Anul 2013 a fost unul framantat si pentru piata locala de publicitate, afectata nu doar de perpetuarea starii de criza si de dramele pietei media, cat si de interventii ale autoritatilor, precum ordonanta de urgenta din primavara privind publicitatea TV. Despre efectele anului care se incheie asupra cheltuielilor de publicitate si despre asteptarile de la 2014, un an electoral marcat si de importante evenimente sportive internationale, Zoltan Szigeti, presedinte al holdingului local de comunicare The Group si al Omnicom Media Group, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.

Zoltan SzigetiFoto: The Group

Zoltan Szigeti a fondat holdingul de comunicare The Group, alaturi de Mihaela Nicola, la inceputul lui 2005. The Group este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din Romania, reunind numeroase agentii de media sau specializate in diverse nise de marketing, in frunte cu agentia Media Investment. In 2012, The Group a devenit actionar in agentiile operate de Omnicom Media Group in Romania, pozitie consolidata printr-o serie de afilieri si asimilari ce au continuat in 2013.

  • Intalnirea s-a incheiat