Regia Goldbach Media Romania, fosta Arbo, a redevenit regia de vanzari pentru cotidianul Gazeta de Sud, potrivit unui comunicat de presa. Goldbach si Media Sud Management, editorul ziarului, au semnat un contract prin care spatiul publicatiei va fi gestionat in exclusivitate de aceasta regie.

Alin Alecu, director general Goldbach Romania, citat in comunicatul de presa:

  • "Colaborarea dintre Goldbach si Media Sud s-a dezvoltat in ultimii ani in cadrul proiectelor de radio si online. O reluare a acestei colaborari pe zona de presa scrisa a venit in mod natural, in contextul in care pe intreaga piata asistam la astfel de procese de consolidare. Gazeta de Sud este unul din cele mai importante ziare locale si regionale din Romania, cu un tiraj superior multor ziare nationale. In acest context, credem ca orientarea partenerilor nostri catre zona multimedia se suprapune proiectelor noastre demarate in ultimii ani, iar viitorul ne poate aduce rezultate extrem de bune".

Adrian Voinea, director general al Media Sud Management, citat in comunicat:

  • "Gazeta de Sud, impreuna cu Radio Sud si celelalte proiecte online si offline pe care le avem in vedere in viitor, au nevoie de o reprezentare unitara in fata clientilor si agentiilor de publicitate. Credem ca eforturile noastre de a oferi un continut de calitate publicului nostru pot fi rasplatite printr-o abordare consolidata si profesionista la nivel national. Apreciem diversificarea pe care grupul Goldbach a realizat-o in ultimii ani si de aceea credem ca parteneriatul nostru va avea succes in continuare".

In ultimii ani, publicitatea in ziarul tiparit GdS a fost vanduta de o alta regie, Midas Media.

Potrivit ultimelor cifre BRAT, ziarul Gazeta de Sud a avut, in trimestrul al doilea, vanzari medii de 12.962 exemplare/editie, volum comparativ cu cel inregistrat de ziare generaliste centrale precum Evenimentul Zilei (14.334 exemplare/editie), Jurnalul National (12.745 exemplare/editie), Adevarul (10.659 exemplare/editie).