In 2012, New York Times a castigat mai mult din abonamente decat din publicitate

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 7 februarie 2013, 19:08 Economie | Media & Publicitate

New York Times a castigat anul trecut, pentru prima oara, mai multe venituri din abonamentele cititorilor, atat pentru editiile tiparite cat si pentru online, decat din publicitate, potrivit rezultatelor publicate joi si citate de agentia AFP.

Aceste rezultate sunt un rezultat si al strategiei de dezvoltare a abonamentelor pe internet: grupul avea la finele lui decembrie 668.000 de abonati, cu 13% mai mult decat trei luni mai devreme.

"In schimb, mediul publicitar ramane dificil", a recunoscut directorul general al grupului, Mark Thompson.

Veniturile din publicitate au scazut cu 5,9% pe durata anului trecut, la 898 milioane de dolari. Veniturile din abonamente (inclusiv online) si din vanzari au crescut in schimb cu 10,4% in 2012, la 953 milioane de dolari.

Pe ansamblu, grupul a reusit sa depaseasca asteptarile in 2012 si a incheiat anul cu un profit net de 133 milioane dolari, fata de o pierdere de 40 de milioane in 2011.

Cifra totala de afaceri in 2012 a crescut cu 1,9% la 2 miliarde de dolari.

Pentru trimestrul in curs, grupul se asteapta la o crestere de circa 5% a veniturilor din abonamente.

Actiunile grupului cresteau miercuri dimineata cu 11,53%, la 9,19 dolari.





















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

738 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    pai (Joi, 7 februarie 2013, 19:16)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    la anumiti activisti ''democrati'', de fapt criptocomunisti, abonamentul la nytimes e obligatoriu, ca la noi pe vremea lui pingelica la organul partidului, scinteia.
    Obamba si-a abonat toata familia, sint convins.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi