BRAT are in vedere un studiu "pe trunchi comun" privind audienta in print si cea online. Activitatea de teren pentru studiul de audienta in presa scrisa - pauza de doua luni in vara

de C. Ionescu     HotNews.ro
Miercuri, 22 mai 2013, 17:35 Economie | Media & Publicitate

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) are in vedere sa realizeze "pe un trunchi comun" studiile de audienta pentru presa scrisa (SNA) si pentru Internet (SATI) si nu exclude o alaturare si cu studii ce vizeaza audienta altor medii, dupa cum au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii institutiei. Adunarea generala a Departamentului pentru studii de audienta din cadrul BRAT a decis, luni, sa continue actualul studiu pana in primavara anului viitor, in conditiile in care contractul in derulare pentru SNA urma sa se incheie la mijlocul lui 2014. Si in cursul acestei veri va avea loc o pauza a activitatii de teren pentru SNA.

Potrivit reprezentantilor citati, AGA departamentului de studii de audienta a decis ca actualul studiu de audienta in presa scrisa sa continue pentru o perioada de sase luni, incepand din 1 octombrie a.c.. In prealabil, activitatea de teren pentru SNA urmeaza sa ia o pauza timp de doua luni, in a doua parte a verii 2013. Care este motivul acestei pauze? "Solutia permite biroului sa furnizeze rezultate continuu in urmatoarea perioada, mentinand calitatea studiului in aceiasi parametri si in acelasi timp duce la o descrestere a presiunii bugetare pe anul curent", a spus Arina Ureche, director BRAT.

Contractele in derulare pentru SNA si SATI se incheie in iulie 2014. Ca urmare, reprezentantii departamentului de studii de audienta pentru presa scrisa au decis "sa exploram ideea sa realizam un studiu pe un trunchi comun - si audienta presei scrise, si cea a site-urilor web. Nu toata metodologia va fi comuna. Imbinand metodologiile studiului si pastrand specificul fiecarei masuratori, exploram ideea unui studiu cu resurse comune", au spus reprezentantii BRAT pentru HotNews.ro. Ei au precizat ca membrii - presa scrisa au decis ca o licitatie pentru aceasta cercetare comuna sa fie lansata in cel mai scurt timp, imediat ce reprezentantii mediului online vor fi de acord cu solutia propusa, caz in care trebuie sa aiba loc si o serie de consultari cu beneficiarii studiilor, pentru a redacta brief-ul metodologic al noii cercetari.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

269 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri