​Campania "Si ieri. Si azi", realizata de Graffiti BBDO pentru Pepsi, a fost declarata cea mai eficienta campanie de publicitate a ultimului an, in cadrul Premiilor Effie Romania 2012. Graffiti BBDO a obtinut, de altfel, cele mai multe premii in cadrul evenimentului de luni seara, dedicat eficientei in publicitatea romaneasca.

Logo Effie RomaniaFoto: The Institute

In total au fost acordate 42 de premii - 1 Grand Effie, 6 premii de aur, 15 de argint si 20 de bronz. Graffiti BBDO a obtinut opt premii, inclusiv Grand Effie, in timp ce Leo Burnett&Target a castigat sase premii, McCann World Group - patru premii, iar Grey-G2 Romania, Ogilvy&Mather Romania si Publicis - cate trei premii.

  • Au fost premiate, in total, 20 de agentii si companii: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, McCann World Group, CAP, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey-G2 Romania, Headvertising, Leo Burnett&Target, Ogilvy&Mather Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi&Saatchi, Sister & Co, Tempo Advertising, The Geeks, Unilever South Central Europe si Webstyler
  • Cele 42 de premii au fost acordate in 19 categorii. La editia de anul trecut, au fost acordate 37 de premii in 17 categorii

Cea mai premiata agentie, Graffiti BBDO, a primit:

  • Grand Effie pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"
  • aur la categoria "Non-alcoholic beverages" pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"
  • patru premii de argint pentru campanii realizate pentru Prigat, Dacia Sander, Salveaza Vieti, respectiv Petrom
  • doua premii de bronz - campanii pentru Romtelecom Dolce, respectiv Romtelecom Clicknet

Pentru Grand Effie, campania Graffiti s-a intrecut cu alte cinci campanii care au primit aur:

  • campania Romanii sunt destepti - McCann Erickson pentru Kandia Dulce/Rom
  • o campanie realizata de Sister&Co pentru Bucegi
  • o campanie realizata de CAP pentru ING Personal
  • doua campanii realizate de Papaya Advertising, respectiv Ogilvy&Mather pentru Cosmote