Agentia digitala Kinecto, parte a grupului de publicitate Tempo, a fost achizitionata de reteaua internationala de media si comunicare digitala Aegis Media de la actionarii Radu Ionescu si Dragos Grigoriu, potrivit unui comunicat Aegis Media. Valoarea tranzactiei s-ar putea ridica la 5 milioane de euro, in functie de performanta pe care agentia o va avea pe viitor. Kinecto va fi integrata in reteaua Isobar si va fi rebranduita sub numele Kinecto Isobar.

Kinecto, asa cum este descrisa in comunicatul Aegis:

  • "stabilita in 2003, Kinecto a fost una dintre primele agentii digitale de pe piata si a facut pionierat in dezvoltarea abilitatilor, serviciilor si instrumentelor digitale. Kinecto a fost un motor al pietei, stabilind multe premiere in ultimul deceniu. In 2008, a devenit parte a Tempo Crative Group, ceea ce a contribuit la cresterea lor prin clienti, expertiza si resurse corporatiste. Astazi, Kinecto este o agentie creativa digitala full-service, concentrata pe campanii de publicitate integrate, axate pe digital. Dupa achizitie, Kinecto va fi integrata in reteaua Isobar si va fi rebranduita Kinecto Isobar".

Nigel Morris, CEO, Aegis Media Americas & EMEA, citat in comunicat:

  • "Achizitia Kinecto, o agentie de marketing digital cu mare experienta, va oferi clientilor Aegis Media acces la servicii complete de productie si creatie digitala si va intari pozitia noastra si diversitatea abilitatilor noastre pe piata din Romania"

Radu Ionescu, fondator si CEO Kinecto, citat in comunicat:

  • "Suntem incantati sa ne alaturam retelei inovatoare Aegis Media si avem incredere ca acest acord va fi catalistul extinderii abilitatilor noastre digitale si de creatie pentru clientii nostri."

UPDATE Vanzatorii au fost asistati de o echipa de avocati din cadrul Tuca Zbarcea & Asociatii, sub coordonarea lui Cornel Popa, Partener si Dominic Morega, Managing Associate, a anuntat casa de avocatura.

Dominic Morega, Managing Associate al Tuca Zbarcea & Asociatii, a declarat:

  • "Negocierile s-au intins pe durata mai multor luni de zile, in special datorita structurii relativ complexe pentru astfel de tranzactii. Buna colaborare pe care am avut-o cu clientii nostri, asociatii Kinecto, a fost esentiala pentru intelegerea specificului activitatii de nisa a societatii care a facut obiectul tranzactiei, dar si a indicatorilor financiari in functie de care se stabileste pretul final".

Dragos Grigoriu de la Tempo a preluat, in 2008, 50% din agentia Kinecto, restul de 50% ramanand la fondatorul acesteia, Radu Ionescu. Cu doar cateva luni inainte, Aegis anuntase preluarea companiei romanesti de media Tempo Media de la acelasi grup de publicitate.

Aegis, reteaua globala de media administrata de conglomeratul Dentsu, opereza prin mai multe branduri globale, precum Carat, Vizeum sau Isobar. Isobar este o retea de agentii de comunicare prezenta in 36 de piete, fondata in 2003.