Publicitatea pe dispozitive mobile va depasi piata de publicitate in presa scrisa (ziare plus reviste) in 2015 si pe cea TV in 2016, cand va atinge valoarea de 4,5 miliarde de lire sterline, potrivit unui studiu eMarketer citat, marti, de The Guardian.

Potrivit sursei citate, cheltuielile de publicitate pe platforme mobile - care in 2010 valorau "numai" 83 de milioane de lire sterline - se vor dubla, aproape, comparativ cu 2013, urmand sa atinga 2,02 miliarde de lire sterline. Tot anul acesta, eMarketer se asteapta ca publicitatea in ziare sa depaseasca la limita reclama pe mobil, prognoza fiind, pentru presa scrisa, de 2,06 miliarde de lire in 2014.

In 2015, publicitatea pe mobil, in Marea Britanie, e de asteptat sa inregistreze un plus de 60%, pana la 3,2 miliarde de lire sterline (prognoza pentru ziare plus reviste in 2015: 2,7 miliarde de lire). Cresterea este atribuita penetrarii tot mai puternice a dispozitivelor mobile: pana in 2018, jumatate dintre britanici vor detine o tableta, potrivit eMarketer.

Sursa citata apreciaza ca in 2016 publicitatea pe dispozitive mobile, in Marea Britanie, va atinge 4,46 miliarde de lire, peste valoarea de 3,8 miliarde prognozata pentru publicitatea TV in acel an.