Vanzarile ziarelor centrale romanesti au stagnat, in cele mai multe cazuri, in cel de-al doilea trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni, dupa scaderi considerabile fata de prima jumatate a anului trecut, potrivit ultimelor cifre BRAT. Click ramane lider de vanzari cu peste 140.000 de exemplare in medie pe editie, cu cateva zeci de mii mai putin fata de trimestrul al doilea din 2011, dar cu circa 10.000 mai mult fata de primul trimestru al acestui an. In clasamentul vanzarilor, Click este urmat de Libertatea, Gazeta Sporturilor si Romania libera.

  • In perioada aprilie-iunie, aproape toate ziarele au inregistrat vanzari similare cu primul trimestru. Printre exceptii: Click - un plus de circa 10000 de exemplare, Evenimentul Zilei - un plus de 2.400 de exemplare, Jurnalul - un plus de aproape 1.000 de exemplare.
  • Cancan, ziar care a anuntat recent iesirea din print, a avut in trimestrul al doilea vanzari similare cu cele din primele trei luni.

Ziar - T2 2012 - T1 2012

  • Click - 142.539 - 131.589
  • Libertatea - 94.878 - 94.530
  • Gazeta Sporturilor - 31.379 - 31.584
  • Romania libera - 30.440 - 32.035
  • Cancan - 29.027 - 29.396
  • Adevarul - 23.488 - 22.916
  • Pro Sport - 20.253 - 20.279
  • Jurnalul National - 19.904 - 18.837
  • Ev. Zilei - 17.352 - 14.908
  • Ziarul Financiar - 7.704 - 7.384
  • Capital - 8.327 - 8.750
  • Biz - 6.448 - 6.514
  • Business Magazin - 4.381 - 4.046
  • Forbes Romania - 3.310 - 4.028
  • Academia Catavencu - 14.424 - 14.650
  • Kamikaze - 4.469 - 4.414