Agentia locala Rogalski Damaschin a anuntat ca devine partenerul local al retelei globale de agentii independente de relatii publice, PROI W orldWide. Iar agentia Eventures, detinuta de Amalia Nastase si Razvan Vasilescu, se afiliaza la reteaua de brand engagement a grupului Havas, Havas Sports&Entertainment.

  • Agentia romaneasca Rogalski Damaschin Public Relations devine partenerul local al unei mari retele internationale de agentii independente de PR, PROI WorldWide. Potrivit unui comunicat de presa, PROI este cea mai mare astfel de retea, in functie de veniturile nete generate, ea cuprinzand 60 de agentii membre si 4.400 de clienti din 50 de tari. Rogalski Damaschin va asigura servicii de comunicare pentru clientii agentiilor membre Proi cu proiecte in Romania, dar si pentru clientii locali care au nevoie de comunicare regionala si globala. Comunicatul precizeaza ca parteneriatul ofera si accesul agentiei la o baza de know how profesional global. Agentia romaneasca precizeaza ca a fost selectata de PROI WorldWide intr-un proces desfasurat la inceputul anului si care a implicat cinci agentii locale si independente de relatii publice.
  • Agentia de comunicare integrata Eventures, detinuta de Amalia Nastase si Razvan Vasilescu, se afiliaza la Havas Sports&Entertainment, reteaua de brand engagement a grupului Havas, potrivit unui comunicat de presa. Parteneriatul are ca scop extinderea activitatilor HS&E din Estul Europei, reteaua fiind deja prezenta in Polonia si Rusia. Comunicatul precizeaza ca aceasta colaborare va beneficia de sprijinul agentiilor Havas Media Group din Romania, conduse de Dinu Teretean. Eventures si HS&E au mai multi clienti comuni, precum LVMH, BMW, BBC si Adidas.