Tabloidele Click! si Libertatea au vandut impreuna, in trimestrul al treilea al acestui an, 204.000 de exemplare in medie pe editie, in timp ce celelalte sapte ziare centrale importante au reusit sa vanda, impreuna, doar jumatate din acest volum, potrivit ultimelor cifre BRAT. Tabloidele sunt urmate de Gazeta Sporturilor, Romania libera, Evenimentul Zilei si Pro Sport, ziarul grupului Mediafax ce urmeaza sa-si inchida editia tiparita luna aceasta.

  • Pro Sport a reusit sa vanda, in iulie-septembrie a.c., 12.646 exemplare in medie pe aparitie, in timp ce Gazeta Sporturilor a vandut in medie 29.795 de exemplare.
  • Click! ramane lider detasat in clasamentul vanzarilor, cu 121.449 exemplare in medie pe editie, in timp ce Libertatea a vandut in medie 82.984 exemplare
  • In randul publicatiilor generaliste, Romania libera a vandut 19.596 exemplare in medie pe aparitie, din care mai bine de jumatate (11.636) au reprezentat abonamente. Evenimentul Zilei a vandut 13.982 exemplare in medie pe aparitie, Adevarul - 10.452 exemplare, in timp ce vanzarile Jurnalului National au scazut sub 10.000 de exemplare.
  • Ziarul Lumina, publicatie a Patriarhiei, vinde in medie pe aparitie mai mult decat oricare dintre ziarele generaliste, fiind depasita doar de Click, Libertatea si Gazeta Sporturilor. Ziarul Lumina este distribuit aproape exclusiv pe baza de abonament
  • In randul saptamanalelor economice, Capital a vandut, in iulie-septembrie, cel mai mult: 7.289 exemplare in medie pe aparitie, fiind urmat de Biz, Business Magazin si Forbes Romania

Publicatie - Vanzari medii pe editie iulie-septembrie 2013

  • Click! - 121.449
  • Libertatea - 82.984
  • Gazeta Sporturilor - 29.795
  • Romania libera - 19.596     
  • Evenimentul Zilei - 13.982
  • Pro Sport - 12.646
  • Adevarul - 10.452
  • Jurnalul National - 9.729
  • Ziarul financiar - 7.910
  • Ziarul Lumina - 21.972 (abonamente: 21.884)
  • Capital - 7.289
  • Biz - 6.274
  • Business Magazin - 5.658
  • Forbes Romania - 3.728