Premiile Effie 2012: Graffiti BBDO cu "Pepsi - Si ieri. Si azi" a castigat premiul pentru cea mai eficienta campanie de publicitate din ultimul an

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 5 iunie 2012, 9:47 Economie | Media & Publicitate

Logo Effie Romania
Foto: The Institute
​Campania "Si ieri. Si azi", realizata de Graffiti BBDO pentru Pepsi, a fost declarata cea mai eficienta campanie de publicitate a ultimului an, in cadrul Premiilor Effie Romania 2012. Graffiti BBDO a obtinut, de altfel, cele mai multe premii in cadrul evenimentului  de luni seara, dedicat eficientei in publicitatea romaneasca.


In total au fost acordate 42 de premii - 1 Grand Effie, 6 premii de aur, 15 de argint si 20 de bronz. Graffiti BBDO a obtinut opt premii, inclusiv Grand Effie, in timp ce Leo Burnett&Target a castigat sase premii, McCann World Group - patru premii, iar Grey-G2 Romania, Ogilvy&Mather Romania si Publicis - cate trei premii.
  • Au fost premiate, in total, 20 de agentii si companii: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, McCann World Group, CAP, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey-G2 Romania, Headvertising, Leo Burnett&Target, Ogilvy&Mather Romania, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi&Saatchi, Sister & Co, Tempo Advertising, The Geeks, Unilever South Central Europe si Webstyler
  • Cele 42 de premii au fost acordate in 19 categorii. La editia de anul trecut, au fost acordate 37 de premii in 17 categorii

Cea mai premiata agentie, Graffiti BBDO, a primit:
  • Grand Effie pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"
  • aur la categoria "Non-alcoholic beverages" pentru campania "Pepsi - Si ieri. Si azi"
  • patru premii de argint pentru campanii realizate pentru Prigat, Dacia Sander, Salveaza Vieti, respectiv Petrom
  • doua premii de bronz - campanii pentru Romtelecom Dolce, respectiv Romtelecom Clicknet

Pentru Grand Effie, campania Graffiti s-a intrecut cu alte cinci campanii care au primit aur:
  • campania Romanii sunt destepti - McCann Erickson pentru Kandia Dulce/Rom
  • o campanie realizata de Sister&Co pentru Bucegi
  • o campanie realizata de CAP pentru ING Personal
  • doua campanii realizate de Papaya Advertising, respectiv Ogilvy&Mather pentru Cosmote


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2060 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    42 de premii (Marţi, 5 iunie 2012, 14:01)

    robocop [anonim]

    adica fiecare a primit cate ceva, sa nu se duca acasa plangand, uite mami mie nu mi-a dat balon...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version