Romtelecom nu va mai promova marcile Clicknet si Dolce si se va concentra pe brandul-mama

de A.V.     HotNews.ro
Luni, 11 februarie 2013, 17:51 Economie | Media & Publicitate

Romtelecom a anuntat luni ca a inceput un proces de simplificare a brandului, in urma caruia cele doua sub-branduri Clicknet si Dolce nu vor mai fi promovate in portofoliul de servicii, compania urmand sa-si directioneze resursele de comunicare catre consolidarea brandului-mama Romtelecom, ca furnizor de pachete.

  • "(...) dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru ca Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizeaza servicii TV de calitate, acest brand va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro", a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.

Compania si-a lansat si o noua identitate vizuala, iar din punct de vedere comercial a anuntat ca ofera clientilor pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani.

  • "Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu TVA. Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiaza gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu TVA, pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila", se arata in comunicatul Romtelecom.

Romtelecom a inregistrat un profit operational (EBIT) de 11,5 milioane euro in cel de-al doilea trimestru din acest an, fata de o pierdere operationala de 12 milioane euro in acelasi trimestru al anului trecut, conform datelor grupului elen OTE. In aceeasi perioada de referinta, veniturile companiei au depasit 156,3 milioane euro, in scadere cu 5,9% fata de acelasi trimestru din 2011.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6107 vizualizari

  • -5 (5 voturi)    
    ce inseamna asta? (Luni, 11 februarie 2013, 18:37)

    hot news [utilizator]

    Concret, eu sunt din1992 abonat Romtelecom, dar in ultimii ani telefonul fix este pe ultimul plan, platesc abonamentul practic pt Dolce si pt Internet.
    Ce insemna "simplificarea" asta, ca nu vor mai fi disponibile televizunea prin satelit si netul pe ADSL?!
    Tocmai am semnat contract pe doi ani!
    • +1 (1 vot)    
      ai citit, nu ai inteles. (Luni, 11 februarie 2013, 18:46)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      vor oferi in continuare absolut toate serviciile pe care le ofera si acum. doar ca nu le vor mai promova independent (ca dolce sau clicknet).
      cu alte cuvinte nu vei mai avea internet clicknet si tv digital dolce ci internet si tv digital romtelecom.
      • 0 (2 voturi)    
        Scuze, dar nu scrie! (Luni, 11 februarie 2013, 21:40)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

        In coditiile de utilizare HotNews nu scrie nicaieri ca cei ce suntem batuti in cap nu avem voie sa postam comentarii la subiect!
        Cu :"abandonul" unui seviciu am experienta cu alti provideri, cred ca mai am pe undeva modemul 2020 de la Zapp, ce la vremea respectiva era singurul care ofera acces Internet pre-paid de viteza mare (CDMA si EVDO)
    • +1 (1 vot)    
      este vorba de brand ... (Luni, 11 februarie 2013, 19:00)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Nu e vorba de serviciile propriu zise, ci de faptul ca vor inceta sa le mai eticheteze 'Dolce TV' si 'Internet Clicknet', ci le vor redenumi 'Servicii TV de la Romtelecom' si 'Internet de la Romtelecom'.
  • +1 (1 vot)    
    Dupa 3-4 ani se recunoaste gresala (Marţi, 12 februarie 2013, 21:52)

    Hansen [utilizator]

    Acelasi domn Ghiman a incercat sa faca uitat numele ROMTELECOM, substituindu-l cu Dolce, Cliknet, Next Gen si afirmand ca numele cunoscut de toti nu are nici o valoare.
    Era normal sa sustina acest neadevar, ca doar venea de la principalul competitor, RDS.
    Acum, in lipsa de idei cu substanta, "face balet" cu refolosirea unor solutii vechi. Sa inteleg ca intre timp si-a vandut actiunile de la RDS?
    Este regretabil ca - in continuare - interesul actionarului roman din ROMTELECOM este ignorat, dar si interesul Grupului Deutsche Telekom. Grecii evita cu obstinatie integrarea ROMTELECOM - COSMOROM, ca doar au ei interesele lor.
    Despre vanzarea restului de actiuni romanesti pe piata libera, numai bine - ca doar grecii trebuie sa ne foloseasca banii cum stiu ei mai bine si in folosul cui trebuie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică