Kantar Media Spring va masura in continuare audienta site-urilor din cadrul SATI. SNA Focus va fi realizat de GfK Romania-CC SAS​

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 19 martie 2014, 16:44 Economie | Media & Publicitate

Compania Kantar Media Spring va furniza in continuare, pana in 2017, datele de audienta internet. Ea a fost selectata, miercuri, in Adunarea Generala a Departamentului Internet din cadrul BRAT, la finalul unei licitatii pe care actualul masurator a castigat-o cu un scor foarte strans in fata Gemius si la care a mai participat GfK Romania. Separat, BRAT a anuntat ca, intr-o alta licitatie finalizata recent, GfK Romania si CC SAS au fost declarate castigatoare si vor realiza Studiul National de Audienta (SNA) Focus in urmatorii trei ani.

Noul contract pentru furnizarea de date de audienta Internet va incepe pe 1 septembrie a.c. si va dura pana in 2017. Directorul BRAT Arina Ureche a precizat ca universul va fi mai mare incepand cu primul val al urmatorului an de masurare, prin includerea mediului rural. Se va mentine actuala raportare posibila in functie de regiuni si de marimea localitatilor.
  • Potrivit Arinei Ureche, va fi implementata o noua arhitectura a sistemelor de masurare, care sa permita realizarea mai rapida a unor analize suplimentare si un timp de procesare a datelor mai mic.

Separat, Biroul Roman de Audit Transmedia a anuntat ca in perioada 2014-2017 Studiul National de Audienta (SNA) Focus va fi realizat de companiile GfK Romania si CC SAS, declarate castigatoare intr-o licitatie finalizata zilele trecute. Un comunicat de presa in acest sens arata ca studiul va folosi o "metodologie optimizata, care va permite realizarea unor analize mai aprofundate".

Este al doilea contract consecutiv al GfK pentru SNA si primul de acest fel pentru compania CC SAS.

  • Comunicatul precizeaza ca esantionul anual al studiului va creste de la 10.000 la 14.000 de interviuri, respondentii vor putea sa completeze chestionarul de consum pe Internet, ca alternativa la chestionarul pe hartie, va fi aplicata o noua metodologie de selectie a persoanelor din esantion, "care va asigura (...) reprezentativitatea" esantionului; va creste numarul publicatiilor care vor beneficia de rezultate.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

724 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri