Cinci membri CNA au trimis o scrisoare Comisiei Europene, exprimandu-si ingrijorarea cu privire la ordonanta Guvernului Ponta care modifica Legea audiovizualului

de V.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 noiembrie 2012, 20:11 Economie | Media & Publicitate

 documente
Cinci dintrei cei 11 membri ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA) au transmis vineri o scrisoare catre Reprezentanta Comisiei Europene in Romania si pe adresele comisarilor pentru Justitie si pentru Cultura, Viviane Reding si respectiv Androulla Vassilliou, in care isi exprima ingrijorarea cu privire la ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea Legii audiovizualului, adoptata in sedinta de Guvern din 27 noiembrie. "Actul Guvernului aduce importante prejudicii industriei si ne ridica ingrijorari majore cu privire la functionalitatea statului de drept in Romania, avand in vedere ca emiterea Ordonantei s-a facut fara consultarea Consiliului National al Audiovizualului si a Consiliului Concurentei si fara a fi supusa dezbaterii publice", se arata in scrisoarea celor cinci membri CNA.

Scrisoarea, semnata de Ioan Onisei, vicepresedinte al Consiliului, si de membrii CNA Narcisa Iorga, Gelu Trandafir, Mircea Valeriu Deaca si Valentin-A. Jucan, este adresata  comisarului european pentru Justitie, drepturi fundamentale si cetatenie Viviane Reding, vicepresedinte al Comisiei Europene, si comisarului european pentru Educatie, cultura, multilingvism, tineret si sport Androulla Vassiliou.

De asemenea, un text similar al scrisorii a fost trimis si pe adresa Parlamentului Romaniei.
  • Vezi in documentul atasat scrisoarea semnata de 5 membri CNA catre Comisia Europeana
Potrivit celor cinci membri CNA, in ordonanta de urgenta a Guvernului, care "a fost adoptata fara avizul Ministerului Justitiei si fara avizul Ministerului de Finante, dupa cum a declarat public insusi primul-ministru Victor Ponta la data de 28 noiembrie", "au fost ignorate criteriile de transparenta prevazute de Legea 52/2003 referitoare la transparenta decizionala in administratia publica" si "au fost incalcate prevederile din Legea audiovizualului nr. 504/2002 si Legea concurentei nr. 21/1996 care obliga la consultarea CNA si a Consiliului Concurentei la elaborarea reglementarilor in domeniu".

Semnatarii scrisoarii mentioneaza ca la data de 13 noiembrie 2012, cand au aparut primele informatii in presa despre intentia Guvernului de a modifica prin ordonanta de urgenta aceasta lege, "CNA a cerut oficial Guvernului Romaniei proiectul de ordonanta pentru a exprima un punct de vedere oficial. Guvernul nu a transmis Consiliului acest proiect, iar la data de 27 noiembrie a fost adoptat".

Astfel, ei considera acest demers ca fiind "nu numai lipsit de transparenta, dar si un precedent deosebit de periculos in abordarea abuziva a procesului legislativ".

"Practic, prin ordonanta de urgenta a fost redusa puterea CNA de a supraveghea la respectarea Legii Audiovizualului in relatie cu radiodifuzorii. Este suspendata orice sanctiune aplicata de CNA unui radiodifuzor daca aceasta este atacata in instanta, ea neputandu-si produce efectul pana la pronuntarea irevocabila a instantei, amanare ce poate dura si doi ani", arata acestia.

Mai mult, spun ei, "suntem ingrijorati si in legatura cu momentul ales pentru aceasta ordonanta de urgenta, exact la jumatatea campaniei electorale, cand CNA se afla in plin proces de monitorizare si sanctionare a derapajelor inregistrate de radiodifuzori in reflectarea campaniei electorale".

Concret, precizeaza membrii CNA, sunt modificate articole ale legii care prevad:
- reglementarea publicitatii si autopromovarii in contradictie cu normele europene in domeniu si care favorizeaza concurenta neloiala
- modul in care se stabileste pozitia dominanta pe piata audiovizualului, fiind excluse televiziunile generaliste care, in fapt, au cea mai mare audienta
- principiul must-carry; noua reglementare este anti-concurentiala incalcand art. 31 din Directiva 2002/22/CE a Parlamentului European si Consiliului privind "serviciul universal"
- un regim discriminatoriu privind sanctiunile aplicate societatilor comerciale care difuzeaza continut (radiodifuzori) si societatilor care transporta continutul (distribuitori), desi ambele tipuri de activitati, precum si relatia dintre radiodifuzori si distribuitori, sunt reglementate de una si aceeasi lege organica, Legea audiovizualului.

Potrivit acestora, "adoptarea unei ordonante de urgenta pentru modificarea Legii audiovizualului incalca nu numai legea privind transparenta decizionala in administratia publica, ci chiar prevederile Constitutiei Romaniei".

Astfel, potrivit art. 115 alin. 4 "Guvernul poate adopta o ordonanta de urgenta numai in situatii extraordinare, a caror reglementare nu poate fi amanata, avand obligatia de a motiva urgenta in cuprinsul acesteia". Or, OUG prin care s-a modificat legea audiovizualului are urmatoarele motivatii: "stimularea dezvoltarii economiei romanesti, in cadrul careia se inscrie si intentia de a dezvolta piata audiovizuala din Romania prin incurajarea productiei locale de televiziune, a investitiilor in programe locale, asigurarea de locuri de munca si dezvoltarea de activitati economice in beneficiul pietei audiovizuale din Romania", "necesitatea adoptarii unor noi reglementari privind serviciile media audiovizuale care sa permita sectorului audiovizual sa realizeze schimbarile necesare pentru a se adapta la evolutia pietei in acest domeniu, inclusiv la nivel european si la evolutia comportamentului agentilor economici care activeaza in aceasta piata".

Cei cinci semnatari ai scrisorii subliniaza totodata ca "emiterea acestei OUG urmeaza unui istoric de presiuni politice exercitate in ultimele luni asupra Consiliului National al Audiovizualului. Mentionam ca subsemnatii acestei scrisori ne-am adresat in prealabil, de mai multe ori, comisiilor parlamentare care controleaza activitatea CNA, atragand atentia asupra presiunilor exercitate de liderii coalitiei aflate acum la guvernare asupra autoritatii din care facem parte".

"Este o situatie fara precedent in istoria CNA care, din 2002 incoace, de cand a fost adoptata legea audiovizualului pentru inchiderea capitolului 20 din negocierile cu Uniunea Europeana, a avut posibilitatea de a corecta la timp derapajele pe durata desfasurarii a 8 campanii electorale si 3 campanii de referendum", mentioneaza semnatarii.

"Suspendarea de drept a consecintelor sanctiunilor CNA (afisarea sactiunii pe ecran, decizia de intrare in legalitate, motivarea amenzii) pana la o decizie a instantei anuleaza practic orice functie de corectare imediata asupra mediului audiovizual in care au fost inregistrate recent grave derapaje privind regimul difuzarii publicitatii (depasirea celor 12 minute), protectia minorilor, informarea corecta, protejarea vietii private si dreptul la propria imagine. Este cu atat mai stranie aceasta decizie a Guvernului cu cat CNA a castigat irevocabil 93,5% din procesele intentate de radiodifuzori din 2005 pana astazi", mai arata ei.

























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

4767 vizualizari

  • +27 (35 voturi)    
    ceilalti sunt multumiti (Vineri, 30 noiembrie 2012, 20:55)

    Zeroth [utilizator]

    Pe ceilalti sase nu ii deranjeaza incalcarea grosolana a legii. Ei isi fac datoria. Fata de stapani ca nu doar fata de spectatori.
    • -14 (14 voturi)    
      realitatea (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 7:31)

      ravi [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

      Jegurile merg cu para la Inalta Poarta ca in urma cu 200-300 de ani.
      • +1 (1 vot)    
        pai da (Duminică, 2 decembrie 2012, 16:52)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui ravi

        stramosii tai asa faceau, unii la poarta otomana, altii la poarta rosie, pina mai ieri, alaltaieri.
  • -33 (49 voturi)    
    Institutiile (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:06)

    evoque [utilizator]

    acestea sustinute de presedinte seamana tot mai mult in comportament cu boierii fanarioti, cum nu le convine ceva cum sunt cu jalba la sultan.
    Acest comportament arata cat de rahat este caracterul romanului. Nulitati fara coloana, tradatori si lasi.
    La multi ani Romania,vai de capul tau ce cresti in gradina.
    • +20 (20 voturi)    
      Impartial ca intotdeauna.. (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 7:58)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Si ipocrit ca de fiecare data. A fost bine cand boierii fanarioti Poanta si Antenescu s-au dus cu jalba la "sultanul" UE sa se planga de dictatura lui Basescu iarna trecuta. Asta nu se pune ca e de la USL si place ipocritilor. Sau cand Poanta apare la brat cu colegu' socialist din Jermania ca sa-i sustina grandomaniile? Asta iarasi e ok, ca nu e de-al lui Basescu. Numai cand e pentru Basescu, atunci putem vorbi de tradare.

      Care este tradarea? Ce s-a tradat? Ca ii dau in gat pe niste nemernici care fac cu legile cum vor muschii lor (cum s-a intamplat in vara)? Asta e tradarea? Ca se duc la UE si arata cum fac zid "razboinicii luminii si dreptatii" din parlament in jurul hotilor? Ca se plang de faptul ca parlamentul a devenit refugiul puscariabililor? Aceasta este tradarea?

      Dar, ipocritule, nu te intrebi de ce se fac niste legi la care UE ar avea ceva impotriva? Oare nu aceasta este tradarea, mai ipocritule? Nu asta arata ca de fapt se fac legi care sfideaza orice regula a democratiei?

      La multi ani Romania; vai de capul tau ce buruieni iti cresc in gradina! Se dau flori frumoase si placut mirositoare, dar, ca si in cazul lui Poanta care tot un plagiator ramane oricat de doctor se da el, asa si cu ipocritii astia: tot niste buruieni raman, oricat de luptatori ai dreptatii s-ar da ei.
    • +16 (16 voturi)    
      fara coloana (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:21)

      cobra1000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      esti tu.Esti de o impretinenta iesita din comun !
    • +16 (16 voturi)    
      dublu limbaj (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 10:10)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      cand se faceau idolii tai uslamisti conferinte la Bruxelles ca sa se planga ca in Ro 'dictatura' era bine? te-ai vaicarit si atunci sau ai aplaudat? Diferenta e ca pe hotii pe care ii sustii tu nu-i ia nimeni in seama nicaieri, toata lumea si-a dat seama cu cine are de a face (in afara romanilor cu QI de molusca)
    • +14 (14 voturi)    
      Fara coloana.. (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 11:33)

      sirb [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      De ce nu realizezi ca facand asta de fapt ei iti apara interesul tau ca telespectator! ce ai sa te faci cand copii si nepotii tai vor fi niste persoane pline de ura, ranghiuna lipsiti de respect pentru persoanele bolnave , manipulati psihic.... pt ca asta vor sa faca televiziunile din Romania , nestingherite de nici o lege. ..!
    • +8 (8 voturi)    
      jeguri, nulitati fara coloana, (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 18:02)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      tradatori si lasi... banuiesc ca va numarati si dumneavoastra printre ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • -26 (42 voturi)    
    OK (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:27)

    fdan [utilizator]

    Se va face un referendum cu validare la 50%+1 de participani tin numarul total de alegatori de pe listele permanente, supravegheat de DNA si SRI.
    Toata lumea portocalie se plange la UE pentru orice. Cam rusinos. Precum copiii: "Mama! Costel s-a uitat urat la mine!"
    • +14 (14 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 12:04)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui fdan

      Rusinos este cand leii de la USL se intorc catelusi dupa ce ii urecheaza Papa Barroso.

      Unde ai vrea, inteligentule, sa se planga, atunci cand guvernul le da la gioale? Si sa intelegem ca esti de acord cu rusinea asta de ordinanta, despre care sunt convins ca habar nu ai ce contine?!?
  • -25 (37 voturi)    
    INCREDIBIL (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:47)

    vitan.sandu [utilizator]

    Monica Macovei face prozeliti! Toata liota pdlistilor merge cu para la UE si striga ca din gura de sarpe despre drepturile omului. Nu am auzit pe nici unul dintre acesti "aparatori ai drepturilor omului" strigand cand Basescu si pdl au luat din pensiile amaratilor care traiesc mai rau ca pe vremea lui ceausescu. A trebuit sa treaca un an sa faca putina dreptate CCR. De fapt, eu cred ca striga pentru ca isi vad periclitate indemnizatiile babane,cat. cel putin, 10 pensii medii. Chiar nu le e rusine? Unde sunt drepturile omului cand Basescu calca in picioare votul a 7,4 milioane de romani? Unde sunt drepturile omului cand ameninta si trimite DNA prin satele Romaniei sa-i haruiasca pe cei care au votat demiterea sa? Atunci marii intelectuali ai CNA stateau ascunsi asteptandu-si indemnizatiile grase. Cea mai mare problema a acestei tari cred ca este tupeul inimaginabil. Iar tupeistii ies intodeauna in fata.
    • +16 (16 voturi)    
      Las-o mai incet...... (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 6:04)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Latri mai rau ca un buldog !Sunteti bolnavi ? daca da, atunci numai MINTAL !Ce tot invocati pe cei 7,5 millioane de voturi, voi cu CACARAU al vostru si cu celalalt hot, (hot intelectual )nu luati in considerare ca aceasta TARA are 22,de millioane de locuitori cu 18 mill. de votanti ! Pe cei 11 mill. care nu au spus sal suspendati dece nui bagati in seama ? analfabetilor....
    • +17 (17 voturi)    
      Cand a calcat Basescu .. (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 7:43)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      ...in picioare votul a 7.4 milioane de romani? Care drept l-a calcat? I-a impiedicat sa voteze? Voi nu reusiti sa vedeti ce prostii spuneti?

      In primul rand, ca sa va reamintesc (si pentru colonelul de serviciu), referendumul a fost facut in urma unor incalcari ale legilor. In al doilea rand, referendumul nu a fost validat confor legii promovate de USL-isti (la presiunea UE, ca de-aia se duc la UE, ca fara preiunea venita din afara, nu se face nimic in Romania).

      In al treilea rand, DNA-ul nu s-a dus sa-i haituiasca pe cei care au votat si stiti si voi asta. S-a dus sa-i haituiasca pe cei care au votat de mai multe ori, pe cei care au votat in locul altora, adica pe cei care au fraudat. Voi de fiecare data cand sunt hoti de la USL-isti, vai domnule, este justitia aservita lui Basescu. Dupa voi, nu ar trebui nimeni anchetat si arestat pentru hotii daca este de la USL. Numai cei de la PDL trebuie arestati.

      In al patrulea rand, atunci cand vorbiti de ultimul referendum si va lamentati atat, ar trebui sa amintiti si referendumul din 2009, cand au votat 9 milioane de romani. Sau 7.4 milioane sunt mai importante decat 9 milioane dupa mintea voastra creata. Ipocrizia la voi nu are limite.
    • +11 (11 voturi)    
      >>>>>>>>>> (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 8:34)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Esti incredibil. De... destept.
      :)))
    • +7 (7 voturi)    
      Exista Google (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 12:17)

      FaraCoruptie [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Vezi ca exista Google. Da o cautare si corecteaza-ti informatiile eronate din minte, inainte de a le mai propaga si murdari Internetul.
  • +23 (33 voturi)    
    sa fie condamnati (Vineri, 30 noiembrie 2012, 21:56)

    Aramis [utilizator]

    in piata publica a Antenelor, cum isi permit ei sa se duca cu pira la imparatia de la Bruxelles
  • +36 (46 voturi)    
    Nu e deloc stranie:: (Vineri, 30 noiembrie 2012, 22:25)

    ioil [utilizator]

    aceasta hotarare a guvernului condus de felix care isi urmeaza nestingherit distrugerea puterilor statului in vederea crucificarii justitiei,reprezinta singura solutie pentru ca penalii sa scape de pedeapsa.Ce faci popor roman,pana cand o sa dormi?
    • +7 (7 voturi)    
      pai, (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 10:23)

      Teri [utilizator] i-a raspuns lui ioil

      ce sa faca ? Ce stie cel mai bine: doarme pe el atunci cand nu sta pe margine si comenteaza/caraie pe site-uri, iaca, asta face...
  • -29 (37 voturi)    
    cand va aud cu "ingrijorarile" (Vineri, 30 noiembrie 2012, 22:49)

    Colonel [utilizator]

    imi dau seama ca e o chestie organizata. E exact aceeasi exprimare in toate scrisorile trimise zeitatilor din europa de catre toate institutiile, de fiecare data cand ceva se modifica si nu mai pot proteja drepturile zeului suprem Basescu. Nu-i normal ca amenda sa fie platita numai dupa judecare ?! In asta consta ordonanta asta! De ce sa platesti anticipat si sa iti primesti banii inapoi cand iti dovedesti nevinovatia ? Parca altul e principiul pe care functioneaza justitia intr-un stat de drept.
    • +10 (10 voturi)    
      Colonele..... (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 6:12)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      daca nu taci cu prostiile tale iti rup gradele.... te las SOLDAT NEINSTRUIT !
    • +15 (15 voturi)    
      noooo, nimic ingrijorator... (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:55)

      vio-e1 [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Tov. colonel, ne faci dovada ca ai fost secretar de partid la securitate...( raul-raului, cum s-ar spune...) sa ajungi sa nu poti vorbi decat stramb despre o justitie dreapta. Nu stiu ce salariu iti da, in continuare varanul si ceilalti puscariabili, dar nu poti ignora ( nici dumneata si nici postacii antenisti de mai sus) ca struto-camila uselista isi da in petec cu interpretarea legilor dupa bunul plac si dupa propriile interese, iar politica pe care o promoveaza, cea de " rabda si ciocu` mic , ca acum noi suntem la putere !" este daunatoare si perdanta. Zici ceva de genul "cand va aud cu ingrijorarile"..., da, e vorba despre denuntarea abuzului de putere pe care-l practica zilnic guvernarea Pontea, de sapte luni de zile, dar de aici si pana la a repeta papagaliceste nerusinata sintagma "vointa celor 7,4 de romani" ( pacalitii adusi cu forta la un pseudo-referendum pornit din frica puscariabililor ca le va veni si lor randul sa dea socoteala) ... cale lunga, colonele.
    • +15 (15 voturi)    
      Nu intelegi, colonele ... (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 10:25)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      Te faci ca nu intelegi, mon cher (asemeni unor personaje celebre din piesele lui Caragiale) Pina la CONTINUTUL ordonantei de urgenta, este vorba mai intii de PROCEDURA - CNA s-a adresat guvernului si Parlamentului dar a fost ignorat, si prin asta impiedicat sa-si faca datoria. Nu este prima data cind un organism - terta autoritate indrituita de ConstItutie sa vegheze la ceea ce face guvernul (in cazul de fata in domeniul audiovizualului) - este persiflat, ignorat si chiar supus presiunilor si amenintarilor (vezi de pilda precedentele de obstructionare a Curtii Constitutionale cind deciziile acesteia nu au convenit guvernului, USL-ului si parlamentului USL-ist). Ponta inca odata face dovada ca nici nu stie - si nici nu vrea! - sa guverneze respectind Constitutia si principiul separarii puterilor in stat, ci ca un fel de vataf care da cu biciul in dreapta si stinga! De cinci/sase luni de cind este prim ministru - pardon, mon cher, care va sa zica "prim vataf"- , Ponta face gafa dupa gafa la scene nationala si internationala fara sa clipeasca - tipul este fenomenal, unicat, neicusorule!
    • +3 (3 voturi)    
      Daca ai fi (Duminică, 2 decembrie 2012, 15:14)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      colonel ai sti ca o lege organica nu se modifica prin ordonanta de urgenta si ,mai simplu,la nivelul de intelegere al unui soldat neinstruit caci asta cred ca esti , raspunde la intrebarea :care era urgenta?
    • +1 (1 vot)    
      abominabil!! (Duminică, 2 decembrie 2012, 19:02)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

      colonele, ai vrea ca un TV oarecare sa dea copiilor filme XXX fara sa poata fi pedepsit decat peste 2-3 ani?? chiar atat de josnic ai ajuns? vrei si crime si droguri in direct?
  • -29 (35 voturi)    
    Narcisa, ce o sa faci tu dupa CNA? (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 2:14)

    Wizard of Oz [utilizator]

    Individa asta nu exista !
    Asa ceva nu poate sa existe !
    In general vad ca Basescu are o slabiciune pentru femei.
    In CNA luptatorul nr.1 este femeia asta, in CSM tot niste femei, Monica conduce lupta externa, de Udrea ce sa mai zicem.....
    Hmmm.....
    Reding este arma lui din UE....
    • +10 (10 voturi)    
      Te rog sa mai adaugi: (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 19:18)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

      cinci judecatoare care l-au condamnat pe Nastase, un executor judecatoresc (evident tot femeie) care l-a evacuat pe Vadim, ai uitat si de femeile de la CCR. S-ar parea ca in tara noastra femeile sunt mai serioase si mai curajoase decit barbati.
  • +11 (13 voturi)    
    >>>>>>>>>>>> (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 8:45)

    Invincible [utilizator]

    Iete cum iesira paduchii in frunte: Evocu, Colonelu, Vrajitoru de babe! :))
  • +9 (11 voturi)    
    ???? (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 9:12)

    nick24 [utilizator]

    niciunul din cei ofuscati de mai sus, nu are minima logica sa-si dea seama ca daca ordonanta este corecta, cei de la Bruxelles nu vor lua nicio masura.
    De ce va suparati daca aveti dreptatea de partea dvs?
  • -10 (10 voturi)    
    presiuni politice (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 10:10)

    ockiu [utilizator]

    doar 5 din 11 sunt sub presiune politica?! ghinion - asa e in democratie - majoritatea decide ...
    • +8 (10 voturi)    
      presiune (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 16:05)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui ockiu

      nu se pot face presiuni decat asupra celor independenti, slugile sunt "presate" deja
  • +10 (10 voturi)    
    Din pacate.. (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 11:08)

    robita [utilizator]

    Aproape toate comentarile pe care le-am vazut in ultimile zile fac referire doar la anumite canale politice de stiri insa la fel de grava este nesanctionarea rapida a emisiunilor tabloide in care scandalurile reale sau fabricate despre oameni pe care unii ii respecta pentru munca lor sunt pur si simplu desfintati, cat va mai conta pentru onoarea unui artist terfelit in mocirla daca pentru ai fii refacuta imaginea ii vor trebui doi ,trei ani caci atat vor dura procesele ori cat se dau peste cap, acesta este adevarul doar cine nu a avut probleme cu justitia romaneasca poate sustine contrariul.
  • -5 (9 voturi)    
    Precedent... (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 11:26)

    finutza [utilizator]

    De cand cu referendumul de asta-vara, la noi minoritatate este mai vocala decat majoritatea! Bineinteles ca "startul" l-a dat Basescu. Nu mai conteaza legile democratiei, nu mai e respect fata de cei multi. De aceea maghiarii din Ardeal cer ceea ce cer (ei fiind o minoritate), de aceea Basescu se crede mare si tare (el avand cam 10% din preferintele romanilor, pardon, cu HotNews 11 !!!), de aceea cativa membrii ai Curtii Constitutionale au scris sa se planga pe la Venezia, acum astia de la CNA scriu la Comisia Europeana.
    Totul face parte dintr-un scenariu, menit sa intoxice Europa ca la noi se petrec "minuni antidemocratice"
    Rusine!
    • +4 (4 voturi)    
      Din greseala (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 19:56)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui finutza

