Dan Negru a fost lider pentru a 14-a oara la rand in calitate de gazda a programului special de Revelion, in care Antena 1 a investit, ca si Pro TV de altfel, circa 150.000 de euro pentru productie si plata vedetelor.

Revelionul Antenei 1 a mai depasit si altadata Revelionul PRO, insa niciodata pe publicul comercial (18- 49 urban), segment pe care Pro TV a fost intotdeauna lider. N-a mai fost cazul in noaptea dintre anii 2013 si 2014, cand Antena 1 a castigat batalia cu Pro TV chiar si pe acest segment, potrivit reportervirtual.ro

Astfel, pe acest segment, Antena 1 a inregistrat un rating de 11,9, respectiv 663.000 de telespectatori, in timp ce Pro TV a avut numai 10,8, respectiv 600.000 de telespectatori.

Celelalte televiziuni s-au situat departe de primii doi concurenti pe publicul comercial, cu medii de circa cinci ori mai mici: Kanal D - 123.000 de telespectatori, TVR 1 - 116.000 de telespectatori si TVR 2 - 80.000 de telespectatori.