Campania Ghita Ciobanul - premiata la Cannes Lions. Al doilea bronz pentru agentia romaneasca McCann Erickson

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 18 iunie 2014, 10:45 Economie | Media & Publicitate

Agentia McCann Bucuresti a castigat, marti seara, al doilea bronz in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, de data aceasta un Bronze Lion la categoria Media, pentru campania "Ghita Ciobanul" (Vodafone). Luni seara, McCann primise un prim Bronze la categoria Promo&Activation, cu o campanie pentru Rom.

Premiul de marti a fost acordat la categoria Media - Product&Service.

La inceputul festivalului de la Cannes, McCann a primit, in total, 14 nominalizari pentru patru campanii - Ciobanul Ghita (Vodafone), Cif curata Romania (Unilever) si Radar for Good (Coca-Cola Romania).


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

864 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri