Pe scurt: USL - dominant in emisiunile informative TV in campania electorala. Heineken Romania isi va muta contul de media. Miliarde de euro cheltuite pe pliante in Europa

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 5 iunie 2012, 18:59 Economie | Media & Publicitate

Reprezentantii USL au dominat "concurenta" in emisiunile informative ale principalelor canale TV centrale participante la campania electorala, potrivit unei monitorizari CNA. Heineken Romania isi va muta contul de media de la inceputul anului viitor. Iar un studiu european arata ca, in Romania, 803 milioane de pliante publicitare au fost distribuite prin posta, in 2010.

  • Reprezentantii USL au avut cele mai multe aparitii in cadrul emisiunilor informative pe principalele posturi centrale participante la campania electorala, in perioada 11-31 mai, potrivit unei monitorizari CNA. Astfel, La Antena 3, USL a avut 162 de aparitii in emisiuni informative, Sorin Oprescu - 32, PDL - 64, iar UDMR - 10. La Realitatea TV, USL a avut 144 de aparitii, Sorin Oprescu - 21, PDL - 61, UNPR - 23. La Romania TV, USL a avut 271 de aparitii, PDL - 219, Sorin Oprescu - 37, UNPR - 50. La B1 TV, USL a avut 95 de aparitii in emisiuni informative, Sorin Oprescu - 28, PDL - 86, UNPR - 10. USL a dominat si in emisiunile informative la TVR 1 - 24 de aparitii, fata de 3 aparitii monitorizate pentru reprezentantii PDL, 4 - UNPR si 3 - UDMR, in timp ce la TVR Info USL a avut 69 de aparitii, PDL - 12, UNPR - 14, UDMR - 7. La Digi 24, PDL este dominant, cu 51 de aparitii, comparativ cu 28 in cazul reprezentantilor USL, 8 - Sorin Oprescu, 16 - PPDD si cate 12 - UDMR si UNPR.
  • Contul de media al Heineken Romania va trece de la McCann Erickson la Starcom MediaVest la inceputul anului viitor, scrie Paginademedia.ro, care precizeaza ca "mutarea vine in urma unei alinieri la nivel global care a fost decisa recent" si vizeaza 15 piete unde Heineken are cele mai mari investitii in comunicare. La nivelul acestor piete, Starcom preia un buget estimat de presa internationala la 373 milioane de dolari. Potrivit Andrei Moraru, media manager al companiei, citata de Paginademedia.ro, pe plan local mutarea va avea loc incepand cu 1 ianuarie 2013.
  • Piata europeana de distributie de materiale publicitare in cutiile postale s-a ridicat in 2010 3,8 miliarde de euro, potrivit unui studiu pan-european realizat de European Latterbox Marketing Association (ELMA), arata un comunicat remis HotNews.ro. Studiul include 20 de tari, inclusiv Romania. Raportul arata ca, in 2010, au fost distribuite la nivel european nu mai putin de 108 miliarde de pliante, Romania situandu-se pe ultimul loc intre tarile analizate, cu 803 milioane de pliante distribuite.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

923 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri