Daca te costa dezabonarea, asta nu inseamna ca situatia e de monopol. Dezabonarea te poate costa si la telefonie mobila, iar acolo nu poti sustine ca e monopol.
              • +2 (2 voturi)    
                istetime (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:20)

                aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

                deci exista concurenta dar costa rezulta -> Monopol. De unde esti nene?
                desteptarea!
      • +6 (6 voturi)    
        in folosul nostru ar fi sa (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:44)

        hanscecantalamitraliera [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

        dispara antenele ca factor de crasa nesimtire...incultura nu putem spune deoarece teveurile furajate nu au aceasta menire, semneaza cu mandrie ca cna sa modifice legea must carry si sa decida fiecare abonat de cablu pe calculul majoritatii ce posturi raman si ce trebuie platite suplimentar http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049
  • -36 (40 voturi)    
    Mda (Luni, 23 aprilie 2012, 21:16)

    miguel [anonim]

    poate n-ar fi rau sa stim care sint scorurile pe piata
    • +38 (40 voturi)    
      Daca-i pe asa ... (Luni, 23 aprilie 2012, 21:39)

      elena [anonim] i-a raspuns lui miguel

      pe mine m-ar interesa mai mult salariile fatucilor astea care se tot dau de ceasul mortii pe la Antene. Vorba ta, sa vedem cam care sunt scorurile pe piata. Dar nu stiu ce ar trebui sa fac. Sa somez Antenele? Crezi ca mi-ar raspunde? Doar asa, chestie de transparenta. As putea incepe prin a le spune salariul meu, iar ele, in contrapartida, sa imi spuna salariul lor.
    • +40 (42 voturi)    
      petricaaaa,ba petrica da-i pe GSP... (Luni, 23 aprilie 2012, 22:20)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui miguel

      rezolvarea situatiei e foarte simpla...daca vrea voiculescu bani ,cei de la rcs ar trebui sa bage o taxa pentru anateme tv...ceva ca la HBO...sunt curios oare cati ar plati ,o taxa tv in plus doar sa-l vada pe gadea?
    • +20 (22 voturi)    
      cu ce te-ar ajuta??? (Luni, 23 aprilie 2012, 22:31)

      toteu [anonim] i-a raspuns lui miguel

      poate ma lamuresti si pe mine...

      avand in vedere ca pretul abonamentului la cablu este unul decent...remember a avea cablu e considerat un lux ...
    • +5 (7 voturi)    
      Hai sa faci plici ! ca tot e la moda (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:48)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui miguel

      Si ce am eu de castigat daca stiu preturile? Tu chiar gandesti inainte sa postezi? Sau ai norma impusa?
      • -4 (4 voturi)    
        ce ai de castigat ? (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:22)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui vladf

        pai de exemplu poate vezi ca pentru protv se platesc 15 milioane ( zic eu) , si atunci poate te destepti si tu si impreuna cu restul clientilor fortam societatile de cablu sa permita selectarea posturilor dorite si sa se calculeze si abonamentul in functie de asta ,...

        ca poate nu iti convine sa platesti abonamentul din care 90% se duce catre protv ....

        e o idee ,
        • +4 (4 voturi)    
          Mai important (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:22)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Antenele trebuie sa publice toate contractele de publicitate.

          De exemplu, daca acest trust primeste un milion de euro de la producatorul de Mezeluri X, cum mai putem vorbi de obiectivitate in jurnalele de stiri atunci cand vine vorba de calitatea produselor alimentare? E UN CONFLICT DE INTERESE.

          Clientii televiziunilor au dreptul sa stie aceste detalii, pentru a judeca impartialitatea reportajelor. Tot asa va iesi la iveala si santajul de presa.

          De exemplu, daca Antenele (si nu numai) spuneau doar lucruri rele despre firma X, iar in urma obtinerii unui contract de publicitate de la respectiva firma ajung sa spuna numai lucuri bune, e clar ca e ceva necurat la mijloc.
          • 0 (0 voturi)    
            chiar nu m-am gandit la asta! (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:33)

            daniels [anonim] i-a raspuns lui bobo21

            Exista posibilitatea de a vedea un reportaj in care sa ni se prezinte o informatie negativa la adresa unui salam, dupa care sa vedem in pauza publicitara spotul care face reclama acelui salam?
        • 0 (0 voturi)    
          aah (Marţi, 24 aprilie 2012, 12:40)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          dar tu zici prost (cu exceptia cazului in care ai vreo dovada, ceva)
        • 0 (0 voturi)    
          da (Marţi, 24 aprilie 2012, 14:33)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Ne lasi?Da-ne pace cu antenele tale!Ce-mi trebuie mie haznalele marlanului securist? Eu personal nu am stat pe ele mai mult de 5 minute intr-un an! Imi pare rau ca nu le-au scos si de pe cablu,mai puteam si eu sta de vorba cu nevasta!Asa trebuie sa o "fugaresc "mai mult dimineata si imi e tare greu ca am inceput sa imbatranesc!
        • +1 (1 vot)    
          zau? (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:24)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Nu mai spune, de cand tu impui unei societati comerciale ce sa faca si ce nu? Face absolut ce vrea cu societatea lui. Greseste fata de client, clientul il taxeaza plecand la concurenta. Faptul ca protv reuseste sa-si creasca cota de piata si sa ceara 15 milioane, bravo, mai ales daca si primeste cat cere. cand latrinele vor avea cota de piata poate ca vor putea cere, pana atunci, latra, asa cum stiu ei sa faca
  • +32 (38 voturi)    
    Voiculescu, mai scuteste-ne (Luni, 23 aprilie 2012, 21:23)

    CalinM [utilizator]

    Nu ai ministri de numit in USL ca Codrut Seres si alti golani care au devalizat Ministere, Loteria Nationala? Noi nu vrem sa-ti vedem manipularile televizate.
    • -21 (23 voturi)    
      hooo, bolsevicule! (Luni, 23 aprilie 2012, 22:15)

      clujean [anonim] i-a raspuns lui CalinM

      vorbeste doar in numele tau, si vezi ca moda grupurilor de tovarasi indignati s-a gatat de mult!
      • +5 (5 voturi)    
        rade ciob de oala sparta (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui clujean

        citez din propria-ti postare : " ...,si vezi ca moda grupurilor de tovarasi indignati s-a gatat de mult! "

        grupul de tovarasi indignati de la anateme someaza un comerciant sa-si faca publice rufele din familie. si? si eu somez grupul respectiv sa-si faca publice : cifrele de afaceri, balantele lunare de venituri si cheltuieli, pretul negociat si pe cel real incasat din publicitati, lefurile angajatilor (cele din cartea de munca si cele real incasate), etc., etc.,...
        • -4 (4 voturi)    
          nu prea intelegi .... (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:25)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui nahir

          'somatia' este doar pentru a dovedii ca si alte posturi cu audienta primesc bani pentru retrasmiterea prin satelit ... ca sa vada nea ion ca asa e normal , pe satelit se pateste catre cel ce munceste ...
          • +5 (5 voturi)    
            Daca e asa simplu (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:24)

            bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            De ce nu inchiriaza Voiculescu un satelit, sa-si faca propriul seriviciu DTH? Sa fie oare deoarece costurile sunt foarte mari? Pai daca e asa, atunci RCS e indreptatita sa fie platita.

            Iar de pe urma retransmisiunii prin RCS, Antenele castiga audienta, care la randul ei aduce publicitate, deci profit lui Voiculescu.
          • +2 (2 voturi)    
            Eu inteleg... (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:37)

            abut [anonim] i-a raspuns lui adrian

            daca RDS-RCS VREA sa plateasca pentru Pro-TV, sa zicem, 10 milioane, e perfect! Daca NU VREA sa plateasca 7 pentru Antene e si "mai" perfect. Ce mai e de inteles? Oricum doar RDS-RCS ar avea de pierdut, probabil multi clienti vor trece pe alte firme ca sa-si vada in continuare scursurile prelingandu-se pe ecran. Punct!
          • +2 (2 voturi)    
            da da (Marţi, 24 aprilie 2012, 19:26)

            aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui adrian

            posturi tv, da, nu latrine
      • 0 (0 voturi)    
        unde, ca to'arsu Felix tine la traditii!! (Joi, 26 aprilie 2012, 5:26)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui clujean

        Tare replica! Vezi doar ca ai gresit tabara... "Antenele" sunt ale grupului de "tovarasi indignati"...
    • -2 (2 voturi)    
      nu vrei nu te uiti . e simplu . (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:24)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui CalinM

      sau pentru tine e foarte greu /complicat ?
      • +3 (3 voturi)    
        Nu e asa simplu (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:25)

        bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

        din moment ce va creste pretul abonamentelor indiferent daca se uita sau nu la Antena 3. Daca acest post ar fi fost gratuit, atunci ai fi avut dreptate.
  • +23 (25 voturi)    
    Cand se va generaliza? (Luni, 23 aprilie 2012, 21:35)

    eu [anonim]

    Pe cind si la mine, eu de ce sunt obligat sa aleg din porcariile Antene, Realitatea , National si alte gunoaie. OTV -ul l-am scos singur din grila. Vreau si eu un abonament cu doar 3-4 posturi romanesti si in rest specifice gen Discovery, Eurosport, VH.O fi mai ieftin abonamentul? De obicei prostia se plateste. Daca se scoate din grila, ar trebui sa fie mai ieftin.
    • +4 (4 voturi)    
      Suna chiar bine (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:51)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui eu

      Sa ma lase sa-mi aleg posturile, vreu 2 posturi romanesti pentru care sunt dispus sa platesc, restul pot sa crape din punctul meu de vedere.
    • -2 (2 voturi)    
      aberezi ... (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:28)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui eu

      nu o sa iti faca tie abonament preferential cu tvr,b1 si taraf (romanesti) , si sa platesti mai putin .

      cum ai scos otv-ul scoate si celelalte care nu te mai intereseaza ,

      oricum ar fi nu iti face iluzia ca o sa platesti abonament mai mic , chiar daca ramai doar cu alea 3 posturi .
      • +1 (1 vot)    
        :) (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:39)

        Abur [anonim] i-a raspuns lui adrian

        aberezi si matale. Daca pretentiile antenelor imi ridica costul la abonament, pot sa le scot din grila ca la fel fac si cu banul din buzunar. Ma intelegi?
  • +26 (28 voturi)    
    santajul si discreditarea.... (Luni, 23 aprilie 2012, 21:45)

    dadan [utilizator]

    Armele preferate ale varanului..... dupa Iliescu , Varanul poate sa se mandreasca cu un merituos loc doi in topul celor mai nocive persoane din Romania..... omul asta face ata de mult rau romaniei insa simplu fapt ca un asemenea personaj exista in libertate si mai e si ales in parlament imi spune ca romania isi cam merita calaii....
    • -4 (4 voturi)    
      ai o problema .... (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:29)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui dadan

      grava .
  • +23 (25 voturi)    
    ... (Luni, 23 aprilie 2012, 21:48)

    anca [anonim]

    asta-i chiar culmea ... in primul rand caci vb de niste contracte incheiate in mediul privat si in al doilea rand ca antenele incerca acum sa o intoarca ca la Ploiesti. Adica, au cazut de prosti cerand atatia bani, ceilalti au zis nu si i-au taiat si acum incearca sa faca pe victimele .. Ca sa nu mai vb de stilul comunist cu care abordeaza problema. RCS trebuie sa stea tare pe pozitie !
    • +3 (3 voturi)    
      O sa fie si mai interesant (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:57)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui anca

      Cu bascalia asta o sa-si faca doar reclama, dar poate sa existe si reversul medaliei si mai exact sa dispara si din grilele altor furnizori de cablu.
      Toti o sa-si faca un calcul si in functie de preferintele abonatilor o sa le taie macaroana sau nu.
      Pun pariu ca daca nu aveau contracte, inca in vigoare, mai apareau ceva cazuri, sunt curios cand le expira contractul cu UPS.
      Si cine ar mai transmite un post care-ti face numai necazuri si reclama negativa catre proprii abonati.
      Sunt sigur ca odata cu acest scandal o sa se schimbe si ceva clauze in contractele viitoare.
      Gen daca ma injuri pe post fara sa castigi in justitie, pot sa-ti tai toata macaroana.
      • -4 (6 voturi)    
        este incredibil cat de putin ganditi .. unii .. (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:31)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui vladf

        nu realizezi ca se poate ajunge la momentul in care operatorul de cablu o sa iti dea doar ceea ce vrea el .

        motivatii si scuze se pot gasii oricand , iar cand apare starea de monopol , nici nu ai ce sa mai faci ....
        • +6 (6 voturi)    
          Poti alege (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:29)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Pe DTH intre Digi, Dolce, Focus, ...

          Pe cablu exista must-carry.

          Prin relee va fi in curand DVB-T, c-asa cere UE. Romania va avea 6 multiplexe (din care unul al TVR-ului) inmultit cu 7-8 canale fiecare. Voiculescu sa scoata banii si sa participe LA LICITATIE.
        • +4 (4 voturi)    
          :)) (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:44)

          abur [anonim] i-a raspuns lui adrian

          dar tu poti sa-ti imaginezi ca antena 1 se prinde chiar cu antena de tip "furculita"? cel putin in bucuresti, nu mai vorbesc de antene tip "farfurie"... deci, de unde aceste pretentii ale bolsevicilor? Asta e doar asa, zic eu, de efect mediatic: in prag de alegeri, Doamne Dumnezeule, votantii si sustinatorii adevaratei politici pentru evolutia romaniei si iesirea din rahat, nu mai pot sa auda si sa vada "furaciunile, frauda si demagogia" pdl-ista si basista... Lovitura de imagine care nu va reusi, sper din tot sufletul ca acest popor sa fie totusi mai destept decat manipularea ordinara
        • +2 (2 voturi)    
          vere... (Marţi, 24 aprilie 2012, 12:46)

          hollow [utilizator] i-a raspuns lui adrian

          Tu stii vorba aia "daca trei oameni iti spun ca esti beat, te duci si te culci"?
          E, aici iti spun cateva zeci ca esti beat, dar tu continui sa crezi ca numai tu ai dreptate si toti ceilalti "gandesc putin".
          Toti ceilalti care stiu sa conjuge corect "a gasi", apropo.
      • 0 (0 voturi)    
        let's see... (Joi, 26 aprilie 2012, 12:17)

        Livache [anonim] i-a raspuns lui vladf

        si acordul cu UPC expira saptamina asta
        http://www.realitatea.net/antena-1-si-antena-3-ar-putea-disparea-si-de-pe-platforma-de-satelit-a-upc_936019.html

        sa vedem daca se repeta povestea din 2007:
        http://www.youtube.com/watch?v=uI0tC8OR1pU
  • +28 (30 voturi)    
    De ce nu ... (Luni, 23 aprilie 2012, 21:49)

    Leeview [anonim]

    Sa ii someze si RCS sa faca pubic Felix toate numerele de cont ale lui din tara si strainatate, cu sumele aferente si tranzactiile pe ultimii 22 de ani. Pana joi la ora 10.30

    Poate doar atunci isi vor da seama cat de penibili sunt cu aceste cereri.
  • +26 (28 voturi)    
    culmea nerusinarii (Luni, 23 aprilie 2012, 21:50)

    dorin [anonim]

    Asa ceva sa vezi si sa nu crezi. Sa somezi alta firma sa-si faca publice contractele cu firme concurente tie.
    Numai la noi se putea intampla asa ceva.
    Una peste alta, Bravo RCS
  • +29 (31 voturi)    
    Metode de securist cu experienta (Luni, 23 aprilie 2012, 21:56)

    Reader [anonim]

    Pasul 1:
    Felix cere la RCS 7 mil. de EUR pentru niste canale care sunt emise terestru free-to-air. Daca RCS-ul nu accepta suma de 7 de mil. EUR pana pe 20 aprilie, atunci Felix apeleaza la masuri legale, bla bla impotriva lor. RCS-ul ia o masura logica - le opreste retransmisia => asta inseamna pentru Motanu' cu potential 1,2 mil. de telespectatori mai putin. Impactul e unul major, nu mai poate vinde reclama la pe Antene la pretul de dinainte.
    Pasul 2:
    Apare corul de lachei si zice ca RCS i-a scos abuziv si ca a privat telespectatori si ca sunt cenzurati ( Basescu, bla, bla). Se fac emisiuni, eventual de difuzeaza niste mesaje prin care rezulta ca niste pensionari de fapt sunt tinuti in viata de Antene.
    Pasul 3:
    Motanu' cere unei entitati private (RCS) sa faca publice intelegerile cu alte entitati private (gen cei care vind drepturi pentru HBO, DIscovery, ProTV, etc) sa spune dom'le cati bani le da la aia. Mesajul e bun pentru fraieri - ei se zbat si someaza in interesul nostru.

    Salutari !
  • +29 (31 voturi)    
    Mizerabili (Luni, 23 aprilie 2012, 22:07)

    BB [anonim]

    Uitati-va cat de obiectiv prezinta RCS situatia acestui conflict pe Digi24, aratand opiniile ambelor parti, si cum o face motanul pe programele lui.
    Multi isi vor da seama acum de minciunile acestui trust de presa.
    Programele RCS-ului (DigiFilm, Digisport, Hit Music, U, 1 Music, Digi24) sunt de 100 ori mai bune decat toate jafurile securistului.
    • +2 (2 voturi)    
      ma enervez... (Marţi, 24 aprilie 2012, 12:51)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui BB

      Nu am RCS in blocul in care stau, in inima Bucurestiului, trebuie sa ma multumesc cu gunoiul de Dolce. Ai mei, in cartier, au Digi la jumatate din cat platesc eu, au viteza la net de vreo 3-4 ori mai mare. Evident ca se uita numai la Antena 3, iar eu, care chiar vreau Digi24, nu am acces la el.
  • +24 (26 voturi)    
    ei nu zau :) (Luni, 23 aprilie 2012, 22:21)

    dorel [anonim]

    cere Felix si cineva de pe piata libera trebuie sa se supuna sau ce ?!
    pe cuvant daca elimina de tot Latrinele lui Voiculescu imi upgradez abonamentul de internet ca sa le dau bani mai multi RDS-ului !
  • +21 (23 voturi)    
    .... (Luni, 23 aprilie 2012, 22:52)

    mihai [anonim]

    ce tupeu pot sa aiba....dau si termene...dar un hd nu aveti de gand sa bagati si voi? o saracie de imagine ce puteti sa o aveti.... de nu mai stiu pe unde sa ascund antenele prin grila; daca erau bagati bani in imagine, echipamente,etc..intelegeam sa ceri bani...dar asa cu dan negru si cu mircea badea vrei sa scoti 7 mil. pe an numai de la rds..cam mult tupeu!!!
  • +18 (20 voturi)    
    sper sa reziste rds-ul (Luni, 23 aprilie 2012, 23:00)

    Dan-T [utilizator]

    nesimtirea se va plati incet incet si la noi. Minciuna si ippocrizia la fel, o data si o data poate vor fi taxate si de catre popor nu numai de firme puternice asa cum face RDS acu. Astept ziua in care badea, gadea si ciutacu raman pe drumuri....
  • +11 (13 voturi)    
    Sa vezi (Luni, 23 aprilie 2012, 23:12)

    Maisafie [anonim]

    Ca asta nu mai are cu sa plateasca corul de trompete.....pai cu ce-l mai plaeste el pe Badea sa manince rahat in direct, sa faca shpagate si mai stiu eu ce scheme.....pai asa se face mai Varanule jurnalism ?....cu japca ?.....daca la RCS le face asa, va dati seama cum isi trateaza talibanii astia furnizorii ?.....inca nu au oamenii curaj sa vorbeasca de frica sa nu-i termine ciuma de securisti....dar dupa alegeri cind oamenii vor prinde curaj cred ca se vor sparge multe buboaie pe care le-au umplut astia cu puroiul lor comunist.....
  • +21 (23 voturi)    
    care conflict? (Luni, 23 aprilie 2012, 23:13)

    andrei [anonim]

    Nu inteleg care e problema si de ce e mediatizata atat de mult. O firma privata a hotarat ca nu mai doreste sa revanda produsul unei alte firme private. Mai mult, spune si de ce, pretul e prea mare.

    Unde e problema si de ce se simt Antenele (un set de produse private) lezate? Daca sunt asa de cerute de public, RCS o sa plateasca pierzand clienti. In orice caz, ce drept are Antena sa oblige un difuzor sa-i transmita programele? (evident, in afara de exceptiile "must carry" care aici nu se aplica)

    RCS poate refuza sa transmita prin satelit un program pur si simplu pentru ca asa vrea, fiind o firma care decide singura cum isi face afacerile. E ca si cum alimentara din colt ar decide ca nu mai vrea sa vanda covrigii firmei X din motive legate de piata. Ar trebui sa-i obligam sa vanda covrigii in continuare?
  • -8 (12 voturi)    
    Dolce (Luni, 23 aprilie 2012, 23:36)

    asad [anonim]

    Daca oamenii se simt prejudiciati de lipsa antenelor, pot trece la Dolce. Mai mult de 1 mil. de abonati pierduti ar fi cel mai solid argument pentru reintroducerea in grila.
    Aici, decizia o va lua piata.
    • +3 (3 voturi)    
      Esti cu cappul? (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:12)

      vladf [anonim] i-a raspuns lui asad

      RCS a deschis cutia pandorei, crezi ca ceilalti o sa mai plateasca taxa de protectie catre Felix?
      Pai daca RCS care este cel mai mare si-a facut calculul si au mai mult de castigat decat de pierdut tu ce zici?
      Hai sa-ti fac o socoteala.
      1 mil de abonati si 71 de posturi
      Abonamentul lunar este de 32 lei.
      71/32 = 2.2 lei /post
      Cati abonati au 1 milion?
      1 mil x 2,2 = 2.2 mil lei/post aporx 500.000 Euro lunar
      12 luni x 500mii = 6 milioane
      Daca toate cele 71 de posturi cer 7 milioane/an ia vezi tu cat o sa te coste abonamentul, sa nu uiti sa adaugi un adaos comercial de macar 20%.
      Totul este strict comercial, ai 71 de posturi si faci un mic calcul, cati se uita la Antene? in medie 20%, pt astia eu platesc atat.
      Daca nu mai platesc si ii pierd pe cei 200.000 cam cat risc sa pierd? daca suma X este mai mica decat cere Felix atunci am facut o afacere, daca suma X este mai mare atunci ies in pierdere.
      Totul se invarte in jurul unei sume X care momentan este prea mare, daca de maine Felix nu o sa-mi ceara bani, eu bag postul in grila (daca mai vreau) :)
      • +1 (1 vot)    
        Impartire (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:28)

        un om [anonim] i-a raspuns lui vladf

        Vezi ca le-ai impartit invers, 71/32 in loc de 32/71, care da 0,45 lei/post-luna . Abonamentul este 28 lei din cate stiu, deci iese si mai putin.
        28 leix 12(luni)x 1 mil=336 milioane. Daca scadem TVA, da 271 milioane, care inseamna 61 milioane de euro. Asta e aproximativ suma anuala incasata de rds pentru satelit, calculata la 1 milion de abonati cu abonament minim. De obicei primele 6 luni din abonament sunt cu pret la jumatate, mai costa echipamentele, satelitul si altele.
        Domnul ala de face afaceri cu energie pe spinarea noastra printre altele vrea sa le impuna o taxa de protectie cam mare celor de la RDS, pe care acestia nu prea vor sa o accepte, dar vin ele alegerile si vad ei dupa, ca doar d-aia urla din gura de sarpe atatia sclavi pe acolo de 4 ani de cand nu mai sunt la putere.
        • +2 (2 voturi)    
          Preturi (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:48)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui un om

          Cel mai ieftin pachet la Digi Satelit costa 15 Lei pe luna (cu TVA inclus!!!), nu 28 Lei.

          De asemenea, ai uitat sa iei in considerare si clientii care au luat echipamentele in custodie, dar "au uitat" sa mai plateasca abonamentul.
          • +2 (2 voturi)    
            Ai dreptate (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:35)

            un om [anonim] i-a raspuns lui bobo21

            Ai dreptate in legatura cu pretul, eu doar am intrebat pe cineva si am presupus ca e corect ce mi-a zis. Acum am intrat pe site si am vazut ca e 15 lei cel mai ieftin si 33 cel mai scump fara extraoptiuni. Neavand televizor sunt privat de onoarea de a da 200 lei/ an ptr a-mi umple casa de urlatori isterici si a-mi opri creierul cum intru pe usa, dar pierd si informatii esentiale cum ar fi costul acestor placeri.
            Stiu ca intr-o vreme nu mai dadeau echipamente in custodie ci doar le vindeau. Teparii oricum sunt putini procentual.
            Sa zicem cu noile preturi ca incaseaza undeva la 50 mil euro/ an, ca nu toti au abonamente minime, din care au multe de platit, printre care si drepturi de televizare ptr fotbal, satelit, angajati, echipamente, chirii si altele.
            Nu e treaba mea sa le fac planul de afaceri, dar 7 milioane ptr 3 mizerii de posturi tv( ca si restul celor romanesti) mi se pare exorbitant la incasarile astea.
            Ce nu inteleg este logica securistului care ramane in campanie fara 2-3 milioane de persoane acoperite in mediul rural preponderent. Ce vrea, sa para victima? Poate totusi il crede lumea la cate ineptii toarna non stop si are audienta.
  • +14 (16 voturi)    
    "Oferta senzationala" (Luni, 23 aprilie 2012, 23:53)

    viorelo79 [utilizator]

    Oferta senzationala - pretul abonamentului pentru cablu de la compania RCS scade cu 1 Ron daca renuntati la, Antena 3, Euforia, etc
    Mai scade cu 1 Ron daca renuntati la OTV, National tv, B1tv, etc
    Senzational: mai scade cu 1 Ron daca renuntati la Sport.ro, Gsptv ( posturi de sport care nu transmit in direct sport - ei comenteaza sportul)
    Extraordinar: mai scade cu 1 Ron daca renunt la posturile in limba maghiara ( eu sunt roman si nu stiu limba maghiara; inteleg utillitatea lor pentru etnici maghiari, dar pentru mine sunt inutile )
    Si pentru ca renunt si la Gigatv si fratii lui mai primesc bonus 1 Ron .
    Si tot asa pana cand :
    Da Doamne sa vina ziua cand pot sa-mi aleg din 150-200 de posturi nationale si internationale cam 30-40 de posturi emise in formad HD care sa-mi acopere necesarul de informatie publica, stiri, stiinta, sport, divertisment si cultura si sa platesc RCS-ul tot 45 Ron cat dau acum pentru 100 de posturi din pachetul Extra + HBO din care 60 % sunt umpluturi.
    S-atunci vom trai in Romania si s-ar putea ca prostia sa nu ne ocupe toata ziua .
    • +1 (1 vot)    
      =) (Marţi, 24 aprilie 2012, 6:56)

      vaisamar [anonim] i-a raspuns lui viorelo79

      foarte simplu de implementat abonamentele personalizate din moment ce fiecare abonat are o cartela proprie.
  • +26 (30 voturi)    
    Contracte... cifre... (Luni, 23 aprilie 2012, 23:57)

    Anonim [anonim]

    Dorim sa aflam contractele incheiate de Intact Group cu celelalte firme care ofera canalele TV prin satelit in speta Romtelecom Dolce si UPC Focus...
    In acest fel ne putem face o idee daca pretul cerut este unul decent... se va tine evident cont de numarul de abonati.
    Le multumesc anticipa... si fara somatie... cand doresc ei...
    • +20 (22 voturi)    
      Curios (Marţi, 24 aprilie 2012, 1:20)

      DarKWavE [anonim] i-a raspuns lui Anonim

      Cine a dat minus pentru comentariul asta?!? Ori e balci ori nu mai e :) Ori facem publice toate costurile tuturor firmelor private ori nu mai facem :)
      Penibililor
  • +5 (5 voturi)    
    Pai sa ii someze si RDS (Marţi, 24 aprilie 2012, 5:59)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Sa spuna pana miercuri cu cat platite grohaiturile degradante a celor de la ei, cum ar fi Gadea, Badea...etc

    Astia de la Intact doar stiu ca sunt clauze de confidentialitate, si RDS nu o sa poata divulga, pentru ca nu doar ei semneaza contractele respective, ci si alte trusturi media, care ar trebui sa isi dea acordul pentru divulgare.....dar ei fac circul asta intentionat, sa mai improste putin si sa mai aibe ce sa latre aia pe la teve.
  • +9 (9 voturi)    
    Astia de la Intact (Marţi, 24 aprilie 2012, 6:04)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Maine poimaine o sa someze si HotNews sa faca publice contractele :))

    OR ELSE... :))
  • +5 (5 voturi)    
    nimeni nu va vrea antenelor (Marţi, 24 aprilie 2012, 6:23)

    Abonat RDS [anonim]

    Ce bine ar fi sa nu mai fie fie antenele pe RDS si inca vreo cateva posturi pline de mizerii. Sincer, nu stiu cine si-ar dori sa dea bani in plus pentru aceste programe de 2 lei.

    RDS ar trebui sa faca o grila si antenele pe post de program optional, cine vrea sa plateasca un cost suplimentar.
  • +5 (5 voturi)    
    :)))))) (Marţi, 24 aprilie 2012, 7:15)

    soso [anonim]

    Ca daca nu, ce?? :)))) ce prosti sunt aia de la hantene....pai in lume sunt mii de programe tv care pot fi transmise de orice operator de cablu.....ca ce chestie, sa faca RDS-u' publice niste cifre?? da ce, e finantata de la bugetul de stat, sau ce??? Daca as fi in locul celor de la RDS, nici nu i-as mai baga in seama deloc pe aia de la hantena.....au terminat un contract, pa si pu......gara!
  • +5 (5 voturi)    
    nu vreau antenele (Marţi, 24 aprilie 2012, 7:39)

    spectator la circul media [anonim]

    eu oricum nu ma uit la antene. daca creste pretul abonamentului din cauza lor mai bine sa le scoata definitiv din grila sau sa le puna pret separat ca la pachetul hbo. cine le vrea sa plateasca cine nu le vrea sa nu plateasca. eu nu ma uit, nu le vreau si le-am sters din grila mea de programe. programe de slaba calitate gen m.badea sau capatos...penibile.
  • +6 (6 voturi)    
    Un fleac... (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:06)

    Triaz [utilizator]

    Cred ca ne putem lipsi foarte bine de antene. Motanul Felix a incercat un mic santaj cu cei de la RCS si nu se astepta sa se ajunga aici. In an electoral sa nu poti sa il huiduiesti pe Base e crima.
  • -1 (3 voturi)    
    Zavoranca si Pepe... (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:21)

    Andrei [anonim]

    Niste cocalari: si Antenele care au o calitate mizerabila a transmisiilor (nici macar nu s-au obosit sa transmita HD) si RCS&RDS care se cred regii neincoronati ai firmelor de cablu dar ofera niste servicii mizerabile.

    Deci e ca si cum am comenta cearta dintre Zavoranca si Pepe...
    • +2 (2 voturi)    
      Ti se pare (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:19)

      Ti se pare [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Compari vechiul regim, tinut in viata de Intact cu noul regim, comercial-democrat tinut de RCS? Inseamna ca tu esti undeva la mijloc, si te-ai pierdut. la pretul pe care il platesti la rds ar trebui sa primesti doar un telefon fix, ca sa ramai ca pe vremea lu' pazvante chioru'. Uite-te mai bine ca ai ce vedea, platesti rezonabil. Sau du-te la romtelecom sa iti asigure asistenta tehnica pe bani =)))
  • +3 (3 voturi)    
    taxa de raft (Marţi, 24 aprilie 2012, 8:59)

    vaisamar [anonim]

    la piata sau la supermarket cel ce vrea sa isi vanda produsele plateste taxa de taraba respectiv raft si nu invers pentru a avea privilegiul de a expune marfa clientiilor respectivei piete , supermarket.

    antenele sunt libere sa isi investeasca bani proprii in infrastructura necesara transmiterii la potentiali clienti.
  • +7 (7 voturi)    
    fara antene (Marţi, 24 aprilie 2012, 9:10)

    edw [anonim]

    Pota sa le scoata si de pe cablu, oricum nu sunt decat programe de mahala
    • +4 (4 voturi)    
      Nu se poate (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:33)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui edw

      Deocamdata Antenele sunt in lista de must-carry.

      Voiculescu sa nu uite ca, daca n-ar fi fost cablistii, Antena 1 ar fi ramas un amarat de post local din Bucuresti (in timp ce ProTV investea in statii locale).
  • +3 (3 voturi)    
    prea mare tam-tam (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:09)

    daniel [anonim]

    nu inteleg de ce atata scandal pt o chestie simpla. economia de piata isi va spune cuvantul. nu ii inteleg pe cei de la antene de ce cer bani, in conditiile in care rds le face un favor si le creste audienta, deci si incasarile din publicitate. pe de alta parte, nu mi se pare corect sa ceara publicarea altor contracte. economia de piata are regulile ei, ori felix nu intelege asta..? nu vrei antene, schimbi furnizorul si gata.
  • +4 (4 voturi)    
    Ce o sa se intample probabil (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:12)

    Ov [anonim]

    o sa se linisteasca treaba pana la urma. Daca pana acuma Antenele era moca si acuma Voiculescu cere bani, probabil ca or sa se inteleaga si or sa fie introduse intr-o grila speciala, cum e HBO separat. Mi se pare normal pana la urma urmei sa ceara bani Intactul daca are impresia ca are audienta.

    Nu ma pot exprima in legatura cu valaorea de 7 meleonea de euro...

    Ce nu inteleg e vrajeala cu "tacticile basesceien" si ce m-a dat pe spate cel mai tare e pretentia de a face publice contractele altora si mai ales prostia (da, imi cer scuze, dar asta e) a postacilor care tin partea Antenei aici. Au zis mai multi si zic si eu: asta e nationalizare curata, esenta comunismului imptriva caruia au luptat liberalii lui Antonescu (... sau nu sunt ai lui Antonescu, sau aia care sunt nu mai sunt liberali... retorica intrebare la care stim deja raspunsul).

    Rau am mai ajuns ca natie daca nu mai stim ce e corect si ce nu.
  • 0 (0 voturi)    
    Trebuie sa existe (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:14)

    ploiesteanu [anonim]

    un compromis, o intelegere, pentru ca toata lumea are de pierdut in momentul de fata si Antenele si RDS-ul (mai putin pentru ca echipamentul care s-ar disponibiliza este asteptat de doritori, pe bani, de multe luni), bugetul de stat, si mai ales spectatorii. Sa se faca un contract in care sa se creeze un pachet special pentru o suma oarecare sa zicem 7 lei pentru doritori, avand de castigat si RDS-ul si antenele si spectatorii. Suma sa nu fie forfetara. Rds-ul trebuie sa-si traga o suma fixa, exact suma de urcare pe satelit, nimic mai mult, iar Antenele, suma mai mare sau mai mica ce rezulta din incasari. Ar fi un contract flexibil si ar multumii pe toata lumea.
  • +2 (2 voturi)    
    Voiculescu este parsiv, scopul este altul.. (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:34)

    Daniel [anonim]

    Dupa ce am citit toate declaratiile ambelor parti din ultimele zile, am impresia ca scopul lui Voiculescu este cu totul altul:

    Eu cred doreste sa distruga din punct de vedere economic si sa preia sau sa scoata de pe piata RDC/RCS in mod definitiv. Toate miscarile lui din ultimele zile au multe puncte in comun cu unele preluari in forta si/sau scoatere de pe piata practicate in tari occidentale.

    In cazul in care este pregatit tehnic si financiar sa transmita singur in toata tara antenele, sa realizeze o receptie "la furculita", atat preluarea cat si scoaterea de pe piata a RCS ar aduce numai cresteri de audienta si chiar monopol de piata in anumite segmente.

    Cat despre scopul acestei actiuni, banuiesc ca este in legatura stransa cu alegerile care vin. Daca controleaza un operator prin cablu, poate influenta in mod masiv cu cel putin 20% electoratul manevrabil (adica cam 30% din tot electoratul) adica poate aduce o crestere de cel putin 6% aliantei din care face parte.
  • 0 (0 voturi)    
    cititi contractul (Marţi, 24 aprilie 2012, 10:52)

    vaisamar [anonim]

    http://www.rcs-rds.ro/resources/doc/contracte/contract_servicii_editia5rev1.pdf
  • 0 (0 voturi)    
    Pachet Intact (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:35)

    eu [anonim]

    Eu zic ca RDS ar trebui sa facu un pachet Intact la valoare de 7EUR/luna fara TVA si sa-i bage inapoi in grila de programe. Sa vedem atunci cati indignati sunt dispusi sa plateasca pentru a se uitat la idioteliile alea.
  • +2 (2 voturi)    
    Modul de abonament cere o schimbare (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:39)

    falco [anonim]

    In cazul televiziuni digitale se cere o schimbare a modului de abonament , peste tot apar abonamente cu 100-10x canale la pretul de 10-15-20 euro nu conteaza . din aceste 10x canale eu utilizator sint interesat de maxim 20 , (rusia 24 is curios citi il urmaresc, sau 0TV la fel) , eu utilizator vreau sa am posibilitatea sa imi aleg canalele personalizat , sa existe sa zicem trei grupe de canale 50 la care taxa de conectare e de 10 centi din care postul nu ia nimic , posturi comerciale , daca le vreau ma conectez daca nu platesc 10 centi pe canal catre operator lunar pt ca imi ofera infrastructura sa le receptionez, 25 canale cu 50 centi per canal canale tematice gen National Geograpy, descovery,muzica etc cu reclame controlate de CNA maxi X ore per zi si aici ne permitin mai mult de 3-5 ore sa zicem , unde operatorul is ia cei 10 centi ai lui pt infrastructura etc , iar producatorul diferenta, si alte 25 canale fara reclame care traiesc doar din abonament unde taxa sa fie de 75 centi, 1 euro /canal unde operatorul isi ia din nou taxa lui de 10 centi si producatorul diferenta. Eu abonat avind obligativitatea sa imi aleg canale in valoare de 10 , 15sau 20 euro(sumele sint orientative ). La un abonament de acest gen cit credeti ca ar rezista antenele , 0TV sau oricare alt post de gen? la mine in casa selectia e facuta pe tv in canale favorite dar sint ferm convins ca desi nu am mai deschis antenele de luni bune , cind isi contabilizeaza audienta in asa zisul lor " minut de aur " , eu personal l-asi numi total diferit , apar ca si cum si-ar bulbuca ochi la idioteniile lor macar 10 din familie desi sintem mult mai putini.

    Un om schirbit de promovarea nonvalori practicata de 90% din canale.
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere!!! (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:43)

    Freeware [anonim]

    Sa plateasca RCS-RDS cele 7 milioane, insa si Intactul sa plateasca fiecare minut de reclama / publicitate transmis prin RCS-RDS. Pt ca RCS/RDS transporta reclama catre consumator, deci ar trebui sa plateasca si Intactul pe transportator, ca doar el ii face "audienta" potentiala ( si absolut ireala, parerea mea :) ).
    Deci: Intact plateste fiecare minut ( sau 30 secunde, ca atat au majoritatea spoturilor ) la 10 - 20 -50 Eur.
    RCS - RDS plateste 7 milioane pt. ca retransmite emisiunile ( nu si reclamele!!!! ).
    Si atunci sa vedem cine pe cine ar trebui sa plateasca. RCS/RDS pe Intact, sau Intact pe RCS-RDS???
    BULL-SHIT!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    pai stati nene... (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:44)

    vailica [anonim]

    cate plangeri ati primit? mii? si cate persoane au ramas fara Antene? cateva milioane? Pai vedeti ca ceva nu merge conform planului.
    Ca sa nu mai zic ca la cat de drept le zice voiculescu plangerilea alea nu cred ca-s mai mult de 15-20.
  • 0 (0 voturi)    
    politica si economie (Marţi, 24 aprilie 2012, 11:45)

    Dodo [anonim]

    Felix crede ca cererile lui publice au acelasi impact la agentii economici ca la politicieni. Ca o sa-i pice RDS-ului panatalonii de frica fiindca Antenele o sa-l taie la voturi :D
  • 0 (0 voturi)    
    Petitie (Marţi, 24 aprilie 2012, 13:25)

    boom [anonim]

    M-am uitat ieri sa vad cati au semnat penibila petitie de pe site-ul petitiionline.
    Erau 1244 de semnatari.Angajatii si neamurile anteneistilor probabil.
    La munca Felix, nu cu ochii dupa bani!
  • 0 (0 voturi)    
    Antena 1 a primit mii de plangeri legate de dispar (Marţi, 24 aprilie 2012, 13:26)

    caracuda baracuda [anonim]

    Am incercat sa dau telefon la acel nr. special (nu ca sa ma plang ci ca sa-mi exprim speranta ca si alti operatori vor proceda la fel). Nu a raspuns decat un robot care spunea ceva neinteligibil. Probabil satui sa tot auda injuraturi, fac in asa fel incat, oricine ii suna sa si pentru indiferent ce, sa para ca suna sa se planga, nu ca se bucura ca au fost scoase antenele din lista...
  • 0 (0 voturi)    
    antenele...! (Marţi, 24 aprilie 2012, 14:50)

    alina [anonim]

    De foarte mult timp vreau sa scot antenele din abonament. Dupa ce am vazut duminica anuntul patimas al dnei de la antena, decizia este luata. initial am crezut ca s-a intamplat o nenorocire din patosul cu care vorbea, insa la auzul comunicatului nu am facut decat sa rad si sa schimb canalul. M-as fi bucurat sa fi avut abonament la RDS in perioada asta. Nu este timpul pierdut...
    Oare pe site-ul petitiionline.ro exista si rubrica unde sa semnezi impotriva antenelor?
  • 0 (0 voturi)    
    Tupeu de securisti (Joi, 26 aprilie 2012, 5:14)

    Gigel [anonim]

    Adica "Antenele" vor sa fie si obligatorii in grila, si contra cost (care cost evident este suportat de clienti in cele din urma).
    Bravos, baieti, ati invatat bine de la patron!!

    Din partea mea sa le scoata. Eu sunt pe UPC/Astral, si oricum nu ma uit la posturile gen Antene, Realitatea, OTV etc.

    PS nu cred ca asta are de-a face cu nici un fel de interese comerciale, dupa discursul "branzovenesc" al Antenelor (din cate citesc), ideea e sa se planga ca sunt "cenzurate".... Sa traiti tovarasi! Dar nu prea mult, va rugam...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi