Agentia McCann Bucuresti a castigat, luni seara, un Bronze Lion la categoria Promo&Activation la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, pentru campania "Bucharest not Budapest" dezvoltata pentru Kandia Dulce/Rom. In total, agentia a primit 14 nominalizari cu mai multe campanii dezvoltate pentru clientii sai, dar deocamdata doar una s-a materializat intr-un premiu. "Listele scurte" sunt, inca, asteptate pentru mai multe categorii ale festivalului.

  • Campania "Bucharest not Budapest", dezvoltata de McCann Bucuresti, MRM Worldwide, McCann PR si Momentum - a primit bronz la categoria Promo&Activation - Food&Non-Alcoholic Drinks. Ea primise doua nominalizari la categoria Promo, doua la categoria Direct si una la categoria Media. Luni seara au fost acordate premiile la primele doua categorii, dar campania a transformat in trofeu doar una dintre nominalizari. La categoria Media nu au fost inca anuntate premiile.

McCann Erickson a mai obtinut nominalizari cu alte trei campanii:

  • Ciobanul Ghita (Vodafone) - doua nominalizari la Media Lions (premii neanuntate inca), una la Promo&Activation Lions (niciun premiu), una la PR Lions (niciun premiu)
  • Cif curata Romania (Unilever) - doua nominalizari la Promo&Activation Lions (niciun premiu), una la Direct Lions (niciun premiu)
  • Radar for Good (Coca-Cola Romania) - o nominalizare la Mobile Lions (premii neanuntate inca) si una la Direct Lions (niciun premiu).