      tiam dat un plus ......
      Te plangi ca unele institutii se adreseaza UNIUNII EUROPENE, pentru abuzurile guvernului si parlamentului ! Dar tu ai uitat **javro ** cand te-ai plans partidului iubit (PCR)
  • +7 (9 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 14:07)

    nick24 [utilizator]

    niciunul din cei ofuscati de mai sus, nu are minima logica sa-si dea seama ca daca ordinanta este corecta, cei de la Bruxelles nu vor lua nicio pozitie.
    De ce va suparati daca aveti dreptatea de partea dvs?
  • -11 (11 voturi)    
    NO COMMENT (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 15:13)

    floringhica [utilizator]

    Ioan Onisei - reprezentantul PDL în CNA

    Narcisa Iorga - din 2005 a fost director de comunicare al PD-L.

    Gelu trandafir - Membru în Consiliul Naţional al Audiovizualului din 22 decembrie 2006, la propunerea Preşedintelui României pentru un mandat de şase ani

    Mircea Valeriu Deaca - propus de Presedintie

    Valentin Jucan a demisionat din PDL Alba după validarea ca membru CNA0

    De ce nu au protestat atunci cand TVR facea politica portocalie????
    • +3 (3 voturi)    
      Lege organica (Duminică, 2 decembrie 2012, 15:10)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui floringhica

      Sant uimit ca aproape toata media si chiar si cei 5 care s-au plans la CE,subliniez ca s-au plans pe buna dreptate,UITA CA O LEGE ORGANICA NU POATE FI MODIFICATA PRIN ORDONANTA DE URGENTA.
  • +8 (8 voturi)    
    bine au facut (Sâmbătă, 1 decembrie 2012, 16:47)

    paolalaan [utilizator]

    lasa sa se stie cam ce tampenii face acest guvern de mafioti ..sa se stie ,si sa se ia masuri ..nici chiar asa ...cei care nu au votat si deci nu s-au implicat sunt niste lingai, frati buni cu felix ..cine stie!? latrinele put a bani multi ,ce vreti?
  • +4 (4 voturi)    
    Foarte bine au facut cei cinci membri. (Duminică, 2 decembrie 2012, 11:23)

    Gabi M [utilizator]

    Ceilalti sase sunt niste slugi preaplecate ale USLasilor nemernici.De ce nu se gandesc si la sanatatea mentala si la distrugerea moralei telespectatorilor prin emisiuni imunde si manipulatoare?
  • -1 (1 vot)    
    reclamatia la inalta poarta a unor membri CNA (Duminică, 2 decembrie 2012, 12:45)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Din lecturarea scrisorii s-ar parea ca semnatarii sunt ingrijorati, nu de politica audio-vizuala, ci de interese economice impachetate in asazise libertati incalcate. Se vorbeste de o asanumita "industrie" care ar fi afectata. Pana la urma se incearca salvarea unei situatii existente, considerata de semnatari ca satisfacatoare. Pentru cine, este mai greu de aflat. Pana acum, CNA s-a decredibilizat in mai multe randuri, prin luarea unor decizii extrem de suspecte, luate parca in apararea anumitor interese politice. In opinia mea, membrii CNA trebuie sa aibe un mandat limitat la doi ani si sa fie format din doua compartimente, unul juridic si altul cuprinzand specialisti atestati si cu experienta in managementul audio-vizualului. In toate cazurile in care un membru CNA se manifesta constant partinitor, acesta trebuie sa se retraga. Numirea membrilor CNA trebuie facuta prin concurs si nu prin numire. CNA trebuie sa iasa din "algoritmul" politic.
  • -1 (1 vot)    
    PARACIOSII !!!! (Duminică, 2 decembrie 2012, 19:18)

    Bambina [utilizator]

    Comportament de gradinita!! Nu e de mirare....dupa atatea gesturi de ghioceiii facute in ultimul an!!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică