Content Channel a incheiat un parteneriat de vanzari cu Httpool si vizeaza intrarea pe pietele din Europa Centrala si de Est

de A.V.     HotNews.ro
Vineri, 11 octombrie 2013, 14:43 Economie | Media & Publicitate

Content Channel, platforma de online video advertising cu cea mai extinsa retea din Romania, si Httpool, unul dintre primii furnizori de servicii complete de publicitate online si mobile din Europa Centrala si de Est (ECE), au incheiat un parteneriat de vanzari, la sfarsitul lunii septembrie. In urma parteneriatului, Content Channel estimeaza dublarea vanzarilor in decursul primului an de colaborare. In prezent, compania are o retea de zeci de siteuri partenere, care genereaza un volum de peste 3 milioane de stream-uri video pe luna.

Httpool va reprezenta la vanzare formatele in-Stream (standard si interactive), overlay si video advertorialele disponibile in reteaua Content Channel si va adauga formatul video inRead in oferta destinata advertiserilor, odata cu implementarea inRead pe siteurile din portofoliul Httpool.

Pasul urmator pentru Content Channel este intrarea pe pietele din Europa Centrala si de Est (ECE).

Content Channel pune la dispozitia clientilor de publicitate un canal eficient de comunicare online. In acelasi timp, producatorii de continut video sunt sustinuti in demersul de sindicalizare si monetizare a continutului, iar publisherii si regiile beneficiaza gratuit de un flux de stiri video premium, fiind ajutati sa isi monetizeze siteurile prin formate publicitare video in-Stream si off-Stream. Pe formatul PRE-ROLL, cel mai folosit format in-Stream, Content Channel livreaza, in medie, rate de click de 6% - 7% si rate de vizualizare completa de 70%.

De asemenea, Content Channel a implementat in Romania formatul video inRead, ideal pentru campaniile de brand, care urmaresc cresterea awareness-ului. Aceasta solutie le ofera marketerilor atat garantia vizibilitatii (plasat in continutul editorial, fara a acoperi textul articolelor si fara a deranja utilizatorii), cat si garantia performantei (advertiserii platesc exclusiv pentru vizualizarile complete ale reclamelor video inRead). In medie, rata completa de vizualizare a reclamelor video inRead depaseste frecvent 50%, in timp ce rata de click este de 2%.

In Romania, formatul video inRead este disponibil exclusiv pe site-urile partenerilor Content Channel (Httpool, Ringier, Goldbach, Hotnews.ro, Adevarul.ro, Ziare.com, Business24.ro, RomaniaLibera.ro, B1.ro).  

Despre Content Channel
Companie romaneasca, independenta, Content Channel reprezinta cea mai extinsa retea video online din tara, o inovativa platforma tehnologica si de video advertising, care ofera solutii complete marketerilor, publisherilor online, regiilor de vanzari si producatorilor de continut video.

Ca platforma de publicitate online, Content Channel livreaza campanii in-Stream (afisate in interiorul playerelor video) si off-Stream (afisate in afara playerelor video). Prin parteneriatele incheiate cu dezvoltatorii de tehnologie Alensa si Maple, Content Channel ofera clientilor si componenta de creatie de aplicatii interactive pentru Facebook (destinate News Feed-urilor), dar si rularea de campanii pe Facebook si campanii video pe Youtube.

Despre Httpool
Httpool Group este unul dintre primii furnizori de servicii complete de publicitate online si mobile din Europa Centrala si de Est, cu focus pe pietele emergente. Compania este prezenta in Romania din 2008 si furnizeaza servicii integrate de publicitate in zona de display, video, engagement, social si performance, atat pentru dispozitivele mobile cat si pentru cele desktop.

In prezent, Httpool opereaza in 17 tari de pe cinci continente: Marea Britanie, Germania, Austria, Cehia, Ucraina, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia, Macedonia, Bulgaria, Romania, Moldova, Argentina, India, Hong Kong si Singapore.

Pe piata din Romania, Httpool reprezinta site-uri precum: disney.ro, dolcesport.ro, platforma 22foryou.co, vodafone.ro si este partenerul exclusiv al Vodafone Romania pentru reprezentarea la vanzare a serviciilor de messaging. (Adplus)

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

523 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri