Noua strategie Pro TV "necesita o regandire organizationala", iar "ca parte a acestui proces, colaborarea noastra cu o parte dintre furnizorii de servicii a fost reconsiderata, in virtutea eficientizarii operatiunilor companiei". Asa suna declaratia facuta de Aleksandras Cesnavicius, director general Pro TV, declaratie transmisa HotNews.ro pe marginea disponibilizarilor abrupte de vineri, ce au afectat intregul departament de PR si alte departamente.

Declaratia directorului general Aleksandras Cesnavicius, transmisa HotNews.ro:

  • "Implementarea cu succes a noii strategii PRO TV, care are ca scop intarirea pozitiei de lider pe piata TV din Romania, necesita un proces de regandire organizationala. Ca parte a acestui proces, colaborarea noastra cu o parte dintre furnizorii de servicii a fost reconsiderata, in virtutea eficientizarii operatiunilor companiei. Pentru noi, eficienta nu inseamna reducerea costurilor cu orice pret, ci reorganizarea lor si realizarea investitiilor intr-un mod mai inteligent, prin concentrarea asupra acelor zone care sunt vizibile si importante pentru telespectatorii nostri. Iar aceasta abordare va fi implementata cu ajutorul celor mai buni, talentati si dedicati oameni din echipa noastra".

Toti oamenii din departamentul de relatii publice al Pro TV, dar si cei din alte departamente au fost instiintati abrupt, vineri, ca sunt dati afara si ca trebuie sa paraseasca sediul "in 30 de minute". Ei au spus ca nu li s-a dat, pana acum, niciun motiv pentru aceasta decizie si ca le-au fost inchise calculatoarele. Detalii aici