Scrisoare deschisa din partea CEO Discovery Networks catre telespectatorii afectati de decizia RCS&RDS: Suntem indignati de ceea ce se intampla, am demarat discutiile cu autoritatile din Romania si cu Uniunea Europeana

de I.R.     HotNews.ro
Vineri, 30 noiembrie 2012, 14:58 Economie | Media & Publicitate

Mark Hollinger
Foto: Discovery
Presedintele si CEO-ul Discovery Networks, Mark Hollinger, a transmis o scrisoare deschisa telespectatorilor romani, referitoare la eliminarea posturilor din grila RCS&RDS, in care afirma ca Discovery este "indignat" de situatie, motiv pentru care a demarat discutii cu autoritatile romanesti si europene.

In plus, Hollinger avertizeaza asupra faptului ca "exista riscul ca telespectatorii sa fie prinsi in contracte la preturi mari, pentru servicii pe care nu si le doresc sau asupra carora nu au niciun control."


Scrisoarea deschisa semnata de Mark Hollinger, presedinte si CEO Discovery Networks:

In urma cu o saptamana, Discovery Networks
ii avertiza pe abonatii RCS&RDS ca este foarte posibil sa piarda cele sase canale Discovery, inclusiv Discovery Channel, TLC si Animal Planet. Din pacate, aceste temeri s-au adeverit, iar RCS&RDS a scos canalele noastre din ofertele sale in seara de 29 noiembrie, cu o zi inainte de expirarea contractului. Astfel, aproximativ 3 milioane de telespectatori au pierdut accesul la programele lor preferate, printre care Vanatorii de mituri, Cum se fabrica sau Curiosity. Acest lucru se intampla dupa aproape un an de incercari ale Discovery Networks de a aduce RCS&RDS la masa negocierilor.

Relatia cu telespectatorii este foarte importanta pentru Discovery, asadar suntem extrem de dezamagiti de situatia la care s-a ajuns. Fara voi, telespectatorii nostri, Discovery Channel nu ar fi fost cel mai iubit canal de documentare din Romania in ultimii 15 ani, iar vedete precum Adam si Jamie, Steve Irwin sau Buddy Valastro nu ar fi ajuns in casele romanilor. Avem incredere in publicul din Romania si in economia tarii, tocmai de aceea am investit aici in crearea unui birou local, care este responsabil de operatiunile Discovery in Sud-Estul Europei. Din acelasi motiv, am creat in parteneriat cu Ministerul Educatiei proiectul Scoala Discovery, o initiativa unica prin care oferim continut educational video si online gratuit, tuturor profesorilor si elevilor din Romania.

Cel mai important este ca voi, telespectatorii romani, sunteti privati de posibilitatea de a alege in functie de preferintele voastre. Avand o pozitie dominanta in piata, daca RCS&RDS va continua sa elimine canale precum Discovery, in final, telespectatorul va ramane cu foarte putine optiuni in ceea ce priveste productiile de calitate, ca cele pe care noi vi le-am oferit, zi de zi, in ultimii 15 ani.

Discovery a oferit celor de la RCS&RDS reduceri ale tarifelor tocmai pentru a veni in intampinarea preocuparilor lor legate de conditiile economice in schimbare din Romania si pozitia lor pe piata. Cu toate acestea, nu au considerat necesar sa se intoarca la masa negocierilor si sa discute pe marginea ofertei noastre.

Suntem indignati de ceea ce se intampla, motiv pentru care am demarat discutiile cu autoritatile din Romania si cu Uniunea Europeana. Judecand dupa ceea ce vedem acum, exista riscul ca telespectatorii sa fie prinsi in contracte la preturi mari, pentru servicii pe care nu si le doresc sau asupra carora nu au niciun control. Nu credem ca este o situatie pe care si-o doreste cineva in viitor.

Suntem norocosi sa avem alti parteneri precum Romtelecom, UPC, AKTA sau alti operatori locali, care au in continuare portofoliul Discovery in ofertele lor. Suntem in mod special bucurosi ca UPC va lansa doua noi canale Discovery - ID Investigation Discovery si Animal Planet HD, incepand cu 1 decembrie.

Sprijinul vostru in ultimii 15 ani a fost remarcabil si as vrea sa multumesc pe aceasta cale celor peste 20,000 de fani care au semnat petitia noastra in ultima saptamana. Ii asiguram ca sustinerea lor nu a fost in van. Astfel de telespectatori ne inspira sa producem cele mai bune programe precum Universul vazut de Stephen Hawking, Vanatorii de mituri sau cel mai nou serial de referinta, Curiosity.

Continuam sa facem toate eforturile pentru ca programele noastre sa fie disponibile cat mai multor telespectatori.

Masura luata de catre RCS&RDS de a scoate toate canalele operate de compania Discovery Networks de pe retelele sale de cablu, analogic si digital fara a avea aprobarea Consiliului National al Audiovizualului (CNA) pentru modificarea grilei de programe, asa cum impune Legea audiovizualului, va fi discutata cu siguranta saptamana viitoare, a precizat pentru HotNews.ro Rasvan Popescu, presedintele CNA. Popescu a mai spus ca amenzile care pot fi aplicate conform legii in situatia modificarii de grila fara aprobarea CNA pot fi cuprinse intre 10.000 lei si 200.000 lei.

Potrivit Mediafax, RCS&RDS a scos, joi seara, toate canalele operate de compania Discovery Networks de pe retelele sale de cablu, analogic si digital, dupa ce, pe 23 noiembrie, compania de telecomunicatii a scos Discovery Channel de pe reteaua sa de satelit Digi. Aceasta masura a fost luata fara a-si anunta telespectatorii si fara a avea aprobarea Consiliului National al Audiovizualului (CNA) pentru modificarea grilei de programe, asa cum impune Legea audiovizualului.

HotNews.ro a scris in premiera joi ca RCS&RDS a depus la CNA cerere de licenta pentru introducerea in grila Digi TV incepand cu 1 decembrie 2012 a canalului BBC Entertainment, in locul Discovery Channel, iar de la 1 ianuarie 2013, si a canalului BBC Knowledge. Reprezentantii CNA au precizat pentru HotNews.ro ca cererea RCS a venit miercuri tarziu si ca au transmis operatorului ca nu poate face aceasta modificare decat dupa ce Consiliul isi va exprima acordul intr-o sedinta viitoare si ca trebuie sa aduca completari cererii depuse la CNA, in conformitate cu legea.









Citeste pe Stirile ProTV

Portretul lui "Jihadi John", teroristul devenit cel mai cautat om din lume. SUA au trimis dronele pe urmele sale

Dupa ce ar fi decapitat trei persoane, dintre care doi jurnalisti americani si un lucrator umanitar britanic, teroristul cu cagula neagra este, cu siguranta, printre cei mai cautati oameni de pe planeta. In timp ce unii experti credeau ca teroristul ar fi fost identificat de Serviciile Secrete britanice, MI5 si MI6, faptul ca acesta isi continua lista de asasinari este un semn clar ca momentan niciun guvern nu i-a dat de urma






15448 vizualizari
  • +12 (58 voturi)    
    Haida de! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:09)

    Vladynica [utilizator]

    Si Discovery a reziliat contractul cu Bear Grylls desi probabil era cel mai urmarit in Romania, asa ca nu faceti pe Fecioara Maria! Daca nu v-ati inteles la bani chiar e problema voastra, cine vrea musai Discovery trece la alt provider, cine e multumit de providerul actual ramane!Restul e marketing!
    • +12 (58 voturi)    
      Vad o groaza de postaci RDS pe aici (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:32)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

      Mi se pare mie, sau se ia apararea RDS-ului mult mai mult decat in la ultimele articole? Mi se pare ca a intrat armata de postaci in atiune.

      Nu e chiar asa de simplu, Vladynica... nu e atat de simplu si nici placut sa schimbi providerul. Nu e ca si cum de azi iti iei alta marca de oua. Iar rezilierea cu RDS-ul... o mare pacoste. Tre sa stai la o coada de nu te vezi. Alt abuz. Si n-o poti face decat in anumite zile, azi daca te duci, ti se spune ca nu se poate inregistra cererea, doar in perioada 1-15 sau ceva de genul. Inca un abuz. Nu zic ca ar trebui incheiat contractul de azi daca ma duc azi, OK, mai stau o luna, dar macar sa-mi primeasca cererea. Ce-i prostia asta, ca nu se primesc cereri de reziliere decat in anumite peroade ale lunii???
      • +19 (29 voturi)    
        Doar pare complicat (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:03)

        Vladynica [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Nu va mai bagati la contracte pe 1, 2, 3 ani, mergeti pe prepay, sa vedeti ce cuminti si politicosi vor fi providerii!
        • +9 (13 voturi)    
          postaci RDS (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 0:25)

          xjack [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

          Mi se pare interesant cum isi explica unii faptul ca exista oameni multumiti de anumite servicii, fie ele politice sau de televiziune/Internet. "Trebuie sa fie postaci, dom'le, altfel nu se explica de ce au alta parere decat a mea!" Ce mod infantil de gandire.
          • -1 (9 voturi)    
            eu prefer RDS cu Digi World (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:46)

            Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui xjack

            eu prefer RDS cu Digi World HD si Digi Life HD decat canale non-hd de la Discovery !

            Unde mai pui ca Discovery science si celelalte nu mai sunt ce au fost, sau nu mai sunt distribuite, si apare un Discovery Romania.

            Nu au decat sa si le vanda in alta parte, parerea mea, sau sa faca PACHET DISCOVERY si sa puna cat costa, si cine vrea sa plateasca

            Totusi National Geografic este in HD atat NG cat si NG Wild, in timp ce DIscovery a devenit o "antena 1" a televiziunilor de documentare - multa vorba, mai putine investitii - non HD.
          • +2 (6 voturi)    
            Da? (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 14:00)

            xvlad [utilizator] i-a raspuns lui xjack

            In primul rand, facand aprecieri despre nivelul intelectual al unor persoane pe care nu le cunosti nu faci decat sa dai dovada de oarecare limitari.

            2: Eu am spus in postul meu ca ,i se pare ca sunt postaci pentru ca s-a schimbat atitudinea postarilor. Acum cateva zile erau 80% anti RDS, ieri, zi de sarbatoare, din 10 posturi, 8 erau pro RDS.

            3. Si eu eram multumit de RDS, pana joi seara. Aveam eu cateva critici, dar nu suficiente cat sa ma declar nemultumit.

            4. Nu vad cum un client poate fi fericit in conditiile in care pretul abonamentului nu a scazut, dar unele canale au fost eliminate. Postarile de aici care mi s-au parut mie "pe interes" aproape ca glorificau RDS. Dupa cum ziceam, poti sa fi de acord cu una din parti, dar nu sa te comporti ca si cum tu ca si client ai avut de castigat, pentru ca nu ai avut.
      • +12 (20 voturi)    
        reziliere (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:20)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Pai le trimiti o instiintare cu confirmare de primire cum ca incepand cu data de reziliezi contractul si nu mai platesti nimic! si asta e! sa te dea in judecata :)))

        prea ne kkm pe noi din cauza la firma x y z
        • +3 (3 voturi)    
          corect (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:39)

          cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

          Ai dreptate ! Mie imi vin facturi, instiintari de recuperare, si alte chestii de la astia si dupa 10 ani in urma aceleiasi proceduri cum o zici tu. Ma tot ameninta ca o sa faca si o sa dreaga, dar la tribunal nu m-au chemat ! Inca.
          • +1 (3 voturi)    
            si mie (Duminică, 2 decembrie 2012, 11:03)

            pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui cobra1000

            angajeaza terte firme de recuperatori pt facturi inchipuite de 7 ani. dupa lege datoriile se prescriu in 5 ani daca nu sa actionat in instanta. daca mai primesti ori le rupi gatu la aia ori ai reclami la politie pt amenintari. oricum rds/rcs pute o firm care s-a cablat fara nici un aviz si care ar trebuii desfintata. care are servici proaste si se bazeaza pe faptul ca asigura internet catorva persoane majoritatea fiind la mana lor suportand mofturile lor.
      • +9 (21 voturi)    
        RCS si Discovery ar putea coabita (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:22)

        dottore [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        RCS pastreaza Discovery intr-un extrapachet, iar Discovery incaseaza cota parte din extrapachet, nu contractul clasic pentru ca nici Discovery nu mai are emisiuni interesante ci doar cativa maniaci avizi de reluari.
        UPS si RTC abia asteapta sa-i vada la interval.
        • +12 (18 voturi)    
          Ideea e ca atunci cand faci un canal TV cu acelasi (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:04)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui dottore

          profil cu al atuia, cel mai simplu mod de a face audienta e eliminarea canalului coincurent. Asta face de fapt RDS, Face cateva canale cu documentare preluate de la alte televiziuni si elimina canalele cu acelasi profil. Din pacate tactica ar avea succes daca ar elimina si celelalte canale ramase din aceeasi categorie (National ..., Viasat) si daca n-ar fi niste autoritati la nivel european care s-ar putea sa nu fie de acord cu ceea ce face RDS (aka concurenta neloiala in calitate de provider de CATV sau DTH)
          • 0 (6 voturi)    
            concurenta, omule (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 10:39)

            zab [utilizator] i-a raspuns lui ....

            cu banii pe care ii platea pentru canalele discovery, rds si-a facut canale concurente proprii (toate hd, fara publicitate). rds a propus discovery sa creeze un pachet extra si i-a oferit corporatiei americane mana libera in a stabili pretul. si-acuma discovery, saraca corporatie, vine si urla ca nu e corect sa nu i se plateasca la gramada telenovelele cu motociclisti unsurosi sau copchiii handicapati care au pus si ei mana pe o camera de mare viteza si "hai sa filmam chestii!". Stiinta dom'le, nu?
          • +1 (3 voturi)    
            Care ,,coincurenta''? (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 13:33)

            iulivalsav [utilizator] i-a raspuns lui ....

            Care concurenta? RDS nu are publicitae la posturile sale. Unde vezi tu ,,coincurenta''?
        • +4 (6 voturi)    
          ar putea (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:44)

          cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui dottore

          si armata de posturi total necunoscute si total neinteresante si cele cateva de origini unguresti care-ti fac sila de ce ar trebui sa le suportam ?
          Ca e patronul ungur ? Atunci sictir la toata ungurumea !
      • +11 (31 voturi)    
        postacule obiectiv... (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:32)

        math [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        .... te-ai gandit sa verifici aceste conditii inainte de a semna contractul cu RCS ? Daca l-ai semnat citeste-l cu atentie. Scrie acolo ca trebuie sa iti asigure Discovery + anexe pe viata ?

        Vladynica are dreptate, e o problema de marketing, daca lumea iubeste Discovery, RCS va pierde musterii rapid.

        Cel putin UPC si Dolce sunt disponibile (aproape) oriunde.
        • +1 (9 voturi)    
          Prostii (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:04)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui math

          Da sunt disponobile in toate satele controlate de grupul INTACT.
          Sa traiasca USL !!!!!!!!!!!!!
        • +3 (11 voturi)    
          lasa contractul (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:52)

          xvlad [utilizator] i-a raspuns lui math

          nenea postac RDS. O tot dati in sus sin-n jos cu marketingul si cu economia de piata. Pai pentru economie de piata ai nevoie de piete eficiente, adica sa ma pot muta de la un operator la altul cand vreau eu, nu doar intre 1 si 5 ale lunii. Adica luna asta am doar luni, marti si miercuri, nu?
          • -1 (5 voturi)    
            reziliere (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 3:12)

            akarki [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

            pai trimite cererea prin posta, sau pur si simplu nu mai platesti si ei iti inchid contul dupa 2 luni de neplata, mi mi s-a intimplat cind am fost plecata...nu se da la judecata, nu merita pentru ei.
            • +2 (6 voturi)    
              Nu e chiar asa (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 14:05)

              xvlad [utilizator] i-a raspuns lui akarki

              Din 2 motive:

              1. Daca o sa mai vrei sa te abonezi la ei inca o data, s-ar putea sa iti apara restantele din urma si cine stie ce penalizari.

