Brandul turistic Romania, promovat print-o campanie de aproape 4 milioane de euro. Castigator, McCann

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 iunie 2014, 14:40 Economie | Media & Publicitate

O noua campanie despre Romania ruleaza zilele acestea pe TV si va continua pe o perioada de 15 luni. Campania "Aici simt ca renasc", lansata pe 20 iunie, are un buget de media de aproape patru milioane de euro, din fonduri europene, si este gestionat de agentia McCann Erickson, scrie Pagina de Media.

Noua campanie urmareste implementarea planurilor operationale de marketing pentru brandul turistic national. Obiectivele campaniei sunt de a comunica intr-un mod puternic, creativ si memorabil elementele de diferentiere ale brandului turistic Romania, au spus reprezentantii ANT pentru paginademedia.ro.

De partea de creatie s-au ocupat agentiile TBWA Bucuresti, TBWA Paris si TBWA/Hunt Lascaris Johannesburg.

"Conceptul creativ se numeste 'Renasterea' si exprima beneficiul emotional al turistilor din segmentul tinta al calatorului cu discernamant / explorator.Campania este axata pe mesajul 'Aici simt ca renasc', ce va aparea pe toate materialele publicitare derulate in cadrul proiectului", au explicat reprezentantii institutiei.

Campania se va desfasura pe sapte statii de televiziune si sapte publicatii presa scrisa: ProTV, Antena1, Antena3, KanalD, RomaniaTV, TVR1 si B1TV, Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Ziarul Financiar, TVMania, NationalGeografic, Ce se intampla doctore, FHM.

Campania se intinde pe 15 luni, intre iunie 2014 si august 2015.

Valoarea campaniei de promovare media intern este de 3.810.000 euro, fara TVA, iar bugetul este gestionat de McCann Erickson. Campania TV are un buget de 3.510.000 de euro si cea in presa scrisa de 300.000 de euro.

Proiectul este finantat din fonduri europene in cadrul Programului Operational Regional (POR) 2007-2013, Axa Prioritara nr. 5 "Dezvoltarea durabila si promovarea turismului".

Spotul TV, obtinut cu sustinerea companiei de monitorizare AlfaCont:


























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1328 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi