​Asocierea dintre Gemius - companie originara din Polonia si un jucator important pe partea de cercetari digitale in regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa - si Ipsos a fost selectata ca furnizorul urmatorului val de masurari ale audientei online in Ungaria, anunta un comunicat al companiei.

IAB Ungaria impreuna cu Asociatia Agentiilor de Comunicare din Ungaria (MAKSZ) a declarat Gemius, in cooperare cu Ipsos, castigatoarea licitatiei privind Masurarea Audientei Digitale (Digitalis Kozonsegmeresi Tender - DKT13 in Ungaria). Pentru cele doua companii castigatoare, aceasta victorie inseamna o continuare in furnizarea de masurari ale audientei online in tara.

Urmatorul val de masurari ale audientei este prevazut sa inceapa la 2 ianuarie 2013 si va dura pana in 2017. Licitatia marcheaza un pas important pentru una dintre cele mai dezvoltate piete online din ECE, deoarece pentru prima oara, masurarea nu va include numai metrica online (gemius/Ipsos Audience), dar si perspective de audienta a datelor de internet mobil (gemiusMobile) si a datelor video online (gemiusStream). Aceste noutati in studiu sunt un raspuns la o dezvoltare rapida a pietei maghiare de publicitate interactiva in ultimii ani si o crestere substantiala a atentiei acordate de companiile de publicitate, agentii si publisheri.

Originara din Polonia, Gemius s-a extins in intreaga regiune EMEA si functioneaza in prezent pe treizeci de piete. Compania este precursorul metodologiei complet hibride de masurare a audientei online, integrand atat panelurile de consumatori, cat si cercetarea avansata centrata pe site, oferind planificatorilor media rezultate extrem de credibile (gemiusAudience).