Romtelecom a preluat Muvix.ro - un site cu filme care pot fi vazute contracost

de A.V.     HotNews.ro
Marţi, 16 octombrie 2012, 19:21 Economie | Media & Publicitate

Romtelecom a preluat Muvix.ro, "un serviciu (n.a serviciu video on demand cu filme romanesti si straine ce pot fi vazute online, contracost) pe care l-am lansat acum 3 ani, primul serviciu de acest gen lansat in .ro", anunta pe blogul sau Orlando Nicoara, directorul general al Mediafax Group. In prima faza Romtelecom va prelua continutul din Muvix, urmand ca integrarea Muvix.ro in Dolcetv.ro sa se intample in urmatoarele sase luni, spune acesta.

"Pentru Mediafax Group e un pas normal, acela de a ne folosi resursele, limitate pe o piata care scade, cea de media, pe activitatile de print/online/news si ecommerce. Am iesit din acest business deoarece video online este extrem de scump, iar piata inca se formeaza, ceea ce inseamna necesitatea de a investi permanent, mai ales dupa ce playeri ca CME sau Romtelecom au investit in servicii similare. Le multumim celor +10,000 de clienti Muvix pentru ca ne-au folosit serviciile si le uram succes colegilor de la Voyo si Dolce in activitatea lor", precizeaza Orlando pe blogul sau.

„Cateva sute de filme de la Muvix vor trece pe Dolce TV, urmand strategia noastra de a imbogati constant oferta de continut TV online catre clientii dolcetv.ro. Migrarea va avea loc in urmatoarele luni,” a declarat pentru HotNews.ro Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si comercial rezidential in Romtelecom.

Dolcetv.ro, portalul TV online lansat de Romtelecom in luna martie a anului trecut, a devenit disponibil incepand din luna august, numai pentru clientii de Internet in banda larga ai Romtelecom, Nextgen si Cosmote. Pentru vizionarea pe smartphone sau tableta, cei doi operatori au lansat aplicatia Dolce Mobile TV care poate fi descarcata din Play Store (pentru Android) si App Store (pentru iOS).

Conform oficialilor Romtelecom, aproximativ doua milioane de utilizatori au accesat dolcetv.ro de la lansare, cu peste 100.000 de utilizatori inregistrati.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2231 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    investitie proasta (Marţi, 16 octombrie 2012, 21:44)

    mcirsta [utilizator]

    Asta-i chiar buna, cine in RO da bani ca sa vada filme la PC ?
    Sa fim realisti totusi :D


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi