CNA: 22 de posturi TV si radio centrale difuzeaza emisiuni electorale in campania pentru parlamentare

de Corina Ionel     HotNews.ro
Marţi, 13 noiembrie 2012, 20:19 Economie | Media & Publicitate

Paisprezece televiziuni centrale, intre care TVR 1, Antena 3, Realitatea TV, B1 TV, Romania TV, Etno TV si Taraf TV, si opt posturi de radio centrale, printre care cele ale Radioului Public si Europa FM, au informat Consiliul National al Audiovizualului (CNA) ca vor difuza emisiuni electorale in campania pentru parlamentare, inormeaza Mediafax.

Reprezentantii CNA au prezentat, in sedinta de marti, un bilant al televiziunilor si posturilor de radio care au informat CNA ca vor reflecta campania pentru alegerile parlamentare:
  • televiziunile centrale care vor difuza emisiuni elecorale: Antena 3, Antena International, Digi 24, B1TV, Money.ro TV, Realitatea TV, The Money Channel, Nasul TV, OTV, Romania TV, TVH 2.0, Etno TV, Taraf TV si TVR 1.
  • radiourile centrale care vor difuza emisiuni electorale: Societatea Romana de Radiodifuziune (Radio Romania Actualitati, Bucuresti FM, Romania International 2, Radio Romania Antena Satelor), Europa FM, RFI Romania, Realitatea FM si Smart FM.
Pe de alta parte, 516 radiodifuzori locali (158 de posturi de radio, 120 de televiziuni locale si 238 de televiziuni prin cablu) au informat CNA ca vor difuza emisiuni electorale in campania pentru parlamentare.

Desi in aceasta campanie electorala radiodifuzorii pot solicita competitorilor electorali bani pentru emisiunile de promovare difuzate, niciunul din posturile centrale de televiziune si radio nu a informat Consiliul care sunt tarifele percepute.

Potrivit unei Decizii a CNA, adoptata pe 1 noiembrie si publicata in Monitorul Oficial pe 2 noiembrie, campania electorala la posturile de radio si de televiziune, publice si private, inclusiv de televiziune prin cablu, a inceput pe 9 noiembrie, ora 0:00, si se incheie in ziua de 8 decembrie, ora 7:00.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

605 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    ? (Miercuri, 14 noiembrie 2012, 20:59)

    elwis [utilizator]

    astea or fi campaniile electorale ? au 'avizul' CNA-ului ? injuraturi, jigniri, grobianisme, moderatori 'agenti'electorali , acuzatii fara probre ...sau nici nu stim ce ne mai asteapta ....!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă