Antena 3 ataca "slugile lui Basescu" prin imagini cu Andreea Pora mancand, "contractul de 1 milion de euro" al "colonelului" Turcescu si Cristoiu la brat cu Udrea. Mircea Badea: Daca voi avea ocazia sa le fac rau, o sa le fac rau​

de C.I.     HotNews.ro
Luni, 1 aprilie 2013, 14:15 Economie | Media & Publicitate

Jurnalisti atacati la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
"Daca as trece pe un drum de munte si in stanga e o prapastie si asa cu doua degetele se mai tine de o frunzulita vreun propagandist d-asta abject, basist hidos, oribil, putred, viermanos, d-asta (...) nu numai ca nu il ajut, ma intorc cu spatele si plec. (...) Daca vreodata in aceasta viata voi avea ocazia sa le fac rau, o sa le fac rau. Meticulos, incet si determinat", a spus Mircea Badea duminica seara, intr-o interventie in emisiunea Sinteza zilei de la Antena 3, facand referire la Dan Tapalaga, Sabin Orcan, Dan Turturica si Robert Turcescu. Intr-un montaj video prezentat in emisiunea lui Mihai Gadea si in interventia lui Badea, Andreea Pora a fost prezentata mancand, in imagini redate cu incetinitorul, Robert Turcescu a fost infatisat in costum de colonel si ca beneficiar al unui contract de 1 milion de euro, Dan Turturica - drept cel care "clipeste nervos si dezaxat din ochisorii mici inecati in grasime", Ion Cristoiu - la brat cu Elena Udrea, iar Dan Tapalaga si Sabin Orcan - primii pe lista propagandistilor a lui Mircea Badea.

Emisiunea "Sinteza zilei" a inceput cu un "raspuns" al realizatorului Mihai Gadea la adresa "propagandei basiste", pe care o avertizeaza: "Daca nu veti lua labele de pe Antena 3, cred ca e cazul sa vedem ce faceti voi, ce bani aveti, ce contracte si cum ati supravietuit in toti anii acestia in mod viermanos". Gadea si-a argumentat raspunsul - insotit de un montaj video - prin atacurile pe care le-ar fi suportat Antena 3 dupa interviul acordat vineri acestui post de premierul Victor Ponta.

Dupa ce a afirmat ca "propagandistii" de la posturile de stiri rivale, "viermanoase", ar fi platiti de "interpusi" ai lui Basescu pentru ca nu au audienta, Gadea a prezentat un montaj video in care sunt atacati si ridiculizati jurnalisti din "propaganda basista". Pe fundalul sonor asigurat de melodia "Suflete de sluga" a lui Florin Chilian, montajul "Toate slugile presedintelui" i-a vizat pe Andreea Pora, Ion Cristoiu, Robert Turcescu, Mircea Marian, Dan Turturica, Horia Roman Patapievici.

Cum a descris Mircea Badea, la finalul emisiunii Sinteza zilei, ca le-ar face rau "propagandistilor abjecti" daca "vreodata in aceasta viata voi avea ocazia sa le fac rau":
  • "Cu privire la propaganda basista. Deci eu ii urasc pe acesti oameni, am ajuns in Romania anului 2013 sa urasc niste oameni pana la dezumanizare. Cred ca am mai spus asta."
  • "Ma surprind gandindu-ma, fantasmand si fiind sigur de comportamentul meu cu privire la, uite, urmatoarea situatie: presupunem, presupunem - se intampla atatea in viata asta - deci daca as trece pe un drum de munte si in stanga e o prapastie si asa cu doua degetele se mai tine de o frunzulita vreun propagandist d-asta abject, basist hidos, oribil, putred, viermanos, d-asta... Tapalaga... nu stiu daca ati auzit, e un fel de homuncul - Sabin Orcan, ati auzit de asa ceva? Asta, Turturica ala de clipeste nervos si dezaxat din ochisorii mici inecati in grasime, vreun Turcescu, vreun d-astia. Sa-l vad asa, [agatat] cu doua degete, ajutor, ajutor. Prietene, nu numai ca nu il ajut, ma intorc cu spatele si plec. La unii."
  • "La altii, imi scot tacticos o punga de seminte, ma pun asa pe margine si bananai din picioare si ma uit sa vad cum cade. Intelegi?"
  • "Ma surprind, ii urasc atat de rau pe acesti abjecti, ma surprind - si de la mine asa se pare, ca e perfect in regula sa simt asta - de cate ori mi se solicita (...) triliarde de strigate de ajutor, sa donez, sa particip, sa fac, sa dreg, campanii umanitare, stii care e primul meu gand? E basist? Prietene, daca e basist, nu dau. Intelegi?"
  • "E, atat de rau ii urasc pe astia. Si nu stiu cum e viata asta, ca, vezi tu, e complicata rau, pana la varsta respectabila pe care am atins-o mi-am dat seama ca e impredictibila viata. Prietene, daca o sa am vreodata ocazia in aceasta viata sa le fac rau astora, o sa le fac. Deci n-am nici cea mai mica opreliste. Romanisme d-alea de genul "Sa-i lasam in plata Domnului", d-alea, stii? Nu cred in plata Domnului. Deci daca vreodata in aceasta viata voi avea ocazia sa le fac rau, o sa le fac rau. Meticulos, incet si determinat."

Cum au fost prezentate "slugile presedintelui" in montajul cu acelasi nume, cu melodia "Suflete de sluga" pe fundal:
  • in primele imagini apare Elena Udrea in ipostaze sexy
  • fotografie cu Elena Udrea la brat cu Ion Cristoiu (versul melodiei de fundal: "Cat te ploconesti")
  • fotografie Robert Turcescu in concert (versul melodiei de fundal: "Cat te risipesti")
  • imagine cu Robert Turcescu in costum militar ("Cat te razvratesti coloana sa-ti stea dreapta")
  • intertitlu: "Cum a ajuns IMPARTIALUL COLONEL ROBERT TURCESCU, moderatorul confruntarii prezidentiale in 2009..." - imagini de la confruntarea prezidentiala Basescu-Geoana, intrebarea daca Basescu jura ca nu a lovit un copil in campania din 2004
  • intertitlu "COLONELUL TURCESCU lupta pentru Traian Basescu" (versul melodiei de fundal: "suflete de sluga") - este prezentat "Contractul lui Robert Turcescu de peste 1 milion de euro", contract intre Realitatea Media SRL si RT Media Communication SRL
  • intertitlu: "Si iata cum il slugareste si acum colonelul Turcescu pe Basescu" - imagini din interviul cu presedintele in care apare schimbul de replici despre "broasca raioasa"
  • imagini cu incetinitorul cu Andreea Pora mancand la o receptie - pe fundal se aud versurile "Prea multa prostie / Doar ipocrizie / Stati ascunsi in turma"
  • imagini cu Mircea Marian, Dan Turturica, Horia Roman Patapievici alaturi de Traian Basescu - versurile de fundal: "Traiti la borcan vieti de sobolan/ Vieti traite in van".
  • Imagini si secvente cu Ion Cristoiu alaturi de Elena Udrea sau in interviuri cu Traian Basescu. Titluri pe ecran: "Fost critic al lui Basescu, astazi un aparator vehement!!!", "E bine domnu' Cristoiu??? E bine??????". Versuri pe fundal: "Cata lasitate, cat pamant in gura, cate sa-nghititi pana va treziti?! cat va mai mintiti??", "Suflete de sluga"
  • Din nou imaginile de la inceput, cu incetinitorul, in care apare Andreea Pora mancand, urmate de alte cu Andreea Pora mancand, imagini dintr-o dezbatere Realitatea TV in care Mircea DInescu o insulta si o forteaza sa plece din platou, din nou imagini cu Andreea Pora mancand. Versuri pe fundal: "Doare mult prea tare sa stai in picioare sa poti spune nu"
  • Din nou imaginile cu Mircea Marian, Dan Turturica, H.R. Patapievici. Versuri pe fundal: "Suflete de sluga / Cat o sa mai stati, cat sa indurati / un destin de carpa"
  • Montajul continua cu alte imagini cu Elena Udrea si Traian Basescu, Elena Udrea si Ion Cristoiu, Turcescu cantand, interviuri ale lui Robert Turcescu cu Traian Basescu, imagini reluate cu Mircea Marian, Adreea Pora, Dan Turturica, pe versurile aceleiasi melodii

La inceputul emisiunii, Mihai Gadea a afirmat ca este vorba despre un raspuns la atacurile indreptate impotriva Antena 3 si colegilor lui de catre "propaganda basista" si a explicat:
  • "In aceasta seara, fac un singur lucru. Am incercat sa explic oamenilor care este miza acestui atac furibund, dement, delirant (al "slugilor lui Basescu" asupra Antena 3 - n.red.), dupa care va fac urmatoare avertizare. Si pe cei care-i pun pe angajatii acestor posturi de televiziune sa faca asa ceva. Eu nu am batalie cu voi (...) dar daca nu veti lua labele de pe Antena 3 si de pe colegii mei, cred ca este cazul sa vedem ce faceti voi, ce bani aveti, ce contracte si cum ati supravietuit in toti anii acestia in mod viermanos, dar bransati la conductele cu bani publici. Un mic montaj ca raspuns la ceea ce oamenii acestia au facut in mod delirant in aceste zile."

Dupa montaj, Gadea a mai facut o singura precizare, inainte de a trece abrupt la urmatorul subiect al emisiunii:
  • "Doar un raspuns. Corect. Cum primiti ordine sa il atacati pe Ponta pentru plagiat, pe Antonescu pentru nu stiu ce a facut cand era mic si pe altii, acum ati primit ordin sa atacati Antena 3 si pe unii dintre cei de la Antena 3. Suflete de sluga, exact asa."

Emisiunea "Sinteza zilei" de duminica este ultima dintr-o serie de emisiuni pe care Antena 3 le-a dedicat, integral sau partial, posturilor si jurnalistilor de alte orientare si care au fost critici la adresa televiziunii de stiri a trustului Intact. Razboiul posturilor de stiri, izbucnit la inceputul lunii ianuarie, a continuat in cazul Antena 3, intre altele, cu atacuri la adresa lui Ion Cristoiu - vezi cazul prezentarii sumelor de bani pe care jurnalistul le-a obtinut cat timp a lucrat la Intact - sau la adresa lui Catalin Striblea de la Romania TV si a acestui post controlat de parlamentarul PSD Sebastian Ghita.

O opinie comuna in lumea presei este ca Antena 3 este principala sursa a campaniilor mediatice impotriva unor institutii si personaje-cheie din Justitie, campanii mentionate in ultimul raport MCV. De altfel, emisiunea de duminica a Antenei 3 a avut drept punct de pornire tot o situatie legata de justitie - interviul acordat de premierul Ponta Danei Grecu si lui Radu Tudor, in care a fost discutata insistent eventualitatea numirii Codrutei Kovesi la DNA.


Citeste mai multe despre   






















32381 vizualizari

  • +93 (109 voturi)    
    Daca Varanul si A3 nu dispar mai repede (Luni, 1 aprilie 2013, 14:23)

    Trojan.H [utilizator]

    Se alege praful de tara asta.
    • +44 (56 voturi)    
      nimic nu este veșnic (Luni, 1 aprilie 2013, 15:45)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      să vezi cum se vor duce de râpă latrinele turnătorului; principiul spune că Puterea trebuie înjurată să nu devină dictatură; nostim este că pudelul Badea chiar a luat în serios ”strigătul de luptă” al stăpânului său; de remarcat este fidelitatea pudelului...o ghicitoare i-a prezis lui Gâdea că va ajunge sărac lipit; sincer, nu știu cât de sărac poate să mai fie dacă și propriul suflet l-a vândut ”diavolului” turnător; apropo, parcă văd scena judecății lui Felix; lui Dumnezeu îi va fi frică de turnători și îi va trimite în Iad; partea nasoală este că și dracu se teme de turnători..nu care cumva să îi fure locul...
      privește și partea plină a paharului: înjurăturile astea la tv au scos mizeria de sub preș și știm care cu cine.
      ce mă frământă cel mai mult, este că nu știu cât și-a luat mircea badea pentru comportamentul acesta de infractor mărunt...apropo de infractor, badea va arăta foarte sexi in zeghe...
    • +36 (48 voturi)    
      hmm (Luni, 1 aprilie 2013, 16:04)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Se allege praful de tara asta nu fiindca televiziunile nocive exista, ci pentru ca exista un public imens pentru aceste televiziuni.
    • +9 (13 voturi)    
      MinusIQ (Luni, 1 aprilie 2013, 16:48)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Pentru cei care nu se pot uita la A3, exista un remediu :))

      http://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
    • -8 (18 voturi)    
      Praful e principala resursa a Romaniei! (Luni, 1 aprilie 2013, 16:58)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Praful ce ne intra-n ochi tuturor. Scapi de praf construind precum Voiculescu care a facut din praf si ura un trust media, si nu risipind praful in cele patru zari precum Basescu.
      • +13 (19 voturi)    
        Alo? (Luni, 1 aprilie 2013, 19:49)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        600 de milioane de dolari de la Crescent... sunt praf? Nu stiu ce iei dar nu-ti face bine.
        • -15 (17 voturi)    
          Exact (Luni, 1 aprilie 2013, 20:17)

          La Tour Eiffel [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          Desi pana la urma trebuie sa recunosti ca au fost bine investiti. A creat sute de locuri de munca si a platit impozite inzecit fata de cei 600. Binenteles putea sa aleaga sa distruga si vanda ceva din patrimoniul statului pe 1 dolar si sa se piarda mii de locuri de munca cum a fost in cazul flotei de exemplu. Si atunci probabil ar fi fost un erou in ochii tai.
          • +12 (16 voturi)    
            Voiculescu e "un erou in ochii tai"? (Luni, 1 aprilie 2013, 22:04)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

            Daca asa gindesti inseamna ca si Videanu e erou. Doar si el a creat sute de locuri de munca si a platit impozite, a facut si export. Ce zici pastrezi criteriile sau introduci unele noi?
      • +3 (3 voturi)    
        A fost "averea diavolului", nu praf! (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:38)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        .. si banutii aia facuti din exporturi de alimente in principal au costat sange si lacrimi pe romanii infometati in anii de comunism. N-o sa-i poarte noroc banii aia blestemati!
    • -13 (17 voturi)    
      vai vai (Luni, 1 aprilie 2013, 18:33)

      floreabi [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Mania proletara debordeaza(voma).
    • +1 (3 voturi)    
      .. cam suna a disperare.. (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:35)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Daca ma gandesc, multi din slujbasii de acolo improprietariti de Varan cu cate vreo casa/viluta simt ca-i apuca disperarea ca vor fi nevoiti sa plateasca din buzunar ratele in caz ca pateste ceva (adica vreo condamnare) patronul. Gandesc ca vor pati poate ca "purtatorul de steag" din piata liberal; s-a sfarsit "lovilutia", canci banuti, fara rate, pa viluta evaluata la vreo 800.000 de euroi chiar de ex-grevista foamei, azi mandra parlamentara si cu niste sute de milioane in cont prin mila Antenei 3. Indignarea si blestemele nu costa ieftin, copii!
    • -1 (1 vot)    
      pile la hn? (Marţi, 2 aprilie 2013, 17:33)

      Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      E foarte interesant modul in care comentariul matale, nea Troiane, poate fi votat. Cum ai reusit?
  • +73 (91 voturi)    
    sinteza lu' peste prajit (Luni, 1 aprilie 2013, 14:23)

    Sorrows [utilizator]

    a3, o troaca de porci. da' las', ca vine si Ignatul.
  • +57 (73 voturi)    
    mda (Luni, 1 aprilie 2013, 14:28)

    SoulSearcher [utilizator]

    sunt curios CNA-ul oare ce face ?

    sincer acum, vazand mizeriile astea pe care le scoate gadea si badea

    chiar nu se pot interzice panaramile astea de talk-show-uri ? ca e la latrine, la b1 sau la irealitati...

    macar sa le puna noaptea dupa ora 01:00 si sa fie limitate la 2 ore maxim

    eu as vrea interzicerea de tot, fie ca sunt contra sau pro basescu.. chiar nu ma intereseaza sa citesc in presa, online sau sa vad la tv astfel de mizerii

    sa prezinte studii de caz, coruptie, sa fie obiectivi, sa lase natiunea sa traga singuri concluzii, nu sa forteze prostimea cu drept de vot sa voteze ce zice felix, vantu sau ghita
    • +1 (1 vot)    
      doarme (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:04)

      zidzi [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      ce crezi ca face doarme ...acu nu stim daca somnu cel de frumusete sau cel lung :))
  • +73 (81 voturi)    
    mircea badea (Luni, 1 aprilie 2013, 14:28)

    o romanca [utilizator]

    sunt bolnavi mintal, cel putin badea nu se mai face bine; cred ca badea are ceva antecedente de paranoia sau schizofrenie; eu pot sa inteleg ca pentru bani oamenii fac orice, dar parca mai trebuie sa avem masura, astia au trecut de orice limita a bunului simt, a bunei-cresteri, s-au transformat in niste hiene... cred ca si daca ar pleca de la antena 3 nu si-ar mai veni in fire; dar poate isi dau seama si aia 60% de manipulati
  • +67 (77 voturi)    
    Mai Badea , (Luni, 1 aprilie 2013, 14:28)

    micul [utilizator]

