IAB Europa anunta tema evenimentului Interact care va avea loc la W Hotel in Barcelona in perioada 23 - 24 mai 2013. "The Battle of the Screens: Compete or Collaborate?" va aduce in discutie modul in care putem contracara fenomenul de fragmentare media si cresterea diversitatii canalelor de transmitere a informatiei ("screen proliferation") cu scopul de a ajuta companiile sa ofere o cat mai buna experienta de brand clientilor.

Georges-Edouard Dias - Senior Vice President al Departamentului Digital L'Oréal, Patrick Hoffstetter - Director al The Digital Factory - Renault, Geoff Seeley - Global Communications Planning Director la Unilever si Pete Blackshaw - Global Head of Digital & Social Media - Nestlé vor sustine prezentari ce vor avea ca tema modul in care comportamentul consumatorilor se transforma odata cu cresterea numarului utilizatorilor de smart phones si tablete.

The Battle of the Screens: Compete or collaborate?

In lumea fragmentata a marketingului digital, cresterea numarului de utilizatori smart phone si tablete face ca totul sa devina un camp de lupta. Agentiile de publicitate se chinuiesc sa isi dea seama ce sa faca pe diferite platforme, cum sa obtina cele mai bune rezultate din bugetele primite si in acelasi timp se lupta cu structurile care doresc sa previna o mai buna integrare. Intre timp clientii vad totul din alta perspectiva; ei folosesc oriunde si oricand gadget-uri ale caror ecrane au dimensiuni variate pentru a accesa informatiile dorite. Asfel ce solutii mai au advertiserii, agentiile si publisherii pentru a crea experiente relevante, care sa aiba impact puternic asupra publicului, folosind intregul potential al platformelor puse la dispozitie?

Per parcusul celor doua zile, Interact 2013 ii va reuni la Barcelona pe cei mai puternici advertiseri europeni, agentii de publicitate din Europa si publisheri, autoritati de reglementare in domeniu.

In prima zi, 23 mai, experti din industrie si comentatori vor prezenta modul in care a evoluat mediul digital, prin intermediul a 3 dezbateri:

- Trendul indusriei digitale( inclusiv rezultatele studiului anual al AdEx Benchmark), studiu de piata despre comportamentul consumatorilor si initiativele de standardizare in Europa;

- Cele mai recente modificari cu privire la noile norme de confidentialitate a datelor, limitarile legale ce deriva din acestea si eventualele riscuri ale adoptarii unor reglementari pentru mediul multi-screen si pentru publicitatea on-line targetata comportamental.

- Inspiratie de la si pentru publicitate, prin prezentarea unor studii de caz, campanii digitale premiate si a celor mai recente tehnologii si inovatii digitale utilizate.

A doua zi a conferintei va cuprinde prezentari cu focus pe strategiile si tacticile practicate de catre liderii industriei digitale, precum:

- Reactiile agentiei la provocari precum mediul multi-screen si consumatorul post-digital;

- Inovatia in experienta consumatorului de content si campanii ale brandurilor pe mai multe device-uri;

- Experiente ale unor branduri de renume in mediul multi-screen;

- Strategii castigatoare ale publisherilor;

- Cele mai noi instrumente de masurare a audientei in continua crestere si de evaluare a impactului publicitatii.

Conferinta va cuprinde si doua festivitati de premiere. Premiile pentru Cercetare si Premiile MIXX vor celebra cele mai bune campanii interactive de anul acesta din Europa si se vor acorda pentru proiecte majore de documentare in cadrul Interact Gala Dinner.

Alain Heureux, Presedinte si CEO al IAB Europe, a spus:"In ciuda momentelor sumbre prin care trece Europa, industria digitala a continuat sa creasca in anul 2012 si ajuta intregul mediu digital european sa creeze produse si servicii inovatoare al caror rezultat final este imbogatirea experientei multi-screen a consumatorului. Participantii la Interact 2013 vor avea oportunitatea de a-i asculta pe leaderii industriei, de invata cele mai bune practici, sa fie cu un pas inainte in evolutia rapida a publicitatii digitale. IAB Europe se asteapta sa gazduiasca cel mai important eveniment al industriei digitale, ajutand astfel companiile ce-si desfasoara activitatea in sectorul nostru sa devina inovatore, sa inteleaga mult mai bine si sa faca fata provocarilor actuale".

  • Pentru inregistrarea la conferinta click aici
  • Pentru detalii despre Premiile pentru Cercetare click aici
  • Pentru detalii despre Premiile MIXX click aici 

Contact

Media: Bénédicte Blondel, Communications Manager, communications[at]iabeurope.eu

Speakeri: Alison Fennah, VP Research & Marketing, vprm[at]iabeurope.eu

Sponsori: Jean-Baptiste de Bock, Event Manager, events[at]iabeurope.eu

Despre IAB Europe

IAB Europe este o federatie a Birourilor de Advertising Interactiv (IAB) din toata Europa. Misiunea IAB Europe este sa promoveze cresterea pietelor de advertising interactiv in numele clientilor sai si a membrilor din fiecare tara. IAB Europe are peste 5500 de companii membre. www.iabeurope.eu.