​Cat de dinamica este piata romaneasca de comunicare comerciala si cat de apti sunt clientii romani sa-si imbine campaniile cu interactivitatea online? Cati bani sunt acum pe piata locala de relatii publice si in ce masura sunt folositi ei eficient, punand nevoia consumatorului inaintea intereselor de vanzari pe termen scurt? Loredana Visa, general manager al agentiei V+O Communication, a discutat online cu cititorii.

Loredana VisaFoto: V+O Communication
  • Loredana Visa lucreaza in domeniul relatiilor publice din 1997 ani si a preluat conducerea V+O Communication in 2008, cand a revenit in Romania dupa mai multi ani in care a lucrat pentru Avon Canada. Agentia de relatii publice V+O Communication s-a extins in ultima perioada cu lansarea propriei agentii de publicitate online, Bakers Digital Communication, in toamna anului trecut si cu infiintarea unei divizii de BTL, Briefcase, in aceasta primavara.

Compania V+O Communication se numara printre organizatorii evenimentului Marketing 3.0, training ce va fi sustinut pe 1 iunie, la Ateneul Roman, de Philip Kotler, "guru" in domeniul marketingului, declarat fondator al managementului marketingului modern, profesor international la Scoala Superioara de Management J.L.Kellogg din cadrul Northwestern University din SUA.

  • Biletul la un astfel de eveniment costa cateva sute de euro, iar participantii pot afla in schimb perspectiva lui Kotler despre noul model de marketing "prin valori", despre adaptarea brandurilor la mediul online si feluri de a aborda consumatorii intr-o perioada de bombardament informational si de bugete de comunicare in scadere.
  • Potrivit unei prezentari a evenimentului, "dinamismul pietei autohtone, nivelul de dezvoltare rapid, insa cu foarte multe lacune in termeni de strategii coerente si pe termen lung, au facut ca Romania sa fie o scena extrem de atractiva pentru Philip Kotler."

Nota Redactiei:

  • Pune intrebari prin formularul de comentarii de la finalul articolului.
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.
  • Cele mai bune intrebari vor fi preluate intr-un interviu HotNews.ro realizat de Costin Ionescu.