Agentia romaneasca McCann Erickson a castigat un bronz la startul celui mai mai important festival de publicitate din lume - Cannes Lions

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 17 iunie 2014, 11:34 Economie | Media & Publicitate

Agentia McCann Bucuresti a castigat, luni seara, un Bronze Lion la categoria Promo&Activation la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, pentru campania "Bucharest not Budapest" dezvoltata pentru Kandia Dulce/Rom. In total, agentia a primit 14 nominalizari cu mai multe campanii dezvoltate pentru clientii sai, dar deocamdata doar una s-a materializat intr-un premiu. "Listele scurte" sunt, inca, asteptate pentru mai multe categorii ale festivalului.

  • Campania "Bucharest not Budapest", dezvoltata de McCann Bucuresti, MRM Worldwide, McCann PR si Momentum - a primit bronz la categoria Promo&Activation - Food&Non-Alcoholic Drinks. Ea primise doua nominalizari la categoria Promo, doua la categoria Direct si una la categoria Media. Luni seara au fost acordate premiile la primele doua categorii, dar campania a transformat in trofeu doar una dintre nominalizari. La categoria Media nu au fost inca anuntate premiile.

McCann Erickson a mai obtinut nominalizari cu alte trei campanii:
  • Ciobanul Ghita (Vodafone) - doua nominalizari la Media Lions (premii neanuntate inca), una la Promo&Activation Lions (niciun premiu), una la PR Lions (niciun premiu)
  • Cif curata Romania (Unilever) - doua nominalizari la Promo&Activation Lions (niciun premiu), una la Direct Lions (niciun premiu)
  • Radar for Good (Coca-Cola Romania) - o nominalizare la Mobile Lions (premii neanuntate inca) si una la Direct Lions (niciun premiu).





















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

876 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    Agentia romaneasca McCann Erickson (Marţi, 17 iunie 2014, 12:49)

    rcaon.ro [utilizator]

    Dupa nume e foarte evident cat de romaneasca e agentia :)
    • 0 (0 voturi)    
      Ba e foarte Romaneasca (Marţi, 17 iunie 2014, 16:08)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui rcaon.ro

      Pentru ca este evaluata creatia realizata in Romania. E chiar mai Romaneasca decat Dacia (un nume 100% local) care apartine, face doar ceea ce ii cere Renault fara urma de independenta creativa.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi