UPDATE Victor Ponta intervine in cazul jurnalistului Cristi Citre, concediat de la Digi 24. Premierul publica un schimb de SMS-uri, fara acordul ziaristului. Citre: Nu ma deranjeaza

de C.I.     HotNews.ro
Joi, 17 iulie 2014, 11:57 Economie | Media & Publicitate

Premierul Victor Ponta a intervenit, joi, in cazul jurnalistului Cristian Citre, care a fost concediat de la Digi 24 dupa ce a publicat pe contul sau de Facebook un comentariu critic la adresa primului ministru. Afirmand ca tine sa "clarifice (...) o noua minciuna si dezinformare", Victor Ponta publica pe Facebook doua SMS-uri intre el si Cristi Citre. Jurnalistul a spus, pentru HotNews.ro, ca premierul nu i-a cerut acordul pentru publicarea schimbului de mesaje, dar ca nu il deranjeaza acest lucru.

"Tin sa clarific, aici, pe Facebook, o noua minciuna si dezinformare, publicand 2 sms-uri, dintre mine si jurnalistul Cristian Citre, pe care le consider perfect lamuritoare", scrie seful Guvernului pe Facebook.

Cele doua mesaje publicate de Victor Ponta:
  • "Buna ziua! Am vazut acum o stire ca ati fost sanctionat din cauza mea! Imi pare rau, nu am vazut nimic din ce ati scris despre mine, nu m-a suparat niciodata nimic in ce va priveste, nu am vorbit in viata mea cu cineva de la Digi sau din alta parte despre dvs si nu am discutat cu Dl Prelipceanu sau alt sef al postului de foarte mult timp. Imi asum acest lucru si puteti sa folositi acest sms, deoarece este incorect ca cineva sa se foloseasca de numele meu si este incorect sa fiti dezinformat de cineva (care probabil are alte motive sa va sanctioneze)! Va stau la dispozitie pt orice alt detaliu. V.Ponta"
  • Cristian Citre: "Domnule prim-ministru, imi pare rau ca numele dvs a fost invocat in aceasta situatie. Va asigur ca eu nu v-am invocat in niciun fel si nici ca din cauza dvs s-ar fi intamplat ceea ce s-a intamplat."

Intrebat de HotNews.ro daca si-a exprimat acordul ca premierul sa publice acest schimb de replici, Cristian Citre a spus ca Victor Ponta nu i-a cerut acest lucru, dar ca nu are vreo obiectie si ca, daca i-ar fi cerut acordul, ar fi acceptat.

  • Jurnalistul Cristi Citre a fost concediat de postul de televiziune Digi 24 dupa ce a publicat pe contul sau de Facebook un comentariu in care il critica pe premierul Victor Ponta, dupa discutiile de la Palatul Cotroceni despre reducerea CAS, la care au mai participat presedintele Traian Basescu si ministrul Finantelor, Ioana Petrescu, a scris, miercuri, site-ul Reporter Virtual. Contactat de Reporter Virtual, redactorul sef al Digi 24, Cosmin Prelipceanu, a spus intre altele ca: "Digi24 ramane consecvent principiilor jurnalismului echidistant si se bazeaza pe toti membrii echipei pentru respectarea acestor standarde. Ne vom desparti de oricine nu impartaseste valorile in care noi credem - echilibru, echidistanta, impartialitate." Vezi detalii aici 

Joi, Cristi Citre a mentionat, pentru HotNews.ro, ca in cursul diminetii nu si-a mai putut accesa contul de Facebook, ce parea sters complet, dar ca intre timp l-a "recuperat". El a spus ca nu stie cauza acestui incident.

UPDATE HotNews.ro a transmis, joi, Digi24 HD mai multe intrebari legate de limitele interdictiei impuse jurnalistilor acestui post de a nu exprima opinii in spatiu public. Raspunsul primit este aceeasi declaratie transmisa, miercuri, si catre ReporterVirtual.ro, in urma materialului despre concedierea jurnalistului Cristi Citre.

Intrebarile HotNews.ro catre conducerea Digi24 HD, transmise prin e-mail:
  • E adevarat ca redactorul-sef Cosmin Prelipceanu le-a comunicat jurnalistilor, in mod repetat, ca nu au voie sa aiba opinii? Daca da, cum le-a comunicat?
  • Daca da, la ce se refera aceasta interdictie - la opinii exprimate pe post (Digi 24) si/sau la opinii exprimate pe bloguri, Facebook, alte media etc.?
  • Exista clauze in contractele cu jurnalistii care se refera refera la faptul ca ei nu au voie sa exprime opinii in mod public, inclusiv pe alte canale (de ex.: Facebook, bloguri)? Daca da, ce prevad exact acele clauze?
  • Daca nu exista astfel de clauze, care este temeiul legal pentru concedierea unor jurnalisti ca urmare a unor opinii exprimate public?
  • Se extinde interdictia de a avea opinii la like-uri, share-uri pe Facebook, RT-uri pe Twitter sau gazduirea unor comentarii critice la adresa unor persoane publice, pe paginile de Facebook sau pe blogurile personale ale jurnalistilor Digi24? Care sunt limitele acestei interdictii?

Raspunsul Digi24 HD - acelasi ca cel oferit ieri pentru ReporterVirtual.ro:
  • "Digi24 ramane consecvent principiilor jurnalismului echidistant si se bazeaza pe toti membrii echipei pentru respectarea acestor standarde. Ne vom desparti de oricine nu impartaseste valorile in care noi credem - echilibru, echidistanta, impartialitate. Credem si in civilitate. In numele ei si al aerului respirabil pe care ar trebui sa-l emane media din Romania, Digi24 se delimiteaza de jignirile aduse in spatiul public oricaror persoane, fie ca este vorba despre politicieni sau nu. Consideram ca libertatea de exprimare include intotdeauna si respectul"


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

30095 vizualizari

  • +17 (31 voturi)    
    Perpliceanu si RCS trebuie judecati (Joi, 17 iulie 2014, 12:13)

    alex4321 [utilizator]

    Perpliceanu si RCS trebuie judecati pentru Discriminare

    si Abuz in Serviciu
    • +10 (20 voturi)    
      penibilitati.. (Joi, 17 iulie 2014, 12:42)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      1. nu e nici o discriminare. pe ce baza s-a facut discriminarea? exceptand cazul in are contractul are o clauza mai serioasa, are voie sa-l dea afara
      2. Ponta sta sa scrie SMSurile astea? Asta e treaba de staff de PR/imagine. Apoi le mai si publica - da bine la electoratul tanar, mai strange un % acolo.. De guvernare se ocupa intre timp Dragnea.
      3. daca publicul digi 24 nu e de acord cu ce s-a intamplat, poate oricand sa se manifeste.. din telecomanda. va asigur ca tanarul jurnalist va lua locul sefului sau in mai putin de 24h daca audienta postului scade la jumatate peste noapte.
      • +9 (13 voturi)    
        Prelipceanu si echidistanta! (Joi, 17 iulie 2014, 14:40)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Acest Gadea al Digi24 ar trebui sa-si dea demisia imediat! Noi n-am uitat cat de echidistant a fost cand era la Realitatea lui Vantu si cand ne prezenta filmul cu copilul lovit de Traian Basescu dar care radea la sfarsit de mii de ori in mod securistic. Prelipceanule, pleaca!!! Ne jingesti inteligenta si tara! Orice om are dreptul in timpul liber de a fi liber si sa gandeasca liber!!!!!!!!!!!
      • +3 (3 voturi)    
        E Discriminare caci a fost dat afara pentrui drept (Joi, 17 iulie 2014, 15:41)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        E Discriminare si ABUZ caci a fost dat afara pentrui dreptul lui la opinie

        In plus, orice articol din contract care incalca legislatia si Contitutia e nul si neavenit chiar daca e semnat de ambele parti

        NIMENI nu-ti poate cere "prin contract"
        cxe sa scrii si ce sa nu scrii in timpul tau liber pe pagina ta personala de Facebook

        Nu e treaba angajatorului ce pareri personale ai tu si ce scrii tu pe pagina ta de Facebook in timpul tau liber

        ARTICOLUL 30
        (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

        ARTICOLUL 29
        (1) Libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale.

        Eventual e treaba justitiei daca ai lezat pe cineva
        dar nu Prepliceanu e justitia si nici DIGI24
        ca sa desfaca ei ca niste comisari-bolsevici din anii '50 un contract de Munca facand DISCRIMINARE si ABUZ pentru asa zisul 'delict de opinie al cuiva'

        Ce facem ne-ntoarcem cu 70 de ani in urma de unde am plecat?

        Cer Procuraturii sa se autosesizeze, si sa dea
        un exemple ca asa ceva e de netolerat intr-o Democratie
        • +1 (1 vot)    
          cu FB ii de avut grija (Joi, 17 iulie 2014, 16:59)

          andix [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Nu stiu cum a fost dat afara domnul pentru ca la noi legea nu te lasa sa concendiezi pe nimeni nici daca sta toata ziua si nu face nimica. Singura modalitate care se practica este demisia prin acord intre parti.
          pe de alta parte intr-un fel oamenii de presa ar trebui sa fie echidistanti. ca nu sunt e alta problema. cel putin in spatiu public. Insa sunt si ei oameni si pot avea opinii. Ma gandesc ca opinia nu poate fi pedepsita sub nicio forma. pe de alta parte daca cumva a fost calomnie (jignire) nu avea decat persoana in cauza sa se adreseze justiei.
          Concluzie nu cred ca exista motiv legal de concediere, iar o plangere in justitie ar da usor (la prima vedere si din ce a aparur public) castig de cauza domnului jurnalist.

          P.S. din ce stiu eu la noi in tara Judecatoria sau Curtea de Apel Tg Mures a dat o sentinta in care FB era considerat spatiu public asa ca orice pui acolo (privat sau nu) te priveste dpdv legal.
        • -1 (1 vot)    
          Depinde (Joi, 17 iulie 2014, 21:29)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          de ceea ce scrie in contractul lui. Daca scrie ca nu are dreptul sa-si manifeste opiniile personale nicaieri, atunci a incalcat contractul. Si, hai sa spunem ca-l reangajeaza, dar realizezi ce urmeaza?
    • +9 (9 voturi)    
      mai oameni buni (Joi, 17 iulie 2014, 14:24)

      titiacs [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      ce nu e clar ? avem de-a face cu niste komunistoizi. tactica lui pacalici-din-carti e clara.Creaza false probleme ( vezi si propuneri de HG , retrase dupa ce opinia publica isi da cu parerea, dar NIMENI nu plateste gafele ). "deci" ditai prim-ministru trimite SMS la un jurnalist ? In ce tara traim Doamne ? si citi tamp-itzi isi mai bat joc de noi ? Citre, prelipceanu si pacalici-din-carti sunt mana-n mana. Staff-ul komunistoid a creat toata tevatura si apare pe cal alb nimeni altul decat "aspirantul " la COCINA DE PORCI ( dupa cum singur se denumeste ).
  • +20 (28 voturi)    
    Pai, atunci (Joi, 17 iulie 2014, 12:27)

    Soljenitin [utilizator]

    In cazul asta, asteptam reangajarea lui Citre si demiterea lui Prelipceanu. De urgenta.
    • -4 (22 voturi)    
      ciudata logica (Joi, 17 iulie 2014, 12:34)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      pana acum prelipceanu era vinovat ca l-a dat afara pe citre la ordinul lui ponta si trebuia sa-si dea demisia
      acum prelipceanu e vinovat ca l-a dat afara pe citre fara sa primeasca ordin si trebuie sa-si dea demisia
      • +21 (23 voturi)    
        Sa dai pe cineva afara din servici pt. opinie (Joi, 17 iulie 2014, 13:00)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Daca n-ai inteles gravitatea faptei comise, ti-o explic eu:
        -----------------
        Nu e treaba lui Prepliceanu si nici a lui Digi
        ce pareri personale au angajatii lui DIGI in timpul lor liber si ce scriu ei pe paginile lor personale, repet pe paginile lor Personale, in timpul lor liber.
        (cel jignit se poate adresa justitiei daca s-a simtit lezat, dar asta nu e treaba lui Prepliceanu si a lui DIGI sa se transforme ei in judecatori si sa faca o pseudo-justitie de capul lor, cum a facut Gigi Becali)

        Prin urmare: ABUZUL facut de acest individ numit Prepliceanu, e tipic unul de Comisar Bolsevic:
        ----------------------------------------------
        Sa dai pe cineva afara din servici
        pentru parerea sa personala , parere personala
        pe care acel cineva o scrie pe pagina sa personala
        de Facebook se numeste in orice stat civilizat
        DISCRIMINARE (lucru foarte grav) si
        ABUZ IN SERVICIU (lucru la fel de grav)
        ----------------------
        Pentru ambele fapte aceste Prepliceanu trebuie luat pe sus de urgenta de catre procuratura si dus la un loc racoros ca sa-i fie invatatura de minte.
        -------------
        Daca procuratura nu se sesizeaza imediat din oficiu
        atunci d-le Citre te rugam fa imediat o plangere penala contra acestui Prepliceanu si contra lui DIGI 24, pentru Discriminare si Abuz In Serviciu

        Nu pentru tine ci pentru ca aceste fapte bolsevice sa inceteze imediat de a se mai produce in interiorul oricarei firme din Roamnia.

        O astfel de Discriminare (petrecuta incredibil intr-o tara democratica si invocand un asa zis "delict de opinie") este un Abuz in Serviciu nemaiintalnit, ai este ceva deosebit de grav care nu poate fi trecut cu vederea ci trebuie aspru pedepsit de autoritati.
        • 0 (4 voturi)    
          nu este discriminare!.. (Joi, 17 iulie 2014, 14:34)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          este intr-adevar trist ca se intampla asa ceva, dar nu e discriminare.. altfel Cristi s-ar fi bucurat de ocazia rara de face niste bani frumosi dand in judecata digi24...
          l-a dat afara dintr-un motiv greu de contestat.. noi putem comenta aici cat vrem, sa-i facem pe unii maimutze si pe altii porci, dar e perfect normal (intr-o tara civilizata) ca un trust de presa sa se astepte de la angajatii sai sa fie un exemplu de comunicare in spatiul public. daca Digi24 reuseste sa faca asta consecvent, indiferent daca l-a insultat pe ponta, basescu sau primarul din Cioca Boca (exista!), jos palaria!..
          • 0 (0 voturi)    
            Cum sa te dea afara pentru parerea ta personala (Joi, 17 iulie 2014, 15:35)

            alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            Cum sa te dea afara de la servici
            pentru parerea ta personala
            spusa in timpul tau liber la tine acasa
            pe o pagina a ta personala ?

            Nu e treaba angajatorului ce paereri personale si politice ai tu in timpul tau liber.

            Libertatea Constiintei
            ARTICOLUL 29
            (1) Libertatea gândirii şi a opiniilor, precum şi libertatea credinţelor religioase nu pot fi îngrădite sub nici o formă. Nimeni nu poate fi constrâns să adopte o opinie ori să adere la o credinţă religioasă, contrare convingerilor sale.
            Libertatea de Exprimare
            ARTICOLUL 30
            (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile.

            Si eu cred ca Ponta e un Plagiator,
            un Mincinos si un Om cu doua Fete,
            care habar n-are cum se conduce o tara
            (pot sa aduc dovezi la fiecare din aceste puncte)
            si uite o spun in public si am mailul inregistrat la Hotnews
            (ex."cu MTO-ul ce faceti?" Ponta: "Poftim???")

            Ce propui sa fim dati toti afara din servici?
            Sau sa tacem din gura si sa toleram impostura?
            Ponta e o persoana publica care ne reprezinta si caruia putem si trebuie sa-i
            cerem socoteala caci e angajat acolo
            de noi sa administreze tara noastra

            Daca Ponta crede ca am spus despre el neadevaruri si minciuni are toata libertatea
            sa ma dea in judecata si sa ceara daune publice...

            Dar nu poate DIGI24 si un individ funest
            ca acel Prepliceanu sa se erijeze in Justitie si sa-l dea afara pe unul prin Discriminare si Abuz incalcand dreptul aceluia la Opinie
            si incalcand Art. 29 si 30 din Constitutie
            -
            Si ne mai miram ca suntem unde suntem
            cand vedem
            ca unora care traiesc printre noi
            li se pare Normal asa ceva?

            TRIST !
            • +2 (2 voturi)    
              hai sa facem un efort.. (Joi, 17 iulie 2014, 18:04)

              pehash [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

              si sa scriem un raspuns doar dupa ce intelegem comentariile, ce zici?
              eu ti-am spus ca nu e discriminare. nu l-a dat afara pentru ca e barbat, crestin, gay sau 'basist'. l-a dat afara pentru ca si-a expus o opinie politica in spatiul public (juridic, FB e spatiu public) intr-un mod insultator. discriminarea e una, dreptul la exrimare e alta.
              acelasi articol 30 pe care il citezi, spune la punctul 6:
              (6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viaţa particulară a persoanei şi nici dreptul la propria imagine.

              drepturi si obligatii.. altfel nu se poate!..
              este acceptabil sau nu sa-l insulti pe Ponta in spatiul public? avand in vedere ca e jurnalist, parerile sunt impartite.. eu mi-as dori sa citesc doar presa de calitate, care lasa la o parte insultele, scrie obiectiv, desfiinteaza argumentat minciunile unuia ca Ponta si nu publica copy&paste declaratiile aberante prin care se insulta unii pe alti .
        • 0 (0 voturi)    
          FB privat si nu prea ! (Joi, 17 iulie 2014, 17:09)

          andix [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Ma gandesc ca opinia nu poate fi pedepsita sub nicio forma. pe de alta parte daca cumva a fost calomnie (jignire) nu avea decat persoana in cauza sa se adreseze justiei.

          insa, din ce stiu eu, la noi in tara, Judecatoria sau Curtea de Apel Tg Mures a dat o sentinta in care FB era considerat spatiu public asa ca orice pui acolo (privat sau nu) te priveste dpdv legal.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai usor.... (Joi, 17 iulie 2014, 21:33)

          miguelito [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          ca nu stim noi ce acte si contracte SCRISE exista intre Digi si jurnalistii lor.
          Acum 10 ani, eu aveam clauza in contractul de munca ca timp de 3 ani, dupa ce parasesc compania, nu am voie sa folosesc informatii si cunostiinte dobindite in timpul petrecut in acea companie. O aberatie, dar de care se puteau folosi impotriva mea daca vroiau.
  • +1 (9 voturi)    
    ceva e putred (Joi, 17 iulie 2014, 12:31)

    xanti [utilizator]

    Cineva minte,jurnalistul spune ca l-a criticat pe FB pe Ponta dupa care in SMS spune ca nu i-a invocat numele.
    Trebuie lamurita chestia asta.
    • +7 (9 voturi)    
      e foarte clar (Joi, 17 iulie 2014, 13:02)

      rz_ [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      A spus ca a fost demis din cauza opiniei (intamplator legata de V Ponta) si nu ca V Ponta ar fi facut presiuni sa fie demis. Deci nu i-a invocat numele spunand ca V Ponta a facut presiuni.
    • +4 (6 voturi)    
      IQ este punctul forte (Joi, 17 iulie 2014, 13:07)

      math [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Evident ca pe FB i-a invocat numele. Ponta este subiectul. Omul spune ca nu i-a invocat numele referitor la demitere, adica nu a sugerat ca Ponta ar fi intervenit la Prelipceanu sau mama lui.... ca sa fie demis.
    • +8 (8 voturi)    
      N-ai intales (Joi, 17 iulie 2014, 13:11)

      mariage [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Spunea ca nu i-a invocat numelein legatura cu concedierea, concedierea a fost pusa in aplicare de catre un grajdan
  • +15 (21 voturi)    
    digi 24, cnas, prelipceanu si cotita (Joi, 17 iulie 2014, 12:33)

    nash pandelica [utilizator]

    digi 24, un post tv echidistant, cu un program mai bogat ca celelalte canale de stiri, cu multe stiri extern, culturale, etc, era un pic altfel si il priveam cu interese, mai ales ca acolo se producea si hurezeanu, un fost stalp al europei libere.

    dar, ce naste din pisica, soareci mananca.
    inca de la inceputuri, apoi din ce in ce mai des, prepelitzeanul, numit si director, a schimbat'o spre ceea ce era odata irealitatea, zvonalitatea vintoasa.
    caci, acolo in invatzat dansul arta microfonului.
    daca va mai amintiti, cand au dat filmuletul cu palma si pixelul, la emisiunea lui ing. dumitrescu, prepelitzeanu, atunci un journalist de mana a doua in tonomatul lui vintu, il urmarea pe base pe coridoare, pana la urcarea in masina, cu aceiasi intrebare tampita, pe care o auzim numai de la jurnalistii de strada.

    ce vreau sa spun este ca, mana lui prepelitzeanul a dus la impunerea de catre cnas a canalului digi 24 ca must carry, pentru ceilalti cablisti.
    blatul cu cnas, cu doamna aia devenita faimosa, a impus niscai schimbari de linie la digi 24, din ce in ce mai evident, favorabile puterii.

    deci, in contextual acestei evolutii, concedierea lu citre, un journalist de teren foarte bun, mi se pare foarte normala.

    sper ca citre sa fie repede angajat, pe la b1, realitatea sau pro tv.

    rusine prepelitzene vintos, nu vinjos....

    de azi, pressa aservita mai numara inca o televiziune, alaturi de latrina, otv ghitza.
    huhurezeanu va ramane acolo, asa cum l'a servit si pe sov.
    • +5 (5 voturi)    
      scuze, greseal (Joi, 17 iulie 2014, 12:57)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      este vorba de cna, nu cnas.
      este vorba de intelegerea prin care cna ai mpus digi 24 ca must carry si ce a trebuit sa faca rcs in schimb.
      sau mai repede, ce a oferit prepelitzeanu dnei aleia cu buruieni la gura, in schimb.

      deci, pe unde vedeti cnas, ma refeream de fapt la cna.
      cer scuze.
    • +2 (2 voturi)    
      Chiar asa ! (Joi, 17 iulie 2014, 14:39)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Pacat de cele cateva jurnaliste profesoniste de la DIGI 24 . Sa ai un sef ca Prelipceanu , care este la fel de inteligent ca Ponta ( pune intrebari de toata jena si isi da ochii peste cap , am afat de la specialisti , de ce ) si apoi sa asclti comentariile politice emise de Elena Vijulie , grea povara !
  • +15 (19 voturi)    
    De ce trebuie cercetat de procuratura acest Prepl (Joi, 17 iulie 2014, 12:34)

    alex4321 [utilizator]

    Prepliceanu, cel care l-a dat afara din serviciu pe ziaristul Citre,

    pentru o parere personala scrisa de acesta pe pagina sa personala de Facebook.

    De cand acest "comisar Bolsevic" numit Prepliceanu da afara oamenii in functie de parerile lor personale expuse pe paginile lor personale de pe Facebook?

    Procuratura ar trebui sa se sezizeze rapid si sa-l ia pe sus pe acest Prepliceanu in direct si la o ora de varf, si sa-l acuze de Discriminare si Abuz in Servciu. LA fel si pe RCS-RDS ca firma care a permis asa ceva.
  • +12 (14 voturi)    
    Prelipceanu... (Joi, 17 iulie 2014, 12:34)

    mircea_cjn [utilizator]

    a ramas cel care il slujea sârguincios pe SOV, sa nu uitam asta.
    Si el si Laura Chiriac faca parte din categoria celor atinsi si ramasi cu sechele iremediabile.
  • +10 (12 voturi)    
    Prelipceanu, inovatorul (Joi, 17 iulie 2014, 12:45)

    CosminMaricari [utilizator]

    Prelipceanu a inventat o formă nouă de slugărnicie, servilismul preemptiv.
  • -1 (11 voturi)    
    si Citre si Prelipceanu au dreptate (Joi, 17 iulie 2014, 12:45)

    Luc2012 [utilizator]

    zice domnul Citre pe facebook, referindu-se la Ponta:
    "Mai are cineva vreun dubiu ca omul e bolnav, nesimtit si fara discernamant?"
    Personal sunt de acord cu el insa cred ca acesta nu este chiar un limbaj de jurnalist (doar daca lucreaza la latrina 3). Hai sa facem un exercitiu si sa ne gandim ca ar fi zis Hurezeanu lucrurile astea. Parca nu e chiar in regula....
    • 0 (4 voturi)    
      Pe noi nu ne deranjeaza.. (Joi, 17 iulie 2014, 13:09)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Luc2012

      limbajul latrinelor. ne deranjeaza ca injura pe cine nu trebuie. Daca Badea isi schimba orientarea (face spagatul pe verticala) il vom iubi nespus.
  • +1 (5 voturi)    
    Concedieri (Joi, 17 iulie 2014, 12:52)

    Close [utilizator]

    SUnt vreo doua chestii care-s trecute cu vederea cand sari la gatul cuiva sa dai de sange:

    - ca cititor eu as vrea sa stiu ca un jurnalist nu scrie articole bazate pe preferintele lui personale. Doar pentru ca nu il plac pe un politician nu inseamna ca vreau sa citesc articole de propaganda care doar il injura. Altfel suntem fix pe acelasi nivel cu gigeii care sorb Antena3 dimineata, la pranz si seara. Si ei vad ca Badea si Gadea nu stiu altceva decat scenariul lui Voiculescu dar tot stau hipnotizati cu ochii pe ei.

    - de multe ori exista clauze in contracte tocmai ca sa impiedice jurnalistul sa exprime opinii extreme in public deoarece asta cam anuleaza orice pretentie de impartialitate si echilibru. Daca asta este cazul atunci nu exista nici o ilegalitate.
    • +4 (6 voturi)    
      ce vorbesti? ce scrie omul pe paginile sale person (Joi, 17 iulie 2014, 14:01)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Close

      ce vorbesti? ce scrie omul pe paginile sale personale in timpul sau liber e treaba lui si nu intereseaza pe nimeni

      Sau 'daca intereseaza' si-l penalizezi pe acel om pentru opinia lui atunci asta se numeste Discriminare si Abuz si e ceva foarte grav fiind de natura penala.

      Apoi, Clauzele care incalca legile in vigoare din orice contract de munca sunt abuzive si nule de drept : citeste legislatia muncii inainte sa vorbesti.
      • +1 (1 vot)    
        Integritatea e job 24/24 (Miercuri, 13 august 2014, 12:46)

        Close [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

        Prietene, daca Badea in timpul liber face "plimbari" apoi apare pe post si se vrea impartial nu o sa dai doi bani pe el. Integritatea si impartilitatea nu se limiteaza la cele 8 ore de lucru indiferent cat ai vrea tu asta.

        Noi nu avem de unde sa stim ce scria in contractul ala. Tu nu intelegi ca e dreptul tau sa iti exprimi parerea dar daca in schimbul unei sume suplimentare la salariu ai declarat ceva (de exemplu ca nu iti vei exprima opinii personale in public legate de persoane despre care scrii pe plan profesional) atunci este dreptul angajatorului sa inchida acel contract de munca.

        In Romania toti viseaza la drepturi dar nimeni la responsabilitati. Si parerea mea PERSONALA (pentru care oamenii aparent ma taxeaza desi insista ipocrit ca e un abuz sa faci asta) este ca un jurnalist impartial in timpul liber este impartial si cand vine vorba de munca.
  • +3 (5 voturi)    
    PENTRU CA (Joi, 17 iulie 2014, 13:09)

    misa2002_2006 [utilizator]

    Pentru ca un alt post de televiziune a castigat dreptul de transmitere a meciurilor de fotbal si nu DIGI, cei ,de la RCS RDS au scos din grila de programe, acel post!
    Fac ce vor si nimeni nu poate sa le faca ceva..sunt stat in stat.. au manjit poporul cu niscai tablete sau ce au mai avut de dat "gratis" cu conditia sa iti prelungesti ctr cu ei si au prostit o lume intreaga.
    RCS RDS trebuie pus la punct.
    Trebuie sa li se interzica sa mai foloseasca in textul ctr cu clientii ca pot interveni cu orice modificare a grilei de programe. Este un abuz! Dar se pare ca suntem abuzati pe rand de ENEL, de RCS RDS si de altii ca ei, pt ca li se permit astfel de abuzuri prin legi!
    • +3 (3 voturi)    
      Corect. E cam si cum una din parti poate modifica (Joi, 17 iulie 2014, 14:02)

      alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

      Corect. E cam si cum una din parti poate modifica

      un contract in vigoare "de capul lui"
    • -1 (1 vot)    
      Este o minciuna (Joi, 17 iulie 2014, 16:27)

      2mai [utilizator] i-a raspuns lui misa2002_2006

      De fapt lucrurule stau altfel. Intel Sky, ca urmare a incheierii contractului cu LPF pentru transmiterea Ligii 1, a solicitat CNA iesirea din must carry a celor doua canale, Look TV si Transilvania Live. Prin urmare, retransmiterea acestora nu ar mai fi posibila "la liber", ci decat prin semnarea unui acord si plata unui pret.
      Comunicatul UPC spune: "Dorim să precizăm că pachetul de bază de televiziune UPC include canalul Look Plus, post TV care va difuza aproximativ jumătate din meciurile din Liga 1. Astfel, ne asigurăm că toți clienții noștri se vor bucura, fără cost suplimentar, de o mare parte din meciurile din Liga 1 și Cupa Ligii. Am creat totodată o extraopțiune care se adresează acelor clienți care doresc să aibă acces la toate meciurile din cele două competiții (Liga 1 si noua Cupa a Ligii n.n.). UPC pune la dispoziție, într-un pachet separat, întregul conținut fotbalistic (Look TV, Look TV HD și Look Plus HD), pentru prețul de 10 lei lunar".
      Deci mai pe romaneste, daca nu platesti 10lei/luna in plus la abonament, vezi doar cateva meciuri, nici alea in HD.
      Si apropo de formularea "aproximativ jumatate din meciuri", in prima etapa cei care nu au extraoptiunea pot vedea doar 3 (trei) meciuri: Tg. Mures - U Cluj, FC Botosani – Gaz Metan Medias si Dinamo Bucuresti – Otelul Galati. Sunt dinamovist, dar daca as vrea sa vad Rapid -Steaua, ar trebui sa sar cu 10 lei suplimentar/luna.
      • +1 (1 vot)    
        si nu platesc destul abonament? (Vineri, 18 iulie 2014, 16:34)

        misa2002_2006 [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

        ce treaba am eu? RCS RDS incaseaza miliarde, de la clienti. ce vrea? numai castig? de ce sa scoata programul? aaa.. cand e vb de dat bani din buzunarul lui -nu se aproba, cand e vb de dat din buzunarul clientului, e musai , ca altfel ii taie cablul..
        ce incerci sa ma aburesti aici?
  • +5 (5 voturi)    
    wikipedia actualizata (Joi, 17 iulie 2014, 13:22)

    lambda [utilizator]

    cred ca vreti sa vedeti profilul lui Ponta pe wikipedia, cat mai rezista asa:
    "Victor-Viorel Ponta (Romanian pronunciation: [ˈviktor ˈponta]; born 20 September 1972) is a Romanian jurist, politician and professional eyeroller who has served as Prime Minister of Romania since being appointed by President Traian Băsescu in May 2012"

    http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Ponta
  • +4 (6 voturi)    
    ups (Joi, 17 iulie 2014, 13:50)

    ics_11 [utilizator]

    dar pe mircea basescu l-a intrebat cineva dca e de acord sa se publice discutiile cu basica ?!
    poate ca se nu era de acord. :)
  • +8 (8 voturi)    
    PONTA (Joi, 17 iulie 2014, 14:00)

    firi [utilizator]

    sa fim intelesi,PONTA MINTE SI CAND...DOARME!!!asa ca nu merita sa se ia in calcul orce vorba a acestui demn urmas al lui PINOCHIO!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    nr de tel (Joi, 17 iulie 2014, 17:04)

    andix [utilizator]

    sa inteleg ca daca imi deschid un blog si zic cea rau de presedinte, prim-ministru etc ei fac rost de nr meu si facem un chat :-)

    cum puii mei face rost un prim-ministru sau presedinte sau oricine de un nr de tel privat respectand legile in vigoare.

    si cat de idiotii pot fi oamenii (prieteni sau cunostine) care avand nr de tel a respectivului jurnalist sa il dea asa la oricine.

    sau numai daca de fapt aceasta isi dorea si ziaristul sa iasa un pic in fata, poate pica ceva mai banos...

    desi la inceput incercam sa ii dau crezare jurnalistului... incep sa cred ca totul e putin altfel si noi luam din presa doar ceva sa aruncat pt noi....

    inca imi mentin parerea ca pebtru a da afara o persoana dintr-o firma in general urmand caile legale este extrem de greu. lgea nu prea te lasa sa concendiezi pe nimeni nici daca sta toata ziua si nu face nimica. Singura modalitate care se practica este demisia prin acord intre parti.

    P.S. din ce stiu eu la noi in tara, Judecatoria sau Curtea de Apel Tg Mures a dat o sentinta in care FB era considerat spatiu public asa ca orice pui acolo (privat sau nu) te priveste dpdv legal.
    • 0 (0 voturi)    
      corectare greseala de sciere (Joi, 17 iulie 2014, 17:16)

      andix [utilizator] i-a raspuns lui andix

      desi la inceput incercam sa ii dau crezare jurnalistului... incep sa cred ca totul e putin altfel si noi luam din presa doar ce s-a spus asa pt noi....

      inca imi mentin parerea ca pentru a da afara o persoana dintr-o firma, in general, urmand caile legale este extrem de greu. Legea nu prea te lasa sa concendiezi pe nimeni nici daca sta toata ziua si nu face nimica. Singura modalitate care se practica este demisia prin acord intre parti.

      P.S. din ce stiu eu la noi in tara, Judecatoria sau Curtea de Apel Tg Mures a dat o sentinta in care FB era considerat spatiu public asa ca orice pui acolo (privat sau nu) te priveste dpdv legal.
  • +1 (1 vot)    
    dom doctor/dom avocat/dom prim..ala (Joi, 17 iulie 2014, 19:15)

    Yankeu [utilizator]

    cum ziseti?''este incorect CA CIneva ''?
    Oare asta nu e asa usor, usor o cacofonie? Amu eu nu-s presedinte sa va iert cand bateti campii si intreb : stiti ce-i aia o cacofonie?Ca aici nu mai e vorba de accent englezesc!
    Si publicam conversatii private, ca dreptul al viata privata e o lozinca pe care o folosim la bunul plac.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi