Euromedia Group, cea mai mare companie de publicitate stradala din Romania, anunta schimbari la conducerea companiei, dupa plecarea lui Bogdan Vasile din functia de director general. GMP anunta ca a castigat licititatia pentru contul de creatie Volkswagen. Iar Mediafax scrie, pe surse, ca noile reguli de publicitate pentru avocati sunt contestate de o casa de avocatura.

  • Euromedia Group, liderul pietei locale de publicitate outdoor, companie cumparata anul trecut de un grup de investitori locali, anunta intr-un comunicat schimbari in structura de management, dupa ce fostul director general Bogdan Vasile "a renuntat la mandatul detinut din noiembrie 2010. Potrivit comunicatului, din 24 ianuarie postul de director general a fost preluat de Ionut Coldea, om cu vechime in domeniul publicitatii stradale, iar director executiv devine Catalin Ilie, care are "o vasta experienta de business in industria audiovizualului". Comunicatul il citeaza pe Ionut Coldea, potrivit caruia "ne dorim sa continuam aceeasi directie a politicii de management si sa consolidam pozitia de lider de piata a companiei".
  • Mediafax scrie, citand surse juridice, ca modificarile introduse recent la statutul avocatilor si care schimba regulile de publicitate, limitand posibilitatea acestora de a-si promova activitatea si rezultatele, au fost contestate de casa de avocatura Bostina si Asociatii la Uniunea Nationala a Barourilor. Potrivit sursei mentionate, in plangerea prealabila depusa la UNBR, avocatii solicita revocarea in parte a actului administrativ atacat, respectivele reguli referitoare la publicitatea formelor de exercitare a profesiei si la publicitatea profesionala, precum si suspendarea efectelor pana la solutionarea plangerii, iar avocatii arata ca restrangerea dreptului la publicitatea profesionala este nejustificata si contravine principiului independentei profesiei si reglementarilor comunitare. Potrivit Mediafax, reprezentantii casei de avocatura au fost contactati, dar nu au dorit sa confirme sau sa infirme informatiile.
  • Agentia GMP a castigat licitatia organizata la sfarsitul anului trecut de catre Porsche Romania, pentru contul Volkswagen, potrivit unui comunicat de presa. GMP va oferi servicii de comunicare integrata pentru autoturismele si autovehiculele comerciale Volkswagen. Agentia va asigura comunicarea de brand prin servicii ATL, BTL, social media, online.