Incepand de vineri, 1 iunie, de la ora 18.30, televiziunea de sport a Romtelecom, Dolce Sport, are o noua identitate vizuala, schimbare facuta in contextul in care pe parcursul verii se vor difuza campionatul Euro 2012 si Jocurile Olimpice de la Londra, a anuntat vineri operatorul de comunicatii electronice. Cu aceasta ocazie, toti abonatii Dolce vor putea urmari gratuit in perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune, a mai precizat operatorul.

Sigla, grafica si imaginea Dolce Sport au un font nou si modern, care sa se potriveasca vizual cu fontul folosit in sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat in format 3D. Aici puteti viziona unul dintre noile promo-uri ale postului, care integreaza noul vizual.

"Noua identitate vizuala a postului este o consecinta fireasca a dezvoltarii accelerate a posturilor Dolce Sport in cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie sa reflecte evolutia acestei realitati. Noul brand este mai dinamic, mai expresiv, mai puternic si mult mai aproape de identitatea brandului Romtelecom si a sub-brandurilor sale. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre romani si a reusit sa adauge o nota de divertisment seriozitatii si competentei cu care este asociat brandul Romtelecom", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.

Indiferent de tipul de pachet, pentru clientii serviciului de televiziune prin satelit si pentru cei IPTV canalul Dolce Sport 1 va fi disponibil gratuit in perioada 1 iunie-1 iulie 2012 pe pozitia 101.