Pe scurt. CNA vrea acelasi volum al sunetului pentru programele radio-TV. Agentia Tempo ofera servicii BTL pentru Peroni si Redd's. Thinkdigital vinde publicitatea pentru site-urile Dogan

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 8 aprilie 2013, 19:20 Economie | Media & Publicitate

CNA a constituit un grup de lucru care sa stabileasca un standard pentru volumul sunetului in programele radio-TV, ce produce disconfort pentru audienta mai ales in cazul pauzelor publicitare, cand volumul este mai ridicat decat in cazul altor programe. Agentia Tempo Advertising ofera servicii de BTL pentru brandurile Peroni Nastro Azzuro si Redd's. Iar Thinkdigital vinde spatiile publicitare pentru site-urile grupului Dogan.

  • CNA a constituit un grup de lucru, numit "Loudness", ce urmareste sa elaboreze un standard pentru volumul sunetului in programele radio-TV, volum care produce disconfort in randul audientei mai ales in timpul pauzelor publicitare, cand sunetul este "dat mai tare". Potrivit Mediafax, grupul de lucru este format din reprezentanti ai radiodifuzorilor, cablistilor, studiourilor de productie si ai mediului universitar. Ei urmeaza sa elaboreze un standard "prin care se va asigura o normalizare, prin uniformizare, a tariei sunetului in programele de radio si de televiziune", conform cu o recomandare a European Broadcasting Union. Potrivit sursei citate, multi dintre participantii la primele discutii ale grupului "Loudness", desfasurate azi, au apreciat ca cele mai mari probleme apar in cazul spoturilor publicitare, promotionale si de teleshopping, care au un volum al sonorului mai mare decat restul programelor.
  • Agentia Tempo Advertising va oferi servicii de BTL si design pentru brandurile Peroni Nastro Azzuro si Redd's, in urma unui pitch organizat de Ursus Romania in aceasta iarna. Intre altele, Tempo se va ocupa de o serie de evenimente menite sa marcheze 50 de ani de existenta a brandului Peroni.
  • Thingdigital Romania va vinde spatiile publicitare pentru site-urile grupului Dogan Media International, Kanald.ro si Wowbiz.ro, incepand de luna aceasta, potrivit unui comunicat de presa.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

505 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Idee buna (Luni, 8 aprilie 2013, 19:37)

    Andra99 [utilizator]

    Este o idee buna. Eu chiar mi-am format un reflex de a intinde mana la butonul "mute" al telecomenzii imediat cand incepe publicitate.
    De asemenea, ar trebui egalizat nivelul sunetului pentru toate programele.
    O alta masura buna ar fi transmiterea informatiei legata de formatul imaginii, 4x3 sau 16x9. Unele posturi transmit aceasta informatie si televizoarele se adapteaza automat (de ex. B1), iar alte posturi nu transmit (de ex. TVR), lasand la indemana telespectatorului adaptarea formatului imaginii. Multe televizoare nici macar nu au aceasta posibilitate, iar imaginea apare distorsionata, lucru suparator in cazul emisiunilor sportive.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version