    Nu cumva auzi si niste voci asa,in surdina care-ti spun ce sa faci ?
    • +27 (33 voturi)    
      Nu le aude! (Luni, 1 aprilie 2013, 15:16)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui micul

      El le provoaca in pozitia aia in care mananca ceva ce cade dintre doua scaune... moi!
      ZIci sa nu te pui la mintea lui, dar asta chiar are impresia ca este cineva!
      Auzi, sa nu te muti cu logodnica si la aproape 40 ani sa stea cu parintii!
      Maaaaare... barbat!
    • +1 (1 vot)    
      .. poate aude chemarea lui Ciutacu.. (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:40)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui micul

      .. care s-a tirat la RTV, spre zari mai luminoase si orizonturi mai rosii; nu-i primul si nici ultimul...
  • +59 (67 voturi)    
    O sa le faceti rau... (Luni, 1 aprilie 2013, 14:29)

    nano2k [utilizator]

    Mai rau decat ati ajuns voi, slugile unui securist dovedit nu o sa ajunga nimeni.

    Minti tinere dar deja bolnave...
  • +56 (66 voturi)    
    Cu regret (Luni, 1 aprilie 2013, 14:29)

    obsCUR [utilizator]

    Cu regret ca am ajuns sa comentez la asa ceva: Stiinta psihiatrica are dedicate acestui gen de fenomen capitole numeroase.

    Calea e batuta, mijloacele diverse si temeinic aplicate, la dispozitia libera a practicienilor in domeniu.

    Noi ceilalti nu putem sa fim decat empati si sa uram insanatosire grabnica si cat mai deplina.

    Cu respect, ma inclin.
    • +23 (31 voturi)    
      despre nebuni....numai cu mila (Luni, 1 aprilie 2013, 15:48)

      prepeleac [utilizator] i-a raspuns lui obsCUR

      Subscriu in totalitate la ce ai scris. Nu le mai urmaresc emisiunile de vreo 3 ani. La inceput a fost un sentiment de furie fata de ei, apoi scarba, insa acum trebuie sa iti dau dreptate, este vorba de grave tulburari psihice. Fata de bolnavii psihic nu poti sa ai decat un sentiment, MILA.
  • +38 (48 voturi)    
    Ce naiba ... (Luni, 1 aprilie 2013, 14:35)

    Om-bun [utilizator]

    se intimpla?
    Ceva cu Felix the Cat?
    • +23 (31 voturi)    
      Se apropie CASTRAREA politica! (Luni, 1 aprilie 2013, 15:23)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Om-bun

      Si Ponta ia la mijhto' postul Antena3!


      Dizar este ca si Antonescu a devenit recalcitrant la adresa lui Ponta! :)
    • +27 (35 voturi)    
      Sa-ti spun eu (Luni, 1 aprilie 2013, 15:37)

      micul [utilizator] i-a raspuns lui Om-bun

      Armata aia de avocati a lui Felix i-a spus acestuia ca situatia e groasa si prezinta umflaturi ! Daca nu pot schimba procurorul de caz si judecatorii dupa bunul plac ,at some point tot se va ajunge la judecata pe fond si atunci ,fara putinta de dubiu , va fi trimis pe o perioada determinata intr-un loc fara verdeata de unde au fugit toata durerea si intristarea ......
  • +50 (60 voturi)    
    !!! (Luni, 1 aprilie 2013, 14:36)

    CMD [utilizator]

    A turbat varanelul?
  • +62 (70 voturi)    
    Ca sa inteleaga toti prostii (Luni, 1 aprilie 2013, 14:37)

    ticbis [utilizator]

    Pentru toti cei care nu au aflat inca, Mircea Badea este platit de A3 si patronul Voiculescu ca sa faca o anumita treaba, care n-are nicio legatura cu jurnalismul.
    Salariul pe care-l incaseaza lunar pentru prestatia sa este de 15000 de euro pe luna. Pentru banii astia, Badea ar balacari-o si pe ma-sa! Mai ales ca, daca va fi nevoit sa plece de-acolo nu exista nicio alta televiziune care sa fie dispusa sa-l angajeze. Nici macar la spatii verzi!

    Omul este disperat, usl-ul sta sa se rupa, Ponta si Antonescu se contreaza din ce in ce mai des, varanul a inceput sa-i dea teme de atac impotriva lui Ponta si a psd-ului.
    Deja incepe sa simta ca se scufunda corabia si asta-l scoate din minti; se viseaza somer peste sase luni-un an maximum.

    Stie bine ca usl-ul este de fapt psd; fara psd, pc-ul este doar un partid de 1% iar pnl-ul este in realitate pe la 8-9%. Deci va fi reject, out of the game!

    Si gura lui ce va mai manca atunci?
    S-a invatat cu bani multi facand treburi murdare si este disperat ca in curand nu o sa-i mai aibe!
    • -8 (10 voturi)    
      agramatu (Luni, 1 aprilie 2013, 18:50)

      floreabi [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Batista pe tambal.
  • +65 (73 voturi)    
    Boracii A3 (Luni, 1 aprilie 2013, 14:38)

    corvus coraX [utilizator]

    Ce dovezi ne mai trebuie ca să realizăm că avem de a face cu niște dezaxați?! Aici nu mai vorbim de omenie ci de patologie. Problema că Antena 3 a spălat creierii a milioane de oameni este doar parțial adevărată. Mai întâi le-au fost spălate creierele indivizilor care prestează la Antena 3. Nu, nu sunt demni de ură, ura este o boală care îți roade și ultima urmă de rațiune (dacă ai avut cumva așa ceva!) ci demni de milă. Ceva mai scabros, mai deprimant, mai patologic, nu mi-a fost dat să văd de când sunt...
  • +54 (60 voturi)    
    Mergem sa le facem rating in fata la sediu ? (Luni, 1 aprilie 2013, 14:39)

    pedepsitorul [utilizator]

    Si mergem sa le spunem in fata ce credem despre metodele psihice de manipulare a maselor de romani?

    Cine a ciordit miliardele de dolari ale romanilor, are el interesul sa devina Romania un stat puternic ?
    • -12 (14 voturi)    
      ha ha ha (Luni, 1 aprilie 2013, 18:52)

      floreabi [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      Nu uitati suzeta!
      • +9 (11 voturi)    
        A dat Felix... (Luni, 1 aprilie 2013, 19:52)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui floreabi

        ..drumul la latrai? Tot atat plateste, sau e "recesiune"?
    • -10 (12 voturi)    
      aha..... (Luni, 1 aprilie 2013, 23:53)

      Mona19 [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      ..si cand asta-vara el comandante a zis ostenii mei nu va duceti la vot sa ma aparati ca asa e democratic sa faceti cum zic eu si voi nu v-ati dus ...aia nu a fost manipulare, aia a fost o dovada de suprema judecata...hai ma lashi....
      • +4 (4 voturi)    
        nu (Marţi, 2 aprilie 2013, 10:00)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mona19

        manipularea a fost inainte de votul de la referendum. manipulare a fost ca basescu a incalcat constitutia desi nici pan azi n-a demonstrat vreun uslas cum si ce a incalcat.
        la o asemenea manipulare de ce trebuia sa mergem la vot? sa legitimez loviturile lui felix? imi pare rau, nu pun botul la un turnator ce si-a turnat si familia.
        habar nu aveti ce-nseamna democratia. felix va joaca ka modul ordinar si voi nu sunteti capabili sa va prindeti. nici nu as avea pretentii. si asta este un motiv pt care nu pot sa intru in tabara uselista, nivelul iq-ului extrem de scazut... nu pot accepta asemenea alaturare :)
        • -3 (3 voturi)    
          in caz ca nu stii... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:03)

          costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          ...basescu reprezinta romania din pacate. Nu zic ca era mai bine sa fie voiculescu, dar deocamdata pe mine ca cetatean ma intereseaza comportamentul (prezent) al lui basescu si nu trecutul lui voiculescu.... Asta nu intelegeti voi basistilor.... Si voi nu aveti iq.... ca tot veni vorba, aveti doar tupeu!
    • -3 (3 voturi)    
      de asta... (Marţi, 2 aprilie 2013, 11:59)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

      ...exista libertate de alegere. Romanii aleg singuri ce vor sa vada. Si vor sa vada antena 3. Oftica-te! Daca s-au ciordit miliarde justitia sigur isi va face treaba iar cei vinovati vor raspunde pt furturile lor.
  • +41 (49 voturi)    
    astia-s bolnavi (Luni, 1 aprilie 2013, 14:41)

    sucaa [utilizator]

    sunt asa disperati ca sefu n-o sa le mai dea bani incat au luat-o pe aratura.
    sincer, ar trebui sa li se faca un examen psihologic si in functie de asta sa se decida daca mai au dreptul sau nu sa apara pe sticla.
    deja transmit ura si nu este greu sa se ajunga la razboi civil pe aceste teme. acesti oameni sunt periculosi rau.
  • +38 (42 voturi)    
    Pechinezi (Luni, 1 aprilie 2013, 14:44)

    747 [utilizator]

    Eh, sunt si ei niste pechinezi turbati... iar MB nici macar atat, e un limbric... Limbricul principesei.
  • +44 (50 voturi)    
    mircea badea (Luni, 1 aprilie 2013, 14:45)

    Angoasat [utilizator]

    cred ca individul asta ar trebui evaluat psihic si eventual inchis la balaceanca
    • +15 (19 voturi)    
      'toma acum sa-l inchida? (Luni, 1 aprilie 2013, 15:07)

      747 [utilizator] i-a raspuns lui Angoasat

      ...and au deschis o noua aripa la Antipa? Pai nu-i pacat? De ce sa nu-i dea o vitrina numai a lui in sectia "Animalele mileniului III" , sa-l vada toata lumea cum face spume la gura.
      Mi-ar placea sa-l vad ca pe o meduza in acvariu, lipit cu moaca de geam si uitandu-se la vizitatori ca molusca din borcan in supermarket....
  • +48 (52 voturi)    
    ideologie (Luni, 1 aprilie 2013, 14:45)

    r123 [utilizator]

    Eu am ajuns la concluzia ca la Badea, Gadea si ceilalti nu mai e vorba de bani. Nu, deja e mai mult. E o ideologie. Oamenii astia nu mai vad altceva.

    E un fel de cult , un fel de partid comunist unde membrii astia chiar cred in ideologia de partid iar ceilalti care nu sunt cu tine sunt "rai".

    Eu sunt convins ca astia ar face si gratis treaba asta. Si va zic eu de ce, Voiculescu nu a fost prost. Timp de multi ani i-a format ca o familie, ca un cult aproape. Probabil i-a ajutat financiar si nu numai, a avut grija de ei, i-a crescut la san. Si acuma puiii astia ii sunt devotati 100%.

    Ei chiar cred ca tara merge mai bine decand e USL-ul, ei chiar cred ca Europa e impotriva noastra cand noi de fapt suntem mai buni ca Europa. Ei chiar cred ca din cauza lui Basescu si peste 10 ani de zile noi o sa o ducem rau. Pur si simplu oamenii astia sunt pierduti irecuperabil. Poate sa se scufunde tara asta cu USL-ul la carma peste 3-4-10 ani de zile ca tot Basescu o sa fie de vina.
    • +18 (22 voturi)    
      Te contrazic (Luni, 1 aprilie 2013, 16:20)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui r123

      Badea, Gadea si Dana Grecu n-au nicio ideologie si nicio meserie. Ei nu sunt jurnalisti profesionisti, sunt doar niste latrai care au dat de bani multi facand ceea ce orice analfabet stie sa faca: sa injure, sa calomnieze, sa scuipe, sa agreseze, sa acuze fara dovezi, sa fabrice zvonuri si sa minta fara nicio rusine. Si toate astea o fac pentru bani; n-au mama n-au tata!
      Si pentru ca niciun pdl-ist nu putea sa-i plateasca cu zeci de mii de euro lunar, o fac pentru singurul care isi permite asta: Dan Voiculescu!

      Disperarea lor este ca percep ca usl-ul se va rupe. Si atunci incepe nenorocirea, pentru ca desi acum are 70% din mandate pe care le-au impartit frateste, in realitate sustinerea populara este de doar 1% pentru pc si 8-9% pentru pnl. Ori acum varanul le-a dat ordin sa puna tunurile pe psd, impotriva lui Ponta. Asta inseamna o scadere dramatica a audientei A3 si trecerea lor pe linie moarta din punct de vedere al audientei.

      Asta este disperarea lor, ca vor trebui de-acum sa scuipe contra celor pe care i-au lins pana acum si ca de fapt vor scuipa impotriva masei enorme a electoratului psd-ist.
      Mai mult, sansele lor ca sa se mai poata angaja vreodata intr-un alt trust de presa tind catre zero!

      De exemplu, cel care a prins miscarea asta si s-a reorientat rapid a fost Ciutacu, care acum o saptamana s-a mutat de la A3 la RTV. Acum el este liber sa-l critice pe Antonescu si sa-l laude pe Ponta, adica va fi in asentimentul majoritatii elecoratului usl-ist, care in mod real este de 85% psd-ist.

      Totul porneste de la bani!
      • -1 (1 vot)    
        nu le mai.. (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:06)

        costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        ... plange de mila, ca se descurca ei. Antena 3 exista dinainte sa existe usl... Si va continua si dupa usl...
  • +46 (50 voturi)    
    jegosi de a antena 3 (Luni, 1 aprilie 2013, 14:49)

    priky [utilizator]

    felix, cacarau si pinochio intentionat scris cu litere mici cei trei crai de la rasarit ,care au distrus tara au inbolnavit si intoxicat poporul cu televizorul. Rusine lor si celor care inca mai cred ca USL pot face ceva pentru Romania. Badea un lesinat de foame si un pupincurist ca si Gadea.
  • +15 (19 voturi)    
    Exista doctori pentru asa ceva... (Luni, 1 aprilie 2013, 14:55)

    abisala [utilizator]

    CNA-ul misca ceva?
  • +18 (22 voturi)    
    Unde e CNA ?! (Luni, 1 aprilie 2013, 14:58)

    Catalin_N [utilizator]

    Cum e posibil sa spui pe fata ca ai VREA SA FACI RAU CUIVA, la modul cat mai personal ??!

    Voi astia de la Antena 3 , si alde ca voi de scuipa tot ce nu va seamana, sunteti niste : hidosi, oribili, putrezi, viermanosi, d-asta ..

    CNA ar trebui sa mature cu Antena 3!
  • +14 (18 voturi)    
    "propagandistilor abjecti" (Luni, 1 aprilie 2013, 14:59)

    Etre [utilizator]

    ...Cum a descris Mircea Badea, la finalul emisiunii Sinteza zilei, ca le-ar face rau "propagandistilor abjecti" daca "vreodata in aceasta viata voi avea ocazia sa le fac rau"...

    Funny cum incearca omul sa-si intoarca stigmatul asupra adversarului.
    • -1 (1 vot)    
      badea... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:07)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui Etre

      ...nu-l promoveaza pe voiculescu, voi o faceti! altfel nici n-ar sti lumea (de rand) ca exista acest personaj... Si oricum nu deranjeaza cat deranjeaza basescu
  • +16 (22 voturi)    
    partea buna (Luni, 1 aprilie 2013, 15:00)

    verisoaraluifelix [utilizator]

    Na poftim...a turbat Felix. Si-a pus latraii sa ameninte si sa verse ura si ignoranta.
    Oare Badea, Gadea, Grecu & Co fac si ei foamea ca necajitii de sub papucul lui Tuca de la JN?
  • +22 (26 voturi)    
    Multumiri lui Chilian! (Luni, 1 aprilie 2013, 15:02)

    denvarel [utilizator]

    Pentru ca si-a pus talentul in slujba propasirii neamului Voiculescian. Mai rar asa un talent muzical, depasit doar de talentul de a se insoti cu A3.

    Ia mai spune-ne Florine, cum e cu manifestatiile alea, la care ai luat parte, impotriva tiranului.
    • +13 (15 voturi)    
      Ai dreptate, ar fi putut sa refuze clinetul Antena (Luni, 1 aprilie 2013, 16:13)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Dar s-a bucurat de bani, pentru termopane !
  • +17 (23 voturi)    
    Asta numesc ei (Luni, 1 aprilie 2013, 15:05)

    Alius [utilizator]

    .. libertatea presei si ce se mai agitau alde evoque, mazeta, finutza & comp pe-aici cum ca UE pune pumnul in gura presei.

    Eu am mai spus: toti cei care se plang de lipsa de bun simt a lui Basescu, apreciaza si se hranesc cu balacariile celor de la latrinele tv.Le plac mitocaniile si injuraturile, atata timp cat sunt indreptate catre Basescu si "basisti".

    Ce se intampla acum la latrinele tv, nu snt decat zvarcolirile varanului disperat ca nu a pus mana pe justitie.
  • +22 (28 voturi)    
    am inteles (Luni, 1 aprilie 2013, 15:08)

    amanda13 [utilizator]

    acum ceva timp ca Badea voia sa primeasca viza pentru a veni in State? Acest individ are, printre altele, o multitudine de declaratii anti-americane prin care a jignit poporul american si pe domnul ambasador Gitenstein. Sunt curioasa daca a primit viza si daca da, ma voi interesa, ca cetatean american, in ce mod i se poate refuza accesul aici.
    • -5 (7 voturi)    
      INTERESEAZA-TE "amanda13"! (Marţi, 2 aprilie 2013, 0:21)

      Rose1 [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      Si o sa ai o surpriza! Antena3 e singura televiziune din RO afiliata la/cu CNN international! Si a fost nominalizata la "New York Festivals International Television & Film Awards 2013"! Unde va participa si "amicul" tau Mircea Badea! Te oftici?!
      Domnul ex-ambasador Mark H. Gitenstein si-a incheiat mandatul si s-a intors in State in decembrie 2012! In timul mandatului si-a descoperit in cimitirul evreiesc de la Botosani un stramos pe linie paterna! Si brusc&instantaneu& de-odata a avut revelatia ca ar putea avea unele interese si revendicari parimoniale personale catre statul roman! Asa ca reintors acasa si-a reluat fosta profesie de "lobbyst" si culmea tupeului si-a depus candidatura la functia de presedinte al Fondului Propretatea din RO!
      Fostul ambasador al Statelor Unite la Bucuresti, Mark Gitenstein, a revenit in cadrul firmei internationale de avocatura Mayer Brown in calitate de consilier special in “Government&Global Trade practice”, anunta un comunicat oficial al companiei. Gitenstein a fost partener in firma pana in 2009, cand a fost numit, in prima administratie Obama, ambasador in Romania, mandat incheiat in decembrie 2012!
      Si uite asa se demonstreaza ca si in "tara tuturor posibilitatilor" interesul privat se amesteca cu politica si vicevesa! Si uite-asa am motive intemeiate sa-i dau dreptate fostului presedinte american Ronald Reagan, care a spus: „S-a spus că politica este a doua cea mai veche meserie din lume. Eu am observat o izbitoare asemănare cu prima.”!!! Bye!
      • +2 (6 voturi)    
        stai linistit (Marţi, 2 aprilie 2013, 5:55)

        amanda13 [utilizator] i-a raspuns lui Rose1

        ma intereseaza foarte putin frustrarile voastre de doi lei in legatura cu domnul ambasador. Spre deosebire de Romanica golanilor gen Badea, aici in State proprietatea e sfanta. Cat despre A3, am vazut ca toate nominalizarile sunt la capitolul tehnic, nu au legatura cu nicio calitate a reportajului. Ma bucur ca nu mai locuiesc in tara si prostia voastra sau dezinformarile nu ma mai afecteaza. Badea nu merita viza si sper sa nu i se acorde. Mizeria romaneasca nu are ce cauta aici, numai oamenii de calitate!
    • -2 (2 voturi)    
      ti-ai luat... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:11)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui amanda13

      ...si tu tara si vrei sa primesti numai pe cine ai chef? Criticile fac parte din democratie, la fel ca si opiniile contra... Si eu ma voi interesa, ca cetatean roman, ce se poate face pt a ti se refuza accesul in romania. Motivul? nu-mi place de fata ta hahahaha :)
  • +16 (20 voturi)    
    ma intreb (Luni, 1 aprilie 2013, 15:10)

    Sani [utilizator]

    Cand "se rupe" si Antena 3.

    Presupun ca acolo sunt multe probleme.
    La jurnalul am inteles ca sunt salarii neplatite.

    Deocamdata varanul reuseste sa-i plateasca pe cei de la Antene.
    Stie foarte bine ca atunci cand se termina banii pentru pupincuristi, poate sa-si ia zborul din Romania.

    Pe de alta parte, n-a pierdut ceva bani prin Cipru?

    Pe scurt, cred ca problemele din USL au ceva legatura cu banii. Si nu numai cu lipsa banilor europeni.
    Ci si ai motanului Felix!

    Stie cineva "inside" ce-o fi pe la Antene?
    Cand se apropie sfarsitul, incepe canibalismul!
    Vineeee...!
  • +21 (25 voturi)    
    Antena3= Spitalul de nebuni (Luni, 1 aprilie 2013, 15:22)

    Tase Rotta [utilizator]

    De-abia astept ora 23 sa-l vad pe Banciu cum le-o trage la jeguri!!!
  • +19 (25 voturi)    
    Asteptam (Luni, 1 aprilie 2013, 15:27)

    Sani [utilizator]

    1. Antena_3 sa-l atace pe Ponta plagiatorul, pe Ponta ucigasul de procurosi, pe Iliescu KGB-istul (hm, ciudat), pe Daciana cum ca a umblat cu vreo suta inainte de Ponta, ...

    2. Pe de alta parte asteptam ca Ponta sa joace pe "europeanul" si pe "cinstitul" care pune interesul tarii deasupra intereselor de partid, asteptam sa ne spuna niscaiva secrete dintre el si "nebunu' de la PNL".

    Hai romani, cei 70% de fraieri, asta ati vrut, asta aveti!
    K1 intre politicieni.

    Despre Romania? Hm, cui ii pasa?
  • -27 (37 voturi)    
    Eu il mandatez pe Badea (Luni, 1 aprilie 2013, 15:28)

    Doru_T [utilizator]

    Uite, basistule, eu il mandatez pe Badea sa-l terfeleasca pe Basescu. N-am sansa s-o fac eu asa ca, da, ascult cu placere cum este insultat Base si cu toti propagandistii lui. Cand am ocazia, ascult uimit ambele emisiuni de maxima audienta (sinteza lu' Gadea si cea a lu' Turcescu). Voi, basistilor, faceti asta? La fel fac si cu Badea vs Banciu. Este diferenta. Imi pare rau, dar basistii sunt patetici.
    • +22 (24 voturi)    
      In ceea ce te priveste , (Luni, 1 aprilie 2013, 16:02)

      micul [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Einstein a avut dreptate : 'universul si prostia sunt infinite dar nu sunt foarte sigur de univers " Acum ,sper ca nu ai pretentia sa te consideri "universul " .Ca atare , mai ai o varianta , alege !
      • -19 (23 voturi)    
        ma priveste (Luni, 1 aprilie 2013, 16:39)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui micul

        sa vad nivelul de educatie din randul romanilor. Mai toti comentatorii hotnews-isti au pretentii de minti elevate, pline de cultura, dand citate din scriitori (francezi, in special). Cand vine vorba de insultat, cu respect si cu probe, il intrec pe Badea.
        • +16 (18 voturi)    
          Te priveste pe draq! (Luni, 1 aprilie 2013, 17:06)

          triciupa [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Nu te priveste nimeni, esti doar un neica-nimeni care se baga in seama. Tu poate crezi ca post-urile tale au vreun efect, deturneaza discutia, etc. Aiurea! Lumea iti raspunde ca sa rada de tine si pe urma te pofteste sa canti la alta masa.
          • -4 (10 voturi)    
            exact ce-ti ziceam (Luni, 1 aprilie 2013, 20:41)

            Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui triciupa

            limbaj de om elevat.
        • +13 (15 voturi)    
          Si-atunci (Luni, 1 aprilie 2013, 17:11)

          micul [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          ce cauti pe site-ul acesta ? Esti masochist sau faci pe eroul national ? Si unde sunt probele alea ?
          • -1 (9 voturi)    
            Ce caut? (Luni, 1 aprilie 2013, 20:46)

            Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui micul

            Eu citesc hotnews pt ca imi place maniera lor de prezentare a stirilor. Probe? Daca vrei sa citesti toate comentariile de aici vei gasi un limbaj de rusine (nu mai are mult pana la vulgar). Daca nu o sa citesti, o sa fac eu o mica selectie pt tine, ok?
      • -2 (2 voturi)    
        nu e singur badea!!! (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:14)

        costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui micul

        si eu il mandatez!
        • 0 (0 voturi)    
          Pai da (Miercuri, 3 aprilie 2013, 1:13)

          micul [utilizator] i-a raspuns lui costy_bv

          nici eu nu sustin , Doamne fereste , ca ar fi singurul handicapat mintal !
    • +19 (21 voturi)    
      ferfelire (Luni, 1 aprilie 2013, 16:14)

      r123 [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Dar cum te simti cand Badea il ferfeleste pe Basescu folosind argumente false ? Pe care si tu le sesizezi ? Iti place doar de dragul...ferfelirii ?

      Ok, il poti ura pe Basescu, nimic anormal in asta. Dar nu vezi ca Badea, Gadea si altii platiti acum 1 an il injurau pe Basescu de citostastice, de Oltchim, de somaj, de clasa pregatitoare, de fracturari hidraulice, de tva,taxe, etc. Daca unul se arunca de la balcon, Gadea si Badea faceau emisiune speciala cum Basescu e de vina si oamenii sunt disperati.

      Iar acuma cand partidul pe care l-ai votat face acleasi lucruri sau mai rele...nu vezi ca baietii de la Antene nu mai zic nimic ? Citostatice, fracturari, saracie, etc. La fel, ba mai rau ca si-au dat seama ca nu au cum sa reduca nici tva-ul la paine macar.

      Nu iti suna nici un clopotel ?
      • -16 (18 voturi)    
        Cine a zis ca dau doi bani pe usl? (Luni, 1 aprilie 2013, 16:44)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui r123

        Nicio alianta din Romania nu tine. CDR? DA? Acum USL? Romanii, mai ales politicienii romani, sunt total lipsiti de incredere pentru a forma aliante.
        Pai, te-ai mai uitat la A3 in ultima vreme? E drept, nu cu aceeasi vehementa, ei tot fac scandal si la adresa actualei puteri. Pe aceleasi teme (in mare parte). In amanunt, avem un Base (similar cu Putin) care se chinuie sa pastreze prim-planul. Deci cum sa vorbesti de altcineva/altceva?
        • +7 (9 voturi)    
          cum ? (Luni, 1 aprilie 2013, 18:33)

          r123 [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Nu e vorba de nici o alianta aici e vorba de Antena 3. Acum ceva ani daca iti aduci aminte Antena 3 injura in stanga si in dreapta PSD-ul lui Iliescu, Nastase, baronii locali si asa mai departe. De ce ? Pentru ca Voiculescu era intr-o alianta cu PD-ul si PNL-ul.

          Iti zic o treaba: daca maine Voiculescu se impaca cu Basescu, atunci eroii tai Gadea si Badea o sa-i dedice ode si o sa-i ceara iertare in genunchi lui Basescu, in direct.

          SI treaba cu Basescu in prin plan. Domnule, Basescu e in prim plan doar pe Antena 3. DIn punct de vedere politic e mort, nu are partid, nu are putere , etc. Doar Atena 3 il tine in sus ca "raul absolut" ca tu sa nu auzi de dosarele lui Voiculescu, de inflatie, de taxele mele marite cu 250% (ai auzit bine, atat mi-au marit mie impozitul PSD-ul) de faptul ca nu sunt bani de salarii si pensii si asa mai departe.
          • -4 (6 voturi)    
            Da, de A3 e vorba. (Luni, 1 aprilie 2013, 20:51)

            Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui r123

            Sa cata vreme critica lor e indreptata pe Base, atunci, da, Gadea si Badea vor fi "eroii mei". Ca au fost si ei in aliante efemere si ca au criticat PSD si baroni cu-atat mai bine. Eu vorbesc strict de A3 si de basisti. Atat. Acum.
        • +2 (6 voturi)    
          daca (Luni, 1 aprilie 2013, 20:12)

          Manes [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Basescu era similar cu Putin, Antena 3 emitea din Anglia......
          • -3 (5 voturi)    
            din Anglia (Luni, 1 aprilie 2013, 20:52)

            Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui Manes

            ...mi se pare ca au emis cu ceva timp in urma (nu sunt prea sigur).
    • +16 (18 voturi)    
      Citeste comentariile de sus pana jos! (Luni, 1 aprilie 2013, 16:20)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Daca este unul mai patetic decat al tau, oare ai reusi sa-l recunosti ?

      Sau ura pe care o ai, programata neuro lingvistic de catre Directia de DIversiuni -Antena3 nu iti lasa discernamantul nealterat ?
      • -13 (15 voturi)    
        N-am citit chiar tot (Luni, 1 aprilie 2013, 16:51)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        Insa din ce am citit (si nu doar acum) observ spiritul basist (ok, din punctul meu de vedere) si mi se face mila de cum aparati voi acum si intotdeauna un caracter demn de toata antipatia. Am dreptul sa-l detest pe Basescu de aceea al ascult pe Badea. Da, daca vei face un sondaj vei gasi ca nivelul de educatie al auditoriului A3 este mai scazut decat la cel basist. Tocmai asta ma uimeste si mai mult.
        • +6 (10 voturi)    
          Care este manipularea? (Luni, 1 aprilie 2013, 18:37)

          dionysos [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

          Dacă ceri justiție independentă, stat de drept, funcționarea instituțiilor pe bază de reguli nu pe baza cunoștințelor, preferaților sau a clientelei atunci ești catalogat imediat de Antene drept băsist, eventual slugă băsistă. Păi atunci toți cetățenii României care vor justiție independentă sunt băsiști. Manipularea ordinară constă în aceea că dacă îți dorești normalitatea și o și afirmi ești acuzat de interes partinic, recte băsist. De fapt, dacă vrei tot ce nu-și dorește varanul ești vândut lui Băsescu. Bine i-a zis CTP-ul!!! Exact precum varanul otrava inoculată prin mușcăturile antenelor riscă să pună la pământ democrația din România. Să nu ne bucurăm prea devreme de moartea antenelor : să cerem doar cu insistență justiție care să funcționeze autonom!!!
          • -6 (8 voturi)    
            Manipulare a fost mereu (Luni, 1 aprilie 2013, 21:46)

            Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui dionysos

            Justitie independenta? Macar sa fie independenta de Kovesi si Morar (dar se pare ca nu). Stat de drept? Macar sa fie respectata constitutia dupa spiritul ei si nu dupa cum o interpreteaza el (dar se pare ca nu). Functionarea institutiilor pe baza de reguli? Macar sa fi functionat mai bine decat pe vremea lu' Bombo (dar se pare ca nici macar, chiar conform spuselor lui Base). Nu va mai doriti justitie independenta cat timp il credeti pe Base. A jucat prea mult rolul mironositei si v-a manipulat. Stie bine sa manipuleze. Este un politician de-o inteligenta rara (dar folosita aiurea).
    • +15 (17 voturi)    
      Da... (Luni, 1 aprilie 2013, 16:29)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      Dar cand Badea va incepe sa-l terfeleasca pe Ponta (deja a inceput!), ce o sa mai zici? Crezi ca mai e mult pana o sa-i puna plagiatul pe ecranul A3?

      Eu nu cred!
      • -6 (8 voturi)    
        pe Badea l-am mandatat (Luni, 1 aprilie 2013, 20:55)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        sa-l faca praf si pe Ponta cata vreme "coabiteaza" cu Base (dar numai dupa regulile lui Base). Stai linistit, Ponta n-o mai duce mult chiar daca-i tanar.
      • -6 (6 voturi)    
        revin... (Luni, 1 aprilie 2013, 21:39)

        Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        Singurul mod sa nu "se duca" Ponta este sa-i faca jocul lui Base doar ca sa-i intinda o cursa.
    • +2 (4 voturi)    
      mentalitate de sluga (Marţi, 2 aprilie 2013, 9:31)

      quetzal [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

      care are nevoie sa asiste "terfelirea" altora ca sa suporte propria lui terfelire din viata de zi cu zi de catre stapanii lui. Argumente, dovezi, fapte, astea nu intra in vocabularul slugii. Daca are un tap ispasitor "terfelit" la tv se lasa si el terfelit de stapanii lui pana moare .
  • +22 (26 voturi)    
    Observatie (Luni, 1 aprilie 2013, 15:31)

    Trident [utilizator]

    Sunt uimit ca pana in acest moment cel putin, nu exista nici macar o postare care sa-i sustina pe amaratii astia de la Antena 3. Cred ca si postacilor pro USL le este rusine. Este prea de tot. Cred ca organele statului ar trebui sa se autosesizeze. Mesajul celor de la Antena 3 devine f.f.f.periculos.
    • -19 (21 voturi)    
      Uite-ma mai sus (Luni, 1 aprilie 2013, 16:05)

      Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      Eu am postat ceva imediat mai sus. Ma asteptam la mai multe voturi in minus (evident). Sustin ce am zis mai sus intr-o eventuala discutie, si aia civilizata, nu atat de virulenta cum se creeaza pe aici :)
      • +12 (16 voturi)    
        Eu , eu ,eu (Luni, 1 aprilie 2013, 16:34)

        micul [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

        tovarasa am postat mai sus !
        Hai ca ti-am indeplinit dorinta ,ti-am dat minus !
        • -12 (14 voturi)    
          Mersi (Luni, 1 aprilie 2013, 16:55)

          Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui micul

          Mersi, tovarase (daca tot vrei).
      • +14 (16 voturi)    
        Ha-ha-ha! (Luni, 1 aprilie 2013, 16:36)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Doru_T

        Discutie civilizata pentru tine este doar ceea ce vezi seara de seara la A3!!!
        • -13 (15 voturi)    
          HA-HA-HA! (Luni, 1 aprilie 2013, 16:54)

          Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Nu, discutie civilizata vad pe hotnews (fara acuze la adresa echipei, care ne da cel mai bun format de stiri online) in randul comentatorilor.
    • -1 (1 vot)    
      sunt postari (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:17)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      care sa-i sustina... Poate stie ceva administratorul siteu-lui despre acest aspect. E bine totusi ca ti-ai pus semnul de intrbare
  • +17 (21 voturi)    
    nu merita dezbatut subiectul antena 3 (Luni, 1 aprilie 2013, 15:46)

    jackalphonse [utilizator]

    este ca si cum am discuta ce se mai vorbeste prin satra de tigani. si b1 tv este un fel de antena basista, dar sunt mult mai moderati si civilizati fata de specia securisto-mincinoasa a antenei 3.
  • +21 (27 voturi)    
    Mircea Badea (Luni, 1 aprilie 2013, 15:47)

    skanda7 [utilizator]

    "Discursul" asta arata ca Badea e dezaxat complet. A depasit de mult faza in care un psiholog l-ar putea ajuta. Acum deja e caz de psihiatrie. Inca o dovada ca inteligenta fara bun simt te transforma in rebut.
  • +18 (26 voturi)    
    Draga Antena 3 (Luni, 1 aprilie 2013, 15:56)

    DlGoe [utilizator]

    Draga Antena 3 te rog sa-mi dai definitia plagiatului, si sa-mi spui de ce nu spui pe post ca noi avem un prim ministru plagiator, care are ceva (o diploma de doctor) obtinuta prin frauda si ca e o rusine pentru tara?
  • +15 (19 voturi)    
    tabloid, junk food news, yellow journalism? (Luni, 1 aprilie 2013, 16:23)

    un dac [utilizator]

    nu. aici vorbim doar de cei 7 ani de acasa.
    o mica sinteza, fiind foarte implicat in subiect.
    1. dana grecu si radu tudor au incalcat orice regula de jurnalism prin atacurile la functia de premier, prin trasul de sireturi, prin elipsele de logica (nu ochii batranului ma intereseaza, ci daca intr-adevar au existat batrani care au votat multiplu).
    2. gadea da inca o data dovada de jurnalist platit. daca intr-adevar detine informatii pertinente despre contracte, bani la negru, sponsorizari cu iz de puscarie etc in care sunt implicati turcescu, tapalaga, cristoiu, pora si altii, este de datoria lui sa faca publice aceste informatii. ar fi mult mai "jurnalistic" decat sa o vad pe jurnalsita pora mancand.
    3. scenele cu pora, scenele cu danilet, scenele cu judecatoarea CCR, nu mai tin de 7 ani sau de tabloidizare. tin strict de calomnie si de CNA. Astfel de EMISIUNI TREBUIE SUSPENDATE.
    4. mircea badea a dat dovada de prea multe ori de violenta ascuns sub titulatura de "panflet". dar aici vorbim de interventia jurnalistului la o alta emisiune, care nu este pamflet. INADMISIBIL
    5. tot aud comparatii intre banciu si badea, intre b1 si antena3. oamenii care fac aceste comparatii merita sa traiasca in Romania. Dar noi, ceilalti, ce vina avem?
    PS: Hotnews, Tapalaga, Cristoiu, Banciu au dat de nenumarate ori dovada de critica la adresa ARD, PDL, Basescu, Udrea etc. Antena 3 niciodata nu l-a atacat pe subiectul voiculescu, iar de o vreme nu exista niciun atac la adresa lui antonescu. Despre ce fel de comparatie jurnalsitica vorbim?
  • +11 (15 voturi)    
    Coreea de Nord (Luni, 1 aprilie 2013, 16:24)

    Ursy [utilizator]

    Dupa atatia ani de media, sunt convins ca locul in care trebuia sa se nasca Badea era Coreea de Nord, era un idol acolo.
    • -1 (1 vot)    
      e... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:20)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui Ursy

      un idol si aici! Din nenumarate motive, dar sigur nu vrei sa ti le insir aici...
    • +1 (1 vot)    
      Nu ! (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:45)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Ursy

      Te rog sa nu mai jignesti Corea de Nord!
  • +11 (13 voturi)    
    Divide et Impera (Luni, 1 aprilie 2013, 16:25)

    DT34 [utilizator]

    Cu toate ca nu mai e la moda sloganul asta, totusi in Romania merge, ca romanul e mai naiv.
    Zimbaretii precum Ilici, mincinosii precum Che Ponta, si alti rusofili pe care nu-i mai mentionez, au reusit sa prosteasca aproape un popor intreg de aproape 24 de ani.
    50 de ani ne-au condus comunistii, si dupa aproape 25 noi tot nu am reusit sa taiem cancerul de la radacina, cancerul asta inca mai respira in Romania.
    Operatia din '89 a fost mai degraba o apendicita.
    • -3 (3 voturi)    
      dupa cei 50 de ani... (Luni, 1 aprilie 2013, 21:50)

      Doru_T [utilizator] i-a raspuns lui DT34

      ...ne-au condus americanii sau UE. Material, e mai bine. Atat.
  • +11 (15 voturi)    
    SI CNA-ul? (Luni, 1 aprilie 2013, 16:27)

    grunespferd [utilizator]

    Ca o televiziune privata incalca orice lege jurnalistica, orice norma deontologica a comunicarii in spatiul public, ca imaginea unor persoane este atacata si murdarita, ca se incita la violenta si distrugere, ca numai doar tehnic sunt antenele "televiziune" etc toate astea le cunoastem, le cunoaste si CNA-ul si totusi ce face CEL MAI IMPORTANT mecanism de control al comunicarii din spatiul public? Tace.

    Prostia nu poti s-o interzici prin lege, dar nu poti nici permite hotilor si mardeiasilor cu simbrie sa incite la ura si violenta fara sa faci nimic. A nu face nimic este TRADARE. Asta nu mai este societate normala. E inceputul dezbinarii si al razboiului.

    Romania e sub asediu informational. Cetatea ar fi trebuit sa fie pazita. Ne-am inselat, nu e. Romanii sanatosi trebuie sa devina vizibili, altfel ne pierdem. Pe bune.
    • +8 (12 voturi)    
      D-zeu (Luni, 1 aprilie 2013, 18:38)

      Joseph Porta [utilizator] i-a raspuns lui grunespferd

      sa-l ierte pe Ralu Filip, da' eu cred ca felul in care arata si actioneaza azi CNA e mostenirea lui dezastruoasa. Nu-mi aduc aminte ca omul asta sa fi incercat macar vreodata sa civilizeze spatiul TV in ce priveste mizeriile politice. Marea lui problema era"morala" publica, aia in acceptiunea bunicii. Deh, o tatza goala la tv sau un cantec al Parazitilor era curata blasfemie TV, pe cand un specimen ca vadim spumegand in direct la OTV si aruncand dejectii in stanga si in dreapta era un adevarat festin spiritual, ce mai!
  • +18 (22 voturi)    
    Haznaua 3 este necredibila (Luni, 1 aprilie 2013, 16:31)

    Cristiann80 [utilizator]

    Antena 3 nu reprezinta societatea normala a a cestei tari, ci pe cei care au mintea scurta sau chiar deloc. Audienta le scade vertiginos, Voiculescu tot mai dator si cu drumul sigur spre puscarie, falimentul le bate la usa mai repdede decat s-ar banui! Un om normal la cap nu poate crede ce se spune la Hazna, cele mai mai deziformari cele mai abjecte fiinte le gasesti acolo, asa ca nu ne ramane decat sa-i ignoram si sa nu le facem audienta.
    • -2 (2 voturi)    
      poate... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:22)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      ...sa fac voiculescu 1000 de ani de puscarie (daca ii merita), antena 3 tot va avea telespectatori atata timp cat va exista! cel putin unul!
  • +21 (23 voturi)    
    Am trait s-o vad si p-asta... (Luni, 1 aprilie 2013, 16:32)

    magila [utilizator]

    ... angajatii Antena 3 sa faca o emisiune despre slugi. O autobiografie ar fi mai sincera.
  • +12 (14 voturi)    
    Probabil (Luni, 1 aprilie 2013, 17:00)

    xolv [utilizator]

    Eu inca nici acum nu sunt lamurit ce e "basismul" asta ? Probabil orice nu e neo-bolsevism de secol 21.
  • -9 (13 voturi)    
    E normal sa fie asa (Luni, 1 aprilie 2013, 17:22)

    V.R. [utilizator]

    In nicio tara (democratica sau nu) jurnalistii nu sunt niste sfinti. Unii sunt slugile presedintelui, altii sunt ale altora. "Jurnalistul impartial" este oriunde in lume o specie la fel de rara ca si Yeti omul zapezilor. Calitatea unui jurnalist este data insa de cat de greu se prinde lumea ca de fapt nu este impartial, si de care tabara apartine.
  • +12 (14 voturi)    
    Un studiu exhaustiv al imbecilităţii lui Badea (Luni, 1 aprilie 2013, 17:43)

    daskyd [utilizator]

    "E un cretin pofund" irecuperabil.
  • +8 (12 voturi)    
    Pentru cei de la antena3 (Luni, 1 aprilie 2013, 18:10)

    chiaburu [utilizator]

    Adunatura de derbedee si derbedei ,de de netrbnice si netrebnici,de debile si dbili mintali trbuie sa tina cont de unsingur lucru; usl(grupul infractional organizat asa cum l-a denumit unii lideri din interiorul usl) are o mjoritate de
    cca 69% in parlament.
    La nivelul electoratului din Romania are sub 25%.
    Pe cei de la usl i-au votat cca 4,4milioane in timp ce noi cei care nu i-am votat suntem cca 14,4 milioane.
    Unde este poporul ? Sa raspunda alde gadea.badea,
    ursu,grecu dana,stancu oana tudo radu ciuvica mugur (ala care a pierdut procesul cu Presedintele) si alti latrai care mai sunt la antena 3!!!
    Pentru ca cei de la CNA sunt platiti din bani publici si pentru ca au OBLIGATIA legala de a lua masuri, ii somez public sa-mi raspunda care sunt masurile pe care le vor lua impotriva acestor denigratori veninosi si
    periculosi.
    Pentru ca securitatea comunista a facut crime ,rog
    reprezentatii Justitiei din Romania Sa-si indeplineasca misiunea pe care o au si sa-l pedepseasca exemplar pe securistil de voiculescu dan!!!
    Dupa aceia vom vede ce vor mai face cei de la A3.
    Sa auzim numai de bine.
  • +7 (11 voturi)    
    Poate acum (Luni, 1 aprilie 2013, 18:32)

    Joseph Porta [utilizator]

    o sa intelegeti ce semnificatie avea afirmatia facuta intr-o sedinta CSAT, cum ca o anumita parte a presei reprezinta o vulnerabilitate la adresa sigurantei nationale. Daca vrea muschii lui si-si pune in cap, in 6 luni varanu' spala creierele la 60% din prosti cum ca e bine sa nu mai fim in UE si eventual nici cu NATO, nu?? Sau poate, de ce nu, sa abolim justitia. Sau macar pedepsele pentru delapidare. Sau orice vrea nenea felix si acolitii lui. Cand ai o trupa de maimutoi bine dresati de genul Badea, Gadea & Co. si un public care sparge seminte si se hraneste avid cu dejectii TV si ura, nu credeti ca avem o reala problema de siguranta nationala? ma refer la noi ailalti 40% care mai avem un neuron functional..
  • +1 (7 voturi)    
    varanul e in toate :)) (Luni, 1 aprilie 2013, 19:23)

    ivasile [utilizator]

    http://grivco.ro/index2.htm jos in dreapta >> Clir Media
    http://www.clirmedia.ro/ro/
    Carevasazica postul "basist" e platit de... varan
    Una peste alta... circ ieftin la popor, in timp ce, dupa perdeaua de fum, politicienii isi dau mana si jefuiesc in continuare Romania.
    • +2 (6 voturi)    
      varanul (Luni, 1 aprilie 2013, 21:16)

      akarki [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      chiar acuma m-am uitat la Clir Media, e ceva incredibil ce prosti sintem, ne uitam tot la ce vor astia, am cam sim tit eu ca banciu are aceeasi tendinte cu nebunu, putin mai retinut, dar sexist, nationalist, cu ura crescind ...o sa il ajunga pe celalalt. Pai pe cine sa mai crezi in tara asta? ceilalti baieti mi s-au parut echilibrati...
  • +4 (8 voturi)    
    Astept (Luni, 1 aprilie 2013, 19:49)

    Sorin.Borodi [utilizator]

    Astept replica CNA-ului. Daca nu vine, inseamna ca orice e posibil in media.
  • +3 (5 voturi)    
    cat o fi gaura mogulilor nostri in Cipru (Luni, 1 aprilie 2013, 22:43)

    Razvan_M [utilizator]

    Oare disperarea varanului si a slugilor lui are de-a face cu crahul bancar din Cipru?Time will tell!
  • +2 (4 voturi)    
    nerusinare halucinanta. (Luni, 1 aprilie 2013, 23:40)

    dkz [utilizator]

    Acesti indivizi, Gadea si Badea ma fac sa vars. Cred ca trebuie sa ai stomacul tare ca sa asisti la emisiunile lor pline de minciuni si elucubatii propagandistice in favoarea stapanului lor. Astia trebuiesc luati la pietre pe strada.
  • +1 (5 voturi)    
    ? (Marţi, 2 aprilie 2013, 0:18)

    cotora [utilizator]

    dupa gesturile si ceea ce vorbeste badea, gadea si celelalte slugi ale antenei 3, denota ca sunt bolnavi psihici, promoveaza ura, moartea, etc, ar trebui inchisi intr-un ospiciu !
  • -4 (4 voturi)    
    vasnicii soldati abrutizati... (Marţi, 2 aprilie 2013, 1:06)

    Rose1 [utilizator]

    ...de lipsurile cotidiene se "hacuie", metaforic vorbind, in razboiul romano-roman, provocat de cei intersati sa dea poporului "circ" in loc de paine! un razboi fratricid fara invingatori ! vae victis!
  • +2 (4 voturi)    
    pe cind (Marţi, 2 aprilie 2013, 5:25)

    gopo111 [utilizator]

    asa un filmuletz cu badea si cu celalalt cum pupa si ei indos pe sefu' lor ca de aia sint platiti, peste tot sint sefii si pupincuristi, si badea din cite vad eu e unul din cei mai mari , am inteles ca e as la asa ceva
    • -1 (3 voturi)    
      care-i problema... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:26)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui gopo111

      .. ca sunt platiti? e normal sa fie platiti! Si pe tine poate te plateste seful si nu se mai plange nimeni de tine daca muncesti bine sau prost. Bine, nici nu vad pe cine ar interesa pe altcineva in afara de sef
  • +1 (5 voturi)    
    Badea asta..... (Marţi, 2 aprilie 2013, 9:45)

    Ronin [utilizator]

    ...e tot mai sinistru....un produs marca Antena 3...........110%....
    • -2 (4 voturi)    
      un produs... (Marţi, 2 aprilie 2013, 12:29)

      costy_bv [utilizator] i-a raspuns lui Ronin

      ....al poporului 100%. Dar macar e un produs de calitate... basescu in schimb a fost un produs prost al poporului, apoi a ramas un deseu de care trebuie "scapat" cat mai repede; ca de reciclat nu poate fi vorba....
  • +1 (5 voturi)    
    Suntem pierduti deja! (Marţi, 2 aprilie 2013, 9:53)

    Holospin [utilizator]

    Foarte multi oameni sunt deja spalati pe creier de Antena 3. Nu stiu ce ne vom face cu aceste televiziuni care dezinformeaza.
  • -1 (1 vot)    
    vrajeala (Marţi, 2 aprilie 2013, 20:02)

    zidzi [utilizator]

    Eu nu cred ca s au uitat asa multi la Antena3


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică