Ion Cristoiu: "Intrerup orice colaborare cu postul B1 TV"

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 18 noiembrie 2013, 13:47 Economie | Media & Publicitate

Ion Cristoiu a anuntat, duminica noapte, pe pagina sa de Facebook faptul ca a decis sa intrerupa orice colaborare cu postul B1 TV, dupa o disputa legata de orientarea politica a postului. "Contrar zvonurilor si parerilor neghioabe, nu merg la nici o alta televiziune. Ar fi culmea sa schimb Biserica Adorarea lui Basescu cu Biserica Adorarea lui Ponta", a scris Cristoiu in mesajul publicat pe Facebook, urmat luni de alte comentarii in care se prezinta "ziarist absolut independent".

  • In urma unor dispute legate de pozitia realizatorilor B1 TV fata de Traian Basescu, Ion Cristoiu anuntase, saptamana trecuta, ca nu mai participa la dezbaterile postului, pe care l-a descris "Biserica Adorarii lui Traian Basescu". Ulterior, el a anuntat ca emisiunea sa de duminica este ultima realizata pentru acest post. El a cerut, totodata, ca Radu Banciu sa-si ceara scuze fata de comentariile facute la adresa sa intr-o emisiune, afirmand ca, in caz contrar, "consider contractul cu B1TV rupt. In acest contract, pe langa exclusivitate, se prevede obligatia din partea mea de a nu injura oamenii postului. Radu Banciu n-are un contract asemanator?"

In mesajul sau de duminica noapte, Ion Cristoiu arata ca a decis sa intrerupa orice colaborare cu B1 TV avand in vedere ca "domnul Radu Banciu nu si-a cerut scuze, fie si macar intr-o forma subtila)", iar "conducerea postului s-a facut ca ploua la acest Scandal, desi era obligata cu o explicatie macar fata de subsemnatul".

El arata ca "daca Radu Banciu isi cerea scuze fata de atacarea pe post a unui coleg pentru o emisiune facuta pe post, conflictul era incheiat si eu continuam sa colaborez. Asadar, plecarea n-a depins de mine, ci de conducerea postului". Referindu-se la ultima sa emisiune, in care l-a avut invitat pe Aurelian Pavelescu, el afirma: "Cine s-a uitat la emisiunea cu Aurelian Pavelescu va fi observat ca n-am suflat o vorba despre Scandal si despre Radu Banciu, desi, va imaginati, aveam posibilitatea s-o fac. N-am facut-o, pentru ca mi s-a parut o lipsa de bun simt sa ma rafuiesc cu colegii de post in direct."


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

14664 vizualizari

  • +37 (43 voturi)    
    Biserica Adorarea lui Basescu (Luni, 18 noiembrie 2013, 13:52)

    nellino [utilizator]

    Pe asta ar impozita-o Dragnea, ca nu are nimic de-a face cu credinta...


  • 0 (42 voturi)    
    bravo , atitudine de ziarist profesionist (Luni, 18 noiembrie 2013, 13:55)

    GeorgeT [utilizator]

    Orice ziarist ar trebui sa fie echidistant politic si doar sa prezinte fapte si sa puna intrebari.
    B1 pare sa fie (evident pt mine ) partinitor, prefer posturi mai de centru , cum ar fi Realitatea .
    Acest lucru nu schimba simpatia mea pt Basescu si Boc si nici antipatia pt USL , PDL si toate celelalte partide
    • +15 (37 voturi)    
      nu pricep (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:21)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

      Cum anume este B1 "Biserica Adorarii lui Traian Basescu"? Basescu nu este la putere acum, este normal sa nu dai in el ci in USL. B1 (la emisiunea lui Turcescu, cel putin) a dat mult si in PDL/Basescu, asadar nu vad la va referiti tu si Cristoiu.

      In plus, daca socotesc bine, a stat cam de doua ori mai mult in trustul lui Felix decat a stat in Biserica lui Base, desi duhoarea era mult mai mare la turnator. Cred ca explicatia pentru iesirea lui sta in faptul ca l-au deranjat comentariile lui Banciu - la Felix nu ai voie asa ceva si Cristoiu s-a simtit foarte jignit ca conducerea B1 nu a luat atitudine, prin urmare a aruncat cu niste laturi in toata lumea.
      • +23 (29 voturi)    
        Este... (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:14)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Daca vrei emisiuni echidistante, uita-te la Digi24.
        OK, B1TV nu-i Antena3 sau RTV. B1TV e cu 5 nivele peste la capitolul decenta. Nu-s inventate povesti, nu-s atacuri la persoana, comentatorii sunt mult mai spalati decit Badea sau Gidea. Dar se vede clar orientarea pro-Basescu, orientare pe care o avea si cind era Boc premier.
    • -9 (15 voturi)    
      deci (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:09)

      xna [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

      antipatia ta pt toate partidele... probabil urasti si viata
      • +8 (8 voturi)    
        serios (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:35)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui xna

        Da-mi un sfat prietene, inainte sa comit suicide, ce partid are putina decenta in momentul de fata.

        Si ai grija ce fumezi de le vezi asa in roz ..
    • 0 (0 voturi)    
      asa e (Marţi, 19 noiembrie 2013, 7:06)

      frederik [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

      dar s-o faca unul care n-a lucrat la "scanteia" si
      n-a stat sufficient in biserica adversa.
  • +24 (42 voturi)    
    Care-i problema? A mai ramas Taraf si Etno (Luni, 18 noiembrie 2013, 13:57)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    N-am inteles, daca banciu isi cerea scuze, marele ziarist independent ramanea oricum cu toata orientarea sectaro-religioasa a postului respectiv!? Curat independent coane cristoiule.
  • -4 (32 voturi)    
    are dreptate (Luni, 18 noiembrie 2013, 13:59)

    mihaiff [utilizator]

    mi se pare o atitudine corecta. conducerea postului trebuia medieze conflictul.
    • +1 (5 voturi)    
      hmm (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:48)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui mihaiff

      Efectiv nu imi explic de ce , chiar si pe HN, exista o atitudine puternica impotriva lui Cristoiu pe aceasta tema. Minusurile pe care le-ai primit tu de exemplu ( dar nu numai ) ma dezamagesc.

      Omul propune o gandire echilibrata si nuantata, si fara sa ii conteste superioritatea lui Basescu asupra lichelelor din USL, sugereaza si ca omul are defecte si face pasi gresiti.
      Absolut de acord. E om, e supus greselilor ( atentie, de strategie ). In ultimul timp, parca mai multe ca de obicei.

      Prin sintagma " Biserica Adorarii lui TB" , IC include acei fani ai lui TB care sunt agresivi atunci cand se indrazneste o dezbatere despre greselile presedintelui.
      Tot un fel de habotnicie e si aia, in opinia mea. Sa crezi ca preferatul tau e perfect si incapabil de greseala.

      Rationamentul lui IC asupra importantei pasilor pe care ii face TB in aceste vremuri n-o reiau, e pe net, dar se pare ca e imposibil de acceptat pentru unii o asemea dezbatere.
      Afirmatia " A3 intoarsa pe dos " poate e putin prea mult pentru B1, dar consideratiile despre cei mai patimasi dintre urmatorii acestui post sunt absolut adevarate .
      • -1 (3 voturi)    
        sensibilitate (Marţi, 19 noiembrie 2013, 7:02)

        coor [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        mult prea sensibil , super eminenta sa ! emisiunea lui banciu este un pamflet , in care acesta impunge pe toata lumea ! comportament de copil frustrat la cristoiu , parerea mea , caruia i s-a luat jucaria !
  • -22 (50 voturi)    
    cam tarziu, d-le Cristoiu (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:00)

    Lexis [utilizator]

    Adevarul e ca postul B1 e o cloaca de basisti  prin felul cum il apara pe Basescu.
    • +20 (28 voturi)    
      profesoreeeeeee!!! (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:44)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      Pentru ca esti clarvazator vorbeste-ne si de cloaca de la antene !!!!! Ce zici ,ne spui ceva?!!!!
    • +5 (7 voturi)    
      discutia e atat de nuantata.... (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:49)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      si totusi tu vii si lasi in mijlocul drumului o fraza - balega de tip antenist . Ai stricat tot .
  • -19 (37 voturi)    
    Mintea romanului cea de pe urma! (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:00)

    GRANDFATHER [anonim]

    Mi se pare simtomatica si semnificativa pozitia si atitudinea adoptata de domnul Ion Cristou fata de postul B1Tv! Intr-o succesiune logica, astept demisia sau demiterea domnului Radu Banciu!
    • +14 (20 voturi)    
      nu mai spune!!!! (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:40)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      Tot asa de simtomatica sisemnificativa ti s-a parut si cand a intins-o de la latrina 3,dupa ce a mancat castane si banii lui Voiculescu ani buni?!!!!!
      • -4 (10 voturi)    
        Nu conteaza! (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:46)

        GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui asada

        Ion Cristoiu nu se compara si nu poate fi comparat cu Radu Banciu! Nu am fost si nu sunt de acord cu toate analizele si afirmatiile sale, dar indubitabil este un intelectual, scriitor, publicist, analist si nu in ultimul rand o personalitate marcanta a jurnalismului romanesc! Nu-i trec cu vederea si nu-i iert pacatele, dar nu pot sa nu recunosc si sa pretuiesc valoarea sa intelectuala!
        Radu Banciu este un cititor de promter cu un comportament obsesiv-compulsiv, care manifesta o tendinta patologica pentru utilizarea cuvintelor obscene, scabroase, scatologice, coprologice! El a inlocuit argumentatia logica cu coprolalia si prestatiile sale pot fi prezentate studentilor de la jurnalism, ca exemple elocvente pentru cum NU trebuie sa se faca presa si televiziune de analiza si atitudine! Stiu, fani fideli ai lui Radu Banciu vor spune ca emisiunile sale se incadreaza la categoria "pamflet" si ca in media romaneasca mai sunt si alti "pamfletari" la fel de obsedati si coprologici! Da, ei exista, dar cred ca a sosit momentul ca ei si emisiunile lor scabroase sa dispara din grilele de programe! Sper ca patronii, managerii si directorii de programe sa auda asta si sa scoata din grila emisiunile care improsca zilnic cu "excremente" ecranele televizoarelor! SE-AUDE CNA?! (Please forgive me Mr. Webmaster!)
      • +2 (6 voturi)    
        hmm..... (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:54)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui asada

        Deci si daca ramai, si daca pleci de la A3 , ramai cu stigmatul ?
        Mie mi s-a parut a fi unul din pasii corecti ai carierei lui IC, plecarea de la Intact cand trustul a cotit-o puternic in directia gresita.
        Nu uitiati ca IC este angajat pe contract, el nu face act de prezenta in studiouri pe baza de voluntariat.
        Nu Intact il defineste pe IC, ci EVZ. Acel ziar este marea realizare a gazetarului, si refugiul de unde n-are cum sa fie izgonit, indiferent in ce relatii se afla cu televiziunile.
        Pe IC il vad ca fiind potrivit oricarei televiziuni , cu conditia sa nu fie sicanat si sa nu fie manipulat.

        Mie personal imi place sa ii citesc editorialele, nu de multe ori m-a facut sa vad anumite subiecte in o noua lumina. Poate n-am fost de acord mereu, dar il respect pentru echidistanta.
    • +12 (18 voturi)    
      care minte? (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:54)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui GRANDFATHER

      bine faci ca astepti, dar ia-ti ceva de mincare ca o sa dureze... Chiar nu va e rusine sa comparati un gogosar ca IC cu unul din putinii oameni de presa care indraznesc sa zica verde in fata ce gandesc?
  • +24 (34 voturi)    
    aha (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:02)

    Crop [utilizator]

    a mai schimbat Cristoiu odata barca, s a dus la b1 cand s-a putut ca na, si acum o face pe independentul:) de fapt schimba barca. A fost acu 3 saptamani o emisiune cu Robert Turcescu in care ii se reprosa ca se pregateste sa schimbe postul deci aham:)
  • +19 (35 voturi)    
    1-0 (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:02)

    UglyKidJoe [utilizator]

    Bine Banciuleee!
  • +33 (39 voturi)    
    Vrajeala (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:04)

    Marius Ogrean [utilizator]

    A inceput sa se dea de mult cu noua putere care va veni. A facut si el un pic de scandal ca sa puna lumea botul ca ar fi independent...

    Sa se duca sa-si spuna parerile altundeva. Eu l-am apreciat ca vorbea corect. De la un moment dat a inceput sa atace aiurea.

    N-am pierdut nimic ;)
  • +20 (30 voturi)    
    serios? (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:10)

    amanda13 [utilizator]

    El nu ar schimba niciodata orientarea??? Pai a mai facut-o odata! Mare branza, se intoarce la epoca in care il improsca pe presedinte cu injurii. Ei si ce?
  • +21 (31 voturi)    
    hehe (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:17)

    ampersand [utilizator]

    Banciule, ai o bere de la mine pentru reusita asta! :) Corleone s-a dusc, daca mai pica si Nashu…
  • +21 (27 voturi)    
    dom` Cristoiu, (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:21)

    victor L [utilizator]

    desi nu va deranjeaza sa vi se spuna "tov."
    Cre`ca mai bine explorati in continuare 'nasterea' puilor vii din gaina.
    Ca Basescu nu este fara pata si prihana este clar si sint de acord cu dvoastra.
    Dar cu contorsiunile dvoasta jurnalisice m-ati bagat ceata.
    Ce post nu vi s-a oferit?
    • +13 (15 voturi)    
      sunt un comunist , (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:06)

      ionamaru [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      nu-mi e rusine sa recunosc ! ..asa ca tov. cristoiu , mai treci " pe la biblioteca " s'ar putea sa dai de-o punguţă cu ceva ...
      Ai fost ,esti si, vei fii mereu " o mica lichea " ..aminteşte-ti de alianţa cu tucă cand a-ti dat in Constantinescu , s.a.m.d ...urmeaza sa-l sapi pe Base ( , tot cu tucă ? )
  • -6 (20 voturi)    
    Cam tarziu...B1Tv un A3 cu semn schimbat (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:35)

    alex1234 [utilizator]

    Cam tarziu...sa vezi asta doar dupa 4 ani
    si sa te mai dai "om cu experienta de analist"

    Propaganda B1TV de tip Badin si Banciu & Comp
    este identica ca cea de pe A3 doar ca e cu "semn
    schimbat"


    la B1Tv "Soarele rasare si Basescu apare iar dracul e Plagiatorul - mai putin cand vine vorba de acorduri cu FMI, gaze de sist si cianuri"

    la A3 "Soarele rasare si Plagiatorul apare iar dracul e Basescu - mai putin cand vine vorba de acorduri cu FMI, gaze de sist si cianuri"
    • +8 (14 voturi)    
      hipoacuzie? talibanism? (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:00)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      cand ai auzit tu la A3 cuvantul "Plagiatorul"???
      o tii cu propaganda inainte.....
      • +5 (13 voturi)    
        care e problema nu e Plagiator, Plagiator? (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:12)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        care e problema ta, nu e Plagiator, Ponta?

        Da-mi un mail si-ti trimit paginile xeroxate ca sa te convingi

        Normal ca A3 ascunde asta daca "Plagiatorul e Soarele...pentru ei"

        Ori esti suparat ca nu i-am citat chiar exact?
    • -2 (6 voturi)    
      LOL :)))))))) (Luni, 18 noiembrie 2013, 18:06)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Cel mai concis si mai la obiect comentariu, la subiectul asta :))))))))
  • -1 (11 voturi)    
    halal echidistanță!! (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:44)

    corvus coraX [utilizator]

    Cristoiu se vrea un soi de Guru. Este, sună aproape la fel... "Maestrul" se dă lovit în aripă de către o altă hahaleră, Banciu (imaginea în oglindă a lui Badea) și pleacă nu pentru că postul respectiv este adânc lingător de băsescu. Are acum libertatea de a alege câteva posturi de o independență editorială debordantă. Ar putea începe cu RTV...
  • +12 (14 voturi)    
    ioteteeeee! (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:47)

    asada [utilizator]

    Paguba in ciuperci!!!!! Si asa se credea de multa vreme Petrache Lupu al ziaristcii !!!!!!!
  • 0 (14 voturi)    
    Obiectivism (Luni, 18 noiembrie 2013, 14:51)

    HP [utilizator]

    Se observa de multa vreme nivelul de imaturitate politica al cetatenilor romani.

    La noi, ori esti cu USL, ori esti cu Basescu.

    Lipseste cu desavarsire spiritul obiectiv si liber.

    Orice ai zice rau de Basescu, iei minusuri. Orice ai zice rau de USL, iei plusuri.

    Realitatea e mai fina, dupa parerea mea. Nu cred ca nimeni e perfect.

    Este drept, obiectiv privind, USL sunt cu mult mai prejos ca PDL sau ca Basescu.

    Dar asta nu inseamna ca PDL sau Boc sau guvernele lor au facut lucrurile bine.

    Daca le-ar fi facut, ar fi fost si astazi la putere.

    Nu putem sa tratam problema in comparatii dintre "rau" si "mai rau".

    "Da, dar pe langa USL, PDL a facut multe lucruri bune".

    Corect, dar a facut si multe lucruri rele.

    Eu unul, nu ma dau in vant dupa "raul cel mai mic".

    Daca voi asa faceti, treava voastra. Puneti un minus si la baiatul.

    Eu imi doresc niste politicieni care sa faca bine, neincetat. Sa nu ajunga in situatii de criza si sa dea vina pe cei de dinainte.

    As vrea profesionisti, nu baroni si cumetrii. Baroni mai buni si baroni mai rai. Tot baroni.
    • -2 (8 voturi)    
      Basescu e cumatru sau nu? (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:02)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Basescu e cumatru sau nu?

      Ca sa stim ce valoare practica are teoria ta
      • -6 (12 voturi)    
        Probabil (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:10)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Da, foarte probabil ca e unul dintre cumetrii.

        In tara unde smecherii si afaceristii sunt niste fosti CAP-isti si securisti care s-au ajuns, fara studii, fara experienta, doar pe ciordeala si cumetrie - ei bine, in acea tara, nu poti ajunge presedinte daca nu ai cel putin o urma de cumetrie in tine.

        Iar daca fiicele tale sunt doua  inculte, din care una ia 20.000 de euro pe luna parazitand pe toata lumea (nimeni nu ar trebui sa castige 20.000 de euro pe luna nefacand nimic util) iar cealalta e o  agramata care ia 8.000 de euro pe luna in Parlamentul European - atunci ceva e absolut sigur in neregula cu tine.

        Basescu nu e un simplu cumatru, e cumatrul sef.

        Il prefer pe Iliescu, sarac si cinstit, decat pe Basescu, mare latifundiar cu sute de hectare de teren doar pentru ca a facut politica in tara idiotilor.

        Un marinar fratilor. Probabil ca toti aia care dau cu plusuri sunt marinari, studenti, strungari sau ceva specie de neimpliniti care viseaza sa ajunga cineva fara sa dea dovada capacitatii si nivelului intelectual deosebit.
        • +6 (12 voturi)    
          de acord mai putin cu ce zici despre Iliescu (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:40)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui HP

          de acord cu tot cezici
          - mai putin cu ce zici despre Iliescu

          1. Ilescu are pe cuget multi morti din revolutie,

          2. si multi alti morti de la mineriada din 13-15 iunie...nefiibd starin si de mineriada urmatoare
          din 91...

          3. - plus un simulacru de proces prin care Ceasescu a fost executat mai rau decat o facea in trecut ultimul trib canibal din Africa

          4. Basescu nu are pe cuget asa ceva....
          • -2 (6 voturi)    
            Eh (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:57)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Intelegi la ce ma refer, discutam pur si simplu pe comparatia despre stilul de viata in Romania post-decembrista.

            Nu au pic de decenta, onestitate, modestie, bun simt....
        • +8 (12 voturi)    
          Iliescu Cinstit!!! (Luni, 18 noiembrie 2013, 16:18)

          GogabiiGabi [anonim] i-a raspuns lui HP

          Iliescu cinstit... Chiar am ras in hohote cand am citit asta.
          Iliescu e un politician cinstit... ati auzit toata lumea, altfel spus un lider ai masonilor "cinstiti".
    • +6 (6 voturi)    
      simpla intrebare! (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:05)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui HP

      cand "binele cel mai mare" nu a fost echivalent cu "raul cel mai mic"?
      NB. din X milioane de alegatori cati cred ca un program politic ii satisface 103%? Cei cu 99% accepta deja raul cel mai mic.

      Iar intr-o societate obisnuita pana in 1989 cu stat asistential poate guverna un partid ce reduce asistenta de stat ?
      Cei min.25% cu asistenta sociala nu sunt electorat captiv pentru cei ce predica populismul?
      • -1 (5 voturi)    
        simplu raspuns (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:42)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        Niciodata binele cel mare nu e echivalent cu raul cel mai mic.

        Una e sa te obisnuiesti cu ideea si amaraciunea ca in Romania doar incompetentii si hotii pot accede la putere si bani, si alta e sa observi in mod obiectiv asta.

        Adica daca tot e clar ca lumina zilei ca toti sunt FSN-isti si fosti membri de partid, de la pedelistii aia cu raul cel mic pana la al de basescu - atunci de ce sa ii scuipi pe cei care o spun pe fata ?

        De cand a spune lucrurilor pe nume inseamna ca esti automat de acord cu cei dispretuiti de catre toata lumea ?

        Nu toate sunt albe si negre, mai sunt si gri.

        Cat despre cei care nu au cu cine vota, sa stea acasa, dar ulterior sa nu ii arate cu degetul pe cei care au iesit la vot - vezi reactiile celor cu "sper sa fie multumiti acum cei care au votat cu USL", de parca nu tragem cu totii.

        Daca ar fi iesit la vot sa voteze cu "raul cel mic" sau cu oricine altcineva, era ok. acum.
    • +5 (9 voturi)    
      teoretic si moral aveti dreptate (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:34)

      Copy-Paste [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Dar, nu traim intr-o lume teoretica, ci intr-o lume reala. Mi-e greu sa cred ca se vor gasi politicienii perfecti care nu fac si rau, cu voie sau fara voie. Banuiesc ca nici dumneavoastra la serviciu n-ati fost sau nu sunteti perfect. Si chiar daca aveti actiuni cu bune intentii, cu siguranta se vor gasi vreo doi trei neghiobi care sa arunce cu laturi.
      Asa ca pana la urma, avand in vedere subiectivismul, teoria ""raului mai mic"" este reala si n-ar trebui sa o respingem.
      Ca ultim exemplu: luati-l un pic la puricat pe Sfantul Stefan ce Mare si o sa vedeti cam ce iese.
      • -2 (8 voturi)    
        Si practic (Luni, 18 noiembrie 2013, 16:00)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

        Si practic am dreptate.

        Nu am spus ca ar exista politicieni perfecti.

        Am spus ca daca ei nu exista, sa avem decenta si obiectivismul necesar spre a-i atentiona, mai ales atunci cand gresesc.

        Daca nu o faci, si nu realizezi cat sunt de incapabili, vei vota tot timpul cu raul cel mic.

        De fapt este fenomenul ce se petrece in continuu, de la Revolutie incoace.

        Ii schimbam intre ei, deoarece dupa 4-6 ani uitam cat au fost de slabi cei de dinainte, doar cat sunt de slabi cei de acum.

        Sunt slabi cu totii. Decat sa votam oameni slabi, mai degraba am impinge inainte oamenii buni si mai putin cunoscuti. Exista.

        E greu ca aceia buni sa prinda curaj, cand noi dam plusuri lui Basescu sau lui Boc.
    • 0 (0 voturi)    
      vise placute (Marţi, 19 noiembrie 2013, 15:52)

      coor [utilizator] i-a raspuns lui HP

      la ce ai vrea tu ! si eu as vrea la fel , dar sunt mai "optimist " !!!
      dar am intervenit numai pentru tine , citez : " Realitatea e mai fina, dupa parerea mea. Nu cred ca nimeni e perfect. "
      eu cred ca formularea e asa : "Nu cred ca cineva e perfect " , sau " Cred ca nimeni nu e perfect "
      p.s. voiam numai sa-ti fiu de ajutor , fara plus sau minus !!!
  • +12 (14 voturi)    
    dar cum ramane cu EVZ (Luni, 18 noiembrie 2013, 15:14)

    wald [utilizator]

    M-as bucura daca dl Cristoiu ar lua aceeasi hotarre si in cazul Evenimentului Zilei. Aproape dupa fiecare articol dl Cristoiu se ia la harta cu cei care ii comenteaza ideile. Mie mi se pare normal ca nu toata lumea sa ii cada la picioare, dar domnia sa e de alta parere. Pacat. Uneori trebuie sa-ti dai seama ca fara a cita sau a cunoaste foarte bine parerile sau strategia celor despre care spui ca stii totul nu te califica drept analist politic. Cartile de istorie sau ziarele unor vremuri apuse, citite prin biblioteci, nu sunt de ajuns.
  • +9 (9 voturi)    
    cristoiu (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:38)

    obs. [utilizator]

    Orgolios acest ,,comunist" cum el insusi isi spune. Dar unde sunt scuzele "maestrului" cum ii place sa i se spuna, pentru sminteala romanilor cu titlurile mincinoase cu baletul facut de-a lungul celor 23 de ani.Eu astept scuze pentru gaina care a oat pui.
  • +9 (11 voturi)    
    Acest Cristoiu . . . . (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:46)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . . este un tip greu de deslusit! L-am citit cu placere bolnavicioasa in paginile primului EZ apoi a intors roata si a devenit un critic frecvent al dreptei dupa care iar a dat-o cotita si a devenit un admirator al ei si al lui Basescu. Apoi iar . . . . Nu prea stiu in ce categorie sa I-l bag, in cea a serpilor veninosi, a celor de casa sau a celor constrictori. Cinstit nu stiu. Am auzit pamfletul lui Banciu la adresa lui Cristoiu si tercand peste nota de umor din el, am retinut totusi o descriere foarte corecta a individului. Asa ca Domn-tovaras Cristoiu nu are de ce sa fie suparat.
  • +6 (10 voturi)    
    hehe (Luni, 18 noiembrie 2013, 17:54)

    Mazeta [utilizator]

    Cristoiu a simțit întotdeauna de unde bate banul, pardon vântul.
  • +7 (7 voturi)    
    Am urmărit această dispută (Luni, 18 noiembrie 2013, 19:21)

    marius v [utilizator]

    Controversa inițială a fost cu domnul Sabin Orcan. Acolo domnul Cristoiu a avut dreptate. Președintele nu avea de ce să dea comunicat de presă de la Cotroceni, cu drapelul României în spate, pe problema împrumutului făcut de fiica domniei sale. Este o problemă personală (politizată de imbecilul de Ponta), deci era atacată persoana președintelui, nu funcționarea instituției prezidențiale. De asemenea, nu-și avea rost telefonul dat lui Chițoiu, de care președintele n-a spus nimic în acel comunicat.
    Dar aici, punct! Dreptatea domnului Cristoiu se oprește. Cu mențiunea că domnul Sabin Orcan este, de asemenea, un foarte bun jurnalist.

    Radu Banciu a interpretat în stilul propriu acest „conflict“, într-o emisiune PAMFLET care, de-a lungul timpului, a enervat orice om care nu era decedat sau în comă profundă. N-a scăpat nimeni de ironii, inclusiv cei de la B1 TV. Spre deosebire de maniheismul domnului Cristoiu, care nu poate vedea decât în alb și negru, Radu Banciu este un tip echilibrat, în sensul că vede totul în negru; iar de cele mai multe ori are dreptate.
    Încă o mențiune: Radu Banciu este o revelație a presei ultimilor ani, pe care marea majoritate a publicului n-o prea merită.
  • 0 (2 voturi)    
    Oportunist si ipocrit! (Luni, 18 noiembrie 2013, 22:47)

    hotnewsfil [utilizator]

    In tainele sufletului lui, Cristoiu este un oportunist.
    Acum, stiind ca Basescu nu mai are mult, in postul de presedinte, fiind sigur, totodata, ca multi altii, ca uselistii vor ramane la putere multi ani si ca ii pedepsesc pe potrivnicii lor (inspectii financiare, procese, etc.), Cristoiu se "leapada" de Basescu si de sustinatorii acestuia.
    Numai ieri a sesizat Cristoiu ca postul Antena3, la care a slujit si el,pe bani extrem de multi, este sustinatorul USL, iar B1 il sustine pe Basescu?
    Face pe naivul? Tocmai el? Chiar nu mai are niciun fel de rusine?
    El stie bine ca "lepadarea" lui, pe care si-a anuntat-o satios pe caile de comunicare, 'da bine' la USL, ca acestia i-au acordat 'o bila alba' si ca vor cauta sa si-l apropie.
    Cristoiu a facut atatea viraje, din oportunism, incat nimeni nu-i mai crede prefacuta indignare, care l-a determinat sa dea cu copitasi in B1.
    Radu Banciu i-a spus-o direct, pe merit!
  • 0 (2 voturi)    
    Părere (Marţi, 19 noiembrie 2013, 1:11)

    AnokooAnoko [anonim]

    De mai multă vreme cititorii au observat cu mirare un "glissando" constant al articolelor lui Cristoiu împotriva lui Băsescu. Unii, mai perspicace, l-au acuzat imediat că îşi pregăteşte terenul pentru a bascula iar în ograda socialiştilor, dar nu au fost crezuţi. Acum se vede limpede că Cristoiu forţează o ruptură, pentru a arăta apoi cu degetul spre viitorii foşti parteneri: "voi sunteţi de vină, aşa nu se mai poate". O şmecherie ieftină de comunist bătrân, hârşit în mutarea kurului dintr-o luntre în alta, după cum bate vântul.
  • +1 (1 vot)    
    Analistul lui peste... (Marţi, 19 noiembrie 2013, 7:54)

    marcus61 [utilizator]

    este domnul Cristoiu.
    Cand cineva se prezinta drept analist politic, vreau sa vad ca emana o idee, o teorie, ceva care sa faca sa-i sclipeasca mintea. Ori ceea ce spune sau scrie domnul Cristoiu sunt doar barfe de cartier, ca de altfel si a altor asa zisi analisti.
    Cred ca vor arata mai bine emisiunile postului B1 TV fara el, probabil va creste si ratingul.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect! (Marţi, 19 noiembrie 2013, 10:22)

      GRANDFATHER [anonim] i-a raspuns lui marcus61

      Banciu1Tv o sa aiba o fulminanta crestere negativa si o sa-i creasca si "ratare-ingul"! O sa cada exact ca Boeingul 737 din Tatarstan: vertical, direct in bot!
  • +1 (1 vot)    
    cristoiu si,,maestru,, (Marţi, 19 noiembrie 2013, 11:57)

    luci30 [utilizator]

    poate gresesc,dar cred ca B1tv l-a ridicat la acest rang ....s-a suparat ca vacarul pe vacii(parca asa-iproverbul)pe Sabin Orcan -analist politic ca si el,dar cu ochii pe viitor-pe Radu Banciu (cu ochii pe toti si de-o alta factura jurnalistica)doi oameni care nu l-au gratulat tot timpul cu titlul de maestre (!?!?)incet-incet demontabil.Si-a facut pur si simplu reclama prin gestul extramediatizatla noul job pe care si l-a facut pe la Biblioteca Centrala.
  • 0 (0 voturi)    
    drum bun și cale lungă (Marţi, 19 noiembrie 2013, 13:28)

    marga 2 [utilizator]

    domnule Cristoiu. Oricum la interviurile cu USL-iștii nu m-am uitat iar la alte emisiuni erați tot timpul ''Gică contra'' .Nu este prima dată cînd schimbați macazul.
    Postul b1 nu este nicio biserică ,este un post care are telespectatori de orientare de dreapta și așa va rămîne atîta timp cît vor exista Antena 3 și RTV.
    Băsescu este suținut pentru că are merite în privința INDEPENDENTEI JUSTITIEI. Cred că acest lucru nu este puțin,față de ceilalți 2 foști președinți.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică