Antena Group: Nu au existat si nu exista negocieri privind vanzarea GSP TV si Antena Play, intrucat aceste companii nu sunt de vanzare

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 24 octombrie 2013, 15:42 Economie | Media & Publicitate

Antena Group desminte intr-un comunicat de presa dat joi ca ar exista discutii privind o posibila achizitie a Antena Play  si a postului de sport al Intact Media Group, GSP TV, de catre Orange Romania. "Nu au existat si nu exista negocieri privind aceste companii ale Antena Group,  intrucat nu sunt de vanzare", a precizat grupul.

  • "Antena Play este cea mai spectaculoasa platforma de video online de entertainment si news de pe piata romaneasca. A fost lansata pe 1 iulie si are in prezent peste 400 000 de conturi. GSPTV este singurul canal de male-entertainment din Romania,  al carui continut este bazat pe transmiuni live din fotbal, fight (Mixed Martial Arts) si competitii de tipul billiard, bowling", se mai arata in comunicatul de presa al Antena Group.

Economica.net a scris saptamana trecuta, citand surse apropiate celor doua companii, ca Orange Romania, cel mai mare operator de comunicatii mobile de pe piata locala, va achizitiona GSP TV si portalul online Antena PLAY din cadrul trustului de presa Antena Group. Astfel, in urma acestei achizitii Orange Romania ar vrea sa liciteze in primavara anului viitor pentru drepturile de difuzare ale meciurilor din Liga I a Romaniei pentru perioada 2014 -2015. Operatorul nu detine in acest moment nici un post de televiziune propriu pe platforma de retransmisie pe satelit Orange TV.

"Nu avem nicio intentie sa preluam Antena Play. A doua intrebare era legata de GSP TV. Nu vine de la mine, dar pot sa confirm faptul ca nu se intampla acest lucru astazi", a declarat miercuri, 22 octombrie, Julien Ducarroz, directorul comercial al Orange Romania, in cadrul unui eveniment ZF, intrebat fiind daca operatorul va prelua Antena Play sau GSP TV, potrivit Paginademedia.ro.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

697 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    corect! (Joi, 24 octombrie 2013, 18:22)

    Absurdistanul [utilizator]

    ar vrea felix sa vanda dar .... nu le-a cerut nimeni!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi