Premiile Effie 2012: Graffiti BBDO cu "Pepsi - Si ieri. Si azi" a castigat premiul pentru cea mai eficienta campanie de publicitate din ultimul an

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 5 iunie 2012, 9:47 Economie | Media & Publicitate

Logo Effie Romania
Foto: The Institute
​Campania "Si ieri. Si azi", realizata de Graffiti BBDO pentru Pepsi, a fost declarata cea mai eficienta campanie de publicitate a ultimului an, in cadrul Premiilor Effie Romania 2012. Graffiti BBDO a obtinut, de altfel, cele mai multe premii in cadrul evenimentului  de luni seara, dedicat eficientei in publicitatea romaneasca.


In total au fost acordate 42 de premii - 1 Grand Effie, 6 premii de aur, 15 de argint si 20 de bronz. Graffiti BBDO a obtinut opt premii, inclusiv Grand Effie, in timp ce Leo Burnett&Target a castigat sase premii, McCann World Group - patru premii, iar Grey-G2 Romania, Ogilvy&Mather Romania si Publicis - cate trei premii.
  • Au fost premiate, in total, 20 de agentii si companii: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, McCann World Group, CAP, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey-G2 Romania, Headvertising, Leo Burnett&Target, Ogilvy&Mather Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi&Saatchi, Sister & Co, Tempo Advertising, The Geeks, Unilever South Central Europe si Webstyler
  • Cele 42 de premii au fost acordate in 19 categorii. La editia de anul trecut, au fost acordate 37 de premii in 17 categorii

Cea mai premiata agentie, Graffiti BBDO, a primit:
  • Grand Effie pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"
  • aur la categoria "Non-alcoholic beverages" pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"
  • patru premii de argint pentru campanii realizate pentru Prigat, Dacia Sander, Salveaza Vieti, respectiv Petrom
  • doua premii de bronz - campanii pentru Romtelecom Dolce, respectiv Romtelecom Clicknet

Pentru Grand Effie, campania Graffiti s-a intrecut cu alte cinci campanii care au primit aur:
  • campania Romanii sunt destepti - McCann Erickson pentru Kandia Dulce/Rom
  • o campanie realizata de Sister&Co pentru Bucegi
  • o campanie realizata de CAP pentru ING Personal
  • doua campanii realizate de Papaya Advertising, respectiv Ogilvy&Mather pentru Cosmote


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2068 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    42 de premii (Marţi, 5 iunie 2012, 14:01)

    robocop [anonim]

    adica fiecare a primit cate ceva, sa nu se duca acasa plangand, uite mami mie nu mi-a dat balon...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi