Campania Ghita Ciobanul - premiata la Cannes Lions. Al doilea bronz pentru agentia romaneasca McCann Erickson

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 18 iunie 2014, 10:45 Economie | Media & Publicitate


Agentia McCann Bucuresti a castigat, marti seara, al doilea bronz in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, de data aceasta un Bronze Lion la categoria Media, pentru campania "Ghita Ciobanul" (Vodafone). Luni seara, McCann primise un prim Bronze la categoria Promo&Activation, cu o campanie pentru Rom.

Premiul de marti a fost acordat la categoria Media - Product&Service.

La inceputul festivalului de la Cannes, McCann a primit, in total, 14 nominalizari pentru patru campanii - Ciobanul Ghita (Vodafone), Cif curata Romania (Unilever) si Radar for Good (Coca-Cola Romania).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















913 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by