Biroul Roman de Audit Transmedia va incepe, la toamna, sa masoare obiceiurile de consum de presa scrisa si online in mediul rural. Tot BRAT a prezentat ultima Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP), ce indica schimbari in topul brandurilor cu cele mai mari investitii de publicitate (rate card) in media non-TV.

  • Biroul Roman de Audit Transmedia va incepe, in toamna, sa masoare obiceiurile de consum de presa scrisa si online si in randul romanilor de la sat, extinzand in premiera universul celor doua studii - SATI si SNA - in mediul rural, scrie Mediafax. BRAT va folosi metodologia actuala a acestor studii. Primele rezultate vor fi livrate in noiembrie 2014 pentru audienta online, in timp ce studiul pentru presa scrisa la nivel national va avea o singura livrare anual, prima fiind programata pentru iunie 2015.
  • Publicitatea standard si barter reprezinta 78% din totalul volumului de publicitate in presa scrisa, online, la radio si in outdoor, in timp ce autopromovarea produselor media sau cross-promotion-ul a reprezentat 15% din volumul total, in prima jumatate a acestui an, potrivit ultimului raport privind Monitorizarea Investitiilor in Publicitate (MIP). MIP este realizata de BRAT in randul media acoiperite de serviciile acestei institutii - presa scrisa, online, outdoor si radio si nu se bazeaza pe cheltuieli nete de publicitate, ci pe valoarea rate-card (pretul afisat de media, la care se aplica diverse reduceri). Conform acestor calcule, clasamentul marcilor cu cele mai mari investitii in publicitate, in media mentionate, s-a schimbat, Zdrovit si Lidl detronand Orange si Vodafone. Vezi detalii