Piata de online creste vertiginos atat la nivel mondial, cat si in Romania. Investitiile in publicitatea online in 2011 au aratat ca advertiserii simt si ei acest trend. Prin urmare,IAB Forum Romania 2012 si-a propus sa ajute la sustinerea si mai tare a acestui mediu, sa ii ofere imboldurile necesare si sa puna accentul pe viitorul publicitatii: mobile advertising, virale, tendinte pentru urmatorii ani.

In cadrul acestei editii, evenimentul isi propune sa aduca in fata reprezentantilor industriei si ai specialistilor in marketing subiecte de interes maxim pentru viitorul industriei: Reglementarile Europene si impactul lor asupra industriei locale, Instrumente si strategii de online branding si importanta in demersurile de crestere a pietei, Tendinte in comunicare digitala – noi formate de bannere, noi abordari ale digitalului, perspectiva media etc. Pe langa toate acestea, la fel ca anul trecut, si in cadrul editiei 2012, va fi prezentata, de catre PWC, valoarea pietei de publicitate online din Romania pentru primul semestru al anului 2012.

Aflat la a doua editie, evenimentul se va desfasura pe 16 octombrie la Hotel Intercontinental, Bucuresti, Sala Ronda, incepand cu orele 10 si va fi sustinut de un numar impresionant de speakeri de talie internationala.

Ruxandra Bandila, Marketing & Business Development Manager PWC Romania, va discuta despre valoarea pietei romane de publicitate online in primul semestru al acestui an, iar Alexandra Zadoya, Henkel Account Manager OMD Russia, despre masurarea interactiunii brandului, un topic foarte fierbinte in acest moment. Punctul pe „i” va fi oferit de catre Bela Papp, A&O CEE Director at Microsoft, care va vorbi despre instrumentele necesare unui brand pentru a avea impact online, pornind de la un studiu de caz privind Skype.

Discursul de rezistenta al panelului va fi tinut de Russ Lidstone, CEO of Havas Worldwide Londra (fost EuroRSCG London), si se va concentra pe modalitatile prin care se poate creste un brand online, mai de aparte de clasicul banner.

Robert Pefanis, International Head of Sales, Thinkdigital, va discuta despre impactul publicitatii rich media, cu focus pe noile formate de bannere si eficienta lor. Geoffrey Hantson, Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgia, va vorbi despre raspandirea viralelor si impactul asupra brandurilor, iar reprezentantii Google si Gemius vor prezenta viitorul publicitatii pe mobil si trendurile in ceea ce priveste masurarea (online, video si pe mobil). Panelul va fi inchis de Rupert Slade, Head of International CEE, PHD Worldwide, care va tine un discurs inspirational despre viitorul media.

Obiectivele IAB Forum Romania sunt de a prezenta tabloul general al industriei de publicitate online in Europa si Romania, de a constientiza efectele initiativelor de reglementare, de a aduce in atentia industriei tendinte si know how european, dar si de a creste interesul advertiserilor fata de prezenta in mediul online si de a se constitui un eveniment de referinta in ceea ce priveste continutul si calitatea speakerilor pentru top level marketing si detinatori de bugete din Romania.

Programul evenimentului, mai multe detalii despre speakeri si temele abordate precum si inscrierea la eveniment se gasesc pe site-ul oficial www.iabforum.ro . Membrii IAB Romania beneficiaza de 50% discount la taxa de participare.

Conferinta IAB Forum Romania 2012 este posibila cu sprijinul sponsorilor: ThinkDigital, Yahoo! si Gemius, cu sustinerea partenerilor logistici: .eu (EurID), Hostway, Netopia, Madame Lucie, LTV.ro, Conectoo, Rentrop & Straton si Millesime.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Hotnews – Smile media, Intact Publishing, Wall-Street, 9am, AdHugger, Business24, Ziare.com, InformMedia, Digital4, IQads, Digital IQads, SMARK, iaa.ro, AdPlayers.ro, The Marketer, Business Woman, Rol.ro, Imedia. Cu sustinerea asociatiilor UAPR si RAC.

Despre IAB Romania

Asociatia IAB Romania (www.iab-romania.ro) a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii în domeniul publicitatii online si publisheri autohtoni.

Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare. Este implicata si deruleaza actiuni de reprezentare a intereselor industriei in dialogurile cu autoritatile, dezvolta si deruleaza actiuni edicationale, evenimente (IAB Forum Romania), premii dedicate campaniilor online (MIXX Awards Romania), sustine si incurajeaza cele mai importante evenimente ale mediului digital, dezvolta proiecte de cercetare dedicate mediului online, etc.

Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008, precum si in stransa legatura cu IAB US si alte filiale internationale ale Interactive Advertising Bureau.