Reprezentantii USL au dominat "concurenta" in emisiunile informative ale principalelor canale TV centrale participante la campania electorala, potrivit unei monitorizari CNA. Heineken Romania isi va muta contul de media de la inceputul anului viitor. Iar un studiu european arata ca, in Romania, 803 milioane de pliante publicitare au fost distribuite prin posta, in 2010.

  • Reprezentantii USL au avut cele mai multe aparitii in cadrul emisiunilor informative pe principalele posturi centrale participante la campania electorala, in perioada 11-31 mai, potrivit unei monitorizari CNA. Astfel, La Antena 3, USL a avut 162 de aparitii in emisiuni informative, Sorin Oprescu - 32, PDL - 64, iar UDMR - 10. La Realitatea TV, USL a avut 144 de aparitii, Sorin Oprescu - 21, PDL - 61, UNPR - 23. La Romania TV, USL a avut 271 de aparitii, PDL - 219, Sorin Oprescu - 37, UNPR - 50. La B1 TV, USL a avut 95 de aparitii in emisiuni informative, Sorin Oprescu - 28, PDL - 86, UNPR - 10. USL a dominat si in emisiunile informative la TVR 1 - 24 de aparitii, fata de 3 aparitii monitorizate pentru reprezentantii PDL, 4 - UNPR si 3 - UDMR, in timp ce la TVR Info USL a avut 69 de aparitii, PDL - 12, UNPR - 14, UDMR - 7. La Digi 24, PDL este dominant, cu 51 de aparitii, comparativ cu 28 in cazul reprezentantilor USL, 8 - Sorin Oprescu, 16 - PPDD si cate 12 - UDMR si UNPR.
  • Contul de media al Heineken Romania va trece de la McCann Erickson la Starcom MediaVest la inceputul anului viitor, scrie Paginademedia.ro, care precizeaza ca "mutarea vine in urma unei alinieri la nivel global care a fost decisa recent" si vizeaza 15 piete unde Heineken are cele mai mari investitii in comunicare. La nivelul acestor piete, Starcom preia un buget estimat de presa internationala la 373 milioane de dolari. Potrivit Andrei Moraru, media manager al companiei, citata de Paginademedia.ro, pe plan local mutarea va avea loc incepand cu 1 ianuarie 2013.
  • Piata europeana de distributie de materiale publicitare in cutiile postale s-a ridicat in 2010 3,8 miliarde de euro, potrivit unui studiu pan-european realizat de European Latterbox Marketing Association (ELMA), arata un comunicat remis HotNews.ro. Studiul include 20 de tari, inclusiv Romania. Raportul arata ca, in 2010, au fost distribuite la nivel european nu mai putin de 108 miliarde de pliante, Romania situandu-se pe ultimul loc intre tarile analizate, cu 803 milioane de pliante distribuite.