              2. Acum exista un birou de rau platnici pentru furnizorii de utilitati. Eu m-am trezit bagat acolo, nici nu stiu de ce, am mai multe adrese si nai multi furnizori. A trebuit sa depun ceva garantie ca sa instalez un Dolce undeva.

              De ce sa fiu obligat sa merg pe ideea ca nu o sa ma dea in judecata pentru ca nu merita??? Pai pe logica asta, iti fur si eu 10 lei din portofel, ca oricum n-o sa merite sa te duci sa depui plangere pentru atata lucru.
          • +1 (3 voturi)    
            e greu sa citesti contractul ? (Luni, 3 decembrie 2012, 0:43)

            math [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

            Atunci roaga o vecina....

            Oricum problema se va rezolva rapid, asa cum a facut cu salubritatea in sectorul 3, USL va asigura apa, curent, TV, internet gratis. Avem o tara bogata ne putem permite.
        • 0 (0 voturi)    
          contract (Luni, 3 decembrie 2012, 15:28)

          manon [utilizator] i-a raspuns lui math

          dar unde ai vazut tu in contract lista cu canale pe care rcs se obliga sa ti-o livreze. A, iti da un numar de canale, o cifra!!! si in acest numar iti scoate apoi ce vrea neuronul rcs si iti baga ce viseaza celalalt neuron bolnav....si iti pastreaza numarul....dra stai linistit ca nici acest amanunt nu este cuprins in contract....ai niste x-uri bifate la pachetele extra si atat...
      • +8 (16 voturi)    
        Copile invata sa redactezi un text si dupa aia sa (Vineri, 30 noiembrie 2012, 18:00)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Imi pare rau pentru textul din subiect dar vreau sa-ti zic doar atat.: Indiferent de orice retea de cablu, a taia programele Discovery este sinucidre curata, in acelasi timp daca alte retele vor prelua programele Discovery la un pret mai mare vor da faliment.
        Concluzia: Ne auzim peste 2 luni sa vedem cine are dreptate.
        Nu numai romanii mint.
        • +2 (12 voturi)    
          sigur?? (Vineri, 30 noiembrie 2012, 22:56)

          cchris [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          Nu stiu daca e chiar asa de mare sinucidere. Discovery s-a mai diluat de-o vreme, si le repeta la greu. Si banuiesc ca bani vor la greu. Am vazut documentare facute de BBC cu mult peste ce vad la Discovery. S-ar putea ca RCS sa ne uimeasca inca o data, asa cum a facut-o deja de foarte multe ori.
          N-ai fi avut azi in Romania tarifele la telefon pe care le ai azi, n-ai fi avut una din cele mai bune viteze la net din lume la pret de nimic daca Teszari nu ar fi avut atitudinea pe care o vezi si azi cu Discovery. Stai linistit. Nu se taie Discovery. Doar se ieftineste.
      • -1 (15 voturi)    
        Nu zau, (Vineri, 30 noiembrie 2012, 18:49)

        boromir [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        dar la UPC stii cum e sa te dezbonezi? Suni mata frumos la un nr. telefon unic pe tara si vorbesti cu robotul vreo cateva zile, poate ai noroc si dai de un operator. La RDS te poti dezabona doar in 1-5 ale lunii, stai un pic dar ai plecat cu hartia in mana.
        • +2 (4 voturi)    
          No coment (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:06)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui boromir

          Imi pare rau sa te dezamagesc la Tarnaveni ai dat cererea si in decurs de 5 zile s-a rezolvat problema.
        • +7 (11 voturi)    
          Mananci ciuperci, am facut eu cerere luna trecuta (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:12)

          .... [utilizator] i-a raspuns lui boromir

          si nu a fost nici o problema, doar ca trebuie sa platesti si pe luna in curs pana in ziua de facturate. Am trecut la RDS si acum s-ar putea sa ma usture-n f?nd. Desi am obligatia sa stau un an la ei, cred ar fi un motiv de renuntare ceea ce fac ei acum.
        • +6 (8 voturi)    
          Nu mai fi asa pornit (Vineri, 30 noiembrie 2012, 20:11)

          vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui boromir

          A ti se elimina canale cunoscute si cu notorietate doar pentru ca cineva doreste sa isi eficientizeze costurile, in bataie de joc fatza de clienti este o prostie, oricum ai lua-o.
          Poate n-ar fi rau sa ai mai multe pretentii de la companiile pe care le sustii prin abonamentul tau.
        • +1 (1 vot)    
          Mai nou (Duminică, 2 decembrie 2012, 11:50)

          Gigellu [utilizator] i-a raspuns lui boromir

          Se poate face modificare si reziliere in orice zi a lunii, mai putin la telefonie care se face intre 1 si 7 ale lunii ca sa intre cu 1 luna urmatoare.
      • +3 (5 voturi)    
        aualeo (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 10:28)

        zab [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        de cand n-ai mai fost pe la rds? INAINTE de toate schimbarile astea (ca au mai fost) care urmau sa aduca nemultumire in randul abonatilor au schimbat conditiile de reziliere, poti sa te duci in orice moment, chiar si in ultima zi, factura deja eliberata se anuleaza, totul bine si frumos. ia zi-mi si mie cum te dezabonezi de la upc? ca la relatii cu clientii de vreo 2 ani cand suni iti raspunde cel mai dragut robot posibil, pe care n-ai nicio sansa sa-l navighezi ca abonat de rand care nu e tech savvy. la rds iti raspunde o PERSOANA chiar si la 3 noaptea. sau ia zi-mi cum te dezabonezi de la rtc? cu taxa de reziliere de sute de euro? pe servicii la preturi speciale, mai mici fata de preturile "de lista", care practic nu exista, fiind doar a gaselnita sa sperie babele si mosii de la reziliere dupa ce i-au fraierit cu contracte verbale, total valabile, prin telefon (de care bineinteles ca ei nu au mai auzit pana in momentul tepei).
      • 0 (0 voturi)    
        he, he...postacii rcs (Luni, 3 decembrie 2012, 15:23)

        manon [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        pai armata de angajati rcs ce crezi ca face?ce altceva au de facut?? ca doar reclamatiile ti le rezolva in doi timpi si trei miscari trimitand la plimbare indolentul care insista la call center sa isi rezolve problema...
    • +4 (10 voturi)    
      Asta e doar inceputul..... (Vineri, 30 noiembrie 2012, 20:08)

      vasile78 [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

      Pe urma iti vor spune ca nici National Geographic sau Viasat nu vor mai fi in grila pentru ca sunt prea scumpe. Apoi Eurosport, MTV, BBC, CNN. Nu pari sa iti dai seama ca esti tratat prost de o companie. A fost cineva intrebat despre aceste modificari? Nu prea cred!
      Discovery este totusi un canal referinta pentru documentare, fie ca iti place, fie ca nu. Parerea mea ca pe termen lung, RDS va fi cel care va pierde. Asemenea miscari nu se fac intr-o economie normala, in care companiile inteleg ca trebuie sa isi trateze clientii cu respect.
      Si inca o treaba, RDS a schimbat grilele fara macar sa aiba bunul simt sa anunte explicit acest lucru. Iar cand am intrebat, mi s-a raspuns ca, canalele disparute erau valabile intr-o alta grila mai scumpa.
      Tine pana la urma de ce pretentii ai ca si consumator.
      • -1 (3 voturi)    
        Postacule (Duminică, 2 decembrie 2012, 12:00)

        Gigellu [utilizator] i-a raspuns lui vasile78

        Daca tot militezi impotriva rds atunci plateste frate pentru ele. Ce atata galagie. de cand s-a marit TVA-ul ai vazut vreo majorare de pret? Mai pune in plus si contractele care au fost resemnate cu programele tv + inflatia + impozitele care au crescut. Ca sa nu mai vorbesc de investitii. Duceti-va vere la alt operator. Decat sa platesc cel putin 45 de lei numai la net mai bine platesc 39 la erdeesh si am si stick + internet pe digimobil gratis
    • -1 (3 voturi)    
      trecere la alt provider (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 7:32)

      Dubi [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

      As vrea sa stiu si eu stimate utilizator cum se poate trece la alt provider. In prezentele conditii este practic imposibil, avand in vedere ca practic Bucurestiul si probabil si alte orase , este impartit intre marii distribuitori de programe. Asa ca , nu am ce face, daca vreau sa am teklevizor, raman la RCS si vad vreo7, 8 canale de sport, vreo 5 maghiare, nu stiu cate de folclor si altele de genul asta. Care, subliniez, nu ma intereseaza, pur si simplu. Atunci, ce sa faci. Oare de parerea consumatorului de tine cont? Nu, va spun sigur.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu ai dreptate (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 12:13)

      Alex55 [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

      pentru ca RDS-RCS si-a indepartat orice concurenta din teritoriu. Le-a cumparat firmele celor mai mici distribuitori de net si cablu, iar acum suntem la cheremul lor. Spre exemplu la mine in Barlad nu ai nici o sansa, ei oferind la pachet net, cablu TV si internet. Iar in ce privesc serviciile lor sunt din ce in ce mai slabe. Internetul in loc sa-si creasca viteza , scade,...cablu apare cu grile din ce in ce mai slbe, iar telefonia slaba(ecou, intreruperi...)
    • +3 (3 voturi)    
      Serios? (Duminică, 2 decembrie 2012, 20:34)

      OVali [utilizator] i-a raspuns lui Vladynica

      Dar sa ma anunte pe decembrie ca nu mai am niste canale, pentru care deja am platit abonamentul (acesta se plateste in avans) nu este hotie?
      Ca oricum nu pot face rezilierea decat anuntand cu 1 luna inainte... ca deja este facturat??
      Asta cum este?
      Iar tu nu ai semnat cu cel de la cablu pe o grila de emisiuni ci pe una de canale!!!
  • +18 (46 voturi)    
    Nu au decat (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:10)

    Popcorn [utilizator]

    sa-si bage BBC-urile undeva, eu diseara ma duc sa reziliez contractul cu RCS-RDS
    • +5 (27 voturi)    
      asa se face.. (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:40)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

      daca nu-ti place pepsi, iti cumperi cocacola.. nu te plangi la UE ca vrei pepsi cu alta aroma..

      nu inteleg toate luarile de pozitie, petitiile si alte tipete aberante catre rcsrds. e o companie privata si nu poate decide nimeni altcineva in locul lor daca in grila intra bbc sau discovery. telespectatorii romani vor descoperi in curand ca 'scoala' bbc se extinde si in zona de divertisment si documentare.

      oricum un abonament de internet este mai mult decat suficient azi. tv = idiot's box. de ce ar plati cineva sa se uite la reclame din 15 in 15 minute fara sa poata alege programul la care se uita?
  • -8 (38 voturi)    
    Bravo rcs - omorati dinozaurii multinationali (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:14)

    Frankie [utilizator]

    Pai ce? Trebuie sa stam noi mereu sub papucul companiilor-dinozaur multinationale? Ia sa avem si un pic de demnitate !!!
    • +3 (5 voturi)    
      o sa-ti dea voiculesu o demnitate (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:46)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

      direct din epoca feudala....
  • +17 (43 voturi)    
    money talks (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:15)

    ghiula [utilizator]

    Cu siguranta ca Discovery Channel e indignata din cauza ca e pe cale sa piarda cateva milioane de euro, nu cred ca poarta ei grija telespectatorului roman.

    Ecuatia e foarte simpla: Discovery cere niste bani, nu stie nimeni cam cat, iar RDS nu pare dispus sa-i plateasca. Puteti invinui pe careva dintre cele doua parti?
    • +2 (30 voturi)    
      RDS (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:26)

      xvlad [utilizator] i-a raspuns lui ghiula

      Da, pentru ca nu au pastrat Discovery nici macar in pachetele extra. Mi se pare o negociere cu forta.
      • +5 (25 voturi)    
        hehe (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:06)

        Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Asta pentru faptul ca Discovery nu e de acord cu pachetele optionale, gen HBO. Ei vor totul sau nimic. Mai degraba totul :)
      • +21 (25 voturi)    
        Pachet extra (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:18)

        nyivus [utilizator] i-a raspuns lui xvlad

        Din comunicatul celor de la RDS reiese ca au propus celor de la Discovery crearea unui pachet cu toate canalele lor si cei de la Discovery sa stabileasca pretul, dar au fost refuzati.
    • +4 (12 voturi)    
      da putem! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:37)

      math [utilizator] i-a raspuns lui ghiula

      In cazul de fata strict, e normal sa ma plang la Uniunea Europeana pentru ca un client nu mai vrea serviciile mele ?? Si culmea obrazniciei nici nu vrea sa negocieze..... iar poporul sufera!

      Noroc insa cu TVR care plateste 4 milioane pentru Champions League tot de dragul poporului.
      • -2 (8 voturi)    
        Nu, motivul e concurenta neloiala. Atunci cand (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:44)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui math

        esti si provider de CATV/DTH si ai si canale proprii, eliminarea concurente cu motive puerile (pe care le cred doar angajatii RDS si acestia din obligatie) s-ar putea sa te astepti la sanctiuni din partea unor autoritati europene (alea romanesti par a fi doar de forma).
  • +20 (36 voturi)    
    Par cam disperati baietii (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:15)

    IonFromRaion [utilizator]

    N-am inteles de cand este practica de a ne plange la autoritatile locale sau UE cand nu ne intelegem la pret cu partenerii.
  • +18 (34 voturi)    
    Discovery sa cumpere UPC sau sa faca DVBT (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:34)

    ovidiu35 [utilizator]

    daca mai vor in Romania...:)
    Abia astept sa scoata RCS-ul si antenele..:)
  • +14 (28 voturi)    
    Si noi suntem indignati, dar... (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:36)

    VasilescuA [utilizator]

    Si noi suntem indignati, dar am fi si mai indignati daca Discovery nu si-ar fi coborat enorm standardele, intoxicandu-ne in ultimul timp cu productii despre pitici, mirese, tatuaje si tatuati si alte asemenea. Oricum, e o mare pierdere pentru noi disparitia din grila a canalelor Discovery. Cautam variante de schimbare a furnizorului de servicii prin cablu.
    • +8 (8 voturi)    
      Sa nu uiti,Darie! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:48)

      ddumitru [utilizator] i-a raspuns lui VasilescuA

      Fara pitici,Alba ca Zapada era la fel de steasa ca Scufita Rosie fara lup!Sau ca Tom fara Jerry!Sau ca Bear Grylls fara ''baioneta'' si amnar!De acord,daca se tatuau,alfel le priveam!!!Sau daca se casatoreau,conform legislatiei UE,la care face referire fazanul de la Discovery!As vtea sa fiu si eu indignat, da' nu-mi vine!Ma duc sa citesc ceva,dintr-o carte cu file nu in format e-learning!
  • +8 (18 voturi)    
    Consecinta neimplicarii (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:42)

    evoque [utilizator]

    autoritatilor, coroborata cu faptul ca sunt permise contracte unilaterale prin care beneficiarul serviciilor are un singur drept acela de a plati.
    Am
    Eterna si fascinanta Romanie.trecut si eu prin aceasta experienta cu alta companie, acestia insa au inlocuit programele contractate initial ( tot Discovery) cu Viasat fara nici un avertisment, fara sa te intrebe vrei sau nu. Dupa care daca vrei Discovery le platesti separat desi acestea erau prinse in contractul initial.
    Eterna si fascinanta Romanie.
  • +10 (36 voturi)    
    exista viata fara Discovery? (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:43)

    catelu [utilizator]

    Adevarul e ca Digi World are continut mai fain. Probabil nu au ajuns inca sa dea reluari, dar la Discovery nu prea mai era nimic nou. Mai degraba o masina a timpului: vedeam Top Gear de acum 5 ani :-)
    • +8 (10 voturi)    
      Pont! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:37)

      ddumitru [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Pe v-play poti vedea toate sezoanele TopGear!Partea ''Documentare'' e fabuloasa!Oricum, cu sau fara Discovery, cu sau fara RCS,daca am mai si citi ceva,din carti,chestiile alea cu multe file, n-am mai simti atit de mult aparitia sau disparitia unui program TV.Ce se va intimpla daca bisnitarii fotbaluilui vor fi pusi la ''conservare''?Atitea programe si atita hirtie neconsumata!O sa ramina padurarii cu lemn pe stoc, si,Doamne fereste!,vor fi nevoiti sa-l vinda uscat,nu umed ca acum,de ti se transorma acoperisul in doua ape in pagoda pina in primavara!Drama majora!Noroc ca vine sfirsitul lumii,altfel nu stiu cum am supravietui!
  • +16 (48 voturi)    
    PRUDENTA (Vineri, 30 noiembrie 2012, 15:48)

    alyi [utilizator]

    Atata timp cat Discovery, ii parleste pe romani de bani, toata stima pantru RCS&RDS.Singura societate romaneasca de cablu (UPC-americani, RTC-nemti), care face ceva pentru romani. Lacrimile de crocodil ale Discovery nu impresioneaza. Iar pentru a intelege aceasta pozitie de forta a Discovery - studiati legatura LGI(Liberty Global)-propietar UPC - Discovery Comunication, si veti intelege. Cati angajati are Discovery in Romania? Cati Are RCS&RDS? Cand a ridicat pretul RCS? Cand a ridicat Upc si RTC? Cum ar fi fost piata de cablu in Romania fara RCS&RDS? Daca raspundem la aceste intrebari ne dam seama de anumite lucruri, care sunt in favoarea romanilor. RCS investeste continuu in tehnologii, noi. V-ati intrebat de ce? Toata stima RCS&RDS. Doamne Ajuta!
    • +8 (30 voturi)    
      ok.. (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:02)

      seven [utilizator] i-a raspuns lui alyi

      Dar eu tot trec la UPC luni. Pentru Discovery Showcase HD si Animal Planet HD.
    • +7 (21 voturi)    
      banii mei, banii mei (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:49)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui alyi

      Discovery ne parlea de bani? Ia spune, cu cat ti-a redus RCS abonamentul de cand au scos pe astia care te parleau de bani? Tic, tac, tic, tac, tic, tac...gata, daca in trei secunde nu te-ai prins nu o a te prinzi niciodata.
      • +2 (4 voturi)    
        In realitate au redus (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 23:18)

        florin_19 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        Gandeste-te ca Discovery percep o taxa de 0,x$ / utilizator / canal in urma contractului incheiat in urma cu cativa ani. Tu platesti acelasi abonament de mai multi ani, in lei. Prin faptul ca nu ti-au ajustat abonamentul la diferenta de curs, practic ti l-au redus. RCS-ul are marja de profit mica, ei lucreaza cu volume. Orice creste de costuri ii afecteaza si nu-si permit sa creasca abonametul pe o piata unde au crescut prin tarife agresive. Pana la urma e un business pentru ambele parti si fiecare se lupta cu armele pe care le are...
    • +2 (8 voturi)    
      Normal! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 18:06)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui alyi

      Este logic , toata treaba este politica. Mai spuneti o societate de cablu care are canale tip Dicovery -gen-Digi World si Digi Life.
      ca sa nu mai vorbim de repetare in" prostie" a programelor.
    • +1 (7 voturi)    
      Atat timp cat ei refuza sa dea (Vineri, 30 noiembrie 2012, 22:54)

      Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui alyi

      posturile pe care noi le dorim si imi dau toate prostiile, inclusiv vreo 5 posturi din Ungaria din care nu inteleg nimic, eu zic ca merita sa plec de la ei...
  • +11 (29 voturi)    
    Discovery (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:02)

    dKleine [utilizator]

    Mi-a placut foarte mult. La inceput. Apoi au inceput reluarile si 90% emisiuni cu supravieturea. Am crezut ca au informatii confidentiale despre sfarsitul lumii si incearca sa ne invete si pe noi :)
    Apoi am incetat sa ma mai uit.
  • -2 (28 voturi)    
    PR de cacao (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:17)

    RazTaz [utilizator]

    RC&RDS au pozitie de oligopol si abuzeaza de ea. Ceea ce fac ei este anticoncurential si reprezinta un blatant conflict de interese, in urma caruia este parlit tot consumatorul, de multe ori, cu complicitatea autoritatilor statului.

    Nu poti sa ai licenta de furnizor de servicii de transmisie (cablu, internet) si in acelasi timp de producator, in contextul in care detii 70-80% din piata, pentru ca atunci dictezi continutul si preturile.

    Este exact ce face RCS, promovandu-si propriile canale in detrimentul altora MULT mai populare (20.000 de semnaturi pe lista de sustinere a Discovery reprezinta o mobilizare uriasa in favoarea unei companii, nu credeti?).

    Sustinerea de care se bucura Discovery este a publicului telespectator si hei... este absolut injust si nedrept pentru consumatori sa nu aibe dreptul sa decida PENTRU CE PLATESC. Mi se pare incorect ca in contractul cu RCS (si oricare alta firma) numai numarul de canale este garantat nu si numele lor. Nu se poate sa semnezi pe un numar. Este strigator la cer. Daca RCS vrea poate sa bage 100 de canale de manele, si hei, tu, clientul, nu poti face nimic: numarul e acolo.

    De aceea si spun ca sinteti patetici voi, astia de la "pi-ar" de la RCS de dati cu postarile p'aici. Pe voi si pe firma voastra nu va iubeste nimeni.
    • +11 (15 voturi)    
      greu de inteles (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:11)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      cum adica nu ai dreptul sa decizi pentru ce platesti? nu ai ales tu singur abonamentul tv? nu poti sa alegi maine altul? cati abonati noi are rds in ultimul an? probabil 1-2%.. restul sunt liber sa aleaga alta firma si sa se uite in continuare la vechile emisiuni discovery. nu poti sa judeci calitatea canalelor discovery dupa nr de semnatari ai petitiei. cati dintre ei au vazut ce ofera in schimb rds? probabil nici unul..
    • +2 (8 voturi)    
      Prostii (Vineri, 30 noiembrie 2012, 18:07)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      Se vede ca nu esti abonat RCS_RDS .Mai citeste.
  • +11 (15 voturi)    
    discovery vs restu' lumii (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:36)

    Unu. [utilizator]

    de acord ca unele emisiuni aveau mai mult reluari, top gear in special, da' poti s-o privesti si altfel : decat nimic, mai bine cu taraita.. Plus ca, sa fim seriosi, majoritatea sunt baza: An idiot abroad, Mythbusters, How it's made, River monsters etc.

    La fel, sunt perfect de acord ca si posturile de la digi sunt bune, digi life, digi world, dar nu le poti compara intre ele, fiecare au niste emisiuni specifice. Daca ar fi asa de ce mai exista animal planet din moment ce si pe discovery se dau documentare cu animale ?

    Singurul jeg de la discovery este cum s-au debarasat miseleste de Bear Grylls. Ei transmit in continuare ultimate survival si desi ala si-a riscat viata pentru episoadele alea, nu papa niciun banutz din difuzarea lor acum. Deh, au toate drepturile pentru documentar si afacerea e afacere.
  • +6 (14 voturi)    
    Atentie la consumator (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:41)

    Tudor_Al [utilizator]

    Scoaterea Discovery din grila de canale este o practica incorecta, deoarece am ales un abonament special in functie de numarul posturilor de documentare disponibile. Pina la urma cind te duci sa cumperi paine, astepti paine in schimbul banilor, nu chifle, covrigi, cozonaci... Lasand analogia la o parte, vreau sa primesc canalele care ma intereseaza direct. Poate ar fi fost mai bine sa existe o lista si sa bifezi canalele pe care le vrei, cu siguranta as fi renuntat la 90% din canalele romanesti si straine... ar fi fost interesant de vazut atunci citi cu venituri medii si mari ar renunta la Kanal D, Antene si chiar ProTV
  • +1 (13 voturi)    
    Nu mai platiti (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:47)

    CamiMjj1 [anonim]

    Nu mai platiti abonamentul si cu asta punct, E mai simplu decat sa stati la coada pentru rezilierea contractului. Sa vedem daca au curajul sa vina pe teren. Din fericire am renuntat demult la ei am avut alta optiune. Succes
  • +7 (17 voturi)    
    clientul fidel si clienta fidea (Vineri, 30 noiembrie 2012, 16:52)

    Zeroth [utilizator]

    Sa ridice doua degete clientul RCS care a fost intrebat (direct, prin sondaje online, prin sondaje telefonice) care e parerea lui.
    Carevasazica parerea abonatului nu conteaza, indiferent. Buna politica. Poate ar trebui sa ii ajutam sa nu mai fie companie dominanta.
    • +5 (5 voturi)    
      clientul fidel si clienta fidea (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:20)

      TARABOSTES 17 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

      CORECT punctul tau de vedere. Care ar fi solutia ? Doar ne dezabonam ? Dar cu pretul carburantului, gazelor, curentului electric, cum facem ? Ne "dezabonam" si de acolo ?
      • +5 (5 voturi)    
        actiune (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:58)

        Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui TARABOSTES 17

        Nici vorba de dezabonare ca unica solutie. Sesizari la protectia consumatorului. Infiintarea de asociatii ale abonatilor. Fortat furnizorii de servicii sa introduca nistre clauze care sa protejeze abonatul de abuzuri si sa ii forteze sa tina cont de opiniile clientilor. In prezent contractele cu furnizorii de servicii sunt non-negociabile.
  • +4 (18 voturi)    
    Nesimtzirea rcs/rds (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:01)

    TARABOSTES 17 [utilizator]

    Foarte JEGOSHI astia de la rcs/rds. Si-au luat lumea in cap ca sunt mari si tari pe piatza din Romanica. Va aduceti aminte cum au procedat cu GSP, Antenele, etc ? Te pun sa semnezi un contract, platesti pentru o grila de programe si ei schimba/elimina programele fara sa te intrebe sau sa-ti diminueze valoarea facturii.
    O sa-i amendeze C.N.A.-ul ? Au mai facut-o si s-a simtit in buzunarul fiecaruia, Exista o chestie care se numeste: Protectia Consumatorului ??? Ce pazesc acesti indivizi platiti sa monitorizeze si sa sanctioneze ( nu pecuniar ci, prin retragerea licentei) asemenea abuzuri ?
    Ati fost vreodata la ghiseele rcs/rds ? Totul este o bataie de joc fatza de client ! Unde vedeti apararea interesului vostru ? Nu ma intereseaza foarte tare argumentele providerului (in acest context), atat timp cat sunt tratat fara respect. Trebuie sa constientizam faptul ca nu avem decat obligatii fatza de rcs/rds iar drepturile/optiunile noastre sunt batjocorite. Ei nu stiu decat sa actioneze CUM "VREA" MUSCHII LOR !
    • 0 (12 voturi)    
      Tarabostes (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:58)

      CristianTurturescu [anonim] i-a raspuns lui TARABOSTES 17

      Nea Tarabostes nu te opreste nimeni sa nu reziliezi.Din ce stiu piata este inca libera. Pentru ce vrei mata vorbeste cu legiuitorul. Si inca ceva.Nu uita ca RCS_RDS are un argument forte.Pachetul sportiv. Sunt curios cati vor pleca cu adevarat. Pentru ca neni peste 50+ (marea lor majoritate) nu s-au abonat pentru Discovery ! Ci pentru fotbal.Si aia nu stiu sa foloseasca laptopul ca sa vada meciurile online .
      • +4 (6 voturi)    
        Nesimtzirea rcs/rds (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:15)

        TARABOSTES 17 [utilizator] i-a raspuns lui CristianTurturescu

        Cristian, corect argumentul cu pachetul sportiv. In legatura cu rezilierea contractului este mai dificil. Daca ai fi abonat rcs/rds sau daca ai fi citit unul din materialele de mai sus ai sti ce te asteapta cand vrei sa reziliezi contractul. Iar chestia cu legiuitorul este copilareasca ! Ce legi sunt date - in tara asta - in folosul cetateanului ? M-as bucura sa stiu ca tu esti unul dintre cei care o duc bine in Romanica (pe plan civic).
        Si, pentru a puncta toate aspectele mentionate de tine, vin si intreb: ce calitate ai tu la transmisiile online a meciurilor de la Dolce ?
        Corect si moral ar fi ca, daca platesc pentru un serviciu/pachet de programe (pe care l-am ales/agreat), sa beneficiez de ceea ce am convenit. In final este vorba de dreptul meu de a fi respectat ca partener/client. Si, asa mai departe ,,,,,,,(pretul benzinei/motorinei, gaze, curent electric, etc)
        • +3 (3 voturi)    
          Nu stiu ce sa cred (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 14:16)

          Anjo [utilizator] i-a raspuns lui TARABOSTES 17

          Acasa, in Iasi, am RCS-RDS de foarte multa vreme. Singurul provider de cablu pe care l-am avut a fost RCS, datand cred ca din anul 1992 - 1993. Abonamentul de date cred ca e din 2004. In tot acest timp NU am avut motive de nemultumire din partea lor. Internetul a mers la parametri mai mult decat buni, iar cu televiziunea nu am ce sa comentez. Cu alte cuvinte sunt un client multumit.
          Momentan sunt mutat cu serviciul in Vatra Dornei unde provider este Click.Net/Dolce. Am renuntat la wireless pentru ca numarul de pachete pierdute sunt peste 50%, pingul in yahoo.com atinge cifre fabuloase (>2000 ms), iar cu televiziunea, domnul decodor are prostul obicei sa se blocheze. Si atunci trebuie resetat. Fizic. Viteza de download a scazut pe undeva in 60-79 kbs comparat cu 7-8 mbs. Si pretul abonamentului este sensibil la fel.Serviciul clienti... incearca sa ma prosteasca sa downloadez un fisier de 1-2 MB de pe serverul lor, sa ma conving cica, ca internetul merge la parametri normali. Bullshit.
          Cu pachetul de sport. RCS-RDS a facut investitii masive cumparand cam tot ce inseamna drepturi de televizare a sporturilor de echipa atat din p[lan intern cat si extern. Au facut investitii in servicii noi. Romtelecom a ramas pe vechea structura si au pretentii. Cand vor oferi servicii calitative similare cu RCS-RDS si la un pret inferior ma voi gandi daca sa ma mut la ei. Pana atunci Sayonara baby. Sa incerce la cealalta usa. Nu sunt interesat de ofertele lor obosite, trase de par si mincinoase.
      • +5 (5 voturi)    
        multi dar...nu mai zic (Vineri, 30 noiembrie 2012, 22:11)

        Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui CristianTurturescu

        Nu e chiar asa usor sa schimbi furnizorul. Poate cei pe care ii vrei nici nu au acoperire in zona ta. Poate ai optiunile limitate. Uneori isi impart intre ei zonele si nici nu vin unii pe teritoriul altora Si apoi daca ceilalti vor face la fel? Ce i-ar impiedica sa schimbe si ei dupa cum le e interesul?
        Sunt puzderie de asociatii, de ce nu ar exista si una a abonatilor la cablu care sa negocieze cu ei si sa ii forteze sa accepte clauze suplimentare? Daca tot sunt asa multi abonati la RCS, inseamna ca reprezinta o forta. Ei, abonatii, nu RCS-ul.
  • +8 (12 voturi)    
    pachet programe (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:04)

    d2arrow [utilizator]

    Discovery trebuia sa accepte ca programele sale sa intre in pachet suplimentar si atunci era platit dupa abonati ca HBO. Binenteles ca nu accepta asa ceva doar pierd incasari mari de la provider care ii vin fara un control al calitatii programelor lor. Nu sunt fan rds si nici abonat, il consider un provider neserios si cu servicii de proasta calitate, dar fiecare firma are dreptul sa isi dramuiasca cheltuielili.
  • +10 (20 voturi)    
    hehehe (Vineri, 30 noiembrie 2012, 17:47)

    Businessman [utilizator]

    CEO de la Discovery nu s-a prins ca publicul target pt Discovery a plecat din tara? Ii doare-n 14 pe cei ramasy de Discovery Science s.a. Taraf, Cancan...astea-s temelie.
  • +2 (16 voturi)    
    Da si nu (Vineri, 30 noiembrie 2012, 18:00)

    Smartdjs [utilizator]

    Cred ca decizia rds a fost un soc pt Discovery se credeau buricul pamantului o companie ffffffffffffff mare si pot face ce vor ei dar iata ca cineva le-a pus piciorul in prag, pt ce sa platesc discovery pentru emisiunile care se repetau la nesfarsit in afara de programul Scoala discovery ceva nou nu am vazut de mult. E normal ca Discovery sa reactioneze asa rds pe segemntul de Catv au aproape 3 mil de abonati deci e o pierdere financiara enorma dar daca vrei pretenti adu si calitate (Nu sunt fan rds dar netul de la ei e cel mai bun daca vrei canale discovery mergi la upc si vei platit pe un abonamnet vreo 45 pe putin ca sa le ai iar daca vrei la rtc e 52 lei + 8 lei chiria pt decodor. Nici mie nu imi convine ca rds a scos aceste canale dar se repetau intruna le stima de acum nu aveau nimic nou , reluari reluari continuu. Oare cine are cele mai mici tarife la CATV rds daca nu erau ei acum plateam la upc, rtc si nextgen niste abonamente mari. Suntem singura tara din Europa unde platim cel mai putin pe servici catv+net, sa vedem in Franta Anglia s.a unde ca sa descarcam un film stai pe putin 5 ore la noi 2 -3 mint. Aud pe multi sa luam atitudine sa reziliem la rds ok mergeti si reziliati sunteti liberi sunt alti operatori in piata alegeti, aduceti-va aminte inainte sa sa vina rds ce abonamente plateati la upc si rtc?)
    • +6 (10 voturi)    
      Stai linistit (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:22)

      Businessman [utilizator] i-a raspuns lui Smartdjs

      Asta va da voua. RDS ar putea baga destule, ca e Discovery Science, History etc...dar costa si nu exista public. Nea Gheorghe si cu Salam, Vijelie, Butelis is interesati exact de pulsari, quasari, sistemul solar, nebuloase, tectonica globala, curenti oceanici, new elements, ......................
    • 0 (10 voturi)    
      De acord ! (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:24)

      Vio09 [utilizator] i-a raspuns lui Smartdjs

      Americanii vor sa controleze tot....uite ca nu se poate !
      BBC-ul este "profesor" la genul de emisiuni care le facea Discovery....si de reluari ne-am saturat, mai bine National Geografic decat Discovery !
  • -2 (14 voturi)    
    discovery = mafie (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:06)

    gigi1 [utilizator]

    Ce mafioti, cate presiune publica plus faza cu UE ca RDS nu accepta sa bage postul lor in pachetul de baza ca stoarca milioane de dolari anual.

    Nu vor nici sa il mute in pachet separat ca oricum fotbalistii si telenovelistele nu o sa il cumpere si nu o sa mai faca ei milioane din reluari.

    Pacat ca mai sunt asa zisi "telespectatori intelectuali" indignati ca nu mai au portie de pseudo stiinta in reluare si care desi "intelectuali" nu inteleg adevarata miza a conflictului dintre Discovery si RDS.
    • +2 (6 voturi)    
      si marmotele la ce se uita? (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:03)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      Aham, fotbalistii si telenovelistele se uitau la Discovery. La fotbal si telenovele se uita probabil oamenii de stiinta. Iar apropo de adevaratii intelectuali, nu aia falsi, ia zi ce a fost aseara pe Fanatik Show?
      • +1 (3 voturi)    
        huh, ce ai vrut sa spui? (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 14:57)

        gigi1 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        Ai vrut sa pari "intelectual"? apropo ce e aia Fanatik Show, vad ca stii si programul, esti fan?
  • +3 (11 voturi)    
    si? (Vineri, 30 noiembrie 2012, 19:29)

    b0g [utilizator]

    Discovery nu e must carry. Fiecare cablist isi stabileste o grila. Atata indignare nu poate fi decat pe considerente financiare. Ptr digi e o pierdere asumata, cu beneficii pe termen lung, fidelizarea clientilor pe alte canale similare (concurente).
  • +1 (11 voturi)    
    fara Discovery (Vineri, 30 noiembrie 2012, 20:11)

    baligosul [utilizator]

    Celor de la Discovery le pare rau ca pierd o parte din telespectatorii din Romania....cata mila pentru niste saraci!
    Pai daca ne iubiti pe noi,saracii Europei,puteti sa furnizati programele gratis si va pupam da'mai incolo ipocritilor.
    Sanatate si virtute.
  • +1 (13 voturi)    
    NU INTELEG CIRCUL ASTA (Vineri, 30 noiembrie 2012, 20:44)

    Eugenca [utilizator]

    RDS este o firma PRIVATA care ofera servicii de televiziune prin cablu, internet si ce o mai oferi.
    Daca RDS-ul nu isi respecta contractul fata de clienti, acestia pot renunta oricand la serviciile lor si pot sa opteze pentru un alt furnizor. Ce e circul asta pe care il face Discovery? Daca RDS nu mai vrea sa transmita canalele lor, nu au decat sa se orienteze catre alte companii similare.
    Si oricum Discovery Channel a devenit o gluma proaasta in comparatie cu ce era cu 20 de ani in urma cand difuza emisiuni cu adevarat stiintifice.
    Cu multi ani in urma cand am plecat in America, am ramas socat cand am vazut ce difura Discovery Channel in America. Niste emisiuni pentru handicapati. De la emisiuni genul "La frontierele cunoasterii" cu 20 de ani in urma la "Cum sa faci tune-up la o motocicleta".
    Felicitari RDS-ului.
    Si sa nu ma acuzati ca sunt postac RDS pentru ca nu mai locuiesc in Romania de o gramada de ani
  • 0 (12 voturi)    
    Calitatea programelor unde e??? (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:34)

    marius4 [utilizator]

    Ce sa spun, eu cred ca e o chestiune pur comerciala, probabil pe fondul scaderii calitatii programelor Discovery (acum cativa ani erau printre posturile mele preferate ) RCS-RDS a dorit o renegociere, a propus acel pachet pe care Discovery nu l-a dorit pt. ca in mod cert multi nu ar fi platit separat pentru acesta...Daca RCS-RDS inlocuieste posturile Discovery (care pe mine personal m-au dezamagit in ultimii ani ) cu unele proprii, BBC sau similare de o calitate mai buna, nu am de ce sa ma supar...As dori mai putine programe dar de calitate decat 100 de umplutura...Si nici nu se termina lumea cu Discovery...Noi sa fim sanatosi!
  • -2 (12 voturi)    
    De ce va trebuie neaparat Discovery? (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:45)

    Klaus_ [utilizator]

    As fi foarte curios cam cati dintre cei 20000 care semneaza petitia, chiar se uita mai mult de o ora pe saptamana la unul dintre programele Discovery. E patetic, audienta pe canalele astea e 2% iar ponderea in pret e 9%. Cum sa le mai difuzezi in pachetul de baza cu asemenea raport intre cerere si cost? Cei ce vor Discovery, sa plateasca 10-20 lei in plus si sigur RDS va fi de acord. Dar toti sunt tari in clontz, toti au indignari, pareri bazate, principii solide... pana trebuie sa scoata cativa lei in plus din buzunar. Exista UPC, Romtelecom, exista carti, la ce va trebuie neaparat Discovery pe RDS ca sa fiti mai culti?
  • +1 (5 voturi)    
    Eu am nevoie de Discovery (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:53)

    rov [utilizator]

    Este motivul principal pentru care tin "mobila" aia in casa.
    Din clipa in care acest program nu mai exista, exact de la aceiasi ora incetez platile catre acel operator de cablu si ii anunt asa cum m-au anuntat si ei. Iata si dovada, imi sunteti martori.
  • 0 (4 voturi)    
    Studiu de caz (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 12:17)

    sigi [utilizator]

    Concurenta va analiza in cateva luni cati romani au renuntat la Rds,si probabil vor scoate si ei din grila Discovery.
  • +3 (3 voturi)    
    In atentia RDS-RCS!!! (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 12:38)

    marius4 [utilizator]

    Dupa cum am mentionat anterior, nu plang dupa Discovery, calitatea programeor lasa mult de dorit, sincer Viasat History, History sau Nat Geo sunt la ani lumina de Discovery...Dar as vrea, daca se poate, chiar platind separat pentru aceste programe, sa existe un pachet cultural cu programe de arta, fotografie, stiinta, muzica clasica (gen Mezzo), muzica rock (classic rock) sau jazz. As vrea si posturi radio dedicate muzicii rock, clasica, jazz. Sigur exista astfel de programe si ar putea fi oferite ca optionale, contra cost. Ganditi-va, sunt multi prieteni si multe cunostinte care ar dori asa ceva!!!
  • 0 (4 voturi)    
    Sa nu politizam (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 14:05)

    marius1001 [utilizator]

    E vorba de un contract comercial prin care furnizorul se obliga sa-mi ofere o grila de programe la un anumit tarif. Cu ani in urma am reziliat contractul cu UPC in favoarea RDS tocmai datorita grilei de programe, care se potrivea mai bine cu preferintele mele. Acum acel contract a fost incalcat unilateral. Logic, voi trece pe UPC.
  • 0 (4 voturi)    
    scandalul RDS$RCS vs. Discovery (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 18:08)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Actuala situatie este cauzata de o gresita gandire a retelelor de comunicatii prin cablu. Statul roman s-a multumit sa ii lase pe provideri sa isi faca de cap, sa isi imparta geografic piata, la inceput pe zone si oraese si apoi pe strazi, cartiere si chiar blocuri. Acest fapt a fost generat de folosirea a cate unei retele proprii de cabluri de catre fiecare furnizor de programe, in loc sa fie o societate de distributie prin cablu (cu un singur sistem de comunicatii) si mai multi furnizori de pachete de programe. In alte tari, pentru asigurarea unei concurente reale intre provideri, sistemul de cabluri este obligatoriu al unei companii separate. Daca ar fi fost asa, am fi avut mereu la usa fiecaruia dintre noi nu doua ci zece-douazeci de provideri care s-ar fi luptat sa ne cucereasca interesul prin cele mai bune pachete si cele mai reduse preturi. Nu in ultimul rand, daca CNA nu ar dormi, ar constata ca ni se introduc tot mai multe programe maghiare, sau cu reclame in limba maghiara, desi nu tuturor ne sunt pe plac, in timp ce programele in limba franceza, italiana, germana, spaniola sau rusa(de ce nu?) aproape ca au disparut. Exista o multime de programe de stiri online cu difuzare gratuita pe care ni le dorim, care provin de la marile puteri sau de la vecinii nostri. Dar sa fim optimisti si sa mai avem putintica rabdare, pentru ca in scurta vreme vom avea integrat internetul in majoritatea televizoarelor si cu acesta vom putea sa renuntam total la providerii din Romania, utilizand televiziunile gratuite, sustinute comercial, sau cu pret derizoriu de pe net. Sunt si acum softuri de streameng care furnizeaza acces la peste 1500 de posturi TV de pe tot globul, ce-i drept, fara subtitrare in romana, deocamdata.
    • 0 (2 voturi)    
      Viitor de aur tara noastra are (Duminică, 2 decembrie 2012, 9:51)

      Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      In curand va fi un singur distribuitor de televiziune la nivel national. Va stabili pretul pe sapatamana viitoare in ziua de miercuri. In curand vom avea televizoare de un singur model (telefoanele erau candva la fel) si eventual cu o singura frecventa. In curand ne vom intoarce in Epoca de Aur. Doar ca ii vor schimba numele. Sau cine mai stie... sa ne asteptam la un plagiat si pe tema numelui?

      Liviu-Lodovic nu stiu de unde citesti tu povestile astea de le explioi pe aici. Dar de economie de piata si de concurenta... creieasul ala al tau a auzit vreodata? Cum sa vina statul sa imi spuna ca eu, nu am voie sa imi intind infrastructura pentru ca deja mai este cineva pe acolo. Tu te auzi? Si este normal ca fiecare operator sa se deserveasca de propria retea de "transport". Altfel vei avea numai servicii de calitatea celor oferite de Click.Net si E.NEL, E-ON (care se folosesc de infrastructura veche si iti cade curentul cand ti-e lumea mai draga). Avand propria infrastructura esti fortat sa investesti sa o mentii si sa o dezvolti. E-On de exemplu peticeste infrastructura de care se foloseste. Nu are interes sa o dezvolte.
      Iar cu televizoarele cu internet integrat... Internetul nu este ceva fizic. Si telefoanele noi, smartphone-urile au internet "integrat" dar ai nevoie de provider ca sa te poti conecta. E ca si cum ai avea televizor dar nu ai un cablu TV. Adica ai sa vezi purici/paraziti. Cam ceea ce sunt in capul tau.
  • +4 (4 voturi)    
    :\ (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 21:39)

    owl [utilizator]

    RDS, presupun ca de azi mi-a scazut pretul abonamentului, din moment ce ai scos cele 6 canale, ce reprezentau fiecare 1,5% din pretul abonamentului...

    Discovery, te asteptam la "pachet" pe RDS, daca iti respecti clientii.
  • 0 (0 voturi)    
    hm... (Luni, 3 decembrie 2012, 15:20)

    manon [utilizator]

    cainii latra si ursul merge.....
  • 0 (0 voturi)    
    De ce nu se gandeste nimeni (Luni, 3 decembrie 2012, 22:05)

    cezar500 [utilizator]

    sa renunte la cablu, sa cumpere o antena si sa receptioneze ce canale vrea el. Daca vrei sa cumperi o cartela pentru cateva canale private si sa imparti costul cu cativa vecini, iesi mai ieftin. Mai tre sa rezolvi problema cu netul, dar si la aia se gaseste rezolvare


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version