Campania Ghita Ciobanul - premiata la Cannes Lions. Al doilea bronz pentru agentia romaneasca McCann Erickson

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 18 iunie 2014, 10:45 Economie | Media & Publicitate

Agentia McCann Bucuresti a castigat, marti seara, al doilea bronz in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, de data aceasta un Bronze Lion la categoria Media, pentru campania "Ghita Ciobanul" (Vodafone). Luni seara, McCann primise un prim Bronze la categoria Promo&Activation, cu o campanie pentru Rom.

Premiul de marti a fost acordat la categoria Media - Product&Service.

La inceputul festivalului de la Cannes, McCann a primit, in total, 14 nominalizari pentru patru campanii - Ciobanul Ghita (Vodafone), Cif curata Romania (Unilever) si Radar for Good (Coca-Cola Romania).


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

869 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi