Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a initiat procedura pentru atribuirea contractului de gestionare si vanzare a spatiului publicitar aferent posturilor Radio Romania Actualitati, Radio Romania Cultural, Radio Romania Antena Satelor si Radio Romania Regional, anunta Mediafax.

Consiliul de Administratie al Radioului Public a aprobat recent, printr-o hotarare, initierea procedurii de achizitie in vederea cumpararii unor servicii de gestionare si vanzare a spatiului publicitar SRR, prin reprezentare media, pentru perioada 1 ianuarie 2015 - 31 decembrie 2016.

Potrivit unei note de fundamentare a Directiei Marketing Comunicare din SRR, care este responsabila de punerea in executare a hotararii CA, contractul de achizitie de servicii de gestionare si vanzare a spatiului publicitar al Radioului Public va fi atribuit prin licitatie deschisa.

Criteriul de atribuire va fi pretul cel mai scazut.

"Pentru eficientizarea activitatii de vanzare a spatiului publicitar SRR, consideram necesara colaborarea cu o agentie de vanzari media care sa aiba un portofoliu de clienti cat mai consistent si care sa acopere toate sectoarele media (radio, TV, internet, presa etc.), capabila sa asigure realizarea unui venit minim garantat anual de 3.150.000 lei (exclusiv TVA), respectiv 700.000 euro (exclusiv TVA), cerinta obligatorie impusa prin caietul de sarcini", se spune in respectivul document.

Comisionul ofertat va fi unic, de minimum 1% si maximum 15%.

Termenul estimat de finalizare a procedurii este noiembrie 2014.

Pe de alta parte, incepand din anul in 2012, regia Best Advertising & Consult SRL se ocupa si de vanzarea spatiului publicitar aferent posturilor din portofoliul Societatii Romane de Radiodifuziune.

Valabilitatea contractului de gestionare si vanzare a spatiului publicitar al SRR incheiat cu SC Best Advertising & Consult SRL a incetat pe 8 mai 2014.

Astfel, in aprilie, Radioul Public a initiat procedura de achizitie de la regia Best Advertising & Consult SRL a unor servicii de vanzare a spatiului publicitar aferent posturilor din portofoliul sau, in perioada 8 mai - 31 decembrie, valoarea contractului fiind de 29.400 euro (exclusiv TVA).

In 2013, SRR a avut venituri din publicitate de 3,6 milioane lei, potrivit raportului de activitate pe anul trecut al Radioului Public.

Societatea Romana de Radiodifuziune detine in prezent posturile Radio Romania Actualitati, Radio Romania International, Radio Romania Cultural, Radio Romania Muzical, Antena Satelor, Radio3Net, Radio Bucuresti, peste 10 statii regionale si locale si Radio Chisinau. Acestora li se adauga postul online pentru copii Radio Junior si agentia de presa Rador.