Antena Group isi schimba strategia de vanzari de publicitate in 2013

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 8 noiembrie 2012, 18:13 Economie | Media & Publicitate

Antena Group va adopta, in 2013, o alta strategie de vanzari de spatiu publicitar, urmand sa se raporteze la segmente de public-tinta anume pentru fiecare post. Potrivit unui anunt al grupului, raportarea la aceste segmente in contractele comerciale "va avea efect asupra intregii grile din 2013, discutiile pentru aliniere desfasurandu-se in perioada imediat urmatoare".

Mai precis, Antena 1 si Antena 2 se vor raporta, in contractele comerciale, la targetul 18-49 general, Euforia - la targetul 18-49 femei, iar GSP TV - la targetul 18-49 barbati.

In comunicat este citat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, care arata ca emisiuni precum "Acces Direct", "Un show pacatos", "X Factor" sunt sunt cu multe editii lideri de piata pe publicul-tinta 18-49, lucru care s-a repetat cu prima editie a "Top Chef". Alexandrescu precizeaza ca "GSP TV si Euforia au trecut printr-un complex proces de rebranding, fiind repozitionate in zone de continut cu potential de crestere semnificativ".

Antena Group reuneste posturile de televiziune ale grupului Intact, cu exceptia Antena 3.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

888 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri